Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Puhukaa tuhmia.. pimppi on märkä ja "tahtoo olla"

Puhukaa tuhmia !
Kertokaa mitä tekisitte ja miten panisitte ! hoikkaa, siroa ja terhakkarintaista ja pyllyistä naista, jolla kauniit enkelikasvot ja joka on myös aika kiltti nainen ("enkeli"), mutta kovapäinen periksiantamaton tarpeen tullen ;)

Unelmoin kuulla mitä kaikkea toteuttaisitte..
En etsi siis oikeaa kaveria makuuhuoneeseen.
Mutta haluan kuulla tuhmia ja mitä tekisitte kaikkea kuumaa <-! :) ;)

Haluan pysyä liukkaana. Olen jo.
25667
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 25

Vanhimmat

Moi , olet märkä …..

Äänestä
  • Niin
    Mutta haluan kuulla noita juttuja
    Miehiltä siis
    Jos kirjoittaminen nappaa tänne ..

Äänestä

Nostan sinut pöydälle vatsalleen, nostan hameesi ylös revin pikkarit päältäsi. Työnnän kovan kaluni suoraan syvälle sisällesi rajusti, se ei satu kun kiimainen pillusi on jo kuuma ja liukas.

Äänestä
  • Voi hitto.. ihanaa !!!
    Aah.. :)))
    Kiitos kun kerroit ;)

Äänestä

Ennenkuin laukean käännän sinut selälleen laukean rinnoillesi ja kauniille kasvoillesi. Laitan pääni jalkojesi väliin työnnän kieleni sisällesi, nuolen ja imen ihanaa pilluasi. Ennen kuin laukeat työnnän taas kovaksi tulleen kaluni sisääsi, nussin sinut orgasmiin

Äänestä
  • :)) Ihanaa.. tykkään paljon, että käännät lisäksi jne.. :))

Rakastan edestä ja takaa.. Sivuttain ja myös itse päälläkin ym..

Jos olen päällä itse, annan ihanan kalusi työntyä hitaasti ja syvään itseeni ja varmistan, että saat nautintoa kun ratsastan ihanan vahvan vartalosi päällä ihana kalusi minuun työntyen.. ja sitten käännät minut taas ja työnnyt reisieni väliin takaa, taikka jos haluat edestä..ihan kummin vain.. ;) :)))

Äänestä

• Haluan jatkaa sinun nussimista loputtomiin, takaa reisien välistä pääsee syvemmälle sinuun.. Nostan toista jalkaasi, näen kuinka kaluni uppoaa sinuun uudelleen ja uudelleen

Äänestä

• Voi ei.. Haluan todella että laukeat päälleni.. ja tuntea kuinka hellit minua pää reisieni välissä :))) ..ihanaa kuinka työnnät kalusi minuun juuri ennen kuin laukean :D

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Haluan jatkaa sinun nussimista loputtomiin, takaa reisien välistä pääsee syvemmälle sinuun.. Nostan toista jalkaasi, näen kuinka kaluni uppoaa sinuun uudelleen ja uudelleen

Kuulostaa erittäin hyvältä ;)))

Pikkuhousuni saavat vaikka kadota tuon keskellä :)))

Äänestä

Haluatko sen jälkeen ottaa kaluni suuhusi, imeä sen ja runkata sen taas kovaksi. Mitä sitten haluat?

Äänestä
  • Kyllä. Haluan sen ..Haluan tuntea sen suussani ja kädessäni.. ihanaa.. saada sinut kovettumaan ja sitten voit antaa mennä ;))) !

Äänestä

• Se tulee kovaksi kosteassa suussasi, pieni katesi runkkaa.

Äänestä

• Nostan jalkasi olkapäilleni, työnnän syvään, ujutan sormeni pyllyysi sekin on liukas kaikesta nussimisesta

Äänestä

• Tunnen sen ja käteni tuntee sen ja haluan imeä ja nuolla kielellä ja tuntea sen..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Nostan jalkasi olkapäilleni, työnnän syvään, ujutan sormeni pyllyysi sekin on liukas kaikesta nussimisesta

Ah ..nostat olkapäille ja kalusi.. oi hitto.. ihanaa.. kyllä olen jo liukas muualtakin..

Äänestä

upea kokemus naida kanssasi.

Äänestä
  • Samoin :)))

Äänestä

• Tätä vois jatkaa vielä kauan

Äänestä

• Samoin.. :))!

..olen aivan liian kädet täynnä muuta "turhaa" tekemistä nykyään :/!

Äänestä

• onko sulla illalla kädet vapaana, ei turhaan tekemiseen? Oli niin kiihoittava kokemus eilen, että haluaisin jatkaa sitä vielä. Ehkä voisin uskaltaa laittaa suomi24 osoitteeni tähän, niin voitaisiin jatkaa sitä kahden.

Äänestä

• Minustakin oli kiihoittava ja kiihoittavaa. Oli siis todella jees :)))
    Mut ei oo mahista kyllä. Kiitos kun kirjoitit. Olin kyllä kuumana/kuumennuin !!

Äänestä

• Minustakin oli kiihoittava ja kiihoittavaa. Oli siis todella jees :)))
    Mut ei oo mahista kyllä. Kiitos kun kirjoitit. Olin kyllä kuumana/kuumennuin !!

Äänestä

• Okei, kiitti sulle:)

Äänestä

• Samoin, kiitos paljon sinulle :)))

Äänestä

• Samoin, kiitos paljon sinulle :)))!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Puhukaa tuhmia !
Kertokaa mitä tekisitte ja miten panisitte ! hoikkaa, siroa ja terhakkarintaista ja pyllyistä naista, jolla kauniit enkelikasvot ja joka on myös aika kiltti nainen ("enkeli"), mutta kovapäinen periksiantamaton tarpeen tullen ;)

Unelmoin kuulla mitä kaikkea toteuttaisitte..
En etsi siis oikeaa kaveria makuuhuoneeseen.
Mutta haluan kuulla tuhmia ja mitä tekisitte kaikkea kuumaa <-! :) ;)

Haluan pysyä liukkaana. Olen jo.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu