Ei kai vaan aivan peri kommunisti?
Kuinka punainen on ladakuski?
6
160
Vastaukset
- Anonyymi
Aikoinaan 1970-luvulla Arskalla oli punainen 1200L Lada.
Siis perusmallinen mulkosilmä.
Arska osti sen uutena ja maksoi 7.500 mk. Yli puolen vuoden palkka nettona. Se oli sitä aikaa, kun 92 oktaavinen pensalitrakin maksoi 67 penniä eli noin 0,11 €.
Arska piti autostaan hyvää huolta. Viikonlopuksi auto pestiin päältä ja puunattiin sisältä. Uuden vihreän Wundebauminkin sai peiliin roikkumaan.
Yksi huono puoli punaisessa Ladassa oli. Sillä ei saanut kyytiin kuin vasemmistolaisia Pirjoja..
Mutta hyvä puoli Ladassa oli. Arska myi sen muutama vuosi sitten ja sai siitä 1500€. Eli enempi mitä oli 45 vuotta sitten maksanut!
Siihen hyvät puolet jäikin, Pirjo vei rahat. - Anonyymi
ei vaikuta äänestykseen automerkki. neuvostoliitto meni jo! lada on kyllä hyvä ja lämmin auto! harmi kun niitä ei kohta saa!
- Anonyymi
en minäkään ymmärrä mitä yhteistä on kulkuneuvolla ja puoluekannalla?
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin olen huikean pelottava kommunisti kun ajan ladalla. Kun astun ladasta pihalle niin SKP'sta alenen samantien vain vasemmistoliiton kannattajaksi. Harmi ettei vaalikopilla voi käydä autossa istuen.
- Anonyymi
Missäköhän tuokin aloittaja lienee kasvanut?
Isäni kertoi yliopistoajoistaan seiskytluvun alussa, että kannatti olla nimenomaan jännittävä vasemmistoradikaali. Vähän ekä vaarallinenkin. Niistä opiskelijatytöt unelmoivat.
Pullaposkinen kokoomusnuori sai silloin kyllä vaan rippeet.
Se on kai vähän nykyäänkin sama. Luulen että palavasilmäinen eläinsuojeluaktiivi ja älykkö saa ne parhaat naiset nytkin,.
Näkeehän sen täälläkin -- tyhmyys ei poistu Hybridi-Mersulla ja kyllä sen älykkötytöt aina tunnistavat. - Anonyymi
Isälläni oli joskus punainen 1200l,ja Isäni oli rehellinen TyöMies.
Äänesti Sdp,tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984