Pokemon: Tuleeko Ash Ketchumista koakaan pokemon-mestaria?

Anonyymi

"Matka Pokemon-mestariksi / -kamppailijaksi on pitkä ja vaikea. Tiedä tämä, jos aiot vielä jatkaa?" Todetaan jo itse Pokemon pelissä Pokemon-mestarista. Ash Ketchumin tavoite animessa on tulla kaikkien aikojen parhaaksi Pokemon-mestariksi. Alla oleva viiden kohdan lista kertoo kuinka lähellä Ash on tavoitetta ja jokainen voi päätellä listan perusteella sen itse:

1. Sinun tulee ainakin voittaa yksi hallitseva pokemon-mestari eli Elite Fourin jäsen, mutta paikalliseen Elite Fouriin voi olla kerrallaan vain neljä mestaria ja he ovat Pokemon liigan kovimpia pelaajia.
2. Sinun tulee kohdata ja joko vangita tai vähintään voittaa legendaarinen Mewtwo -Pokemon tullaksesi Pokemon-mestariksi.
3. Päästäksesi Pokemon-mestariksi snun tulee pyydystää kaikkia olemassa olevia pokemoneja vähintään yksi ja kerätä ne kaikki. Jokaisen sukupolven myötä tulee kuitenkin aina lisää Pokemoneja.
4. Päästäksesi Pokemon-mestariksi sinun tulee päästä Pokemon-liigan jäseneksi, johon kuitenkin pääsee vasta kun on voittanut kaikki alueen salimerkit.
5. Champion-mestariksi pääseminen voittamalla yksi tai useampi vallitseva Champion-mestari Champion-liigassa on vasta yksi askel kohti suurempaa Pokemon-mestaruutta.

Mitä te itse ajattelette? Onko Ashin tavoite asetettu liian isoksi tai jopa mahdoton ikuisuusprojekti?

3

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ash tarvitsee ensiksi voittaa pokémon liiga tai vähintään niitä 2 sijoja monta tällä nopeudella ash voisi olla 40v pokemon mestari, mutta se pysyy aina pokémon kersana elikkä ehkä elite four voidaan nähdäkkin ja pokémon mestarikin kun ei enään pokémon oikein myy enään niin laitaan loppu huipennus myyntiin ja lopetetaan pokémon tällä näkymin se tapahtuu aikaisintaan 2035.

      • Anonyymi

        Se on vähän niin ja näin mikä Ashin ikä on. Alkupään jaksoissa tämä on selkeästi 10-12 vuotias (joulua juhlitaan ainakin kahdesti) ja myöhemmin joku 14-16 vuotias. Poikkeus on tietenkin Alola jossa Ash tuntuu olevan joku 7-9v kersa vaikka selkeesti se sijoittuu jonnekkin heti alkupään jaksojen jälkeen (useat viitteet ynnä muut takaumat ja eastereggit). Tästä voidaan päätellä toisaalta ettei yhtiö oikein tiedä minkä ikäisille Pokemoneja pitäisi oikein suunnats, ovatko no selkesti pikkulasten hömpötystä vai ihan varhaisteinien pelailua.


    • Anonyymi

      Vitt mistä saa katsoa kuinka paljon maksaa mewtwo v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe