Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Miten nämä Keltaisen ruusun tai vastaavat paikat toimivat?

Ihan vikipanosuhteen tietysti haluaisin, mutta kun ei tän ikäiselle (50v) tyttöilijälle oikein tunnu löytyvän.
Pääseekö sinne miten pantavaksi? En tosiaan tiedä näistä.

Vaikka vakipanijaa (en silti seurustelua) kaipaankin, niin pakko kai mun on ensihätään ettiä joku satunnainen mies.

Olen pitkä ja laiha(185/painoa en muista, alle 80 nyt ainakin) pitkät letit on omat ja niistä saa kiskoa.

Vakirakastajaa siis kaipaan, mutta pakko kai on siirtyä johonkin kertapanoon. Ensihätäään.
653
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Etsitkö seksiä? Vain täällä on todellisia yksinäisiä tyttöjä, jotka ovat valmiita sekoittamaan! -> http://4033444.com/SexyGirls <----

Äänestä
  • Aloittaja

Minen nyt mitään tyttöä etsi, vaan mua panevaa miestä.

Äänestä

Sinne vaan!

Äänestä
  • Aloittaja

Ei kai se nyt ihan noin kai mene, vai meneekö?
    Kukaka edes haluaa panna viiskymppistä miestä, vaikka on miten laiha ja nätit letit?

Tuskin on tunkua, vaikka sitä haluaisinkin.

Äänestä

Kyllä se niin menee, sinne vaan.

Äänestä
  • Aloittaja

Pitääkö siellä sanoa että haluan pantavaksi? Olen vain tilannut tuolta, joten en tiedä käytäntöä.

Ja sittenkö joku vaan tulee?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kajsa-68 kirjoitti:

Ihan vikipanosuhteen tietysti haluaisin, mutta kun ei tän ikäiselle (50v) tyttöilijälle oikein tunnu löytyvän.
Pääseekö sinne miten pantavaksi? En tosiaan tiedä näistä.

Vaikka vakipanijaa (en silti seurustelua) kaipaankin, niin pakko kai mun on ensihätään ettiä joku satunnainen mies.

Olen pitkä ja laiha(185/painoa en muista, alle 80 nyt ainakin) pitkät letit on omat ja niistä saa kiskoa.

Vakirakastajaa siis kaipaan, mutta pakko kai on siirtyä johonkin kertapanoon. Ensihätäään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu