Milloin aikaisempina vuosina oikiksen valintatulokset on tulleet?

Anonyymi

Niin, eli kun nythän oikikseen hakukin on yhteisvalinnassa ja on ilmoitettu että tulokset valinnasta tulee viimeistään 28.6., niin meneeköhän ihan viime tinkaan vai voivatko tulla esim jo viikkoa ennen tuota päivämäärää? Mihin aikaan viime vuonna tieto valinnasta tuli, menikö ihan sinne viimeiseen päivään?

21

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viime vuonna oikiksen tulokset tuli just vikana päivänä (samoin lääkis, kauppis...) Ei kannata kauheasti elätellä toiveita, että tulokset tulisi ennen 28. pvä mutta eihän sitä koskaan tiedä.

    • Anonyymi

      Yleensä tulokset tulevat viimeistään-päivänä. Turha odottaa ainakaan viikkoa aikaisemmin. Yksikin päivä aikaisemmin olisi yllätys!

    • Anonyymi

      Asia mikä tässä vituttaa nyt on että oikis ei voi julkaista todistusvalinnan tuloksia kuin vasta yhdessä pääsykoetulosten kanssa, toisin kuin kutakuinkin kaikkien muiden todistusvalintojen osalta tehdään. Toki se on tänä vuonna vain viidesosa jota tämä koskee mutta se on silti aika joukko ihmisiä jotka saisivat yli kuukauden lisää aikaa hakea asuntoa, tehdä muuttoa yms. suunnitelmia.

    • Anonyymi

      Minusta on reilua kertoa kaikille yhtä aikaa. Samoin se on hyvä ajatus, että kaikkien kannattaa ihan kaiken varalta lukea ne kirjat. Niistä vähän näkee, mitä on edessä opintojen aikana.

      Olen itse saannut DI-paikan pelkästään yo-todistuksella ja eka vuosi näytti, että en yhtään kuulu siihen opinahjoon. Hukkaan meni ja harmittaa sen puolesta, joka minun takiani joutui jäämään ilman paikkaa.

      Nyt roikun täällä toivoa täynnä "ei ensikertalaisena".

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, reilua hommaa että kaikki saa tietää yhtä aikaa.


      • Anonyymi

        Lisäten edelliseen kommenttiin, niin toisaalta ymmärrän tuon yhden anonyymin ajatuksen, jos kerran muihin aloille hakeneet on saaneet jo todistusvalinnan tulokset tietää. Pitäis kaikille aloille todistusvalinnalla pääseville ilmoittaa samaan aikaan, ja samaan aikaan myös pääsykokeella pääseville. Lue: yhtä aikaa jokaiselle, pääsi millä pääsi


    • Anonyymi

      viime vuonna tuli tulokset luvattuna päivänä vasta klo 15 pintaan...eli tuskin tänäkään vuonna aiemmin tulee, itse en päässyt viime vuonna ns. toiselle kierrokselle eli nekin tulokset olisi ollut helppo julkaista jo aiemmin ja päästää odottelun tuskasta. Viime vuonna jännitti koko 5vkoa kun odotti tuloksia, tänä vuonna lupasin olla jännittämättä mutta nyt alkaa kieltämättä kutkuttamaan kun viimeisiä päiviä viedään...voi kun olisi perjantaina syytä seota ilosta :)

    • Anonyymi

      Jees!! Jees! TURUN OIKIKSEEN syksyllä...jesjes:) tulokset tulivat

      • Anonyymi

        ei ollut kiva jekku :(


    • Anonyymi

      oi että kun odottelu ärsyttää :D toisaalta oon varautunu siihen etten pääse mutta silti pieni toivonkipinä on aina kytemässä. koe meni hyvin, mutta tämä eka hakukerta enkä vielä tiedä mihin sellainen suoritus riittää.. pari päivää vielä

      • Anonyymi

        Jaan niin sun fiilikset, plan B on suunniteltu, mut pieni toivo yliopistopaikan saamisesta elää ja odottaminen on super ärsyttävää


    • Anonyymi

      Sähköpostiin napsahti viesti, että tervetuloa Helsinkiin syksyllä. Tämä on kuin unta, mutta totta.

      • Anonyymi

        shoppailemaanko menet?


      • Anonyymi

        Joka vuosi samat jutut. Ei ole ainakaan elämää itselleen shoppaillut.


    • Anonyymi

      Tuliko jo tulokset? Opintopolussa lukee että peruuntunut opiskelupaikka kun ei pisteet riittäneet edes varasijaan. En voi uskoa todeksi, ovatko muut saaneet jo?

      • Anonyymi

        Usko vain todeksi.


      • Anonyymi

        Ei kukaan pakota uskomaan todeksi.


      • Anonyymi

        Ei ole hyvästä valehdella itselleen.


    • Anonyymi

      Kaikki tuli. Et päässyt.

    • Anonyymi

      Vastaukset on juuri tulleet opintopolkuun

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe