Mahdollisuutemme vuosisadan romanssiin alkavat huveta. Kai se ettet tee mitään, pitää tulkita luovuttamisena. En kyllä keksi itsekään miten edistäisin asiaa.
Ei ole mitään koulu- tai työpaikkakuvioita tämä.
Aikamme on vähissä
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä niin miksi jos ei kiinnosta?
- Anonyymi
Olet varattu. Vähän vaikea tässä on toimia...
- Anonyymi
Ai kun en kaipaa sinua täällä enää niin ajattelet että olen luovuttanut voihan se niinkin olla. Päätin etten päästä tunteitani ryöpsyämään.
- Anonyymi
Olen pahoillani.
- Anonyymi
Tule mun kanssa oon niin varma tästä
- Anonyymi
Varatut ukot nuorten naisten perässä. Hyi helvetti ei kiinnostaiskaan.
Onko tämä naiselta miehelle vai toisinpäin? Mitä tämän kaivattusi sitten pitäisi tehdä tämän rakkaustarinan toteutumiseksi? Mitä jos hän huutelee täällä samalla tavalla sinun perääsi mutta ette vain tunnista toisianne kun kaikki anonyymit ovat niin kryptisiä näissä viesteissään? Ja miksi et ota häneen yhteyttä niin, että se oikeasti tavoittaisi hänet kuten tekstiviestillä? Jos aidosti haluat hänet suhteeseen kanssasi niin eikö silloin tulisi löytyä keinoja ja rohkeutta asian edistämiseen? Mitä oikein pelkäät?
- Anonyymi
Kannattaako noin pitkiä romanssia haaveilla, kun ihmiskuntakin häviää 30 vuodessa?
- Anonyymi
Ei kannata tehdä tulkintoja. On vain ollut rankkaa viimeaikoina. Kunhan saan asioita selvitettyä, niin voin keskittyä sinuun kokopäiväisesti.
- Anonyymi
Kuu on kultaisessa leikkauksessa Jupiterin kanssa.....no ei sitten.
- Anonyymi
Tiiätkö... Ei ollu multa tuo 20:39.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiätkö... Ei ollu multa tuo 20:39.
Ei varmaan😘
- Anonyymi
löytyisikö mistään hyvää haltijaa tekemään taikoja,että kohtaamisemme onnistuisi?
- Anonyymi
Tuo mulle taivaalta kuusi kuuta, paa Saturnuksen renkaat sormeeni mun, mikään ei mun hulluuttani muuta... Vähän Ressua.
- Anonyymi
En ole luovuttanut. En tosin tällä hetkellä teekään mitään jutun eteen, mutta ne eivät ole samoja asioita. Nyt vaan en voi tehdä mitään.
- Anonyymi
Hän ymmärtää sen varmasti.
- Anonyymi
Sitten asian voi unohtaa.
- Anonyymi
Milloin kohtasit kaivattusi? Noin 2kk sitten?
- Anonyymi
Pahoittelen, haluaisin kyllä sinut, mutta en tajua miten se muka onnistuisi ilman että toisia sattuu ja kaikki menee uusiksi? En usko että minusta on sellaiseen. Siksi tämä hiljaisuus. Haaveilen kyllä meistä varmaan vanhoilla päivillänikin, olet uskomattoman ihana. Ja koitan olla katkeroitumatta. Mutta eihän sitä tiedä, jos asiat tapahtuisivat vain itsestään?
- Anonyymi
no hei,eikös kaikki voi mennäki uusiksi?? :) silloin,jos entisestä ei ole enää mitään jäljellä eikä järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no hei,eikös kaikki voi mennäki uusiksi?? :) silloin,jos entisestä ei ole enää mitään jäljellä eikä järkeä.
lisään vielä,että aina ei voi elää niin,etteikö jotakin sattuisi...ei ero ole aina välttämättä helppo,mutta voi olla välttämätön....siis jos suhteella ei todellakaan näy enää tulevaisuutta ....
- Anonyymi
Kyllä me ollaan yhdessä elämämme loppuun saakka. Tämä on meidän molempien toive ja päämäärä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me ollaan yhdessä elämämme loppuun saakka. Tämä on meidän molempien toive ja päämäärä.
Tähän on minun tyydyttävä.😢 Sitä ei kannata rikkoa, mikä ei ole jo rikki. Vihdoin kun löysin jonkun, joka oikeasti kiinnostaa. Vaikka emme ehtineet oikein kunnolla tutustua, tuntui siltä kuin olisin sinut tuntenut aina. ❤Aina ei saa mitä haluaa. Jatketaan elämää tahoillamme.
https://youtu.be/io_Nx7d5VtY - Anonyymi
Me eletään täällä vain kerran. Olen varattu, mutta ikäväkseni pitää todeta, että tämä on väliaikaista. Haluaisin vain jatkaa kanssasi elämän loppuun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me eletään täällä vain kerran. Olen varattu, mutta ikäväkseni pitää todeta, että tämä on väliaikaista. Haluaisin vain jatkaa kanssasi elämän loppuun asti.
Miksi et sitten sano suoraan niin?
- Anonyymi
Kaikki puuttuu niin vähän hankalaa kaikin puolin.
- Anonyymi
Vuosisadan rakkaustarinako?
- Anonyymi
Juu meidän, puolisoni kanssa, ei ap:n. ;)
- Anonyymi
Minulla on likka ollut jo niitä hulluja tuntemuksia ja edellinenkin vielä päällä.
Ei huolta tämän suhteen.- Anonyymi
Kuka likka liittyykö työhön?
- Anonyymi
Sulla pitäisi olla likka korkeakoulutus ja vakituinen työsuhde, lisäksi hyvin kaunis jotta kelpaisit lähtöviivalle.
Näillä mennään.- Anonyymi
😂 täällähän sulla on vara huudella 😩😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973