Miksi valokuvat eivat näy Toukokuun päivityksen jälkeen?

Anonyymi

Moi! Minulla on ulkoinen levy, johon tallennan valokuvia.
Nyt ne näkyvät "tidostoina" ei valokuvina.
Miten saan valokuvat näkyviin?
Kiitos etukäteen neuvosta.

12

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Klikkaa tiedostoa ja valitse "avaa sovelluksessa" valitse se millä haluat kuvat avata

      • Anonyymi

        Kitos neuvosta. Haluaisin, että kaikki valokuvat näkysivät, ei vain tämä tietty kuvä.


      • Anonyymi

        Päivitys tehnyt varmaan tupla kansiot ja ne on siinä toisessa.


    • Anonyymi

      Wiirus jyllää koneessasi!

    • Anonyymi

      Minulla taas tuppaa näkymään kaikenlaisia kuvia tuntemattomista autoilijoista, on nimittäin peltipoliisi tuossa 15m päässä.

    • Anonyymi

      Vaihda asetuksista siitä resurssienhallinnan yläreunasta suuret kuvakkeet tjsp..

      • Anonyymi

        Voitko kertoa tarkemmin. Mistä yläreunasta?


    • Suurenna tiedostonselaisikkuna tuossa kansiossa, klikkaa jotain tiedostoa kerran ja paina ctrl pohjaan. Tämän jälkeen rullaa hiirellä ylöspäin; kuvien ikonien tulisi suurentua. Mikäli näiden pikkukuvat eivät tässä näy, niin on pari eri vaihtoehtoa:

      1) Pikkukuville luotu piilotiedosto kyseisessä kansiossa (thumbs.db) on hajonnut. Tämä pitäisi poistaa ja antaa Windowsin luoda uusi tietokanta nk thumbnail kuvista.
      2) Jos kuvat ovat raakakuvia, niiden näkyminen automaattisesti Windowsin tiedostoselaimessa ei aina ole mahdollista ilman lisäasennuksia. Kerrothan kameran merkin ja mallin mikäli tosiaan ovat raakakuvia.

      • Anonyymi

        Se thumbs.db pitää siirtää Windowsin system kansioon. Ei täällä kannata mitään oikeita ohjeita ruveta jakamaan, ei tämä sivusto ole siihen tarkoitettu, sitä varten on pätevämmät ympäristöt olemassa. Täällä ei kukaan kysy aitoja kysymyksiä eikä myöskään anna aitoja vastauksia. Suomi24 on trollausta varten, sitä ei voi missään muualla harrastaa, se tehdään täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se thumbs.db pitää siirtää Windowsin system kansioon. Ei täällä kannata mitään oikeita ohjeita ruveta jakamaan, ei tämä sivusto ole siihen tarkoitettu, sitä varten on pätevämmät ympäristöt olemassa. Täällä ei kukaan kysy aitoja kysymyksiä eikä myöskään anna aitoja vastauksia. Suomi24 on trollausta varten, sitä ei voi missään muualla harrastaa, se tehdään täällä.

        Lisätään vielä tärkein, kenenkään ei pidä mennä milloinkaan toteuttamaan Suomi24 sivuilta löytyviä ohjeita, se on kaikista varmin tapa hajoittaa koneensa, tai saattaa se sellaiseen tilaan ettei toimi ilman kokonaan uusittua asennusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään vielä tärkein, kenenkään ei pidä mennä milloinkaan toteuttamaan Suomi24 sivuilta löytyviä ohjeita, se on kaikista varmin tapa hajoittaa koneensa, tai saattaa se sellaiseen tilaan ettei toimi ilman kokonaan uusittua asennusta.

        Ja juuri siitä syystä tämän sivuston on selvästi eroittuttava trollisivustona, ettei mitään kohtalokasta käsitysvirhettä pääse tapahtumaan. Tämä ei ole ohjeistus-sivusto eikä siitä sellaista koskaan tulekkaan. Tämä on erittäin tärkeää jokaisen pitää mielessään. Tapellaan vain entiseen malliin kumpi on suurempi kurko, Windows vai Linux.


    • Anonyymi

      Mikrosoft ei halua sinun näkevän kuviasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe