Moi! Minulla on ulkoinen levy, johon tallennan valokuvia.
Nyt ne näkyvät "tidostoina" ei valokuvina.
Miten saan valokuvat näkyviin?
Kiitos etukäteen neuvosta.
Miksi valokuvat eivat näy Toukokuun päivityksen jälkeen?
12
493
Vastaukset
- Anonyymi
Klikkaa tiedostoa ja valitse "avaa sovelluksessa" valitse se millä haluat kuvat avata
- Anonyymi
Kitos neuvosta. Haluaisin, että kaikki valokuvat näkysivät, ei vain tämä tietty kuvä.
- Anonyymi
Päivitys tehnyt varmaan tupla kansiot ja ne on siinä toisessa.
- Anonyymi
Wiirus jyllää koneessasi!
- Anonyymi
Minulla taas tuppaa näkymään kaikenlaisia kuvia tuntemattomista autoilijoista, on nimittäin peltipoliisi tuossa 15m päässä.
- Anonyymi
Vaihda asetuksista siitä resurssienhallinnan yläreunasta suuret kuvakkeet tjsp..
- Anonyymi
Voitko kertoa tarkemmin. Mistä yläreunasta?
Suurenna tiedostonselaisikkuna tuossa kansiossa, klikkaa jotain tiedostoa kerran ja paina ctrl pohjaan. Tämän jälkeen rullaa hiirellä ylöspäin; kuvien ikonien tulisi suurentua. Mikäli näiden pikkukuvat eivät tässä näy, niin on pari eri vaihtoehtoa:
1) Pikkukuville luotu piilotiedosto kyseisessä kansiossa (thumbs.db) on hajonnut. Tämä pitäisi poistaa ja antaa Windowsin luoda uusi tietokanta nk thumbnail kuvista.
2) Jos kuvat ovat raakakuvia, niiden näkyminen automaattisesti Windowsin tiedostoselaimessa ei aina ole mahdollista ilman lisäasennuksia. Kerrothan kameran merkin ja mallin mikäli tosiaan ovat raakakuvia.- Anonyymi
Se thumbs.db pitää siirtää Windowsin system kansioon. Ei täällä kannata mitään oikeita ohjeita ruveta jakamaan, ei tämä sivusto ole siihen tarkoitettu, sitä varten on pätevämmät ympäristöt olemassa. Täällä ei kukaan kysy aitoja kysymyksiä eikä myöskään anna aitoja vastauksia. Suomi24 on trollausta varten, sitä ei voi missään muualla harrastaa, se tehdään täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se thumbs.db pitää siirtää Windowsin system kansioon. Ei täällä kannata mitään oikeita ohjeita ruveta jakamaan, ei tämä sivusto ole siihen tarkoitettu, sitä varten on pätevämmät ympäristöt olemassa. Täällä ei kukaan kysy aitoja kysymyksiä eikä myöskään anna aitoja vastauksia. Suomi24 on trollausta varten, sitä ei voi missään muualla harrastaa, se tehdään täällä.
Lisätään vielä tärkein, kenenkään ei pidä mennä milloinkaan toteuttamaan Suomi24 sivuilta löytyviä ohjeita, se on kaikista varmin tapa hajoittaa koneensa, tai saattaa se sellaiseen tilaan ettei toimi ilman kokonaan uusittua asennusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätään vielä tärkein, kenenkään ei pidä mennä milloinkaan toteuttamaan Suomi24 sivuilta löytyviä ohjeita, se on kaikista varmin tapa hajoittaa koneensa, tai saattaa se sellaiseen tilaan ettei toimi ilman kokonaan uusittua asennusta.
Ja juuri siitä syystä tämän sivuston on selvästi eroittuttava trollisivustona, ettei mitään kohtalokasta käsitysvirhettä pääse tapahtumaan. Tämä ei ole ohjeistus-sivusto eikä siitä sellaista koskaan tulekkaan. Tämä on erittäin tärkeää jokaisen pitää mielessään. Tapellaan vain entiseen malliin kumpi on suurempi kurko, Windows vai Linux.
- Anonyymi
Mikrosoft ei halua sinun näkevän kuviasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483