Pitäisi vaihtaa mankeliliina vanhaan UPO-mankeliin, joka on 1960-luvulta. Tarkempaa mallia minulla ei nyt tiedossa ole, mutta Upolta sanoivat, ettei tuolloin ollut useita malleja. Kyseessä siis vanha perusmalli, valkoinen mankeli, jossa puinen tela (vai miksi sitä sanotaan) ja liina tulee telassa näkyvästä pitkittäisestä aukosta ulos. Mitään puikkoja ei näkyvillä. Ja tämä ei ole se tuoreempi versio, josta löytyi jopa videoita, vaan vanhempi, jossa tankokin sellainen jykevä krominvörinen. Sellainen päädyistään hiukan pyöristetty, ei se kulmikas mankeli.
Jos jostain löytyisi käyttöohjeet, olisi vielä parempi. Mutta selkeät liinanvaihto-ohjeetkin auttaisivat pitkällle...!
Mankeliliinan vaihto vanhaan UPO-mankeliin
Anonyymi
2
5119
Vastaukset
- Anonyymi
Hei
Itse nyt samassa tilanteessa. Onnistuitko löytämään kankaan vaihto ohjetta?- Anonyymi
Mittaa liinan leveys ja mene huoltoliikkeeseen, saavat hommattua sopivan liinan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1579174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492799Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312577- 572531
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971915- 981852
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231793Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481336Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201