Pirkanmaan erämessut Parkanossa

Anonyymi

Parkanon historian suurin yleisötapahtuma. Suuri kiitos siittä ennakkoluulottomille tapahtuman järjestäjille elämyksentekijöille. Tapahtumalla joka onnistui yli odotusten on suuri positiivinen vaikutus Parkanon imagolle. KIITOS kaikille teille mukanaolleille jotka teitte sen

37

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meiltä eli Parkanon kaupungilta oli parhaat voimat luomassa tätä tapahtumaa. Säät suosi eikä ongelmia tullut. Ensi kerralla on pyrkimykseni järjestää vieläkin suurempi tapahtuma.

      • Anonyymi

        Kerro Jarmo koko totuus!
        Mitä salainen, talousjohtajan kanssa suunniteltu aie pitää sisällään? Monikaan kaupungintalolla ei siitä tule pitämään.
        Nämä puheet messuista taitaa olla vain hämäystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro Jarmo koko totuus!
        Mitä salainen, talousjohtajan kanssa suunniteltu aie pitää sisällään? Monikaan kaupungintalolla ei siitä tule pitämään.
        Nämä puheet messuista taitaa olla vain hämäystä.

        Minulla ei ole lupa kommentoida keskeneräistä asiaa. Kokonaisuus pitää huomioida vaikka kaikki ei siitä tykkäisikään.


      • Anonyymi

        Kerro edes jotain? Monta saako lähteä 2.krs? Entä 3.krs?


      • Anonyymi

        Jaa sinä järjesti... Älähän nyt karehdi järjestäjiä, kyllä he ovat kovat työn tehnyt meidän kaikkien iloksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sinä järjesti... Älähän nyt karehdi järjestäjiä, kyllä he ovat kovat työn tehnyt meidän kaikkien iloksi

        Tiimityöskentelyllä saimme aikaan tämän onnistuneen tapahtuman.


      • Anonyymi
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Tiimityöskentelyllä saimme aikaan tämän onnistuneen tapahtuman.

        Niin nämä messut järjesti aivan oma tiimi, joka esiteltiin Ylä-Satakunnassa, sinun nimeä ja kuvaa siinä en nähnyt.. Sorry...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin nämä messut järjesti aivan oma tiimi, joka esiteltiin Ylä-Satakunnassa, sinun nimeä ja kuvaa siinä en nähnyt.. Sorry...

        Käynti optikolla ei olisi huono ajatus.


      • Anonyymi

        masan testamentin.


    • Anonyymi

      Oli kyllä upeat messut.Nyt oli niin paljon myyjiä ,näytöksiä jne kun tällaisissa tapahtumissa tulee olla. Hatunnosto järjestäjille !KIITOS

      • Anonyymi

        ... Juuri näin...


    • Anonyymi

      Messut oli hienot, mutta parkkeeraus oli taas hukassa. Yritä nyt käydä asioimassa normaaleja ruokaostoksia kolmoskeskuksessa kun kaikki parkkipaikat on menneet jo messuvieraille 🙄

      • Anonyymi

        Kyllä sieltä parkkipaikkoja löytyi kun vähä katseli, ei tarvinnut nähdä nälkää.
        Aivan huikean hienoa mainosta Parkanolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sieltä parkkipaikkoja löytyi kun vähä katseli, ei tarvinnut nähdä nälkää.
        Aivan huikean hienoa mainosta Parkanolle.

        Tapahtuman onnistuminen oli suurelta osin minun ansiota.


      • Anonyymi

        Minusta on tosihienoa,että Parkanossakin joku onnistuu.Hyvää mainosta rakkaalle asuinseudulleni.Toivotaan,että Käenkoskikin saataisiin vielä toimimaan.Täytyy jääkaapit vaan täyttää ennen tälläistä tapahtumaa,ettei vaan pääse nälkä yllättämään(parkkipaikat)(hymy).Nautitaan nyt vaan me Parkanolaiset vaan kaikesta tästä.Hyvää kesää kaikille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on tosihienoa,että Parkanossakin joku onnistuu.Hyvää mainosta rakkaalle asuinseudulleni.Toivotaan,että Käenkoskikin saataisiin vielä toimimaan.Täytyy jääkaapit vaan täyttää ennen tälläistä tapahtumaa,ettei vaan pääse nälkä yllättämään(parkkipaikat)(hymy).Nautitaan nyt vaan me Parkanolaiset vaan kaikesta tästä.Hyvää kesää kaikille.

        Kiitos paljon. Sitä samaa myös sinulle!


      • Anonyymi

        Parkkipaikat ovat kauppiaiden aluetta, ei messujen järjestäjien. Ihan turha on tiettyjen kauppiaiden rutista, olisitte sakottaneet.. Varmasti viikonlopun saldo toi teillekin runsain määrin roposia... Mutta kun vaan rutistaan ja karehditaan.. Olkaahan onnellisia ja ylpeitä pienestä Erämessujen järjestäjätiimistä..


    • Anonyymi

      Eikö messuväelle ollut omat parkkipaikat? Silti koko kolmoskeskus oli tupattu täyteen autoja, shellin pihaan ei edes rekat päässeet. Kaupoissa ei silti väkeä ollut vaikka autoja pihat täynnä. Eräs vanhempi pariskunta oli yli tunnin etsiny kaupan pihasta paikkaa ja sitä ei ollut! Jos ei viitti tai jaksa kävellä tai maksaa muutamaa euroa lisää bussikuljetuksesta niin sitte on parempi olla menemättä koko tapahtumaan,sillä millä sielläkään sitten jaksaa tepastella?!

      • Hei! Pitää huomata että messut kestivät vain pari päivää. Kyllä asioissa pitää joustaa hyvän asian puolesta. Nyt parkkeihin mahtuu oikein hyvin.


    • Anonyymi

      Se seksuaalisuus puuttui messuilta. Koiratutkan käyttöä puolison kyttäämiseen ei ollut halaistua sanaa mainintaa missään.

    • Anonyymi

      Totuus tulee lasten suusta...
      Kyllä Pirkanmaan erämessut järjesti ihan jokin muu taho kuin Jarmo. Annetaan kiitos niille jlolleka se oikeasti kuuluu, eikä lähdetä karehtimaan. Loistavaa työtä järjestäjätiimiltä

    • Anonyymi

      Samaa mieltä parkkipaikoista. Kaupat oli laittanu kieltoja ettei pihoihin ajeta muuta kuin ne joilla asiaa kauppaan, mutta samat autot tuntitolkulla parkissa., eikä ainakaan kauppaan menty.

      • Anonyymi

        ... Tarkkailitko itsekin autostasi tilannetta, olisit vapauttanut parkkiruudun sille joka sitä tarvitsi.. Voi mitä kyttäystä..


      • Anonyymi

        K-kauppaan pääsi koko viikonlopun, parkkipaikkoja riitti hyvin.


    • Anonyymi

      Mielestäni messut alkaa olemaan niin iso tapahtuma että nyt vaaditaan ammattitaitoa talouden kanssa.
      Ehdotankin että Jarmo.Vaalisivu ja Kaupungin talousjohtaja otetaan messujärjestäjien joukkoon huolehtimaan että eurot pysyy järjestyksessä.
      Kannatetaanko?

      • Mikä meissä muka mättää?


      • Anonyymi

        Valehtelu, kateus, omahyväisyys...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelu, kateus, omahyväisyys...

        Vaikka kaikkensa antaa ja parhaansa tekee, kiitosta ei kuulu!!!


      • Anonyymi
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Vaikka kaikkensa antaa ja parhaansa tekee, kiitosta ei kuulu!!!

        Kiitos kuuluu hyvistä teoista, valheella ei pitkälle pääse..


      • Tapahtuman organisointi kulissien takana.


      • Tapahtuma oli hyvin organisoitu.


      • Suomi käy koko ajan vapaa mielisemmäksi, sinä et voi suotuisaa kehitystä lopettaa.


      • Jarmo.Kakkasuu
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelu, kateus, omahyväisyys...

        Rakastakaa toisianne.


    • Anonyymi

      Kiitos Jarmon eräsivut.

    • Anonyymi

      Näistä erämessuista täytyy todeta, että ei yksi pääsky kesää tee.
      Erämessut tuli ja meni ja arki näyttää edelleen Parkanon muuttotappiokuntana ja väestö vähenee ja Parkanon talous pysyy pystyssä vain valtionapujen nousun kautta. Viime vuosina valtionavut on nousseet yli 2 miljoona euroa Parkanossa.
      Olemme siis avustusten varassa elävä kunta ja sen elinkeinotoiminta ja verotulopuoli ei riitä kunnan kulujen kunnolla kattamiseen.
      Siksi ihmetyttää, kun julkisuudessa sivukaupalla on eturivin politiikkoja patsastelemassa erämessujen kupeessa poliittisia pisteitä kalastamassa ja kaupungin oleminen kuitenkin on avustusten varassa.

      Täten turhaa on yrittää feikata joillain erämessuilla ja sen onnistumisilla Parkanon todella käytännön surkeata tilanneta väestökatoineen ja työpaikkojen vähenemisineen.
      Tätä sumutusta on jo jatkunut vuodesta toiseen ja jäljelle varmaankin jää Parkanon muuttotappion jatkuessa vain kepulaiset ja ehkä Ojennus räksyttämään torille rollaattorin kanssa ja loppu väki uskoo heidän feikkinsäkin.
      Vielä ilmeisesti Lamminmäki on bussifirmansa jo ulkoistanut Tampereelle saadakseen bisneksensä pyöriin.

      Tässä vähän sitä todellisuutta pilke silmäkulmassa.

      Tämän kirjoitti Kauko kallioniemi

    • Tulevina vuosina tapahtumassa tullaan näkemään aivan uusia asioita. Pysykää kuulolla!

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe