Mihinkäs tässä pitäis valittaa jos tuntuu ettei vaalan sossu ole toiminut oikein.Tein huoli-ilmoituksen ihmisestä joka oikeasti tarvitsee apua koska vaikuttaa masentuneelta ja yhdessä huoneessa on niin paljon tavaraa että siellä ei voi kävellä ja kuolleita hiiriä on löytynyt tavaroiden alta.Asunnossa kuitenkin asuu alaikäinen lapsikin joten tämä on jo terveydellekkin vaarallista.Toinen asia mistä kuulin oli että alaikäinen oli käyttänyt päihteitä ja asia oli käsitelty puhumalla mutta edelleen hän käyttää päihteitä.Olen kuullut että toisilla paikkakunnilla on 3kk asiakkuus näissä tapauksissa mutta ei näköjään Vaalassa.Olen hieman järkyttynyt asiasta että näinkö täällä toimitaan?
Vaalan sosiaalitoimi
Anonyymi
1
218
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteys aviin Ouluun. Nykyään kunnat säästää sossuissa ja hommat ei pelaa. Johtajat kertoo kaikenlaisia syitä asioille. Ts.poolshittiä! Osaa ne valehella. Sossulla on reagoitava huoli ilmoitukseen. Avi tarkistaa onko tehty mitään ja miten jos on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773