Hakusessa imuri matkalla tre-virrat-oulu-sodankylä. Lähtö olisi heilussa,mulla paikka mukana.
Halutessasi saat kuvan imettävästä.
Pistä yhteystietoja.
55v m haluaisi pussien tyhjennyksen matkalla.
6
110
Vastaukset
Se olis ihanaa imeä sinua ensin imis ja nuolis kullin vartta ja kiellä hyväisit terskaa ja sitten imis kullin syvälle suuhun ja alkaa liikuttaa sitä siellä ja samalla hyväisit palleja ei mene kauaa kun kulli alkaa nytkähdellä ja heittää lämpöisen lastin suuhun siitä nauttis kumpikin
- Anonyymi
Mä en oo ikinä lauennut kun mun kullia on imetty. Se on varmaan aika mahtavaa. Sillai tehdään kyllä tytön kanssa että panoa tissien väliin ja sitten siemensyöksyn hetkellä hän ottaa sen suuhun.
Kyllä sinä laukeat kun kullias imetään ensin sitä täytyy hyväillä imeä ja nuolla kullin vartta ja hyväillä palleja sen jälkeen Ottasin huulien väliin imien sitä syvälle suuhun ja alkaa liikuttaa sitä siellä ja välillä hyväillä kielellä terskaa ja ihmisen sen suuhun ei mene kauaa kun kulli alkaa nytkähdellä ja heittää lämpöisen lastin suuhun siitä nauttis molemmat
- Anonyymi
Lähetäppä s-p osoite
- Anonyymi
Ei nää laita s-postiosoitteitaan, kehuvat vaan ja siihen se jää.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀784280BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1933508- 1982874
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome682736Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main412632- 571176
- 781090
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381012- 57899
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t113893