Puhukaa tuhmia.. pimppi on märkä ja "tahtoo olla"

Anonyymi

Puhukaa tuhmia !
Kertokaa mitä tekisitte ja miten panisitte ! hoikkaa, siroa ja terhakkarintaista ja pyllyistä naista, jolla kauniit enkelikasvot ja joka on myös aika kiltti nainen ("enkeli"), mutta kovapäinen periksiantamaton tarpeen tullen ;)

Unelmoin kuulla mitä kaikkea toteuttaisitte..
En etsi siis oikeaa kaveria makuuhuoneeseen.
Mutta haluan kuulla tuhmia ja mitä tekisitte kaikkea kuumaa <-! :) ;)

Haluan pysyä liukkaana. Olen jo.

25

161

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi , olet märkä …..

      • Anonyymi

        Niin
        Mutta haluan kuulla noita juttuja
        Miehiltä siis
        Jos kirjoittaminen nappaa tänne ..


    • Anonyymi

      Nostan sinut pöydälle vatsalleen, nostan hameesi ylös revin pikkarit päältäsi. Työnnän kovan kaluni suoraan syvälle sisällesi rajusti, se ei satu kun kiimainen pillusi on jo kuuma ja liukas.

      • Anonyymi

        Voi hitto.. ihanaa !!!
        Aah.. :)))
        Kiitos kun kerroit ;)


    • Anonyymi

      Ennenkuin laukean käännän sinut selälleen laukean rinnoillesi ja kauniille kasvoillesi. Laitan pääni jalkojesi väliin työnnän kieleni sisällesi, nuolen ja imen ihanaa pilluasi. Ennen kuin laukeat työnnän taas kovaksi tulleen kaluni sisääsi, nussin sinut orgasmiin

      • Anonyymi

        :)) Ihanaa.. tykkään paljon, että käännät lisäksi jne.. :))

        Rakastan edestä ja takaa.. Sivuttain ja myös itse päälläkin ym..

        Jos olen päällä itse, annan ihanan kalusi työntyä hitaasti ja syvään itseeni ja varmistan, että saat nautintoa kun ratsastan ihanan vahvan vartalosi päällä ihana kalusi minuun työntyen.. ja sitten käännät minut taas ja työnnyt reisieni väliin takaa, taikka jos haluat edestä..ihan kummin vain.. ;) :)))


      • Anonyymi

        Haluan jatkaa sinun nussimista loputtomiin, takaa reisien välistä pääsee syvemmälle sinuun.. Nostan toista jalkaasi, näen kuinka kaluni uppoaa sinuun uudelleen ja uudelleen


      • Anonyymi

        Voi ei.. Haluan todella että laukeat päälleni.. ja tuntea kuinka hellit minua pää reisieni välissä :))) ..ihanaa kuinka työnnät kalusi minuun juuri ennen kuin laukean :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan jatkaa sinun nussimista loputtomiin, takaa reisien välistä pääsee syvemmälle sinuun.. Nostan toista jalkaasi, näen kuinka kaluni uppoaa sinuun uudelleen ja uudelleen

        Kuulostaa erittäin hyvältä ;)))

        Pikkuhousuni saavat vaikka kadota tuon keskellä :)))


    • Anonyymi

      Haluatko sen jälkeen ottaa kaluni suuhusi, imeä sen ja runkata sen taas kovaksi. Mitä sitten haluat?

      • Anonyymi

        Kyllä. Haluan sen ..Haluan tuntea sen suussani ja kädessäni.. ihanaa.. saada sinut kovettumaan ja sitten voit antaa mennä ;))) !


      • Anonyymi

        Se tulee kovaksi kosteassa suussasi, pieni katesi runkkaa.


      • Anonyymi

        Nostan jalkasi olkapäilleni, työnnän syvään, ujutan sormeni pyllyysi sekin on liukas kaikesta nussimisesta


      • Anonyymi

        Tunnen sen ja käteni tuntee sen ja haluan imeä ja nuolla kielellä ja tuntea sen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostan jalkasi olkapäilleni, työnnän syvään, ujutan sormeni pyllyysi sekin on liukas kaikesta nussimisesta

        Ah ..nostat olkapäille ja kalusi.. oi hitto.. ihanaa.. kyllä olen jo liukas muualtakin..


    • Anonyymi

      upea kokemus naida kanssasi.

      • Anonyymi

        Samoin :)))


      • Anonyymi

        Tätä vois jatkaa vielä kauan


      • Anonyymi

        Samoin.. :))!

        ..olen aivan liian kädet täynnä muuta "turhaa" tekemistä nykyään :/!


      • Anonyymi

        onko sulla illalla kädet vapaana, ei turhaan tekemiseen? Oli niin kiihoittava kokemus eilen, että haluaisin jatkaa sitä vielä. Ehkä voisin uskaltaa laittaa suomi24 osoitteeni tähän, niin voitaisiin jatkaa sitä kahden.


      • Anonyymi

        Minustakin oli kiihoittava ja kiihoittavaa. Oli siis todella jees :)))
        Mut ei oo mahista kyllä. Kiitos kun kirjoitit. Olin kyllä kuumana/kuumennuin !!


      • Anonyymi

        Minustakin oli kiihoittava ja kiihoittavaa. Oli siis todella jees :)))
        Mut ei oo mahista kyllä. Kiitos kun kirjoitit. Olin kyllä kuumana/kuumennuin !!


      • Anonyymi

        Okei, kiitti sulle:)


      • Anonyymi

        Samoin, kiitos paljon sinulle :)))


      • Anonyymi

        Samoin, kiitos paljon sinulle :)))!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1475
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1040
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe