Toyota jyrää hybridiautojen myynnissä

Yksi on ylitse muiden - Toyota.

https://tekniikanmaailma.fi/toyota-jyraa-jo-ylivoimaisesti-maailman-hybridiautojen-myynnissa-tassa-on-toyotan-suunnitelma-sahkoautojen-markkinan-valloittamiseksi/
Ilmoita


55 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.


Toyota on markkinajohtaja sähköautoissa. Toyota on huolellisesti patentoinut uuden akkuteknologiansa, jonka avulla Toyotalla on 10 vuoden etumatka kilpailijoihinsa nähden.
11 VASTAUSTA:
Aikamoisia päiväunia taas. Muilla autovalmistajilla on sähköautot olleet kaduilla jo vuosia kun Tojo vasta julkaisee pressitiedotteita.
Etkö yhtään ymmärrä tätä reaalimaailmaa kun suollat näitä arvottomia soperruksia? Täysin vailla totuuspohjaa,
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoisia päiväunia taas. Muilla autovalmistajilla on sähköautot olleet kaduilla jo vuosia kun Tojo vasta julkaisee pressitiedotteita.
Etkö yhtään ymmärrä tätä reaalimaailmaa kun suollat näitä arvottomia soperruksia? Täysin vailla totuuspohjaa,
Syytä parasta autolehteä Tekniikan Maailmaa (TM ) kun ne näitä juttuja tehtailee. Mikähän niitä vaivaa kun niin kehuvat Toyotaa. Onko se oikeesti vaan niin hyvä ?
Anonyymi kirjoitti:
Syytä parasta autolehteä Tekniikan Maailmaa (TM ) kun ne näitä juttuja tehtailee. Mikähän niitä vaivaa kun niin kehuvat Toyotaa. Onko se oikeesti vaan niin hyvä ?
Opettele edes lukemaan näin aluksi. Sähköautot ja hybridit ovat kaksi täysin eri asiaa. Tojolla on pitkä historia hybridiautoissa, mutta sähköautoissa Tojo on pahasti takamatkalla.

"Toyota on markkinajohtaja sähköautoissa."
Tämä on täysin metsässä oleva väite kun pitää mielessä missä maailma makaa nyt. Toyotalla on vain pressitiedotteita sähköautoista kun VW on jo esitellyt toisen sukupolven sähköautonsa. Korjaa jos olen väärässä. Ja mielellään faktojen kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Syytä parasta autolehteä Tekniikan Maailmaa (TM ) kun ne näitä juttuja tehtailee. Mikähän niitä vaivaa kun niin kehuvat Toyotaa. Onko se oikeesti vaan niin hyvä ?
Pitkäaikaisena TM:n tilaajana olen huomannut, että lehti on vuosien aikana ohentunut lähes puoleen ja kokosivun tai sivuaukeaman mainokset ovat vähentyneet. Maksajan kättä ei enää uskalleta purra, lausuntojen ja arvostelujen tulee olla asiakasmyönteisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoisia päiväunia taas. Muilla autovalmistajilla on sähköautot olleet kaduilla jo vuosia kun Tojo vasta julkaisee pressitiedotteita.
Etkö yhtään ymmärrä tätä reaalimaailmaa kun suollat näitä arvottomia soperruksia? Täysin vailla totuuspohjaa,
Eipä kaduilla juurikaan sähköautoja näy mutta Toyotan hybridejä sitäkin enemmän. Varmasti vapisuttaa kunn tiedetään Toyotan tulevaisuuden suunnitelmat. Toteutuvat , kun sähköautoa tarvitaan ja kehitys on kehittynyt valmiiksi. Volkkarilta on totuttu näkemään vain vikaisia harjoitelmia käyttövoimasta riippumatta. Miksi sellaista haluaisi?
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kaduilla juurikaan sähköautoja näy mutta Toyotan hybridejä sitäkin enemmän. Varmasti vapisuttaa kunn tiedetään Toyotan tulevaisuuden suunnitelmat. Toteutuvat , kun sähköautoa tarvitaan ja kehitys on kehittynyt valmiiksi. Volkkarilta on totuttu näkemään vain vikaisia harjoitelmia käyttövoimasta riippumatta. Miksi sellaista haluaisi?
Harhaista horinaa taas ja ilman mitään faktaa. Katsotaanpa asiaa vähän oikean maailman esimerkkien kautta.
TSI: VW esitteli reilut 10 vuotta sitten downsizing-bensaturbot. Nyt niitä on jokaisen valmistajan autoissa. Myös Toyotan.
DSG: kaksoiskytkin vaihteistoja on hyvin monen valmistajan malleissa.
Golf on ollut luokkansa kiistämätön kuningas jo 70-luvulta saakka. Loppua menestystarinalle ei ole näkyvissä. Corolla on oikeasti vain mallinimi, ei konsepti. Alkuperäinen Corolla oli takavetoinen ja yhtäläisyyttä nykyiseen malliin ei ole.

Mites tojon hybriditekniikka? Ei muut valmistajat ole ollut tuosta kiinnostunut. Ei vaikka tojo on yrittänyt sitä muillekin tarjota.

https://www.greencarreports.com/news/1107930_toyota-changes-course-offers-to-share-hybrid-technology-with-rivals

Kuollutta tekniikkaa myös Tojon leirissä. Nyt on panokset täysin sähköautoissa.
TSI : syö öljyä litran tuhannella , normal sano VW
DSG: leviää kuin Jokisen eväät, Ford luopui jo kaksoikytkimestä Focuksessa

Toyotan hybridiä käyttää mm. Ford, BMW, Mazda, Subaru, GM jne
Anonyymi kirjoitti:
TSI : syö öljyä litran tuhannella , normal sano VW
DSG: leviää kuin Jokisen eväät, Ford luopui jo kaksoikytkimestä Focuksessa

Toyotan hybridiä käyttää mm. Ford, BMW, Mazda, Subaru, GM jne
Mitä järkeä eurooppalaisen on puolustaa japanilaista automerkkiä? Haluatko suomalaisille surkean tulevaisuuden kuten Hakkarainen?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkeä eurooppalaisen on puolustaa japanilaista automerkkiä? Haluatko suomalaisille surkean tulevaisuuden kuten Hakkarainen?
Sitävasten kun me viemme tuotteita japaniin ja sieltä tuodaan tänne.
Mitä eurooppalaisvalmisteista puhelinta,elektroniikkaa,sähkötyökaluja muuten ostettais.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkeä eurooppalaisen on puolustaa japanilaista automerkkiä? Haluatko suomalaisille surkean tulevaisuuden kuten Hakkarainen?
Kapitalismi ja raha ei tunne raoja.
Toyota on yhtä eurooppalainen kuin volkkarikin. Toyotalla useita tehtaita ympäri eurooppaa. Ja Volksvagenilla Meksikossa, Kiinassa ja kymmenissä Aasian maissa.
Luuletko muuten että VW:n omistaa eurooppalaiset ?
Anonyymi kirjoitti:
Kapitalismi ja raha ei tunne raoja.
Toyota on yhtä eurooppalainen kuin volkkarikin. Toyotalla useita tehtaita ympäri eurooppaa. Ja Volksvagenilla Meksikossa, Kiinassa ja kymmenissä Aasian maissa.
Luuletko muuten että VW:n omistaa eurooppalaiset ?
"Toyota on yhtä eurooppalainen kuin volkkarikin."
Ei ole!
Euroopassa myydään useita Japanissa valmistettuja Toyotia, mutta ei Euroopan ulkopuolella valmistettuja Volkswageneita. Eurooppalaiset eivät omista Toyotaa, mutta omistavat suurimman osan Volkswagen Groupin osakekannasta.

Olet tero niin väärässä! Kuten tavallista.
+Lisää kommentti
Halla-Aho on tässäkin oikeassa

kokoomuksen katainen ja Stubb haluaa vaan polttomoottori skodaa ja audia
Ilmoita
Sähkö- ja akkuromun tuottaminen pitää kieltää. Kierrätys on energiaa kuluttavaa ja saastuttavaa.
2 VASTAUSTA:
No mites vanhalla Corollalla ajaminen? Fossiilista bensaa palaa reilusti ja päästöt sen mukaiset. Kulutetaan uusiutumattomia luonnonvaroja ja päästellään reilusti ilmastonmuutosta edistäviä CO-kaasuja. Täysin maailmanlopun meininkiä.
Anonyymi kirjoitti:
No mites vanhalla Corollalla ajaminen? Fossiilista bensaa palaa reilusti ja päästöt sen mukaiset. Kulutetaan uusiutumattomia luonnonvaroja ja päästellään reilusti ilmastonmuutosta edistäviä CO-kaasuja. Täysin maailmanlopun meininkiä.
Ehdottomasti, kaikki vanhat Toyotat on vaihdettava uusiin joko Toyotaan tai Lexukseen ... heti ny !
+Lisää kommentti
"Toyotan hybridiä käyttää mm. Ford, BMW, Mazda, Subaru, GM jne"

Taas täyttä tuubaa. Nimeäpä yksikin BMW, Subaru tai Mazda-malli jossa olisi käytössä Tojon hybriditekniikkaa.
Fordilla on joku samansuuntainen viritys, mutta tuskin Toyotan tekniikka.
Täysi ankka taas kerran. Valehtelaminen on teron DNAssa.
5 VASTAUSTA:
Fordin hybridivoimalinja on täysin Fordin suunnittelema ja valmistama. Toyotalla ei ole osaa eikä arpaa sen suunnittelussa.
Naurettavia hönöjen horinoita nämä muitten käyttämät Toyotan hybriditekniikkakirjoitukset.
Anonyymi kirjoitti:
Fordin hybridivoimalinja on täysin Fordin suunnittelema ja valmistama. Toyotalla ei ole osaa eikä arpaa sen suunnittelussa.
Naurettavia hönöjen horinoita nämä muitten käyttämät Toyotan hybriditekniikkakirjoitukset.
Kymmeniä vuosia Ford, Nissan ja Toyota tehneet yhteistyötä.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.nytimes.com/2004/03/10/business/ford-to-use-toyota-s-hybrid-technology.html&ved=2ahUKEwj7jPKl3uHiAhXHwsQBHU_IC5kQFjACegQIBBAB&usg=AOvVaw3cFmKCmGGWk1_mU91pqvxV

Täällä hönöt ei tiedä mitään suuren maailman touhuista.
Subaru käyttää Toyotan hybriditekniikkaa.

https://gonza.fi/subaru-xv-plug-in-hybridi-toyota
+Lisää kommentti
"Harhaista horinaa taas ja ilman mitään faktaa"
Kuinka umpiluukalloluuseri pitää olla että kiertää selvän kysymyksen noin sujuvasti?
7 VASTAUSTA:
Ainoa kysymys oli "Miksi sellaista haluaisi?"

On totta että en vastannut siihen, mutta en nähnyt sitä mitenkään aiheelliseksi. Suomen kansa on vastannut siihen lompakkoäänestyksellä vuodesta toiseen.
VW 13.000 ja Toyota alle puolet siitä.
Ei näitä asioita ratkota netissä inttämällä vaan kuluttajien valinnoilla oikeassa maailmassa.
VW:n ylivalta kasvaa kun sähköautoilu yleistyy ja tojolla ei ola tarjolla muuta kuin powerpoint-kalvoja asiasta.
Ja uusi Golf tulee, niin myyntimäärät räjähtää taivaisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa kysymys oli "Miksi sellaista haluaisi?"

On totta että en vastannut siihen, mutta en nähnyt sitä mitenkään aiheelliseksi. Suomen kansa on vastannut siihen lompakkoäänestyksellä vuodesta toiseen.
VW 13.000 ja Toyota alle puolet siitä.
Ei näitä asioita ratkota netissä inttämällä vaan kuluttajien valinnoilla oikeassa maailmassa.
VW:n ylivalta kasvaa kun sähköautoilu yleistyy ja tojolla ei ola tarjolla muuta kuin powerpoint-kalvoja asiasta.
Etpä tieteenkään nähnyt valikoivan näkösi vuoksi "aiheelliseksi" ? Vai oliko vaan niin ettet pystynyt antamaan kysymykseen rehellistä ja asiallista vastausta. Piti vaan alkaa kaivelemaan jotain 70-lukua ja venkoilemaan niinkuin tapoihin on kuulunut, vaikka sillä ei nyt ollut mitään tekemistä asian kanssa. Vai onko ymmärryksessä sittenkin pahoja ongelmia?
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tieteenkään nähnyt valikoivan näkösi vuoksi "aiheelliseksi" ? Vai oliko vaan niin ettet pystynyt antamaan kysymykseen rehellistä ja asiallista vastausta. Piti vaan alkaa kaivelemaan jotain 70-lukua ja venkoilemaan niinkuin tapoihin on kuulunut, vaikka sillä ei nyt ollut mitään tekemistä asian kanssa. Vai onko ymmärryksessä sittenkin pahoja ongelmia?
Kerropa nyt rehellisesti mikä sun kysymys oikeasti on ja mihin haluat vastauksen. Lupaan vastata rehellisesti jos saat aikaiseksi järjellisen kysymyksen.

Pitkän johdannon jälkeinen "Miksi sellaista haluaisi?" ei ole oikeasti kysymys.
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa kysymys oli "Miksi sellaista haluaisi?"

On totta että en vastannut siihen, mutta en nähnyt sitä mitenkään aiheelliseksi. Suomen kansa on vastannut siihen lompakkoäänestyksellä vuodesta toiseen.
VW 13.000 ja Toyota alle puolet siitä.
Ei näitä asioita ratkota netissä inttämällä vaan kuluttajien valinnoilla oikeassa maailmassa.
VW:n ylivalta kasvaa kun sähköautoilu yleistyy ja tojolla ei ola tarjolla muuta kuin powerpoint-kalvoja asiasta.
Jos et tiennyt niin tojo valmistaa jo sähköautoja
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa nyt rehellisesti mikä sun kysymys oikeasti on ja mihin haluat vastauksen. Lupaan vastata rehellisesti jos saat aikaiseksi järjellisen kysymyksen.

Pitkän johdannon jälkeinen "Miksi sellaista haluaisi?" ei ole oikeasti kysymys.
Jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä VW lasien läpi, niin ei voi mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä VW lasien läpi, niin ei voi mitään.
HIrveää kiertelyä. Et pysty edes itse sanomaan mitä muka kysyit. Lusmu luikuri.
+Lisää kommentti
"Ja uusi Golf tulee, niin myyntimäärät räjähtää taivaisiin."

Ja sitä räjähdystä odotellessa, huijatkaamme, kristallipallo kertoi!
2 VASTAUSTA:
Ilman mitään räjähdystäkin VW on ollut pari vuotta maailman suurin ja Suomessa yli kaksi kertaa Tojoa isompi.
Räjähtääkö samanlai kun ne polot
+Lisää kommentti
"Suomen kansa on vastannut siihen lompakkoäänestyksellä vuodesta toiseen."

Ostamalla Toyotaa kiihtyvällä vauhdilla Volkkarin rämpiessä häpeällisellä hopiasijalla Euroopan saksannuolijasuomessa. Vikavaagen on nimensä lunastanut.
8 VASTAUSTA:
Täytyy kuitenkin muistaa että VW pitää hallussaan kahta kolmesta kärkisijasta ja sen valmistamia autoja ostetaan Suomessa yli kaksi kertaa enemmän kuin Toyotan valmistamia.
VW:n myynti jakautuu neljän merkin välille kun Toyota myy käytännösä kaikki autonsa yhdellä merkillä.
Onnea Tojolle malli ja merkkimestaruudesta, VW:n rinnalla se on silti pikku rimpula Suomessa.
VAGeinit hyvä autoja muuten mutta se firman luotettavuus ja vaihteisto.
Anonyymi kirjoitti:
VAGeinit hyvä autoja muuten mutta se firman luotettavuus ja vaihteisto.
Tämä on vapaa maa ja jokainen voi ostaa sellaisen auton kuin haluaa. Jos VW ei nappaa niin voi ostaa jonkun muun. Nyt on kuitenkin ollut jo monta vuotta niin että VW on lähtenyt kaupasta suomalaisen mukaan hyvin usein. Yli kaksi kertaa useammin kuin seuraavaksi suosituin autonvalmistajan.
Ehkä VW tekee jotain oikein? Ei kai voi olla vuodesta toiseen täysin ylivoimainen jos tuotteessa olisi jotain vikaa.
Anonyymi kirjoitti:
VAGeinit hyvä autoja muuten mutta se firman luotettavuus ja vaihteisto.
Ja jakopää jaöljynsyönti ja kaasupoljin ja turvavyö ja jäätyvät lukot ja ruostuva passat ja päästöhuijaus kahden vuoden takuulla
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vapaa maa ja jokainen voi ostaa sellaisen auton kuin haluaa. Jos VW ei nappaa niin voi ostaa jonkun muun. Nyt on kuitenkin ollut jo monta vuotta niin että VW on lähtenyt kaupasta suomalaisen mukaan hyvin usein. Yli kaksi kertaa useammin kuin seuraavaksi suosituin autonvalmistajan.
Ehkä VW tekee jotain oikein? Ei kai voi olla vuodesta toiseen täysin ylivoimainen jos tuotteessa olisi jotain vikaa.
Entistä enemmän kuulee, ettei ikinä enää konsernituotteita. Viimeksi eilen.
Miksi se tekee edelleen sitä sekundaa mm. DSGeetä?
Eli VW on se todellinen bulkkikama myyntimäärän perusteella.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vapaa maa ja jokainen voi ostaa sellaisen auton kuin haluaa. Jos VW ei nappaa niin voi ostaa jonkun muun. Nyt on kuitenkin ollut jo monta vuotta niin että VW on lähtenyt kaupasta suomalaisen mukaan hyvin usein. Yli kaksi kertaa useammin kuin seuraavaksi suosituin autonvalmistajan.
Ehkä VW tekee jotain oikein? Ei kai voi olla vuodesta toiseen täysin ylivoimainen jos tuotteessa olisi jotain vikaa.
Joo mut suomalaiset ovat hulluja.Tukea nyt jotain saksaa!
Anonyymi kirjoitti:
Eli VW on se todellinen bulkkikama myyntimäärän perusteella.
Juu. Sitähän se.

https://www.bugatti.com/chiron/
+Lisää kommentti
Niinpaljon on ollut vikavaageneissa vikaa että kansa on jo vikavaageniksi alkanut kutsumaan. Ja ihan ansaitusti kun on silmät ja korvat auki kulkenut.
4 VASTAUSTA:
Siksipä juuri Toyota on suosituin ja myydyin automerkki ja Corolla mallina koko maailmassa. Yksikään konsernimerkki ei pärjää ,koska kaikki ovat niin pieniä pikkusinttejä.
Anonyymi kirjoitti:
Siksipä juuri Toyota on suosituin ja myydyin automerkki ja Corolla mallina koko maailmassa. Yksikään konsernimerkki ei pärjää ,koska kaikki ovat niin pieniä pikkusinttejä.
Bulkkikamaa, ei muuta.
Anonyymi kirjoitti:
Bulkkikamaa, ei muuta.
Kuten ne saksanmerkitkin, ei sen kummempaa.
Anonyymi kirjoitti:
Siksipä juuri Toyota on suosituin ja myydyin automerkki ja Corolla mallina koko maailmassa. Yksikään konsernimerkki ei pärjää ,koska kaikki ovat niin pieniä pikkusinttejä.
Halpa myy aina paljon ja aasialaiset suosivat omiaan. Tajuatko???
+Lisää kommentti
Aatu itse pani kansanauton mallin ja firman alulle. Melko synkkä historia, vai mitä.
4 VASTAUSTA:
Liittyy mihin??
Eipä tuo Japanikaan sotahistoria ja teot kauhean mairittelevia olleet.
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy mihin??
Eipä tuo Japanikaan sotahistoria ja teot kauhean mairittelevia olleet.
Liittyy mihin ? Corollaan ?
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy mihin??
Eipä tuo Japanikaan sotahistoria ja teot kauhean mairittelevia olleet.
Mitä kansanauton historiaan tulee niin tässä yksi tarina.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/2442eecf-4947-4018-b09e-332c430b574c
Huh huh ei kovin mairittelevaa nykyiselle kansankulkineelle VW Golfille.
+Lisää kommentti
Ompa tyylikäs tämä Toyotan uusi sähköinen crossover, joka on jo myynnissä Kiinassa, koskahan saadaan Suomeen ?

https://cdn.tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/s3/2019/06/10153719/0610-toyota-ev-3.jpg
1 VASTAUS:
Tämä on samalla tasolla kuin muutkin Toyotan sähköautot. Pelkkiä pressitiedotteita, ei mitään muuta.

https://electrek.co/2019/04/16/toyota-electric-chr-izoa/

"The models are set to hit the Chinese market in 2020."

Tässä sen sijaan ajellaan ID.3:n tuotantoversiolla. Ei pelkkää höpöhöpöä.
https://www.youtube.com/watch?v=US3vccIQn2g
+Lisää kommentti
Jyrää vai jyristää 76 dB!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta