Mikäs ihmeen tälläinen katselmus oikein on olevinaan. Eilen illalla puoli kymmenen aikaa kaksi miestä tuli pihalle ja sanoivat tekevänsä katselmusta. Puolituntia kiertelivät tonttia ympäri ja tekivät muistiinpanoja ja sitten lähtivät.
Katselmus.
16
157
Vastaukset
- Anonyymi
Maskun kunnan rakennus- ja ympäristölautakunta suorittaa katselmusta. Meille nämä miehet tulivat tänään aamulla seitsemän jälkeen tekemään herätyksen.
- Anonyymi
Varsin mielenkiintoisia nämä käynti ajat. Luulisi että tälläiset hoidetaan virka-aikoina.
- Anonyymi
Äijät kävivät tänään puoliltapäivin ja huomauttivat pihassamme olleesta sepelikasasta. Se kuulemma ei ole soveltuva katselmukseen ja pitäisi siirtää sisätiloihin.
- Anonyymi
No johan on mielenkiintoinen katselmus jos sepelikasa ei ole soveltuva pihalle. Kai te kenellä ne äijät on käyneet niin ootte tarkastaneet että kyseessä on ihan oikeasti oikeat katselmukset sillä vähän vaikuttaa aika oudolta varsinkin nuo kelloajat. Meillä kävi eilen aika nuori nainen suorittamassa katselmuksen.
- Anonyymi
Olin kuntaan yhteydessä ja katselmukset pyritään tosiaan hoitamaan klo 17 eteenpäin joten en ihmettele yhtään jos aloittajalle ovat tulleet vasta puoli kymmenen aikaan.
- Anonyymi
Mitä ihmeen hyötyä jostain katselmuksesta oikein on. Taitaa todellinen syy olla se että kiinostaa vain päästä tutustumaan ihmisten asuntoihin ja pihoihin.
- Anonyymi
Osaako joku sanoa kun meillä pihalla sellainen paviljongi niin voidaanko katselmuksessa sanoa että pitää purkaa?
- Anonyymi
Kannattaa kaiken varalta kuitenkin purkaa se paviljongi nyt jo ja laittaa se takaisin sitten kun katselmus on suoritettu sillä olisin melko varma että sitä ei hyväksyttäisi.
- Anonyymi
Meillä kävi eilen katselmuksen tekijät ja ainoastaan huomauttivat hieman ruosteessa olevasta navetan katosta ja kehoittivat uusimaan sen.
- Anonyymi
Tää katselmus juttu on ihan naurettava. Pieniinkin asioihin puututaan ja vaaditaan asian korjaamista tai muuttamista. Tuntuu kuin näillä olisi jokin halu kiusata ihmisiä ja nähdä heidän ilmeensä kun esimerkiksi joku piharakennuksista pitäisi korjata tai purkaa.
- Anonyymi
Mahtaako katselmus koskea myös kesäasuntoja?
- Anonyymi
Kunnan sivuilla ei ole ainakaan mitään mainintaa että ei koskisi kesäasuntoja.
- Anonyymi
Eipä ole katselmusta tehty ja asun Askaisissa. Mahtaakohan katselmus koskea vain kanta Maskun alueella olevia taloja.
- Anonyymi
Kävisivät katsomassa kunnan metsäosuuksia ok- talojen läheisyydessä.
Niitä ei kunta hoida ollenkaan. Siinä on sitä tekemätöntä työtä.
Puita pitäisi katkaista, risuja poaistaa, siistiä ym. Ne varjostaa, sotkee tontteja ja levittää sammalta.
Havuneulaset ja lehdet saamme kyllä kaitoilta, ränneistä ja pihoilta siivota. - Anonyymi
Puuttuisivatkin johonkin. Maskun keskustassa on ollut jo kaksi vuotta eräällä kiinteistöllä puoliksi maalattu aita. Kysymys on kuitenkin keskustassa julkisivu.
Ihmettelen kiinteistön omistajaa, miksi on vain puolikas aitaa maalattu ??? - Anonyymi
Kyllä kai minä tuon jalaksilla olevan vähän vinossa seisovan pihasaunan vedän velipojan raktorilla metsän piiloon siksi aikaa kun katsastavat.Se ei ehkä menis katastuksesta läpi kun ei oo rekisteröitykkään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549