Aikamme on vähissä

Anonyymi

Mahdollisuutemme vuosisadan romanssiin alkavat huveta. Kai se ettet tee mitään, pitää tulkita luovuttamisena. En kyllä keksi itsekään miten edistäisin asiaa.

Ei ole mitään koulu- tai työpaikkakuvioita tämä.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä niin miksi jos ei kiinnosta?

• Anonyymi

Olet varattu. Vähän vaikea tässä on toimia...

• Anonyymi

Ai kun en kaipaa sinua täällä enää niin ajattelet että olen luovuttanut voihan se niinkin olla. Päätin etten päästä tunteitani ryöpsyämään.

• Anonyymi

Olen pahoillani.

• Anonyymi

Varatut ukot nuorten naisten perässä. Hyi helvetti ei kiinnostaiskaan.

• Onko tämä naiselta miehelle vai toisinpäin? Mitä tämän kaivattusi sitten pitäisi tehdä tämän rakkaustarinan toteutumiseksi? Mitä jos hän huutelee täällä samalla tavalla sinun perääsi mutta ette vain tunnista toisianne kun kaikki anonyymit ovat niin kryptisiä näissä viesteissään? Ja miksi et ota häneen yhteyttä niin, että se oikeasti tavoittaisi hänet kuten tekstiviestillä? Jos aidosti haluat hänet suhteeseen kanssasi niin eikö silloin tulisi löytyä keinoja ja rohkeutta asian edistämiseen? Mitä oikein pelkäät?

• Anonyymi

Kannattaako noin pitkiä romanssia haaveilla, kun ihmiskuntakin häviää 30 vuodessa?

• Anonyymi

Ei kannata tehdä tulkintoja. On vain ollut rankkaa viimeaikoina. Kunhan saan asioita selvitettyä, niin voin keskittyä sinuun kokopäiväisesti.

• Anonyymi

Kuu on kultaisessa leikkauksessa Jupiterin kanssa.....no ei sitten.

• Anonyymi

Tiiätkö... Ei ollu multa tuo 20:39.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiätkö... Ei ollu multa tuo 20:39.

Ei varmaan😘

• Anonyymi

löytyisikö mistään hyvää haltijaa tekemään taikoja,että kohtaamisemme onnistuisi?

• Anonyymi

Tuo mulle taivaalta kuusi kuuta, paa Saturnuksen renkaat sormeeni mun, mikään ei mun hulluuttani muuta... Vähän Ressua.

• Anonyymi

En ole luovuttanut. En tosin tällä hetkellä teekään mitään jutun eteen, mutta ne eivät ole samoja asioita. Nyt vaan en voi tehdä mitään.

• Anonyymi

Hän ymmärtää sen varmasti.

• Anonyymi

Sitten asian voi unohtaa.

• Anonyymi

Milloin kohtasit kaivattusi? Noin 2kk sitten?

• Anonyymi

Pahoittelen, haluaisin kyllä sinut, mutta en tajua miten se muka onnistuisi ilman että toisia sattuu ja kaikki menee uusiksi? En usko että minusta on sellaiseen. Siksi tämä hiljaisuus. Haaveilen kyllä meistä varmaan vanhoilla päivillänikin, olet uskomattoman ihana. Ja koitan olla katkeroitumatta. Mutta eihän sitä tiedä, jos asiat tapahtuisivat vain itsestään?

• Anonyymi

no hei,eikös kaikki voi mennäki uusiksi?? :) silloin,jos entisestä ei ole enää mitään jäljellä eikä järkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no hei,eikös kaikki voi mennäki uusiksi?? :) silloin,jos entisestä ei ole enää mitään jäljellä eikä järkeä.

lisään vielä,että aina ei voi elää niin,etteikö jotakin sattuisi...ei ero ole aina välttämättä helppo,mutta voi olla välttämätön....siis jos suhteella ei todellakaan näy enää tulevaisuutta ....

• Anonyymi

Kyllä me ollaan yhdessä elämämme loppuun saakka. Tämä on meidän molempien toive ja päämäärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me ollaan yhdessä elämämme loppuun saakka. Tämä on meidän molempien toive ja päämäärä.

Tähän on minun tyydyttävä.😢 Sitä ei kannata rikkoa, mikä ei ole jo rikki. Vihdoin kun löysin jonkun, joka oikeasti kiinnostaa. Vaikka emme ehtineet oikein kunnolla tutustua, tuntui siltä kuin olisin sinut tuntenut aina. ❤Aina ei saa mitä haluaa. Jatketaan elämää tahoillamme.

https://youtu.be/io_Nx7d5VtY

• Anonyymi

Me eletään täällä vain kerran. Olen varattu, mutta ikäväkseni pitää todeta, että tämä on väliaikaista. Haluaisin vain jatkaa kanssasi elämän loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me eletään täällä vain kerran. Olen varattu, mutta ikäväkseni pitää todeta, että tämä on väliaikaista. Haluaisin vain jatkaa kanssasi elämän loppuun asti.

Miksi et sitten sano suoraan niin?

• Anonyymi

Kaikki puuttuu niin vähän hankalaa kaikin puolin.

• Anonyymi

Vuosisadan rakkaustarinako?

• Anonyymi

Juu meidän, puolisoni kanssa, ei ap:n. ;)

• Anonyymi

Minulla on likka ollut jo niitä hulluja tuntemuksia ja edellinenkin vielä päällä.
      Ei huolta tämän suhteen.

• Anonyymi

Kuka likka liittyykö työhön?

• Anonyymi

Sulla pitäisi olla likka korkeakoulutus ja vakituinen työsuhde, lisäksi hyvin kaunis jotta kelpaisit lähtöviivalle.
      Näillä mennään.

• Anonyymi

😂 täällähän sulla on vara huudella 😩😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2631
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      80
      2014
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1108
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe