Olen aika aktiviinen ja vaativainen, lisäksi aika kovaääninenkin ;)
Osaisitkohan käsitellä minua, nörttimies?
24
602
Vastaukset
- Anonyymi
Suukapulan sulle laittaisin, ainoa oikea tapa tuollaista käsitellä.
- Anonyymi
Nörttimies? En kyllä ole mikään nörtti mies, vaikka it alaa opiskelen. Ei pahemmin tietokoneet kiinnosta, mulla on kyllä pilluja useampikin käytössä. Suurimman osan ajasta olen kuparitehtaalla töissä ja toiseksi salilla 4-5x 120min per päivä.
- Anonyymi
4-5x viikossa jopa*. Että kyllä tässä aktiivisia alasta huolimatta olen. Kyllähän tuo kyrsäkin toimii, vaikka sarjassa tulittaisi. Pakko oli lisätä.
- Anonyymi
Ei se mitään. Olen itsekin kovaääninen :D
- Anonyymi
Aijaa. En oo, ku kerran kuullu sellaisia ääniä ylhäältä. Sä varmaan kuulet kaiken?
- Anonyymi
Varmasta osaisin. Annatko mahdollisuuden?
- Anonyymi
Miten sä jaksat vähän välii esittää naista täällä palstalla? Oot ihan vitun seonnu tapaus.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä, ei kyllä pysty ymmärtämään että itseä vai muita vartenko se tätä tekee. Ei mitään järkeä
- Anonyymi
Missäsuhteessa aktiivinen ja vaativainen? Mistäs tiiät missä täällä sitä samaa?
Mä en mitään kovaäänisiä kattele, ihan muille tarkotettu ne ihmiset.
- Anonyymi
Tietysti osaan.
- Anonyymi
olen north state suomalainen mies rehellinen ja tunnollinen. mutta sehän mikään kriteri. sis anteeksi ulkomaalainen mies
- Anonyymi
Tule sulaksi vanhaksi syliini. :Q
- Anonyymi
Vahaksi. Vahaa. !? :Q
- Anonyymi
Paha sanoa näillä spekseillä. Tutustumalla ihan irl sen huomaa, kun noitakin asioita voi olla niin monella eri tavalla.
- Anonyymi
Kyllä aloittaja tiedät, että noita ominaisuuksiasi kaipaankin... jeh ;).
- Anonyymi
...näe se enemmänkin fantasiana, niin ymmärrät oikein.
- Anonyymi
Lepsoillaan öitä
- Anonyymi
Leps kukkuu
- Anonyymi
Piirakat on jaettu
- Anonyymi
Voi olla niinkin
- Anonyymi
Menkää ulos juoksemaan rataa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä933213Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991787Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461647- 901480
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051457Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4091354Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21270Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381127Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun344959Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden272946