Mistä Seinäjoella saa kesäpäivään reilun kokoisen pehmiksen halvimmalla? Siis ihan pehmytjäätelöä eikä mitään jätskipalloja.
Hesellä taitaa olla 1,60e mutta vähäsen pieni.
Missäs sikahintaisin pehmis?
Halvin pehmis mistä?
13
3489
Vastaukset
- Anonyymi
Sikahintaiset taitaa löytyä P-paikoilta
- Anonyymi
Pizzeria piikistä
- Anonyymi
tienvarsilla on ne huonoiten putsatut laitteet
- Anonyymi
Tätä epäilen vahvasti, ainakin lapualaisten yrittäjien kohdalla, ei ole varaa leikkiä näitten asioitten kans.
- Anonyymi
Piikissä maksaa pehmis 11 euroa ;)
- Anonyymi
HUOMIO!!!!
Burger Kingissa maksaa pehmis 50 senttia ja avaa marraskuussa Ideaparkkiin. - Anonyymi
Ootteko köyhiä. Haha. Mä oon maajussi ja 50 euron seteleitä on hytti täynnä. Ajelen huviajelua 67lla erestakaasin autojonoa vetäen, koska mä oon maajussi ja voin teherä mitä huvittaa. Ja ostelen pehmiksiä tämän tästä, ja heitän roskat ojaan.
- Anonyymi
Ahistaako joku ?
- Anonyymi
Pehmiksen hinnalla saa litran laktoositonta jäätelöä. Ongelmana lähinnä miten jäätelö paketin saa sulamattomana kotiin kun käyttää julkisia liikennevälineitä, ei nyt kylmä laukkuja viitsi bussissa kuljetella.
- Anonyymi
Riippu_tissi
Tälläiset kommentit eivät ole enää nykypäivää/nykypäivänä ns, hauskoja, humoristisia. Pikemmiten kertoo sanojan , älykkyysosamäärän puutteesta ja huonosta kommonikoinnista.
Vanha levy jäänyt pyörimään.
- Anonyymi
Pehmismaito maksaa tamnertukussa 1 euron litra ja siitä saa 20 pehmistä.Nyt ostamaan 2000 euron italialainen pehmiskone ja kiska pystyyn.Rahaa saa kantaa repulla pankkiin.
- Anonyymi
Nonni, siinähän se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,694987Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk373778Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699243369- 812367
- 241899
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271581Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401532Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3331509Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔151475Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331340