CR-V hybrid voitti dieselit

Anonyymi

TM 10/2019.

CR-V hybrid voitti päästöissä ja suorituskyvyssä diesel SUV:it. Alkaa uusien hybridien tekniikka olla todella hyvää.

Lataushybridiin verrattuna soveltuu kaikkien käyttöön, eikä tarvitse töpselinpaikkaa olla jatkuvasti etsimässä.

14

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hybridin kaveriksi mallistoon olisi sopinut 1.6 tuplaturbodiesel jollainen oli edellisen sukupolven CR-V:n keulalla; 160 hv ja 350 Nm. Taatusti fiksumpi kone kuin nykyinen korkeakulutuksinen nahkea bensaturbo.

      • Anonyymi

        Voisihan siihen laittaa vaikka F1 moottorin tehoa tuottamaan. Olisi sitten ehkä riittävä niille, jotka tuota isoa tehoa tarvitsevat jatkuvasti. Itse en tosin tarvitse tuon enempää tehoa moottorilta, kuin mitä tuossa nykyisessä on.


      • Anonyymi

        Honda on Honda eri suorituskyvyn autoja kun Toyotan laiskiaiset..olihan siinä Hondan hybridissä 50 hevosvoimaa enempi mitä Tiguanissa pitää jo vähän paremmin kiihtyäkin ..jos olis Tiguanissa ollut se 190 hv Diesel olis suorituskyky arvot eri luokkaa..peli olis tasoissa..


      • Anonyymi

        Paitsi että olisi hävinnyt sillä tehokkaammalla dieselillä kulutuksessa entistä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honda on Honda eri suorituskyvyn autoja kun Toyotan laiskiaiset..olihan siinä Hondan hybridissä 50 hevosvoimaa enempi mitä Tiguanissa pitää jo vähän paremmin kiihtyäkin ..jos olis Tiguanissa ollut se 190 hv Diesel olis suorituskyky arvot eri luokkaa..peli olis tasoissa..

        Jää Tojolle joka tilanteessa. RAVissa teho reilut 200hv.


      • Anonyymi

        Mitä lie uuden hybridi Ravin hevoset, kun ohituskiihtyvyys testeissä CR-V:tä huonompi. Ajettavuus ja alusta Hondassa parempi, niin ihmetyttää mikä tuossa Ravissa niin kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lie uuden hybridi Ravin hevoset, kun ohituskiihtyvyys testeissä CR-V:tä huonompi. Ajettavuus ja alusta Hondassa parempi, niin ihmetyttää mikä tuossa Ravissa niin kiinnostaa?

        Ihan itekkö Honda -poju testasi? Taidatkin olla tyttö...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että olisi hävinnyt sillä tehokkaammalla dieselillä kulutuksessa entistä enemmän.

        Omassa CR-v:ssä 1.6 tuplaturbodiesel eli edellistä korimallia oleva CR-V. . Keskikulutus taajamapainoitteisessa ajossa hiukan yli kuusi litraa satkulla. Maantiellä pääsee alle viiden litran. Uusi bensaturbo CR-V ei pääse lähellekkään samoihin kulutksiin.


      • Anonyymi

        Tässä on kyse ollut koko ajan uudesta CR-V hybridistä. Sen suorituskyky ja kulutus (varsinkin taajamassa) on parempi mitä Dieselillä. Bensaturbo sopii vähän ajaville. Mukavan väännökäs kone jos vertaa esim. uuden RAV4:n bensavapariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itekkö Honda -poju testasi? Taidatkin olla tyttö...

        Moottori lehti testasi ensimmäisenä. Muutkin lehdet sitä testanneet.


    • Anonyymi

      CR-V hybridissä mielenkiintoinen hybridijärjestelmä. Moottori pyörittää generaattoria, joka lataa akkua tarvittaessa. Sähkömoottorilla mennään ja vaihdelaatikkoa ei ole. Suoraveto polttomoottorilta ainoastaan maantienopeuksissa mahdollista. Sähkämoottori tehokkaampi kuin RAV4 hybridissä.

      • Anonyymi

        Miksi viralliset päästöarvot on paljon suuremmat kun RAV4ssä?
        Nykynormi on hyvin lähelle oikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi viralliset päästöarvot on paljon suuremmat kun RAV4ssä?
        Nykynormi on hyvin lähelle oikeaa.

        Autolehtien testeissä CRV:n suorituskyky ja kulutus ovat olleet lähes identtiset RAV4:n kanssa, vaikka voimalinjan toteutukset ovat hyvin erilaiset. Jos bensaa pala sama määrä, päästöarvokin (CO2) lienee sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autolehtien testeissä CRV:n suorituskyky ja kulutus ovat olleet lähes identtiset RAV4:n kanssa, vaikka voimalinjan toteutukset ovat hyvin erilaiset. Jos bensaa pala sama määrä, päästöarvokin (CO2) lienee sama.

        Crv antaa liikaa tasoitusta. Honda sais pudotettua hintaa, jos se ilmoittaisi luvut kuten Toyota. Nythän ne ovat hyvinkin saman hintaisia, varsinkin kun varusteet huomioidaan. Rav4 vaan myy, mutta crv ei täällä Suomessa vaikka mitään parempaa Rav4 ei pysty tarjoamaan. Parivertailuissa toimittajat ovat omaksi valinnakseen ottaneet crv:n sen parempien ajo-ominaisuuksien vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olet minua

      vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2596
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

      niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1078
    3. Mies pyysi rahaa

      Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      209
      1030
    4. Mitä piirteitä rakastat

      Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

      Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      921
    6. Hän on niin

      Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

      Koita kestää ❤️
      Ikävä
      36
      866
    8. Taas Lieksassa tyritty

      Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      122
      842
    9. Nähdäänkö ensi viikolla

      paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    10. Ruumis ojassa

      Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      3
      746
    Aihe