Niinpä,kenelle kellot soivat?Jos et ole vielä pelastunut,niin sinun on välttämätöntä ottaa Jeesus vastaan omana henkilökohtaisena Vapahtajanasi.Jeesus,Jumalan Poika on ainoa tie taivaaseen.Tämän takia on välttämätöntä,että sinulla on henkilökohtainen yhteys Jeesukseen.Sinun kannattaa sisimmässäsi päättää lähteä seuraamaan Jeesusta ja pyytää häneltä anteeksi syntejäsi.Mitä paremmin tunnet Jeesuksen,sitä parempi on sinun asemasi.
kenelle kellot soivat
urhoollinen
1
321
Vastaukset
- Voi voi voi?
Ensiksi sanon, että uskon Jeesukseen ja olen kristitty, mutta minusta on jokaisen oma asia päättää mihin uskoo. Käännyttämään ei kannata ruveta, siitä seuraa vain tyhperiä sotia. Jos me voidaan elää sovussa toistemme kanssa eikä tehdä pahaa toisillemme, kaikki on paljon paremmin.
Anteeksi, jos loukkasin jotakuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013