Hakusessa imuri matkalla tre-virrat-oulu-sodankylä. Lähtö olisi heilussa,mulla paikka mukana.
Halutessasi saat kuvan imettävästä.
Pistä yhteystietoja.
55v m haluaisi pussien tyhjennyksen matkalla.
6
96
Vastaukset
Se olis ihanaa imeä sinua ensin imis ja nuolis kullin vartta ja kiellä hyväisit terskaa ja sitten imis kullin syvälle suuhun ja alkaa liikuttaa sitä siellä ja samalla hyväisit palleja ei mene kauaa kun kulli alkaa nytkähdellä ja heittää lämpöisen lastin suuhun siitä nauttis kumpikin
- Anonyymi
Mä en oo ikinä lauennut kun mun kullia on imetty. Se on varmaan aika mahtavaa. Sillai tehdään kyllä tytön kanssa että panoa tissien väliin ja sitten siemensyöksyn hetkellä hän ottaa sen suuhun.
Kyllä sinä laukeat kun kullias imetään ensin sitä täytyy hyväillä imeä ja nuolla kullin vartta ja hyväillä palleja sen jälkeen Ottasin huulien väliin imien sitä syvälle suuhun ja alkaa liikuttaa sitä siellä ja välillä hyväillä kielellä terskaa ja ihmisen sen suuhun ei mene kauaa kun kulli alkaa nytkähdellä ja heittää lämpöisen lastin suuhun siitä nauttis molemmat
- Anonyymi
Lähetäppä s-p osoite
- Anonyymi
Ei nää laita s-postiosoitteitaan, kehuvat vaan ja siihen se jää.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724968
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403386- 502913
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52199- 242081
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4041605Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91498