yögrilli keskustassa ( vaunu)

Maha sekaisin , välttäkää .
Eikä edes anteeksi pyytänyt kun mainitsin !

92

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nauroi vaan ilkeästi , nii kai tapana toisissa kulttuureissa kun tietävät myyvänsä ihmisille syömäkelvotonta sontaa

      • Anonyymi

        Nii että maha oli sekasin jo ennen syömistä tai heti sen perään? Kiljua oot juonu tai pitkä kaljakuuri takana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii että maha oli sekasin jo ennen syömistä tai heti sen perään? Kiljua oot juonu tai pitkä kaljakuuri takana.

        Edellisellä kerralla kun tilasimme ruokaa niin vatsanväänteitä tuli.
        kiljut ja kaljat taitaa olla sinun erikoisalaasi.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Edellisellä kerralla kun tilasimme ruokaa niin vatsanväänteitä tuli.
        kiljut ja kaljat taitaa olla sinun erikoisalaasi.

        Ne kato tunnistaa mulkut ja myy niille paskat ruoat. Muut saa kyllä ihan priima-safkaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne kato tunnistaa mulkut ja myy niille paskat ruoat. Muut saa kyllä ihan priima-safkaa...

        Nonni eli myyvät paskaa ruokaa osalle ja se on myös sinun tiedossasi , kiitos , tästä oli kysymys koko aloituksessa että ihmiset tiedostavat sen.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Nonni eli myyvät paskaa ruokaa osalle ja se on myös sinun tiedossasi , kiitos , tästä oli kysymys koko aloituksessa että ihmiset tiedostavat sen.

        Onneksi osaavat katsoa kelle sitä vanhaa ruokaa myyvät. On se kumma kun poliisit ja grillimyyjät vihaa samaa tyyppiä, on se vaan kummallista kun samaa ihmistä kaikki sortaa (räkäistä naurua!!!)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi osaavat katsoa kelle sitä vanhaa ruokaa myyvät. On se kumma kun poliisit ja grillimyyjät vihaa samaa tyyppiä, on se vaan kummallista kun samaa ihmistä kaikki sortaa (räkäistä naurua!!!)

        Mutta vanhaa ruokaa silti vaunu puolillaan.
        Ai vihaavatko he minua ? Minä rakastan heitä kaikkia <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi osaavat katsoa kelle sitä vanhaa ruokaa myyvät. On se kumma kun poliisit ja grillimyyjät vihaa samaa tyyppiä, on se vaan kummallista kun samaa ihmistä kaikki sortaa (räkäistä naurua!!!)

        Mutta vanhaa ruokaa silti vaunu puolillaan.
        Ai vihaavatko he minua ? Minä rakastan heitä kaikkia <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi osaavat katsoa kelle sitä vanhaa ruokaa myyvät. On se kumma kun poliisit ja grillimyyjät vihaa samaa tyyppiä, on se vaan kummallista kun samaa ihmistä kaikki sortaa (räkäistä naurua!!!)

        Mutta vanhaa ruokaa silti vaunu puolillaan.
        Ai vihaavatko he minua ? Minä rakastan heitä kaikkia <3


      • Oho , netti takkuilee.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Oho , netti takkuilee.

        Ei, kyllä sinä itse nyt aika pahasti tunnut takkuilevan.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Mutta vanhaa ruokaa silti vaunu puolillaan.
        Ai vihaavatko he minua ? Minä rakastan heitä kaikkia <3

        Mitä se paskaruoka oli? Itse olen saanut aina ihan hyvää sapuskaa ko. vaunusta, ei mitään valittamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä sinä itse nyt aika pahasti tunnut takkuilevan.

        Perustele


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se paskaruoka oli? Itse olen saanut aina ihan hyvää sapuskaa ko. vaunusta, ei mitään valittamista.

        Ei paskaruoka vaan vanhentuneet makkaraperunat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se paskaruoka oli? Itse olen saanut aina ihan hyvää sapuskaa ko. vaunusta, ei mitään valittamista.

        Sama täällä! Tuo sama tyyppi valittaa joka ketjussa jostakin, jos ei poliiseista niin sitten vaikka nakkikioskeista. Kyllä eräillä on vaikea elää kun kaikki asiat on ihan pielessä. Pitäsköhän vähän mennä itseensä ja tajuta että maailmassa on muitakin kuin oma ylipursuileva ego.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Perustele

        Perustelut näkyy kun lukee juttujasi.


      • En valita koska kaikki on hyvin , tuon vaan epäkohdan esille ja siinä se .

        Nyt jätän tähänkin kommentoimisen koska nähtävästi ihmiset eivät osaa lukea tai halua vain ymmärtää , kyseessä en ole minä nyt vaan asia mutta itsepä teette tästähenkilökohtaista ja se ei ole tarkoitus tällä.

        Rauhaa ja rakkautta , mukavaa päivää jne teille kaikille.

        vatsanväänteet olivat todellisia vaikkette sitä halua uskoa ja väännätte asiaa mielenne mukaan , ädjöö.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        En valita koska kaikki on hyvin , tuon vaan epäkohdan esille ja siinä se .

        Nyt jätän tähänkin kommentoimisen koska nähtävästi ihmiset eivät osaa lukea tai halua vain ymmärtää , kyseessä en ole minä nyt vaan asia mutta itsepä teette tästähenkilökohtaista ja se ei ole tarkoitus tällä.

        Rauhaa ja rakkautta , mukavaa päivää jne teille kaikille.

        vatsanväänteet olivat todellisia vaikkette sitä halua uskoa ja väännätte asiaa mielenne mukaan , ädjöö.

        Sinua ei tunnuta ymmärrettävän oikein missään. Et jo osaa mitään johtopäätöksiä tehdä...?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei tunnuta ymmärrettävän oikein missään. Et jo osaa mitään johtopäätöksiä tehdä...?

        Totuuden puhuminen on sellaista , en vaadi siitä palkkiota tai hyväksyntää muilta .
        Tein nyt poikkeuksen vastatessani ja nyt kaunista päivän jatkoa sinullekin .


      • Anonyymi

        No eihän sulle nyt voi kuin nauraa....!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sulle nyt voi kuin nauraa....!

        Kukaan ei kiellä?


    • Anonyymi

      Mustaat tällä palstalla julkisesti rehellisen grilliyrittäjän mainetta ja toisessa ketjussa herjaat yksittäistä tunnistettavaa poliisia. Riittääkös paukut vastata puheistasi jos tosi tulee eteen?

      • Toki mutta luulen heidän olevan väkivaltaisia kuten tein havainnon , olen rauhan mies ja käännän vain poskea tuossa tapauksessa.
        toinen möi pilaantunutta ruokaa ja toinen käyttäytyi epäkunnioittavasti , toki nostan kanteen jos lisäselvityksiä tarvitaan.


    • Anonyymi

      Papulon ketövei vois lopettaa kiljun juomisen. Senhän tietää tällä kylällä kaikki, että sulle kilju maistuu. Siinä menee kyllä maha sekaisin.

      • Kiljua olen juonut viimeeksi n. 15 vuotta sitten joten hutiin meni


    • Anonyymi

      Kakka meni sulla siis housuun ja menit gillille rähjäämään ja jouduit putkaan siitä hyvästä.

      Koko litaniasihan olisi voinut tiivistää tuohon lauseeseen...

      Etkö todellakaan näe ristiriitaa siinä että VAIN sinä tunnut olevan omasta mielestäsi oikeassa ja KAIKKI muut väärässä?

      Miksiköhän KAIKKI muut ovat sitten toista mieltä?

      • Lueppa kokonaan tuo kalju poliisi aloitus kommentteineen niin ehkä , huom ehkä ymmärrät.


      • Ei minua kiinnosta muiden mielipiteet vaan totuus asiassa


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Lueppa kokonaan tuo kalju poliisi aloitus kommentteineen niin ehkä , huom ehkä ymmärrät.

        Onpa tainnut ylläpitokin jo saada tarpeeksi viisastelustasi kun kaljupoliisi-vuodatuksesi näyttäisi poistetun...


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ei minua kiinnosta muiden mielipiteet vaan totuus asiassa

        Sinua kiinnostaa vain itsellesi uskottelemasi oma totuutesi, jolla ei ole yleisen totuuden kanssa mitään tekemistä. Tapahtumien kulku on kaikille ihan selvä, eli kaada itsellesi vaan ja opi elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tainnut ylläpitokin jo saada tarpeeksi viisastelustasi kun kaljupoliisi-vuodatuksesi näyttäisi poistetun...

        Hehheh, juu. Lyödäänkös vetoa että seuraavaksi aukasee uuden ketjun jossa hyökkää palstan ylläpitäjää vastaan?


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ei minua kiinnosta muiden mielipiteet vaan totuus asiassa

        Sinua ei kiinnosta muu kuin kiljun juonti. Olet Joensuun kuuluisin kiljun juoja. Papulon ketövei. Hienon nimimerkin olet keksinyt, mutta taustalla on silti sama kiljuveikkonen. BUHAHAHAHAAAA!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tainnut ylläpitokin jo saada tarpeeksi viisastelustasi kun kaljupoliisi-vuodatuksesi näyttäisi poistetun...

        Öö...ei haittaa, kunhan edes yksi otti varoituksen vastaan ja niin tapahtui


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua kiinnostaa vain itsellesi uskottelemasi oma totuutesi, jolla ei ole yleisen totuuden kanssa mitään tekemistä. Tapahtumien kulku on kaikille ihan selvä, eli kaada itsellesi vaan ja opi elämään.

        Kokemani eikä yleinen , olet oikeassa...en seuraa lehdistä mielipiteitäni kuten sinä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehheh, juu. Lyödäänkös vetoa että seuraavaksi aukasee uuden ketjun jossa hyökkää palstan ylläpitäjää vastaan?

        Hmmmm....en ajattele kuin sinä eli en


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei kiinnosta muu kuin kiljun juonti. Olet Joensuun kuuluisin kiljun juoja. Papulon ketövei. Hienon nimimerkin olet keksinyt, mutta taustalla on silti sama kiljuveikkonen. BUHAHAHAHAAAA!

        Saat uskotella itsellesi mitä vain mutta se ei ole totuus, lähetäänkö aamukahville torille joskus niin voit todeta väitteesi vääräksi ?


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Kokemani eikä yleinen , olet oikeassa...en seuraa lehdistä mielipiteitäni kuten sinä

        Ei omaa kokemustaan ja näkemystään kannattaisi yleisenä totuutena muille kaupata.
        Jos muut ovat tyytyväisiä joensuun poliisiin ja torin seudun grilleihin, niin mikä on tarkoitus tuolle julistuksellesi? Vastaus lienee; Henkilökohtaiset antipatiasi joille koetat saada mahdollisimman suuren sosiaalisen hyväksynnän. Ei nyt tainnut vaan onnistua. Ehkäpä keksit jonkun vetävämmän aiheen valituksillesi.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Kokemani eikä yleinen , olet oikeassa...en seuraa lehdistä mielipiteitäni kuten sinä

        Kannattaisikos vähän seurata? Vink vink....


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Öö...ei haittaa, kunhan edes yksi otti varoituksen vastaan ja niin tapahtui

        Älä unta näe. Mutta paljon sait kyllä aikaan naurua ja sääliä. Kuinka joku voikin olla noin.... laatusanan tähän voit keksiä itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei omaa kokemustaan ja näkemystään kannattaisi yleisenä totuutena muille kaupata.
        Jos muut ovat tyytyväisiä joensuun poliisiin ja torin seudun grilleihin, niin mikä on tarkoitus tuolle julistuksellesi? Vastaus lienee; Henkilökohtaiset antipatiasi joille koetat saada mahdollisimman suuren sosiaalisen hyväksynnän. Ei nyt tainnut vaan onnistua. Ehkäpä keksit jonkun vetävämmän aiheen valituksillesi.

        Ainoastaan se että jos jollakulla menee vatsa sekaisin taas niin eipähän ole yksin sen asian kanssa , ei muuta .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisikos vähän seurata? Vink vink....

        Miksi jos saan kysyä? Apinointiako tarjoat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta näe. Mutta paljon sait kyllä aikaan naurua ja sääliä. Kuinka joku voikin olla noin.... laatusanan tähän voit keksiä itse.

        Ei se minua haittaa, kunhan asia tuli esille


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Saat uskotella itsellesi mitä vain mutta se ei ole totuus, lähetäänkö aamukahville torille joskus niin voit todeta väitteesi vääräksi ?

        Ei sulla kuitenkaan o rahaa lähtee torikahvioon...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla kuitenkaan o rahaa lähtee torikahvioon...

        Niissä kuitenkin tykkään kahvini juoda aamusella jos olen kaupungissa ,oli kaupunkimikä tahansa.


    • Anonyymi

      Papulon ketövei, kiljua suuhun huh hah hei. Papulon ketövei, kilju mahan kuralle vei!

      • Ei kuralle asti ja makkaraperunat yögrilliltä. Vaunu , ulkomaalaisia työntekijöitä , ärrän tuntumassa


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ei kuralle asti ja makkaraperunat yögrilliltä. Vaunu , ulkomaalaisia työntekijöitä , ärrän tuntumassa

        Papulon on rasse. Tehdäänks ilmoitus poliisille? Mitäs tykkäät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Papulon on rasse. Tehdäänks ilmoitus poliisille? Mitäs tykkäät?

        Tee toki jos haluat lisäselvityksiä koska minulla ainakin on aihetta vaikkei kiinnostaisi tätä viedä noin pitkälle niin eipähän se haittaakaan .
        Eli tee toki :)


    • Anonyymi

      Papulon ketövei on virallinen ripuliperse.

      • Ja sinä yrittäjä itse?


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ja sinä yrittäjä itse?

        Hyökkäät rehellistä grilliyrittäjää vastaan koska olet rasisti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyökkäät rehellistä grilliyrittäjää vastaan koska olet rasisti!

        Ei totuuden kertominen ole rasismia eikä se että ilmoittaa työntekijän olevan muilta mailta kuin suomesta alunperin , kyseessä on tarkennus ettei kukaan luule väärää grillin pitäjää nyt tässä asiassa.
        Tee toki ilmoitus jos siltä tuntuu , luuletko että kiinnostaa yhtään? Ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyökkäät rehellistä grilliyrittäjää vastaan koska olet rasisti!

        Totuuden kertomisen kyllä voi ottaa hyökkäyksenä jos on valehdellut ja tehnyt väärin.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ei totuuden kertominen ole rasismia eikä se että ilmoittaa työntekijän olevan muilta mailta kuin suomesta alunperin , kyseessä on tarkennus ettei kukaan luule väärää grillin pitäjää nyt tässä asiassa.
        Tee toki ilmoitus jos siltä tuntuu , luuletko että kiinnostaa yhtään? Ei.

        Toivottavasti tuo yrittäjä vaatii sinulta kunnon korvaukset kunnianloukkauksesta ja väärän tiedon levittämisestä. Tiedätkös että nuo paskajuttusi saattavat vaikuttaa tuon hampaisiin ottamasi ja aiheetta mollaamasi yrittäjän toimeentuloon?
        Hyvä että edes veivät sinut putkaan sieltä grilliltä rähisemästä, toivottavasti yrittäjä ei jätä asiaa siihen.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Totuuden kertomisen kyllä voi ottaa hyökkäyksenä jos on valehdellut ja tehnyt väärin.

        Sulla vissiin on pitävät todisteet että mahatautisi on peräisin juuri tuolta grilliltä? Laboratorionäytteet ruoasta ja omasta elimistöstäsi?
        Jos ei ole, niin silloin on ihan sama mitä tänne kirjoittelet, onhan mahatautisi voinut tulla vaikka imiessäsi paskaista peukaloasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tuo yrittäjä vaatii sinulta kunnon korvaukset kunnianloukkauksesta ja väärän tiedon levittämisestä. Tiedätkös että nuo paskajuttusi saattavat vaikuttaa tuon hampaisiin ottamasi ja aiheetta mollaamasi yrittäjän toimeentuloon?
        Hyvä että edes veivät sinut putkaan sieltä grilliltä rähisemästä, toivottavasti yrittäjä ei jätä asiaa siihen.

        Hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla vissiin on pitävät todisteet että mahatautisi on peräisin juuri tuolta grilliltä? Laboratorionäytteet ruoasta ja omasta elimistöstäsi?
        Jos ei ole, niin silloin on ihan sama mitä tänne kirjoittelet, onhan mahatautisi voinut tulla vaikka imiessäsi paskaista peukaloasi.

        Maalaisjärki riittää ja oma havainnointi toisin kuin sinulla joka tarvitset tukea joka toisessa asiassa.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Maalaisjärki riittää ja oma havainnointi toisin kuin sinulla joka tarvitset tukea joka toisessa asiassa.

        Mitä sinä maalaisjärjestä tiedät, hörhö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä maalaisjärjestä tiedät, hörhö?

        Enemmän kuin sinä labranäytteittesi kanssa. Kiitos , olipa mukava kommentti jälleen.


      • Kiitos aloituksen nostosta kärkeen että ihmiset osaavat olla varuillaan sekä tietoisia tämän yrittäjän tekemistä ruuista jotka aiheuttavat vatsanpuruja , jos oireita ilmenee niin ette ole ainoita.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Kiitos aloituksen nostosta kärkeen että ihmiset osaavat olla varuillaan sekä tietoisia tämän yrittäjän tekemistä ruuista jotka aiheuttavat vatsanpuruja , jos oireita ilmenee niin ette ole ainoita.

        Mitenhän tuo lienee? Itse olen kavereiden kanssa syönyt tuolla grillillä joka viikonloppu eikä mitään valittamista kyllä ole koskaan ollut, ei ruoassa eikä henkilökunnasssa. Ihan hyvä ja edullinen safka ja mukavaa porukkaa myymässä.
        Ettei sinulla nyt vain olisi jotakin henkilökohtaista kaunaa tuota yrittäjää vastaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän tuo lienee? Itse olen kavereiden kanssa syönyt tuolla grillillä joka viikonloppu eikä mitään valittamista kyllä ole koskaan ollut, ei ruoassa eikä henkilökunnasssa. Ihan hyvä ja edullinen safka ja mukavaa porukkaa myymässä.
        Ettei sinulla nyt vain olisi jotakin henkilökohtaista kaunaa tuota yrittäjää vastaan?

        Ei ole henkilökohtaista kaunaa , olen tavannut kaksi kertaa muistaakseni.
        Sehän on hyvä ettei ole tullut mitään teille mutta tarkoittaako se sitä etteikö joskus muille voisi tulla?
        Olenko sanonut että tämä yrittäjä möisi pelkästään pilaantunutta ruokaa ? En.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän tuo lienee? Itse olen kavereiden kanssa syönyt tuolla grillillä joka viikonloppu eikä mitään valittamista kyllä ole koskaan ollut, ei ruoassa eikä henkilökunnasssa. Ihan hyvä ja edullinen safka ja mukavaa porukkaa myymässä.
        Ettei sinulla nyt vain olisi jotakin henkilökohtaista kaunaa tuota yrittäjää vastaan?

        Mutta se on lähes 100% varmaa ettei hän itse pysty syömään grillinsä ruokia . Kokeilkaapa .


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Mutta se on lähes 100% varmaa ettei hän itse pysty syömään grillinsä ruokia . Kokeilkaapa .

        Johtuisiko se kuitenkaan ruoan laadusta, vaiko siitä että muslimit ei syö lihaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisiko se kuitenkaan ruoan laadusta, vaiko siitä että muslimit ei syö lihaa?

        Kuinka vaan mutta asia pitää paikkansa , he siis myyvät uskontonsa mukaan likaista ja saastaista ruokaa sekä ajoittain myös pilaantunutta oikeastikin.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Kuinka vaan mutta asia pitää paikkansa , he siis myyvät uskontonsa mukaan likaista ja saastaista ruokaa sekä ajoittain myös pilaantunutta oikeastikin.

        Älä nyt viitsi. Ei yrittäjä elinkeinoaan riskeeraa tietoisella huonolla laadulla, ei niin tyhmää yrittäjää olekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitsi. Ei yrittäjä elinkeinoaan riskeeraa tietoisella huonolla laadulla, ei niin tyhmää yrittäjää olekaan.

        Okei , kyseessä oli satunnainen tapaus kuten olikin ( mahanpuruni makaraperunoistaan ) mutta yrittäjän uskon mukaan he myyvät saastaista ruokaa johon eivät todellakaan itse kajoa ja se on fakta.
        Totuus nääs vai väännätkö senkin vinoon , otappa selvää mikseivät syö sianlihaa niin huomaat sen minkä aloitit ja selvensin.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Okei , kyseessä oli satunnainen tapaus kuten olikin ( mahanpuruni makaraperunoistaan ) mutta yrittäjän uskon mukaan he myyvät saastaista ruokaa johon eivät todellakaan itse kajoa ja se on fakta.
        Totuus nääs vai väännätkö senkin vinoon , otappa selvää mikseivät syö sianlihaa niin huomaat sen minkä aloitit ja selvensin.

        Mitä heidän halal-ruokavaliollaan on sitten sinun mahatautisi kanssa tekemistä?
        Ei kai ruoka siitä sinulle tule syömäkelvottomaksi jos sitä valmistaa sellainen joka ei sitä itse syö?
        Tiedän useita baarimikkojakin jotka eivät itse käytä ollenkaan alkoholia, eivät he silti pilaantuneita paukkuja myy.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Okei , kyseessä oli satunnainen tapaus kuten olikin ( mahanpuruni makaraperunoistaan ) mutta yrittäjän uskon mukaan he myyvät saastaista ruokaa johon eivät todellakaan itse kajoa ja se on fakta.
        Totuus nääs vai väännätkö senkin vinoon , otappa selvää mikseivät syö sianlihaa niin huomaat sen minkä aloitit ja selvensin.

        Usko ja bisnes kannattaakin pitää erillään, muuten ei homma lyö leiville. Tottahan he nyt tajuavat että joensuun torilla kannattaa myydä sitä mitä asiakaskunta haluaa eikä mitään halalia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä heidän halal-ruokavaliollaan on sitten sinun mahatautisi kanssa tekemistä?
        Ei kai ruoka siitä sinulle tule syömäkelvottomaksi jos sitä valmistaa sellainen joka ei sitä itse syö?
        Tiedän useita baarimikkojakin jotka eivät itse käytä ollenkaan alkoholia, eivät he silti pilaantuneita paukkuja myy.

        Ei mitään , tajuatko että tässä keskustellaan nyt kahdesta asiasta liittyen kuitenkin heidän tarjoamaansa ruokaan?
        Et näemmä .
        Aikamoisia keskustelijoita täällä kyllä pakko myöntää , ei sitten ajatuksessa minkäänlaista laajuutta , on vain yksi kaista ja valkoisten viivojen välissä , muu näemmä mahdotonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko ja bisnes kannattaakin pitää erillään, muuten ei homma lyö leiville. Tottahan he nyt tajuavat että joensuun torilla kannattaa myydä sitä mitä asiakaskunta haluaa eikä mitään halalia.

        Et näemmä ymmärrä vieläkään .
        Minkälainen on yrittäjän moraali jos myy mielestään saastaista ruokaa muille Joensuun torilla?
        Ja ei , nyt ei ole kyse mahanpuruistani eikä pilaantuneesta ruuasta.

        Yritä edes vähän miettiä laajemmin , ok vai onko mahdottomuus ?


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ei mitään , tajuatko että tässä keskustellaan nyt kahdesta asiasta liittyen kuitenkin heidän tarjoamaansa ruokaan?
        Et näemmä .
        Aikamoisia keskustelijoita täällä kyllä pakko myöntää , ei sitten ajatuksessa minkäänlaista laajuutta , on vain yksi kaista ja valkoisten viivojen välissä , muu näemmä mahdotonta.

        Mitäpä sitä kuvittelemaan asioita, pysytään mieluummin realiteeteissa.

        Mielestäsi siis heidän pitäisi uskontonsa takia myydä yrityksessään vain sellaista ruokaa jota he itse syövät ja on heille sallittua?

        Eikö se olisi heille liiketaloudellinen itsemurha sillä halal-ruoan menekki suomessa ei ehkä ole niin laajaa kuin tavallisen torigrilliruoan?

        Mielestäni bisneksessä voi ihan hyvin uskonnon ja omat mieltymykset unohtaa ja myydä sitä minkä tietää menevän kaupaksi vaikka sitä itse pitäisikin saastaisena, sillä eihän se asiakkaille suinkaan sitä ole.

        Eihän yritys mikään hyväntekeväisyyslaitos ole, vaan sen tarkoitus on tuottaa omistajalleen voittoa. Mietipä asiaa nyt ihan yrityspohjalta, ennenkuin lähdet keskustelijoita näköalattomiksi kehumaan.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Et näemmä ymmärrä vieläkään .
        Minkälainen on yrittäjän moraali jos myy mielestään saastaista ruokaa muille Joensuun torilla?
        Ja ei , nyt ei ole kyse mahanpuruistani eikä pilaantuneesta ruuasta.

        Yritä edes vähän miettiä laajemmin , ok vai onko mahdottomuus ?

        Kyllä mie ymmärrän mutta ymmärrät sie? Kuvitellaan että sinä olet vaikkapa tuollainen grilliyrittäjä ja olet esim. vegaani joka ei voi kuvitellakaan itse syövänsä lihaa.
        Jos teet vain vegaaniruokaa kojussasi niin eipä sulla paljon kassa kilise. Mutta jos tingit periaatteistasi ja otat listalle lihat, makkarat, pihvit ja pekonit niin jopa alkoi ramppa kalkattaa!
        Asiakaskunta kun on se joka määrää kysynnän ja yrittäjä joka ei halua tuota kysyntää tyydyttää ei ikinä menesty, katos kun periaatteet ei ketään elätä.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ja sinä yrittäjä itse?

        papulon ketövei. Hyvinkö maha toimii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sitä kuvittelemaan asioita, pysytään mieluummin realiteeteissa.

        Mielestäsi siis heidän pitäisi uskontonsa takia myydä yrityksessään vain sellaista ruokaa jota he itse syövät ja on heille sallittua?

        Eikö se olisi heille liiketaloudellinen itsemurha sillä halal-ruoan menekki suomessa ei ehkä ole niin laajaa kuin tavallisen torigrilliruoan?

        Mielestäni bisneksessä voi ihan hyvin uskonnon ja omat mieltymykset unohtaa ja myydä sitä minkä tietää menevän kaupaksi vaikka sitä itse pitäisikin saastaisena, sillä eihän se asiakkaille suinkaan sitä ole.

        Eihän yritys mikään hyväntekeväisyyslaitos ole, vaan sen tarkoitus on tuottaa omistajalleen voittoa. Mietipä asiaa nyt ihan yrityspohjalta, ennenkuin lähdet keskustelijoita näköalattomiksi kehumaan.

        Et taida elää kummoista "sisäistä elämää" ? Et nyt oikein ymmärrä mitä tällä haen koska kyse ei ole rahasta vaan suoraa siitä mitä kirjoitinkin .
        Hyvää kesän jatkoa sinulle , koetappa pärjätä ( en jaksa selventää täysin selvää asiaa kun pitää tuollalailla viedä sivuraiteilleen ).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mie ymmärrän mutta ymmärrät sie? Kuvitellaan että sinä olet vaikkapa tuollainen grilliyrittäjä ja olet esim. vegaani joka ei voi kuvitellakaan itse syövänsä lihaa.
        Jos teet vain vegaaniruokaa kojussasi niin eipä sulla paljon kassa kilise. Mutta jos tingit periaatteistasi ja otat listalle lihat, makkarat, pihvit ja pekonit niin jopa alkoi ramppa kalkattaa!
        Asiakaskunta kun on se joka määrää kysynnän ja yrittäjä joka ei halua tuota kysyntää tyydyttää ei ikinä menesty, katos kun periaatteet ei ketään elätä.

        Et ymmärrä koska kyse ei ole nyt rahasta , kyse ei ole aina rahasta vaikka siitä hoetkin kokoajan .

        Hei hei ja mukavaa kesän jatkoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        papulon ketövei. Hyvinkö maha toimii?

        Syönyt nyt itsekuivattamaa tummaa leipää turhankin paljon , välillä pierettää mutta ei mahanpuruja kuten grilliruuasta Joensuun torilla .


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Et ymmärrä koska kyse ei ole nyt rahasta , kyse ei ole aina rahasta vaikka siitä hoetkin kokoajan .

        Hei hei ja mukavaa kesän jatkoa

        Kyllä sillä yrittäjällä vaan on kyse juuri rahasta, ei mistään muusta. Sinä et tätä tajua koska ilmeisesti elelet yhteiskunnan kustannuksella, eli muiden tekemällä työllä. Et sinäkään ilman rahaa täällä elä, mistä sinä sitä saat?
        Olen vapaa, elättäkää minut! Niinkö?


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Et taida elää kummoista "sisäistä elämää" ? Et nyt oikein ymmärrä mitä tällä haen koska kyse ei ole rahasta vaan suoraa siitä mitä kirjoitinkin .
        Hyvää kesän jatkoa sinulle , koetappa pärjätä ( en jaksa selventää täysin selvää asiaa kun pitää tuollalailla viedä sivuraiteilleen ).

        Enpä taida sinulta kaivata neuvoja sisäisen elämän suhteen...
        Mutta selitä ihmeessä miten asia mielestäsi on? Pitäisikö yrittäjän elää uskollaan ja periaatteillaan saamatta työstään rahallista korvausta kunhan vain on toteuttaa vakaumustaan?
        Nyt tekee mieli kysyä että tiedätkö edes mikä on yrittäjä ja miksi hän on yrittäjäksi ryhtynyt?
        Toinen kysymys tulee mieleen että oletkos itse koskaan tehnyt muuta työtä kuin kuittaillut ilmaista rahaa? Tiedätkös mistä se raha tulee? Kelan taikakoneesta, niinkö? Se kuule tulee juuri näiden yrittäjien ja muiden työtätekevien maksamista veroista, niiden jotka vielä hyväntahtoisesti mutta toistaiseksi haluavat elättää kaltaisiasi vapaamatkustajia, joilla on varaa elellä periaatteidensa ja vakaumustensa voimalla, jotka uskon lopulta melko kevyeksi tavaraksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä yrittäjällä vaan on kyse juuri rahasta, ei mistään muusta. Sinä et tätä tajua koska ilmeisesti elelet yhteiskunnan kustannuksella, eli muiden tekemällä työllä. Et sinäkään ilman rahaa täällä elä, mistä sinä sitä saat?
        Olen vapaa, elättäkää minut! Niinkö?

        Tässä keskustelussa aiheena ei ole raha mutta väkisin väännätte sen tähän , ette näemmä ymmärrä aiheesta laisinkaan ja nyt lopetan juurikin sen takia kommentoimisen koska väännätte ja käännätte keskustelun omiiin juttuihinne , näkemiin.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Tässä keskustelussa aiheena ei ole raha mutta väkisin väännätte sen tähän , ette näemmä ymmärrä aiheesta laisinkaan ja nyt lopetan juurikin sen takia kommentoimisen koska väännätte ja käännätte keskustelun omiiin juttuihinne , näkemiin.

        Ihan hyvä lopettaa kun ei tiedä mitä sanoa. Eipä ole sinusta keskustelijaksi vaikka yrität sellaista esittääkin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä taida sinulta kaivata neuvoja sisäisen elämän suhteen...
        Mutta selitä ihmeessä miten asia mielestäsi on? Pitäisikö yrittäjän elää uskollaan ja periaatteillaan saamatta työstään rahallista korvausta kunhan vain on toteuttaa vakaumustaan?
        Nyt tekee mieli kysyä että tiedätkö edes mikä on yrittäjä ja miksi hän on yrittäjäksi ryhtynyt?
        Toinen kysymys tulee mieleen että oletkos itse koskaan tehnyt muuta työtä kuin kuittaillut ilmaista rahaa? Tiedätkös mistä se raha tulee? Kelan taikakoneesta, niinkö? Se kuule tulee juuri näiden yrittäjien ja muiden työtätekevien maksamista veroista, niiden jotka vielä hyväntahtoisesti mutta toistaiseksi haluavat elättää kaltaisiasi vapaamatkustajia, joilla on varaa elellä periaatteidensa ja vakaumustensa voimalla, jotka uskon lopulta melko kevyeksi tavaraksi.

        Periaatteidensa mukaisesti tulisi elää eikä eikä myydä sieluaan rahasta , niin ja sillä sipuli .

        Näkemiin ja väännelkää kieroon muidenkin aloituksia , olette siinä hyviä nähtävästi :D


    • Anonyymi

      Babykloonihan mainostaa tuota grilliä kivasti! Pitääkin lähteä porukalla sinne syömään, pakko sen on hyvää olla kun noin paljon puhututtaa.

      • Hyvää ruokahalua ja kiitos aloituksen nostosta ;)


    • Anonyymi

      Kerran elämässäni olen törmännyt pitseriaan jota pitävät islaminuskoiset pitivät tiukasti kiinni mm. sianlihakiellosta. Tämä oli Turussa joskus yli 10 vuotta sitten.
      Tilasin kinkkupitsan niin yrittäjä oikein ääntään korottaen, ilmeisen närkästyneenä ja halveksivasti katsoen tiuskaisi: "Meilä ei kinku, meilä kalkuna!!!". No jäipä pitsa syömättä kuten varmaan monella muullakin siinä paikassa. Ei silleen yritystä pyöritetä vaan pitää myydä sitä mitä ihmiset haluaa.

      • Mielestäni tuossa on asenne kohdallaan , ei myydä sellaista mitä itse pidetään turmeltuneena ja syötetä sitä muille.
        Pidetään katsomuksesta kiinni eikä huorata rahan perässä , jeah ! :)


      • Oi kunpa ihmiset osaisivatkin joskus nähdä muutoinkin kuin rahan lävitse tätä maailmaa niin sodatkin loppuisi varmaan samana päivänä.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Mielestäni tuossa on asenne kohdallaan , ei myydä sellaista mitä itse pidetään turmeltuneena ja syötetä sitä muille.
        Pidetään katsomuksesta kiinni eikä huorata rahan perässä , jeah ! :)

        Miksi ryhtyä yrittäjäksi jos ei "huoraa" rahan perässä? Rahan takiahan yrittäjäksi ryhdytään ja yleensä muutakin työtä tehdään, koska rahalla saa toimeentuloa. Tämä taitaa olla sinulle ihan uusi ja tuntematon asia?
        Asenne voi olla kohdallaan mutta kyllä äkkiä saa sillä asenteella lyödä lapun yrityksensä luukulle. Yrityksen kun pitää olla kannattava että sillä eläisi.
        Kaikki kun eivät hae toimeentuloaan kelasta vaan joutuvat tekemään työtä sen eteen.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Mielestäni tuossa on asenne kohdallaan , ei myydä sellaista mitä itse pidetään turmeltuneena ja syötetä sitä muille.
        Pidetään katsomuksesta kiinni eikä huorata rahan perässä , jeah ! :)

        Jos sinä pidät jotakin turmeltuneena niin joku toinen voi puolestaan pitää siitä.
        Kyllä autokauppiaskin ladan myy vaikka ei itse pidä sitä edes autona.
        Ei kai kukaan edes osta mitään jota pitää saastuneena ja josta ei pidä, eli jos asiakas haluaa ostaa niin moraalista ongelmaa ei ole.
        Sellainen tulee vasta jos alkaa itse syödä sitä ruokaa joka on oman uskonnon vastainen. Kyllä sitä voi vääräuskoisille ihan hyvin myydä jos nämä haluavat sitä ostaa. Mikä on ongelma?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ryhtyä yrittäjäksi jos ei "huoraa" rahan perässä? Rahan takiahan yrittäjäksi ryhdytään ja yleensä muutakin työtä tehdään, koska rahalla saa toimeentuloa. Tämä taitaa olla sinulle ihan uusi ja tuntematon asia?
        Asenne voi olla kohdallaan mutta kyllä äkkiä saa sillä asenteella lyödä lapun yrityksensä luukulle. Yrityksen kun pitää olla kannattava että sillä eläisi.
        Kaikki kun eivät hae toimeentuloaan kelasta vaan joutuvat tekemään työtä sen eteen.

        Huoraa sitten ja poikkea aiheesta jälleen.
        Ei ole ongelmaa sen suhteen eikä ole ongelmaa tässä ketjussa ollutkaan jos sekäänei ole vielä avautunut.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Huoraa sitten ja poikkea aiheesta jälleen.
        Ei ole ongelmaa sen suhteen eikä ole ongelmaa tässä ketjussa ollutkaan jos sekäänei ole vielä avautunut.

        En minä ole yrittäjä, mutta ymmärrän yrittäjän elämää ja ilman rahaa ei ole yrityksiä. Tulehan jo tälle planeetalle.


    • Anonyymi

      Minä olen papulon ketövei. Olen harhainen mutta en sitä ymmärrä. Antakaa kiljua.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe