Aihealueet

Listaukset

Tiitkö miten

Anonyymi

mun ujostelun saisi loppumaan? No sillä että tulisit vain ja halaisit , sanoisti vaan eettä pööö onko ollut ikävä ;)

16

<50

Vastaukset

• Pöö! :)

• Kohdataanhan taas pian :)

• Ihan vitun kehittäviä juttuja täällä!

• Pitäskö sun mennä johonkin kehityspalstalle ettei tarvi koko ajan valittaa. Vai oletko liia LAISKA muutokseen?

• Hyvin huomaa että teinit o lomalla koulusta.

• Mua saa kanssa peläyttää ja halata päälle ;-)

• Pidän mielessä, mutta luulen kyllä että se jää sinun tehtäväksesi näin alkuun ;)

• Pisti ihan naurattamaan tää. Nyt ymmärrän, ku yks sanoi kerran, et sua ei ole onneksi naiset vielä ehtineet pilata?

• Ai, se on ujostelua. Luulin, että kammoat minua. Miksi nyt ujostelisit, kun et silloinkaan kun yritettiin tutustua?

• 😍 PÖÖ!

• 😍 PÖÖ!

• 😍 PÖÖ!

• Tästä tulee yksi hassu tilanne mieleen irl :D mut anteeksi ku ujostelin taas, toivottavasti nähtäisiin pian uudelleen. <3

• Tästä tulee yksi hassu tilanne mieleen irl :D mut anteeksi ku ujostelin taas, toivottavasti nähtäisiin pian uudelleen. <3

• Ongelma ei ole ujous vaan se, että ihmiset eivät halua että kukaan löytäisi kaverin itselleen. "Auttamalla" jatkuvasti joka päivä he vievät kaikilta mahdollisuuden. Itse en enää haaveile kenestäkään, enkä halua tutustua keneenkään.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        173
        8360
      2. Trump häviää Presidentin vaalit ? Ennuste

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006516345.html Tuon mukaan Biden saa murskavoiton. Vaaleihin on aikaa, joten tilanne saattaa muuttua
        Maailman menoa
        108
        3903
      3. Sofia Belof on nyt Eiranrannan Stefun kotirouva

Taas Seiska oli oikeassa, vaikka Sohvi jälleen oli kieltänyt muuttavansa Stefun omistamiin asuntoihin. Muuttopuuhissa neitonen oli heti kun ex:n isä h
        Kotimaiset julkkisjuorut
        146
        2863
      4. Martina Nannalle viinille

Martina menee Nannalle viinille. Naapurin Roope on Martinan kuskina. Siis mitäh... Minkä ikäinen tuo Roope on? Tosi nuoria ystäviä Martinalla on. Pape
        Kotimaiset julkkisjuorut
        77
        1812
      5. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        98
        1620