Sydämeni oli särkyä...

..näiden uutiskuvien vuoksi. Olin valmis istumaan kaupungintalon portailla, kyltin kera, vastustaakseni miliisien hirmuvaltaa, ja puolustaakseni lehdistön vapautta.
Näin ei voi toimia oikeusvaltiossa! Kuka antoi käskyn?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/00b03820-7f2f-444b-9a55-4ff182f06c0a
1
Ilmoita

Ja ketään muuta ei tuo asia koskettanut. Olen pahoillani vuoksenne.

Onneksi siellä maassa herättiin, Pelkään silti tuon toimittajan puolesta. Hän on todennäköisesti yhä vaarassa. Toivon parasta.
1
Ilmoita
Taitaa maailmassa olla ne oikeusvaltiot pieni vähemmistö.
Venäjällä muutos tulee sekasorron kautta, eikä kukaan tiedä, mihin se johtaa.
Venäjällä muutos on varmaan lähellä, kuka tietää vuoden vai kymmenen vuoden päässä.
Voi Putin kehittää taas sodan naapurimaan kanssa, että saa kansan "yhtenäiseksi". Mitä sillä väliä, jos siinä sivussa kuolee kymmeniä tuhansia ihmisiä, kunhan valta säilyy.
1 VASTAUS:
Kyllä nuo kolmen "kopla" ovat aika arvaamattomia ja räjähdysherkkiä päälliköitä ......Venäjän...Amerikan ....Pohjois-Korean..

mimmimum-..mi
+Lisää kommentti
- missähän kaikkialla maailmoissan ne sotien lietsojat mahtaa lymyillä - yhtään millään
paikkakunnalla missä suomessa olen asunut - ei koskaan ole saanut kokea esm oman kodin rauhaa - mulla aviopuolisko aikanaan oli juopponarkki - ja koko sukukin samoista ongelmista kårsiviä kaikenmaailman
kärsiviä-- ongelmana tietysti aina rahapula Mummut ja papat aina kusessa kaikenmaailman tappouhkailujen keskkiössä - kun menot on sitä luokkaa etteivät kenenkään varat riitä heidän velkojensa maksuun -- koti on aina perinpohjin myllätty rosvojen toimesta.....
Ilmoita
-- aina nuori son mielestä vanhuksilla esm on ylisuuria eläkkeitä- jotka kunnallisella puolella ainakin aina ovat alle minimitason - siivoojaain palkatkin tosin siinä missä ylikuormitettujen perus- tai lähihoitajienkin.
Ilmoita
Venäläiset tavikset ovat erityisen raakoja ja koko ajan inisevät miten
pahasti stalin brezhnev putin heitä kohtelee
mutta

venäjällä ei ole yhtään seuraa yhdistystä tai liittoa
joka ajaisi Karjalan ja Petsamon palauttamista Suomelle
sotakorvauksien maksamista Suomelle
ja
venäläisten tavisrikollisten tappamien hulluksi juopoksi tekemien
perheiden elättäjien elämän korvaamista suomalaisille

LÄNSIMAISSA ON AINA JÄRJESTÖJÄ RIKOSTEN KORVAAMISEKSI, VENÄLÄISTEN PITÄVÄT POKKANA KAIKEN ITSELLÄÄN mutta kyllä inisevät Putinin teoista HEITÄ ITSEÄÄN vastaan EIVÄT PUTININ STALININ TEOISTA MUITA KANSOJA VASTAAN

Venäläiset tavikset voisivat ensitöikseen palauttaa Viipuriin talot suomalaisten käyttöön eivätkä röyhkeästi asuisi niissä koska he eivät omista niitä, rajan siirto ei merkitse OMISTUKSEN muuttumista

Tässä aiheesta kirja jonka voi ostaa lahjaksi ulkomaisillekin ystäville venäläisten raakuuksista
https://www.promerit.net/2013/10/19748/
Ilmoita
-- ainakin hyvinkin päämäärätietoisia pyrkimyksissään kaiketi ovat ne kaikki valtiotieteilijät -kansanedustajien avuiksi pallkatut - valtiollahan aina tarkoitetaan veroja makselevia kansalaisia.
Ilmoita
tiedoksi sotakiihkoilijoille -- persianlahdella taas paukkuu ja rytisee uutisten mukaan ja tankkereita tulesssa niin hauras on maailman rauha taas kerran......
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Sydämeni oli särkyä...

..näiden uutiskuvien vuoksi. Olin valmis istumaan kaupungintalon portailla, kyltin kera, vastustaakseni miliisien hirmuvaltaa, ja puolustaakseni lehdistön vapautta.
Näin ei voi toimia oikeusvaltiossa! Kuka antoi käskyn?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/00b03820-7f2f-444b-9a55-4ff182f06c0a

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta