Nainen parille

Aikoinani miesystäväni kanssa koiitimme turhaan etsiä kaunista naista mukaan kimppaan. Nyt sinkkuna ollessani edelleen kutkuttaisi laajentaa kokemuksia kimpan muodossa ja siksi päätinkin kysellä, että olisiko joku pari halukas saamaan piristystä ja kokemuksia minusta.
Olen tyylikäs, isorintainen tyttömäinen aikuinen nainen (40 v). En varsinaisesti ole bi, eli en olisi kaksistaan naisen kanssa, mutta kovasti kiihotun ajatuksesta pyllistää vierekkäin ja päällekkäin toisen naisen kanssa halukkaalle herralle. Toki haluaisin hieman kosketella myös toisia rintoja ja naisen paikkoja, koska sitä en ole koskaan kokenut. Hieman sokeri-aspektia haluisin myös tähän viihdyttäjän roolini koska olen yh-äiti.

36

2156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      meillä laivareissulla etsimme vaimolleni, iso välineistä miestä , loppuillaksi hyttiimme tuli melko nuori nainen jonka kanssa vaimoni oli jutellut niitä näitä , alkoholi teki taas tehtävänsä , naiset suutelivat kiihkeästi kun tulin hyttiin , lähdin suihkuun , noin 4 minuuttia niin tämä nainen tuli sinne istuutu wc pöntölle ja halusi ottaa suihin , siitä lähdimme punkalle , vaimoni halusi nähdä kun upotan suonikkaani tuohon pikku pimperoon , halusi heti nuolla kyrpääni missä oli tuon pimpin maku , näytti maistuvan , säntäsi siitä 69 asentoon nuolemaan pimppiä , oli mukava näky kun nuori nainen nuoli pyöreätä naisen persettä , vaimoni halusi että samalla taas työnnän hiljaa kyrpäni tuohon pimperoon , otin välillä ulos ja laukesin vaimoni suuhun , ihan mukavaa vaihtelua siihen kun edellisellä matkalla piti imeä tummaa seivästä vaimon mieliksi ennen kuin se työnnettiin emännän vaginaan.

    • Anonyymi

      näyttää todella hyvältä kun naiset illan päätteeksi ihan kiimassa levittävät liukuvoidetta toistensa vaginoille ja suutelevat samalla , siitä hajareisin vaginat toisiaan vasten , liukkaat lämpimät vaginat suutelevat toisiaan kunnes laukeavat , pienen tauon jälkeen kuuma suomikas kyrpä hitaasti toisen naisen liukkaaseen vaginaan , siitä toisen naisen suuhun , ja taas nainen suutelemaan toista vaginaa ja siitä 69 asentoon ja tämä paksu lämmin suonikyrpä käy hitaalla liikkeellä vuorotellen vaginoissa , liukas, lämmin,hitaasti ,
      kyrvän pitää tuntua tiukalta kun vedetään hitaasti ulos vaginasta, oloimmat häpyhuulet tuntevat suonet varresta......2 turvonnutta vaginaa yhdessä tuntuvat ihanalta......

      • Nii-in, miten tuota pääsis kokeilemaan! Mä vaan olisin kyllä niin märkänä, jos parin leluna olisin, et ei siinä liukkaria tarvittais...


      • Anonyymi
        Iina_Lady kirjoitti:

        Nii-in, miten tuota pääsis kokeilemaan! Mä vaan olisin kyllä niin märkänä, jos parin leluna olisin, et ei siinä liukkaria tarvittais...

        Tule mukaan juhannuksena hotelliin....... Helsinkiin m n ja sinä


      • Anonyymi
        Iina_Lady kirjoitti:

        Nii-in, miten tuota pääsis kokeilemaan! Mä vaan olisin kyllä niin märkänä, jos parin leluna olisin, et ei siinä liukkaria tarvittais...

        Missä päin asut? Ollaan pari M29 ja N33 ja asutaan Tampereella.


    • Anonyymi

      Moikka! Tässä on 33v mies Helsingistä. Olisi kiva tsvata😊

    • Ehdottomasti olisimme kiinnostuneita😊
      Muutama kokemus takana ja ihan huippu kivaa😊

    • Anonyymi

      Voisin tulla mukaan. N 46

    • Tänään ja huomenna Oulussa viriili normaslivartaloisia n.40v pari. Miehellä pskdu ja kedtävä. Naiset tai parit tervetulleita! Sivuston posti käytödä.


      T&M

    • Anonyymi

      Täällä olis pari jota kiinnoistais naisen seura kolmantena.Olkaapa yhteydessä arvon naiset

      • Anonyymi

        Minkähän ikäistä daamia arvon pariskunta haeskelee:)


    • Täällä myös nuorekas pariskunta n40v. joka TODELLA bi-henkinen ja mies 49v. Meille saa myös viestiä nakata. Pirkanmaalla vaikutamme, tutustutaan viestissä lisää.

      • Anonyymi

        Moi. Me, kokematon pariskunta, olemme etsineet kaunista naista kolmanneksi... haastavaa on. ..


    • Anonyymi

      Moi. Me, kokematon pariskunta, olemme etsineet kaunista naista kolmanneksi... haastavaa on. ..

    • Anonyymi

      "Hieman sokeri-aspektia haluisin myös tähän viihdyttäjän roolini koska olen yh-äiti."

      Älä valehtele. Olet ihan selkeästi ammattiprostu joka haluaa tehdä rahaa pariskunnan avulla.

      • Muutamaa herraa olen tällä periaatteella tavannut ja se on ollut ihanaa! Ja olen kuullut, että olen kaukana stereotypisestä ammattilaisesta, jos sellaiseen luokitteluun nyt voi edes lähteä.
        Pariskunnat kiehtovat minua aidosti ja pidön siitä, jos minä olen se jota käsketään viihdyttämään ja toteuttamaan toiveita. Itse en osaisi olla kovin dominoiva...


      • Anonyymi
        Iina_Lady kirjoitti:

        Muutamaa herraa olen tällä periaatteella tavannut ja se on ollut ihanaa! Ja olen kuullut, että olen kaukana stereotypisestä ammattilaisesta, jos sellaiseen luokitteluun nyt voi edes lähteä.
        Pariskunnat kiehtovat minua aidosti ja pidön siitä, jos minä olen se jota käsketään viihdyttämään ja toteuttamaan toiveita. Itse en osaisi olla kovin dominoiva...

        Mitä sillä on väliä vaikka olet kaukana stereotyyppisestä ammattilaisesta, jos teet sillä kuitenkin rahaa. Silloin olet ammattilainen, tyypillinen tai ei.

        Lopetat kuitenkin tuon vihjailevankin mainostamisen täällä heti alkuunsa ettei tarvitse alkaa ilmoittamaan viestejäsi tai käyttäjätiliäsi poistettavaksi.


    • Anonyymi

      Kokeile löytyiskö täältä sopivaa seuraa? www.kuumasuomi.fi

    • Anonyymi

      täällä 30-v nainen joka haluisi vanhemman parin kanssa kimppaan.

      • Anonyymi

        Olemme 55 ja 60v pari Järvenpäästä ja olisimme valmiit tapaa sinut.


      • Anonyymi

        Mielisin minäkin parin naisen kanssa peuhaamaan.


      • Anonyymi

        Jos se ukko on vain katselijana, niin mikäpäs siinä. Peuhuuhommat ovat aina kivoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se ukko on vain katselijana, niin mikäpäs siinä. Peuhuuhommat ovat aina kivoja.

        Hups, sori. Täppäsin vahingossa ton anonyymi-ruksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme 55 ja 60v pari Järvenpäästä ja olisimme valmiit tapaa sinut.

        Kuinka teille kävis oman ikäluokkanne
        rouva melkein naapurista:)?


      • Moikka vieläkö etsit paria?


    • Anonyymi

      Täällä N52 ja M49 pariskunta. Haluaisimme mukaamme naisen leikkimääm. Ota rohkeasti yhteyttä

      • Anonyymi

        Mistäpäin olette? Olen vanhempi kiinnostunut rouva pks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olette? Olen vanhempi kiinnostunut rouva pks.

        Eikös rohkeus riittänytkään yhteyden ottoon? Koska piti jäädä tänne kyselemään.
        Olet vain surkea runkkari!


    • Anonyymi

      Me olemme miettineet myös kokeilla vierasta miestä, naista ja paria.

    • Anonyymi

      Vieläkö kiinnostas

    • Anonyymi

      Vieläkö haluaisit

    Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe