En tiedä, mitä tulisi tehdä

Tänne sen voin vielä kirjoittaa. En ole ikinä rakastanut, niin kuin rakastan sua. Sä olit mulle ihan täydellinen sinä. En tiedä, olisiko viisasta kohdata sinua, koska pelkään etten kestäisi, jos torjut mut. Tässä kun on ollut muutenkin kaikenlaista. Voi kun tietäisin, mitä ajattelet minusta, vai ajatteletko mitään?
1
Ilmoita

Miten hyvin tunnet ko. ihmisen jo entuudestaan? Ketään ei voi sanoa rakastavansa mitenkään ihmistä tuntematta, hyvää yötä tänne.
Ilmoita
Koska näitte viimeksi?
Ilmoita
Melkein kuin omat ajatukseni. Mutta en pelkää kohtaamista, kun ei ole sen suhteen mitään odotuksiakaan. Romahdan kyllä, jos huomaan, ettei hän välitä. Mutta sekin olisi parempi kuin olla tässä tyhjiössä loputtomiin. Toisaalta pelottaa sekin, että mitä jos meillä olisikin vahvat tunteet toisiimme. Miten siinä sitten kävisi?
2 VASTAUSTA:
Ihan samanlainen sisäinen tyhjyys itselläkin. Olen ehkä joutunut jossain kohdassa käymään jo omia tunteitani häntä kohtaan niin paljon läpi, että tieto toisen voimakkaista tunteista olisi helpottavaa. En usko että siinä huonosti kävisi, koska onhan tässä ollut aikaa sulatella ja miettiä asioita.

Jos kumpikin tuntisi vahvasti, niin eikö silloin olisi mahdollisuus hoitaa asiat niin, että se myös voisi tuottaa iloa kummankin elämään? Vaatimatta mitään, näin sen itse näkisin. Ja vapaita olemme molemmat ja itse olisin valmis sitoutumaan sillä tasolla, että kummallakin olisi hyvä olla.

Ja olet oikeassa, en voi loputtomiin olla myöskään häntä kohtaamatta. Ja on otettava vastaan totuus, tuntui se sitten miltä vaan. Parempi sekin, kuin olla tässä tietämättömyydessä, kun tunteet vaihtelevat toivosta epätoivoon. Tällä hetkellä tämä asia on saanut elämän pysähdyksiin ja haluaisin jo jatkaa eteen päin tavalla tai toisella. Ei kannata varmaan liikoja miettiä, liika miettiminen on täysin turhaa ja estää minkään hyvän toteutumisen.
Viisaasti ajateltu tuokin. Sivusta.
+Lisää kommentti
Mä olisin onnellinen, jos hän, mun kaivattuni ottaisi yhteyttä. Ja niin olisit sinäkin, jos sun kaivattusi niin tekisi. Ehkä hän vain kokee, ettei uskalla, ettei sulla ole tunteita häntä kohtaan . Älä epäröi, ole yhteydessä häneen.
Ilmoita
"ollut kaikenlaista"? Eli olet pannut menemään ympäri kyliä?
4 VASTAUSTA:
Aloittajalta olisi kiva kuulla mitä hän tuolla tarkoitti.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalta olisi kiva kuulla mitä hän tuolla tarkoitti.
Elämässä voi olla murheita, mille ei aina mitään voi. Siis kaikenlaista. Miten joku voi tulkita edes noin, kuin tossa edellä...?
Terv. Ap
Niinpä
Jotkut ovat tolloja älä välitä sellaisesta. Hän siis minun hän on hyvä tyyppi kaikin puolin.
+Lisää kommentti
Ajattelen että välitän susta valtavasti oot kaikkein parasta mitä mulle on tapahtunut koskaan.
1 VASTAUS:
Omituisella tavalla näytät sen.
+Lisää kommentti
Niin kun mielikuvituksen tuotetta olitkin.
Ilmoita
Kuka on tämä onnellinen?☺️
2 VASTAUSTA:
Mistä päättelet että se on onnellinen? Sääliksi käy.
Tainnu jäädä lääkkeet ottamatta.
+Lisää kommentti
N-N?
Ilmoita
N-N?
Ilmoita
Sillä ollut "kaikenlaista"... Niinpä niin. Ja nyt tarttee laastaria.
2 VASTAUSTA:
Toivottavasti ei ainakaan sua tartte ap. Puhuu rakkaudesta, on vähän eri asia kuin joku randomlaastari.
Hyvä ettei minua kaipaa. Olen
+Lisää kommentti
Ajattelen sinusta edelleen yhtä kivasti ja kivoja juttuja kuin silloinkin.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

En tiedä, mitä tulisi tehdä

Tänne sen voin vielä kirjoittaa. En ole ikinä rakastanut, niin kuin rakastan sua. Sä olit mulle ihan täydellinen sinä. En tiedä, olisiko viisasta kohdata sinua, koska pelkään etten kestäisi, jos torjut mut. Tässä kun on ollut muutenkin kaikenlaista. Voi kun tietäisin, mitä ajattelet minusta, vai ajatteletko mitään?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta