dc++ taas!

tahtoo tietää

onko dc täysin laiton? miten ja kelle siitä voi jäädä kiinni, mitä siit seuraa? mulla on dc mut nyt se on lakannu toimimasta.. ne kanavat ei tuu näkyviin vaikka kaiken pitäs olla kunnossa, missä vika?

3

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DC on täysin laillinen, kuten kaikki muutkin rehellisesti hankitut tietokoneohjelmat. Kyse on siitä, mitä sillä tekee. Eihän puukkokaan ole laiton, vaikka sillä saa naapurin hengiltä.

On täysin laillista:
      -Imuroida netistä musiikkia, elokuvia ja tv-sarjoja
      -Imuroida ohjelmia ja muuta materiaalia, joiden oikeuksien omistaja on tämän sallinut
      -Jakaa verkkoon materiaalia, jonka oikeudet itse omistaa, tai jonka omistaja jakamisen sallii

Huom! Lähes kaiken musiikin, elokuvien ja tv-sarjojen jakaminen verkossa on laitonta. Samoin on tietokoneohjelmien imuroiminen tai levittäminen, jos ohjelman lisenssi ei sitä erikseen salli.

Tekijänoikeuksien haltijoiden edustajat voivat tietysti tarkkailla p2p-verkossa saatavilla olevaa materiaalia ja usuttaa poliisisedät heidän omistamaansa materiaalia levittävien kimppuun ja vaatia korvauksia oikeudessa. Suomessa kai harvemmin pikkutekijöiden kimppuun on käyty, vaikka jenkeistä kaikkea järjetöntä kuuleekin.

• tahtoo tietää

kiitoksii! mutta miksihän ne kanavat ei tuu mulle näkyviin enää? on ennen tullu.. sanoo "unknown error" tai "not fainding" ??

• KRP
        tahtoo tietää kirjoitti:

kiitoksii! mutta miksihän ne kanavat ei tuu mulle näkyviin enää? on ennen tullu.. sanoo "unknown error" tai "not fainding" ??

Laitettiin sun systeemis banniin. Tarkkaile postiasi, lähipäivinä tipahtaa kutsu kuulusteluihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      171
      2626
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2264
    3. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1075
    4. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      152
      972
    5. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      391
      887
    6. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      67
      878
    7. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      62
      837
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      101
      753
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      48
      704
    10. Euroviisuhuitelua

En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka
      80 plus
      34
      672
    Aihe