Olisiko kellään vinkkejä, millaisen näkösuojan voisi laittaa parvekkeelle? Onko valmiina myytävänä muita kuin tavanomaisia kukkasäleikköjä. Näkösuojan pitäisi olla vielä peittävämpi ja kestää tuulet ja pakkasetkin.
näkösuoja parvekkeelle
6
7199
Vastaukset
- rewrewrew
www.lainapeite.fi
- Sarssoni
Esim. Teho Säle Vantaalla...
- TosiOstaja
Jos on parvekelasit niin laita auringonsuojakalvot, samanlaiset kuin mitä näkee esim. autojen laseissa. 35 %:n tummuus on hyvä, itse näkee hyvin ulos. Suojaa myös UV säteilyltä, parveke pysyy viileämpänä, hyvä merkki on 3M.
- lilja
Ei ole parvekelaseja, voi kun olisikin niin sitten ei olisi tätä ongelmaa.
- ....
Naapurustossa näyttäisi olevan muotia laittaa parvekkeelle semmoiset bambuverhot tai mitkä lie, semmoinen siis jonka voi keriä tarvittaessa ylös rullalle. Tiedä sitten miten kestäviä ne ovat, mutta naapurit pitävät niitä kesät talvet, oli parvekelaseja tai ei..
- tein näin
Ostin niitä ns.kukkaritilöitä,joita voi levitää,ovat muovisia.Laitoin kaksi vierekkäin,en kä "levittänyt"kuin vähän...ovat hyvät,kestää tuulet ja pakkaset kun on laitettu kunnolla kiinni,eikä nää paljon läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200