Kertoisitko minulle pari asiaa, tärkeää asiaa

Anonyymi

Minulla on pieni pyyntö sinulle. Tekona se sinulle on pieni ja helposti tehty, mutta minulle merkitykseltään suuri. Se on tämä, voisitko kirjoittaa tänne siitä, mitä todellisuudessa ajattelet suhteestamme. Ja vielä, kerro tunnisteeksi jotakin, minkä vain me kaksi tiedämme. En ole laskemassa leikkiä vaan ajatuksesi merkitsevät minulle paljon. Tämä pyyntö täällä siksi, koska irl en voi toimia, mutta ikävä ei silti tahdo helpottaa. Elämä ilman sinua on kurjaa, ja mitä pidempään odotan, sitä kurjempaa on ja sitä enemmän haluaisin olla luonasi. Elämä ilman sinua on kuin kuolema.

Haluaisin kuulla sinusta, kuulla mielipiteesi. Naiselle tämä viesti.

196

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisit voinut ehkä itsekin laittaa naisesta pienen tunnisteen, ettei me kaikki täällä vastailla ikään, kokoon ja hiusten väriin katsomatta.

      • Anonyymi

        Vaalea


      • Anonyymi

        Tumma


      • Anonyymi

        Keskipaahto.


      • Anonyymi

        Jokin näistä se tosiaan on.


      • Anonyymi

        Oliko siellä tumma mutt luonnossa on oikeestaan vaalea?


      • Anonyymi

        Punapää


      • Anonyymi

        Siniset hiukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin näistä se tosiaan on.

        Joka päivä erilainen! Toisinaan esiintyy miehenä, niin ei kukaan tahdo tunnistaa! Mies on oikeesti!


    • Anonyymi

      Kaiken tämän kuluneen ajan ja hiljaisuuden jälkeen en tiedä. Minulla ei ole vastausta. Käytännöllisesti ajatellen meillä ei siis ole minkäänlaista suhdetta, tuttavuutta vain. Mutta sen käytännön ja tuttavuuden alla olet jollain tavalla minulle se ihan sama ihminen kuin silloin ennenkin. Muusta en tiedä, jos en saa viettää joskus kanssasi aikaa. No et varmasti ole hän etkä kirjoittanut minulle, mutta siinä vastaukseni.

      • Anonyymi

        Et kuulosta häneltä.


      • Anonyymi

        Sen verran kuitenkin tiedät, että olet tämän kuluneen ajan ja hiljaisuuden jälkeen täällä. Sinulla on ikävä, niin minullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran kuitenkin tiedät, että olet tämän kuluneen ajan ja hiljaisuuden jälkeen täällä. Sinulla on ikävä, niin minullakin.

        Mistä mielestäsi hiljaisuus johtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä mielestäsi hiljaisuus johtuu?

        Inhimillisestä epävarmuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran kuitenkin tiedät, että olet tämän kuluneen ajan ja hiljaisuuden jälkeen täällä. Sinulla on ikävä, niin minullakin.

        Niin. Kyllä olet päivittäin mielessäni. Vuorotellen yritän työntää sinut pois sieltä ja sitten taas luovutan ja annan olla siellä.
        18:51 (muut välissä ei minulta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kyllä olet päivittäin mielessäni. Vuorotellen yritän työntää sinut pois sieltä ja sitten taas luovutan ja annan olla siellä.
        18:51 (muut välissä ei minulta)

        Minä en edes yritä saada mielestäni, kun tiedän jo etten mahda kaipaukselle mitään.


      • Anonyymi

        Ajankohta tyhjä


    • Anonyymi

      Ei ole vaalea. Olemme istuneet vierekkäin.

      • Anonyymi

        missä ollaan istuttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä ollaan istuttu?

        Sohvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvalla.

        ollaanko oltulähes päällekäin sohvalla? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ollaanko oltulähes päällekäin sohvalla? :)

        Et ole hän, valitan. Vai menikö jo viihteelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän, valitan. Vai menikö jo viihteelle?

        ok. oli se joskus viihdyttävää/hauskaa kyllä....


    • Anonyymi

      Haluan rehellisen miehen, jos ei siihen pysty en halua mitään. En myöskään tule enä yhtään vastaan. Minulle pitää tulla rehellisenä eteen ja pyytää anteeksi sekä alkaa vihdoin puhua totta. Muussa tapauksessa näin on parempi, sillä minun depressioni pysyy vain näin aisoissa. Toisella tavalla se syvenee.

      • Anonyymi

        Valitan, et ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitan, et ole hän.

        En puhunut sinulle. Puhuin hänestä. sinä ja hän olette eri ihmisiä. Ja toivon ettet sinäkään minulle. me kaksi emme tunne. En tykkää sinusta enkä että kopeloit peppuani siinä kuin tuntisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitan, et ole hän.

        Äläkä enää toista kertaa nosta kättäsi ja ala kopeloimaan minun kommenttini peppua. Onko selvä. Vieraat eivät käy käsikopeloon. Olet pervo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhunut sinulle. Puhuin hänestä. sinä ja hän olette eri ihmisiä. Ja toivon ettet sinäkään minulle. me kaksi emme tunne. En tykkää sinusta enkä että kopeloit peppuani siinä kuin tuntisit

        Miksi teet tätä monologia? Haluat tahallaan saada muita ihmisiä huonoon valoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teet tätä monologia? Haluat tahallaan saada muita ihmisiä huonoon valoon.

        Kirjoitin vain nämä kommentit. Onko ei-mialla taas harhat päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin vain nämä kommentit. Onko ei-mialla taas harhat päällä?

        Se on taas se Aaltonen. sille pitää sanoo näin.

        Kiitos jeesus, kiitos jeesus


        aamen aamen aamen


        siunausta siunausta siunausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teet tätä monologia? Haluat tahallaan saada muita ihmisiä huonoon valoon.

        Tämä on sen ainoa harrastus varmaan


    • Anonyymi

      Meillä ja hänellä on jotain ainutlaatuista välillämme, nimittäin telepatiaa. Se on todella harvinaista. Ekan kerran kuulin häntä laivalla.

      • Anonyymi

        Et ole hän.


    • Anonyymi

      Kyllä noi tunnisteet tosiaan olemattomat on 🙄

    • Anonyymi

      Olen ehkä vähän höpsö, mutta musta tuntuu, että oot mun sielunkumppani. Ajatukset eksyy suhun jokaisena päivänä, vieläkin. Viimeksi lähdin vähän lennokkaasti, tuntui niin pahalta viileytesi.

      • Anonyymi

        Ei kuulosta tutulta. Pahoittelut.


      • Anonyymi

        Minäkin olen sitä mieltä, että tässä on jotain syvää. Ei se nopea lähtösikään mitenkään mieltä nostattavalta tuntunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen sitä mieltä, että tässä on jotain syvää. Ei se nopea lähtösikään mitenkään mieltä nostattavalta tuntunut.

        Heh. Minäkin lähdin kerran liukkaasti, mutta viileys on liian lievä ilmaisu :D
        T. Eiap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen sitä mieltä, että tässä on jotain syvää. Ei se nopea lähtösikään mitenkään mieltä nostattavalta tuntunut.

        Olit niin viileä, että tunsin itseni tunteineni tyhmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen sitä mieltä, että tässä on jotain syvää. Ei se nopea lähtösikään mitenkään mieltä nostattavalta tuntunut.

        Milloin lähdin nopeasti? Sivu K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit niin viileä, että tunsin itseni tunteineni tyhmäksi.

        Olosuhteiden pakosta ehkä sellainen kuva välittyi. En minä viileä silti ollut vaan kaikkea muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olosuhteiden pakosta ehkä sellainen kuva välittyi. En minä viileä silti ollut vaan kaikkea muuta.

        Niin, kyllä uskoisin, jos olisin varma, että olet hän.


    • Anonyymi

      Kirjoittaa saa joka nainen, katson mikä sopii t. Ap.

      • Anonyymi

        Säälittävä pelleilijä. Aiheutat paljon pahaa.


      • Anonyymi

        Oih, sinä oulun suviksi. Nyt tummatukkka tulee ja vie. puuuuusss. vähän on ylipainoo nyt. 30 kg. hyhhyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä pelleilijä. Aiheutat paljon pahaa.

        Millä tavalla? Selitä, niin osaan lopettaa.


      • Anonyymi

        Pitämällä monologeja, saattamalla ihmisiä huonoon valoon, kirjoittelemalla väkivaltaisia ja seksistisiä juttuja, kirjoittamalla aloituksia, vastailemalla niihin lähes yksinomaan itse, solvaamalla, valehtelemalla ym


    • Anonyymi

      Puutarhatuolit suihkutuolina🚿, meinas... Jäädä kiinni

      • Anonyymi

        Tämähän yllätti. Mistäs nyt tuulee?


    • Anonyymi

      Liian iso pyyntö, sori en siksi voi.

    • Anonyymi

      Yhdyn tuohon vikaan lauseeseen, mutta en ole yhtynyt häneen. No ainakaan vielä.

      Yritin lopettaa ystävyytemme, mutta huonolla menestyksellä ja olen pahoillani siitä. Tunteeni vain vaikuttivat loputtoman yksipuolisilta ja yritin päästä sinusta yli. Niin ei kuitenkaan ole tapahtunut. Ajattelen sinua yhä joka päivä ja mietin miten sinulla menee. Haluaisin aina ensimmäisenä kertoa hyvät uutiset sinulle ja vaihtaa kuulumiset. Tämä mitä nyt on - se ei ole hyvä, mutta itsehän sitä ehdotin. Joku pieni soppi minussa kuitenkin uskoi siihen, ettet näin helpolla päästäisi irti, mutta niin teit. Hölmö minä.

      Edelleen ottaisin sinut omakseni jos saisin, kuten kerran tekstiviestissä kirjoitin. Ottaisin syvemmän ystävyydenkin tämä nykyisen sijaan. En ole koskaan seurustellut, joten en tiedä voisinko tarjota sinulle sellaista parisuhdetta, jollaisen haluat tai olet tottunut, mutta minussa on sinulla rakastava ystävä, enkä usko, että nämä tunteet koskaan hiipuvat. Pyytäisit vain niin olisin sinun.

      KKlta ATlle.

      Ps. Sinun toinen nimesi on muistaakseni Tuomas. Vakoilin sen kerran lomalistoista.

      • Anonyymi

        Pps. Sillä ei merkitystä ketä aloittaja etsii. Halusin vain purkaa sydäntäni.


      • Anonyymi

        Et ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän.

        Tiedän. Mutta iski kauhea tarve kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Sinä olet suhteessa johonkin toiseen???

    • Anonyymi

      Haluaisin sinut, mutta se on varmaan mahdotonta😢 Tunnisteeksi: olisit mun lenkkikaveri

      • Anonyymi

        Ei kuulosta tutulta, ei lenkkeily sovi kuvaan.


      • Anonyymi

        Tahtoo kuulla lisää


      • Anonyymi

        Kerrotko lisää itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko lisää itsestäsi?

        Lenkkeilijä, kerrotko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko lisää itsestäsi?

        Tumma nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumma nainen

        Ei pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenkkeilijä, kerrotko

        Mitä pitäisi kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi kertoa?

        Mitä haluat, ellet halua, sitten ei. Vapaus,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat, ellet halua, sitten ei. Vapaus,

        19.24 ja 19.39 viestit ovat minulta. Siinä on tunnisteitai


      • Anonyymi

        Ei ole nuo sinulta ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19.24 ja 19.39 viestit ovat minulta. Siinä on tunnisteitai

        Eihän tumma nainen ole mikään tunniste :)


    • Anonyymi

      Vastaan, koska ajattelin juuri tuohon aikaan sinua ja meitä, kun ap kirjoitti viestinsä. Tuskin olet hän, mutta vastaan varmuuden vuoksi. Niin, eihän meillä ole suhdetta, vaikka toisaalta voi sitä eräänlaisena suhteenakin ajatella, kun olemme "tavanneet" niin monen monta kertaa.
      Et muistanut nimeäni silloin kun nähtiin lähellä kotiani, minkä jälkeen kerroin.... Sanoit, että kertomani raastaa sydäntäsi .
      Kuvaat hyvin ikävän tunnetta. Tunnen aivan samoin ja hauaisin olla vain lähelläsi, aina, lopun elämääni. Tämän tunteen pitkä kesto kertoo sen ainutlaatuisuudesta.

      • Anonyymi

        Pahoittelut, et ole hän.


    • Anonyymi

      Mahdollista sekin, että hän ei liiku näillä sivuilla. Siinä tapauksessa turha odottaa vastausta.

      Tähän asti ei mitään tuttua tai tunnistettavaa.

    • Anonyymi

      Mutta eikö ole positiivista että täällä ei enää kirjoitella tunnisteilla, niin silloinhan mikään täällä ei ole minulle eikä mikään ole myöskään sinulle. Joten: vapaus.

      • Anonyymi

        Tunnistaisin hänet kyllä, sillä meillä on keskenämme paljon sellaista, jolla sen osoittaa ja jonka vain me kaksi tiedämme edellyttäen ettei hän ole kertonut joillekin muille niitä yksityiskohtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistaisin hänet kyllä, sillä meillä on keskenämme paljon sellaista, jolla sen osoittaa ja jonka vain me kaksi tiedämme edellyttäen ettei hän ole kertonut joillekin muille niitä yksityiskohtia.

        Et tunnista. teillä ei ole ollut mitään suhdetta koskaan. palstalla rakastit. palstalla elit ja palstalle suhteenne kuoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunnista. teillä ei ole ollut mitään suhdetta koskaan. palstalla rakastit. palstalla elit ja palstalle suhteenne kuoli

        Et ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän.

        Et vain halua tunnustaa raakaa totuutta. 😂


    • Anonyymi

      Tykkääkö aloittaja sellaisista tummatukkaisista tuhdeista 45 vuotiaista tytöistä joita on työpaikalla kahvihuoneessa? M-nainen on ehkä kiva?

      • Anonyymi

        Valitan, menee ohi aiheen.


      • Anonyymi

        Mikään ei ole läskiä ja jenkkakahvoja parempaa uuuhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitan, menee ohi aiheen.

        Tykkäät kuitenkin vähän enempi tuollaisesta vaihdevuosissa olevista omenan pyöreistä tummista naisista viiksillä?


    • Anonyymi

      Se mies on vienyt minut ääripäästä toiseen. Tunnemme toisemme jo. Hän on kamala ihminen ja minä vähintään yhtä kamala. Olemme taistelupari mutta erottamaton.

      Ja aloittajalle, en ole hän etkä sinäkään ole hän.

      • Anonyymi

        Vaikea kommentoida.


    • Anonyymi

      Olet ajatuksissani koko ajan
      Olet sydämeni puolikas
      Olet ollut ikäväni kohde useamman vuoden ajan
      Olet ihana
      Olet rakas
      Olet unelmani, jonka toivoisin toteutuvan
      Olet hän jonka haluaisin viereeni
      Olet hän jota haluaisin katsoa ja ihastella tuntikausia
      Tätä ja paljon muuta sinä olet minulle

      • Anonyymi

        Tästä on vaikea tunnistaa, muuten toivoisin hänen kirjoittaneen.


      • Anonyymi

        Viekää tuo hoitoon, ihan sekasi on! Yrittää väkisellä puskea erään avioparin elämään! Valehtelemalla tai on mennyt aivan sekasin. On jo vaarallinen ja ollut vaarallinen tämän miehen vaimolle. Tuhonnut häneltä työpaikat sun muut keksityillä tarinoilla ja saanut monet mukaan tähän touhuun, kaikki kertomansa on ilkeitä valheita!!! Levittänyt valheita kauppoihin ja joka paikkaan!, onko tervettä? Täällä huutelee miehestä vaikka mitä valheita! On sairaaksi asti kateellinen naapureilleen.


    • Anonyymi

      Olisiko mahdollista saada jokin tunniste naisesta?

      • Anonyymi

        Sormistansa joskus kommentoin.


      • Anonyymi

        Joo niinpä teit. Mutta jos olet " kaiken" tapahtuneen takana, välimatka on suhteettoman pitkä. Etkä vastannut, kun kysyin rooliasi. En huutele perään, jos jätät " tyhjän " päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niinpä teit. Mutta jos olet " kaiken" tapahtuneen takana, välimatka on suhteettoman pitkä. Etkä vastannut, kun kysyin rooliasi. En huutele perään, jos jätät " tyhjän " päälle.

        Ei kuulosta tutulta. Ei hän ole kysynyt rooleista.


      • Anonyymi

        Pelle. Ei peloton vaan pelkuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormistansa joskus kommentoin.

        Minun ovat samankokoiset tai pidemmät kuin hänen, mutta kapeammat. Niitä on testattu vastakkain. t. Sivukommentti


    • Anonyymi

      Rakastan sinua enemmän kuin ketään, enkä muuta toivoisi, kuin että saisin sinut vierelleni. Enemmän, kuin kykenet ikinä kuvittelemaankaan. Mutta tämä tilanne on sietämätön ja tekee elämästäni suoraan sanottuna kamalaa. Tämä kaikki epätietoisuus ja muu yhdistettynä.näin voimakkaisiin tunteisiin on vienyt minulta elämänilon lähes täysin. Ja täytyy myöntää, että minua myös loukkaa moni asia, joka tässä on mennyt niin kuin on mennyt, enkä voi ymmärtää joitakin asioita ollenkaan. Silti rakastan sinua enemmän kuin mitään , ja olet kauneinta, mitä maailmankaikkeudessa voi olla. Yksi viesti riittäisi, niin olisin sinun siitä hetkestä lähtien, jos vain niin haluaisit.

      Tämä on miehelle, jonka mielestä Whitney Houston oli nuorena parasta, mitä voi olla. Vaikka ei olekaan harmainta aavistusta siitä, oliko tämä aloitus minulle.

      • Anonyymi

        Houston, We have a problem.


      • Anonyymi

        No ei ole Whitney ollut suosikkini koskaan. Valitan, ei ollut minulle t. ap.


    • Anonyymi

      Mitään varsinaista suhdetta meillä ei ole, mutta jonkin verran kivoja yhteisiä hetkiä ja tiiviitä katseita, sekä mahdoton tilanne. Tunnisteena n. 10 vuoden ikäero. Ehkä en ole se ketä etsit mutta toivon että löydät yhteyden kaipaamaasi naiseen :)

      • Anonyymi

        Ei täsmää häneen.


      • Anonyymi

        Kerro jotain siitä miehestä? Näetkö päivittäin?


      • Anonyymi

        No mutta hei! Itselläni on sellainen tilanne että olen ollut vajaa 10v. Nuorempaan naiseen viime vuodet melkoisen ihastunut. Mitään suhdetta ei tosiaan ole mutta jos olisi realiteetit kohdillaan niin ainakin omalta puoleltani olisin valmis mihin vaan.
        Hänellä on maailman kauneimmat silmät ja kaunis hän on muutoinkin mutta, eniten kolahtaa hänen sinnikkyytensä sekä tahto viedä asioita maaliin. Kunpa joskus...


      • Anonyymi

        En ole tuo 20.56 henkilö, mutta toinen vastaavassa tilanteessa elävä. Meitä on monta samoissa tilanteissa. Ap ei myöskään ole hän, koska tuo viestiin kirjoitettu sillä aikaa juttelimme ;-)

        Hän on tehnyt minuun ison vaikutuksen. Tunteeni on vahvat, vaikka huimia katseita ja pieniä ”vahinko”kosketuksia enempää ei ole koskaan tapahtunut. Käsiä olemme pitäneet vastakkain , se tuntui uskomattoman hyvältä. En pysty selittämään mistä tunteet näin vahvasti kumpuaa. Ne vain on.

        Riippuu hänestä mitä haluan. En halua mitään ilman vapaata tahtoa, ja omaa kiinnostusta. Jos hän haluaisi parisuhteen ja olisi valmis liittymään elämääni, ottaisin hänet avosylin vastaan (tutustua meidän toki pitäisi ensin tuossakin tilanteessa tietysti ja antaa läheisille aikaa tottua). Jos hän haluaisi enemmän rakkautta ilman sitoumuksia, en sitäkään tuomitsisi. Rakkaus on arvo ja tavoiteltava asia. Sen tajuaa kun on pitkään ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuo 20.56 henkilö, mutta toinen vastaavassa tilanteessa elävä. Meitä on monta samoissa tilanteissa. Ap ei myöskään ole hän, koska tuo viestiin kirjoitettu sillä aikaa juttelimme ;-)

        Hän on tehnyt minuun ison vaikutuksen. Tunteeni on vahvat, vaikka huimia katseita ja pieniä ”vahinko”kosketuksia enempää ei ole koskaan tapahtunut. Käsiä olemme pitäneet vastakkain , se tuntui uskomattoman hyvältä. En pysty selittämään mistä tunteet näin vahvasti kumpuaa. Ne vain on.

        Riippuu hänestä mitä haluan. En halua mitään ilman vapaata tahtoa, ja omaa kiinnostusta. Jos hän haluaisi parisuhteen ja olisi valmis liittymään elämääni, ottaisin hänet avosylin vastaan (tutustua meidän toki pitäisi ensin tuossakin tilanteessa tietysti ja antaa läheisille aikaa tottua). Jos hän haluaisi enemmän rakkautta ilman sitoumuksia, en sitäkään tuomitsisi. Rakkaus on arvo ja tavoiteltava asia. Sen tajuaa kun on pitkään ilman.

        Miksi kaikki jää tähän tilanteeseen? Miten sinä toivoisit että toinen osapuoli lähestyisi? Mistä olet kiinnostunut eniten siinä sun tapauksessasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaikki jää tähän tilanteeseen? Miten sinä toivoisit että toinen osapuoli lähestyisi? Mistä olet kiinnostunut eniten siinä sun tapauksessasi?

        Ps olen tuo 22.21


      • Anonyymi

        Millä tavoin mahdoton tilanne?

        noin 10 vuotta vanhempi mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaikki jää tähän tilanteeseen? Miten sinä toivoisit että toinen osapuoli lähestyisi? Mistä olet kiinnostunut eniten siinä sun tapauksessasi?

        Minusta ei lähestymisen tavalla ole niin väliä kun on tunteet. Silloin kömpelö töksäytyskin tuntuu maailman romanttisimmalta aloitteelta. Eikä olekin armollisia 😂

        .Minulle kelpaisi kutsu kahville (yksi kahvi tuskin toisi uskallusta), kutsu hänen luokseen syömään, katsomaan leffaa tai kävelemään. Kysymys matkaseuraksi tai uimakaveiks (opeksikin käy) tai vaikka kaveriks keikalle V-hotelliin tai kävelyseuraksi järven rantaan. Tai sitten ihan perinteinen tunteiden kertominen kirjeellä/maililla tai yksinkertainen ele: paijaus, halaus tai suuteleminen.

        Jos ei uskalla kysyä toimia, paras tapa osoittaa on kosketus ja katse. En pahastu, vaikkalantiosta otttaisi vaikka ohikulkiessa kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin mahdoton tilanne?

        noin 10 vuotta vanhempi mies.

        Hmm no monella tavalla mahdoton. Toki aina on mahdollisuuksia mutta tässä tapauksessa ne satuttais muita. T. 20:56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm no monella tavalla mahdoton. Toki aina on mahdollisuuksia mutta tässä tapauksessa ne satuttais muita. T. 20:56

        Näin on tässäkin tapauksessa. Tosin kun tilanne on mikä on, ei rakkaus toisi kuvioon mitään joka loukkaisi sen enempää kuin sama lopputulos ilman rakkautta. Kunhan asiat hoitaa vaan niin hyvin kum tälläsessä elämäntilanteessa pystyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm no monella tavalla mahdoton. Toki aina on mahdollisuuksia mutta tässä tapauksessa ne satuttais muita. T. 20:56

        Millä tavalla satuttaisi muita?oletko varattu tai hän varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm no monella tavalla mahdoton. Toki aina on mahdollisuuksia mutta tässä tapauksessa ne satuttais muita. T. 20:56

        Asiat voi aina ratkaista satuttamatta muita. Itse ainakin haluaisin jutella asiat selviksi koska tämä nykytila ahdistaa. Olen reilu 8 vuotta vanhempi.


      • Anonyymi

        Jutellaan vain !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaan vain !!

        Koska juteltaisiin? mentäisiinkö johonkin kahville?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaan vain !!

        Heh, tunnistan osan vanhoista kirjoituksistani. Tässäkin kohtaa on monta vastaajaa, koska tilanteeni ei sovi kaikkiin vastauksiin (eikä hän ole minua vanhempi 😂)


    • Anonyymi

      Kerro mitä olet sanonut, tehnyt, nähnyt kahden ollessamme. Mitä minä sanoin, aihe, sana, kommentti jne. Mitä oli ympärillä, mitä tapahtui, mitä teimme, mitä yksityiskohtia jne.

      Itse pystyisin luettelemaan joukon sellaisia, mutta ehkä jossain vaiheessa.

      Voi olla myös niin, että hän lukee tätä ketjua, mutta ei syystä tai toisesta kommentoi, esim, ei ole kiinnostunut tai jotain.

      • Anonyymi

        Naiselle


      • Anonyymi

        Tai miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle

        ???


      • Anonyymi

        Kerran jäi koulussa läksyt tekemättä. Kaivattu ei käynyt sitä koulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???

        Naiselle tai miehelle. Ei aloittaja.


      • Anonyymi

        Hahaa! Oliko toisessa kappaleessa piiloviesti? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran jäi koulussa läksyt tekemättä. Kaivattu ei käynyt sitä koulua.

        Ymmärsin! Piiloviestin


    • Anonyymi

      Autoitko minua valitsemaan jotain..?

      • Anonyymi

        Autoin, eräitä vaatteita.


      • Anonyymi

        Ei osunut ihan kohdilleen..


      • Anonyymi

        Puhelimen valinnassa autoin.


    • Anonyymi

      Tuskin teillä on mitään suhdetta, kun palstalla häntä huhuilet. Sori, mutta totuus.

      • Anonyymi

        Ei ole suhdetta siinä mielessä, mutta kyllä meillä on jonkinlainen suhde. Häneltä olen kysymässä, mitä ajattelee meistä.


      • Anonyymi

        Ei ne tuntemattomat yleensä hirveästi suhteen tilaa mieti


    • Anonyymi

      Jättäisit jo rauhaan.. Siinä pyyntöni sinulle..

      • Anonyymi

        Et ole hän. Kun nyt olisin ensin ollut antamatta sinulle rauhaa.


    • Anonyymi

      Noin moniko mua kaipaa, kauhea määrä sopivia tunnisteita, juma melkein ketjullinen. Mutta sanoisin tuohon, että on asioita jotka vain kaksi tietää joo jonkun verran ehkä, mutta monia juttuja on voinut puhua muille, täällä on hakkereita ym.

    • Anonyymi

      Mitä ajattelen? Olet tärkeä minulle. Olet ystävä vailla vertaa. Olet rakas minulle. Olet sydämeni valittu. Olet kadonnut puolikas, joka tekee minut kokonaiseksi. Olet elämäni valo. Minä muistan.

      Vaikka vuosia on mennyt ja välissä sinut unohdin, silti side väliltämme ei ole koskaan katkennut. Tiedät sen. Elämä on koetellut meitä molempia jättäen syvät arvet. Kaksi herkkää sielua vailla ymmärrystä, lämpöä, rakkautta ja läheisyyttä. Sielussa tyhjiö, jota kukaan ei pysty täyttämään. Elämä ilman sinua on kuin sydän ilman sykettä.

      Toivon, että elämä antaisi mahdollisuuden polkujemme kohdata jälleen. Haluaisin tutustua sinuun uudelleen, käydä menneet vuodet läpi ja kertoa, mitä kaikkea elämässä on tapahtunut. Puhuttavaa riittäisi, jaettaisiin niin ilot kuin surutkin. Haluaisin antaa meille mahdollisuuden, jonka elämä meiltä sen nuoruudessa riisti. Vailla ehtoja ja odotuksia, pienin askelin tunnustellen kaikessa rauhassa.

      • Anonyymi

        Harhaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaista.

        Miksi harhaista? Osaatko selittää vai oletko pelkkä katkeroitunut luuseri kirjoittelija?


    • Anonyymi

      En usko, että hän sanoisi elämää kurjaksi tai kuolemaksi, mutta... Tuntuu kuin olisin jo läpikäynyt jonkinlaisen suhteen kanssasi, mutta yksin. Tunteita on ollut laidasta laitaan, mutta nyt ne alkavat olla epämääräisempiä, pastellisia, vielä kuitenkin lämpöisiä. Ehkä tällä hetkellä voisi olla helpompi ns. asioida kanssasi, kun en olisi enää niin sumussa.

    • Anonyymi

      Minusta kuulosti usein siltä kuin olisit sanonut nimeni väärin. Se on tosi yleinen virhe, ja se toinen nimiversio on tavallisempi - mutta siitä tuli sellainen olo, ettet tainnut kiinnittää minuun kovinkaan paljon huomiota. :-/

    • Anonyymi

      Vielä hän ei ole kirjoittanut tänne, ainakaan tosissaan.

      • Anonyymi

        Eli toiverikkaana odotat että prinsessasi ilmestyy, kun sulla on tuo tunne, voi hyvää päivää


      • Anonyymi

        ...no en yhtään ihmettele, ettei hän ole vastannut. Minäkään en pidä kyselijöistä, jotka vaativat jotain muilta, mutta eivät itse ole valmiita antamaan mitään tietoja itsestään.

        Kas tässä hyvä herra, olkaapa niin hyvä ja pitäkää tunkkinne!


      • Anonyymi

        Ilmottaudut tuollaiseksi? Muutenhan et asiasta mainitse😅😂


      • Anonyymi

        Tai sivusta seuraava luulla että yks tekee kaikki aloitukset 😂😅😂Ihan kaikki 24:n aloitukset😂😅🤣😂😅Ootte te uskomattomia luuleen😅😂😅🤣😂😂😂


      • Anonyymi

        Sivusta seurannut😂🤣😅😂🤣😂😂😂😂Voi vittu😂🤣😂😂😂Kaikki yhden ihmisen tekemiä aloituksia 😂🤣😂😅😅😂😂😅


      • Anonyymi

        Aloittajaa?


      • Anonyymi

        Näin on, se kiihtyy aivan täpöllä jos sen yksinpuhelu ja muu moska kyseenalaistetaan. Hymiöhyökkäys on yksi merkki että ahdistaa


    • Anonyymi

      Suhteemme tuntuu jokseenkin mahdottomalta, mutta siitä huolimatta en ole saanut sinua mielestäni ja aikaakin on jo muutama vuosi kulunut. En tiedä, miten sait nämä tunteet aikaan, enkä tiedä tämän tarkoitusta myöskään. Välillämme ainakin tuntui olevan jotain ainutlaatuista ja aloin luottaa sinuun kovin nopeasti. Tahtoisin välillemme edes ystävyyttä ja kaipaan kovin keskustelujamme. Vaikutat kuitenkin välttelevältä nykyisin, joten minun täytyy antaa sinun olla. Luulen, että tiedät tunteistani, mutta minä taas en tiedä sinun ajatuksiasi, enkä tunne sinua tarpeeksi myöskään. Ennen kaikkea tahtoisinkin tutustua sinuun ja olla tukenasi tarvittaessa. Tämä eräälle miehelle, joka tuskin on Ap.

      • Anonyymi

        Kerrotko jonkun tunnisteen? En ole ap, mutta kuulosti niin tutulta tuo tekstisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko jonkun tunnisteen? En ole ap, mutta kuulosti niin tutulta tuo tekstisi.

        Nähtiin viimeksi juhlissa, joista poistuin ehkä liian varhain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin viimeksi juhlissa, joista poistuin ehkä liian varhain.

        En ole naista missään juhlissa nähnyt


      • Anonyymi

        Korjaan, juhlien jatkoilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan, juhlien jatkoilla..

        En ole naista missään juhlien jatkoilla nähnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole naista missään juhlien jatkoilla nähnyt

        En aloittaja, mut näihinhän saa vastata😊


    • Anonyymi

      Unelmoin suhteestamme

    • Anonyymi

      Onko sulla oikeesti koira?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisin halunnut olla sun ystävä. Viettää aikaa yhdessä, kierrellä eri pubeissa vaikka tai kahvilla käydä 😁 ja siitä katsoa mitä sitten tapahtuu...
      Ollaan joskus käyty kahvilla, tulin ns. sun työmaalle ja ollaan tunnettu vasta alle vuosi. Mulla on viimeaikoina tullu tunne ettet halu olla enää missään tekemisissä ja ymmärrän kyllä miks.

      • Anonyymi

        Ei olla käyty kahvilla, et ole käynyt työmaallani, kauenmmim tunnettu. Ei noin oo. Ei alottaja.


    • Anonyymi

      Kahvihuoneessa. Istuiuitko melkein vieressä. Joku mies toisella puolen pöytää?

      • Anonyymi

        Ei ole tapahtunut meille.


      • Anonyymi

        17:33 koska? ja missä tapahtui? Kaipaatko miestä vai naista?


      • Anonyymi

        Miestä joka istui toisella puolen pöytää. Hänellä oli sormus sormessa, pahus sentään.


    • Anonyymi

      Ihme vedättäjä.

    • Anonyymi

      Kaksi miestä on laittanut kunnon viestin. Toinen oli ns kesäheila vuosikymmeniä sitten. Toinen joka rekkarista otti nimen selville kyseli olenko vapaa. Mettäänkö meni?😅

    • Anonyymi

      Hän, ihastukseni kohde on tavallaan "asiakkaani."

      • Anonyymi

        Tarkennatko?


    • Anonyymi

      Hän, ihastukseni kohde on tavallaan "asiakkaani."

      • Anonyymi

        minkhähänlainen


    • Anonyymi

      Hän, ihastukseni kohde on tavallaan "asiakkaani."

      • Anonyymi

        Hupsistakeikkaa ja pahoittelut triplaviesteistäni.

        Hän siis asioi toimipisteelläni.
        Olemme samalla työpaikalla, saman työnantajan alaisuudessa, mutta edustamme eri ammattiryhmää.


    • Anonyymi

      Ai. Mitä teet työksesi. Laitatko rakennekynsiä💅

      • Anonyymi

        En laita rakennekynsiä.


    • Anonyymi

      Olen hajalla kauheiden vuosien takia. En halua tutustua keneenkään moneen vuoteen.

    • Anonyymi

      Kun kuolema on jatkuvasti olkapäillä ei iloa ole näkyvissä, "kiitos" isolle määrälle ihmisiä metelistä kaikkialla.

    • Anonyymi

      Emme juurikaan tunne, mutta ihastukseni kohde on sanonut minulle jotain aika merkittävää. Yhden sanan. Keskellä kaikkea hulinaa.

    • Anonyymi

      Johonkin katoaa lähettämäni viestit tai vaihtoehtoisesti niitä tulee triplaten.

      Mutta ap:lle kysymys...
      Sanoitko tuolle naiselle yhden jutun keväällä?
      Yhden aika ison sanan?

      • Anonyymi

        Sanoin. Mutta taisin sanoa monta. En kuitenkaan ihan rakkaudentunnustusta uskaltanut, jos sitä tarkoitit.


      • Anonyymi

        Niin. Ja vielä jatkan. Oletko ap. mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja vielä jatkan. Oletko ap. mies vai nainen?

        Olen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin. Mutta taisin sanoa monta. En kuitenkaan ihan rakkaudentunnustusta uskaltanut, jos sitä tarkoitit.

        Ok.
        Itse olen toisaalla laittanut niin paljon tunnisteita hänestä, että melkein hävettää.

        Poistun nytkin häpeämään.

        Öitä ap. Ja muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok.
        Itse olen toisaalla laittanut niin paljon tunnisteita hänestä, että melkein hävettää.

        Poistun nytkin häpeämään.

        Öitä ap. Ja muutkin.

        No et ole paljastanut niin paljon, että olisit minulle tunnistettava, joten ei huolta. Miksi muuten kysyit tuota keväistä juttua ja oliko vastauksessani jotakin, mitä hait?


      • Anonyymi

        No joo. Enemmän olen hänestä paljastanut tosiaan siellä toisaalla.

        Tavallaan vastauksessasi oli jotakin, mutta se mitä haen, on oikeastaan sellaista, mistä en itsekään nyt enää ole satavarma.

        Keväällä kuitenkin yhden kerran muka salaa vilkaistessani hän mahdollisesti kuiskasi minulle jotain kaunista. Sellaista jalat alta vievää. Hymyili valloittavasti ainakin.

        Sellaisen intensiivisen katseen sain pitkästä aikaa häneltä vielä viimeisenä työpäivänä ennen lomaansa.

        Aikuisia olemme. Ja työpaikkaihastuksesta kyse.

        Ei tainnut osua?
        Pahoittelut siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Enemmän olen hänestä paljastanut tosiaan siellä toisaalla.

        Tavallaan vastauksessasi oli jotakin, mutta se mitä haen, on oikeastaan sellaista, mistä en itsekään nyt enää ole satavarma.

        Keväällä kuitenkin yhden kerran muka salaa vilkaistessani hän mahdollisesti kuiskasi minulle jotain kaunista. Sellaista jalat alta vievää. Hymyili valloittavasti ainakin.

        Sellaisen intensiivisen katseen sain pitkästä aikaa häneltä vielä viimeisenä työpäivänä ennen lomaansa.

        Aikuisia olemme. Ja työpaikkaihastuksesta kyse.

        Ei tainnut osua?
        Pahoittelut siitä.

        niin tiina vaan minulle sanoi jos se ei onnistu niin sitten jaan tanne ei kai toi sinullekkaan kopuksi iso pyyntö ole silla tiina ei halua etta minulle sattuu hotakin siita tassa on vaan kyse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies.

        Nyt hän on mies?????? 😆.


    • Anonyymi

      Vastauksia oli niin paljon että ei tullut luettua niitä, olisiko ollut aloittajalta jotain tunnistetta minkä me kaksi vain tiedämme. Kommentoisitko aloittaja viestiini ja antaisit jotain vinkkiä.

      Piti perjantaina 7.6 käydä kävelyllä kanssasi.
      Oiskohan helteillä ollut viileä nukkua sellupaalikasan päällä?🤔😉 Ottanut tyynyn mukaan.

      Rakastan sinua. Olo on itsellä kurja jos sinullakin on. Toivon että voit hyvin ja voisit jo hymyillä ja nauraa jonkun kanssa, minun kanssa et voi. En saa nähdä hymyäsi, et voi nähdä minun hymyä kun nään sinut, jos valitsen tämän polun missä en voi olla kanssasi tekemisissä.

      Yritän täällä toisaalla leppyä. Tulla sopuun näiden kanssa. Antaa anteeksi että näin kävi. Toivoisin löytäväni samanhenkisiä ystäviä kuin itse olen. Onneksi on sentään jotkut, mutta hekin asuvat hieman etäällä. Kestää että uskallan luottavaisena puhua toiselle syvimpiä sisimpiä ajatuksia. Pelkään. Harmi. Myös että keskustelu olisi järkevää, joskus humoristista. Pitää tuntea toinen jonkun aikaa enkä silti välttämäti kerro itsestäni kaikkea. Introvertin vaikea löytää tosi sydänystävää. Sinä mies olit tosi ystävä. Kanssasi sai jutella mistä vaan. Olet edelleen tärkeä vaikka etäältä. Jos valitsen tämän polun etten saa olla kanssasi tekemisissä, en voi nähdä hymyäsi, et voi nähdä kun hymyilen sinulle sinut nähdesdäni. Tuntuu pahalta. Haluan tietää mitä mies haluat niin tietäisin itsekin mitä valitsen.

      Olisi vielä paljon mitä laittaisin mutta laitan ehkä myöhemmin lisää🤔

      • Anonyymi

        Ikävä kova ja tarve tietää voiko hän hyvin ajauduin tänne sen takia. Nyt kun luin ketjua paremmin saan todeta että kuten joku aiemin että tuskin rakastsmani miehen elämä sentään kuolemalta tuntuu. Onhan hänellä varmasti ilonaiheita muitakin. Ja en oikeen koskaan ollut varma rakastiko/rakastaako hän minua.
        Olen tämän klo 12:14 vastauksen kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kova ja tarve tietää voiko hän hyvin ajauduin tänne sen takia. Nyt kun luin ketjua paremmin saan todeta että kuten joku aiemin että tuskin rakastsmani miehen elämä sentään kuolemalta tuntuu. Onhan hänellä varmasti ilonaiheita muitakin. Ja en oikeen koskaan ollut varma rakastiko/rakastaako hän minua.
        Olen tämän klo 12:14 vastauksen kirjoittaja.

        kuulehan sina tule kaymaan luonani joku kerta mina paasisin kanssasi espanjaan jos sina pystyisit minusta huolehtimaan ja sita ennen sinun pitaii tulla kaymaan taalla jotta tiina sinut nakisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulehan sina tule kaymaan luonani joku kerta mina paasisin kanssasi espanjaan jos sina pystyisit minusta huolehtimaan ja sita ennen sinun pitaii tulla kaymaan taalla jotta tiina sinut nakisi.

        tule kaymaan luonani niin sittenhan sen tietaa ja sitten voibaan puhua tuskin sina olet muuttunut niin paljoa etta mina sinusta valittaisib ja miksi en muka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule kaymaan luonani niin sittenhan sen tietaa ja sitten voibaan puhua tuskin sina olet muuttunut niin paljoa etta mina sinusta valittaisib ja miksi en muka

        kuule kyllä sina voisit minua sen v vai mita sina mietiterran auttaa etta mina paasisin poia taalta voinhan mina hommata sielta oman asunnon mihin sinakin voisit tulla minun luokse kylaan ja jos siina eui ole sitten mitaan enempaa niin sitten eletaan erikseen ei se sen hankalempaa ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kyllä sina voisit minua sen v vai mita sina mietiterran auttaa etta mina paasisin poia taalta voinhan mina hommata sielta oman asunnon mihin sinakin voisit tulla minun luokse kylaan ja jos siina eui ole sitten mitaan enempaa niin sitten eletaan erikseen ei se sen hankalempaa ole

        mika sinussa on muka paljonmuuttunut


    • Anonyymi

      Mielipide,

      No ... aikuisena ihmisenä sinua pidän.

      Mutta minä, olen uninen aina. En haluasi ikinä herätä pahhoon mualimmoon.

      En pysty kuulemmoon viimeksikköön kovia ääniä.

      Se, jos vaikutan sairaalta niin minuun ei voi koskea.

      Sen tiedän nyt..

    • Anonyymi

      Ristiverinen nainen, vihreänruskeahkot silmät. Sanooko mitään?

      • Anonyymi

        Unohtakaa koko juttu tämä ketjuhan on melkein 3 vuotta vanha. Miksi tämäkin piti nostaa.


      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvin tutulta, tosin aloitus on hieman HIEMAN vanha..


      • Anonyymi

        Sanoo paljonkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo paljonkin :)

        Oikeasti, vau. Mitäs värejä siellä on, miehellä?


    • Anonyymi

      Mikä naisen etunimen kirjain on?

    • Anonyymi

      aloitus 2019

    • Anonyymi

      Vanhaa tekstiä. Silti ajankohtaista. ♥️ Kun vastasin tähän ketjuun ajattelin, että ihastus ja rakastuminen on kestänyt ikuisuuden. Silloin vielä olimme tekemisissä toistemme kanssa, enää emme edes näe. 😔 Vaikka emme pidä yhteyttä, eikä rakkautta ole ruokittu ikuisuuksiin, ei Hän vana lähde sydämestäni. Siellä tuntuu olevan, ja pysyvän. Minkäs teet.

      Mitään ”sellaista” suhdetta ei koskaan olut, mutta ihmissuhteeksi sen silti luokittelen. Elämäntilanteet eivät olleet ihantellliset eikä sovinnaisuus myös aiheutti sisäisistä ristiriitaa. Ristiriita ei silti ole este, vaan hidaste ja vaatii vain tottumista. Kun saa aikaa ymmärtää mikä on elämässä tärkeää (rakkaus) ja mikä taas sivuseikka.

      Tein hänelle aloitteen vähän tämän ketjun jälkeen jonkinnäköisen aloitteen, johon hän ei tarttunut, mutta myönsi silti jotain tunteita joskus olleen. Tästä tiedän, ettei hän ole ap.

      Minulla on ongelma: Hän ei poistu minusta, vaikka pitkän toivottomuuden jälkeen tunteissa ei ole mitään järkeä! (=mitään toivoa yhteen päätymisestä ei ole). Minkäs teet…. Mielelläni hänet ottaisin avosylin vastaan, mutta ilman että hän halua tulla ei voi eikä kannata ottaa. Siis riudun rakkauden puutteesta ja mietin tyhmiä vaihtoehtoja miten tulisin tilanteen kanssa toimeen. Häneen ei voi tunteideni osalta ottaa enää yhteyttä. Olen loopissa, mistä en pääse pois.

      • Anonyymi

        Sellaista on rakkaus. Mulla on tunteita myös yhtä miestä kohtaan. Asiaa ei helpota se, että miehen käytös viittaa siihen, että hän tuntee samoin myös, siis vuosienkin päästä.

        Mulla on ihanat lapset, harrastus, jota rakastan ja hyvä tutkinto.. Mutta rakkaudessa olen vajaa, sydämessä on miehen jälki. Se mies vaikuttaa olevan varattu ja liittoja en riko. Silti mietin joskus, pitäisikö rohkaistua jotenkin.. Kun mieskin jaksaa haahuilla mun suuntaan.. Älytöntä!

        Kyllä minä tästä yli pääsen kohta.. Niin.. Kunnes taas kohtaan sen miehen.


      • Anonyymi

        Joo. Ei sellainen kunnon kolahdus häviä koskaan. Kun sen tietää, että sen yhden kanssa on ensimmäistä kertaa elämässä kaikki hyvin.

        Nähtäisiinpä joskus…mutta hän taitaa haluta unohtaa minut. Ehkä minä en ollut aivan yhtä ainutlaatuinen hänelle, kuin hän minulle.

        Kaiken antaisin pois ollakseni hänen kanssaan.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe