Olen aika aktiviinen ja vaativainen, lisäksi aika kovaääninenkin ;)
Osaisitkohan käsitellä minua, nörttimies?
24
599
Vastaukset
- Anonyymi
Suukapulan sulle laittaisin, ainoa oikea tapa tuollaista käsitellä.
- Anonyymi
Nörttimies? En kyllä ole mikään nörtti mies, vaikka it alaa opiskelen. Ei pahemmin tietokoneet kiinnosta, mulla on kyllä pilluja useampikin käytössä. Suurimman osan ajasta olen kuparitehtaalla töissä ja toiseksi salilla 4-5x 120min per päivä.
- Anonyymi
4-5x viikossa jopa*. Että kyllä tässä aktiivisia alasta huolimatta olen. Kyllähän tuo kyrsäkin toimii, vaikka sarjassa tulittaisi. Pakko oli lisätä.
- Anonyymi
Ei se mitään. Olen itsekin kovaääninen :D
- Anonyymi
Aijaa. En oo, ku kerran kuullu sellaisia ääniä ylhäältä. Sä varmaan kuulet kaiken?
- Anonyymi
Varmasta osaisin. Annatko mahdollisuuden?
- Anonyymi
Miten sä jaksat vähän välii esittää naista täällä palstalla? Oot ihan vitun seonnu tapaus.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä, ei kyllä pysty ymmärtämään että itseä vai muita vartenko se tätä tekee. Ei mitään järkeä
- Anonyymi
Missäsuhteessa aktiivinen ja vaativainen? Mistäs tiiät missä täällä sitä samaa?
Mä en mitään kovaäänisiä kattele, ihan muille tarkotettu ne ihmiset.
- Anonyymi
Tietysti osaan.
- Anonyymi
olen north state suomalainen mies rehellinen ja tunnollinen. mutta sehän mikään kriteri. sis anteeksi ulkomaalainen mies
- Anonyymi
Tule sulaksi vanhaksi syliini. :Q
- Anonyymi
Vahaksi. Vahaa. !? :Q
- Anonyymi
Paha sanoa näillä spekseillä. Tutustumalla ihan irl sen huomaa, kun noitakin asioita voi olla niin monella eri tavalla.
- Anonyymi
Kyllä aloittaja tiedät, että noita ominaisuuksiasi kaipaankin... jeh ;).
- Anonyymi
...näe se enemmänkin fantasiana, niin ymmärrät oikein.
- Anonyymi
Lepsoillaan öitä
- Anonyymi
Leps kukkuu
- Anonyymi
Piirakat on jaettu
- Anonyymi
Voi olla niinkin
- Anonyymi
Menkää ulos juoksemaan rataa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862