Hyvät Suomalaiset älkää matkustako thaimaahan sillä se on vaarallista. Siellä on kaksi hinta järjestelmä turistilta tupla hinta ja taikuilta reilu alennus. Taksit ovat pahimpia kusettajia erityisesti pattajalla. Jos et maksa kuskin pyytämää hintaa niin puukosta tulee ja kuski ei saa mitään (paitsi sinulta otetut korvaukset) mutta sinut viedään vankilaan vaikka kuuluisit sairaalaan ja sieltä pääset pois vasta kun maksat n. 10000 euroa. Siellä on myös hyvin vaarallista rikollisuus on suuressa kasvussa koska taikut ei saa mitään jos he ryöstävät tai hakkaavat tai tappavat farankin/farankeja.
Ihmisoikeus tilanna on myös thaimaassa surkea. Juuri nyt evättiin viisumi sinne pyrkineiltä lehtimiehiltä jotka olivat arvostelleet thaimaata. Lapsi seksi on myös hyvin yleistä. ja paljon on myös entisiä miehiä jotka on leikattu naiseksi (nait entistä erkkiä (tosin et tuomiojaa))
Älä missään tapauksessa matkusta thaimaahan. Kunnioita ihmisoikeuksia ja yksihinta järjestelmää. myös oikeusvaltiota pitää kunnioittaa ja varmin tapa on pysyä Suomessa.
Nyt thaimaa boikottiin
25
1800
Vastaukset
- Roo
*buhahahaa* Muista ottaa lääkkeesi spede!
- marionetti
En nyt osaa ottaa kantaa noihin kaikkiin juttuihin,mutta lapsiseksi- ja muukin seksimatkailu ja ihmisoikeuspuutteet ovat täyttä faktaa!!(Oikeastaan ihan oikein rasvaisille ukoille,jos sekaantuvat tietämättään entiseen "Erkkiin"...:D!)
En ymmärrä miksi suomalaiset,muiden länsimaalaisten joukossa,ovat niin välinpitämättömiä em.asioiden suhteen,ja innokkaina matkustavat Thaimaahan.Ja vieläpä viitsivät kehuskella halpuudella yms.,välittämättä paikallisten ihmisten tilanteesta.Häpeän:( - Teofilus Oz
marionetti kirjoitti:
En nyt osaa ottaa kantaa noihin kaikkiin juttuihin,mutta lapsiseksi- ja muukin seksimatkailu ja ihmisoikeuspuutteet ovat täyttä faktaa!!(Oikeastaan ihan oikein rasvaisille ukoille,jos sekaantuvat tietämättään entiseen "Erkkiin"...:D!)
En ymmärrä miksi suomalaiset,muiden länsimaalaisten joukossa,ovat niin välinpitämättömiä em.asioiden suhteen,ja innokkaina matkustavat Thaimaahan.Ja vieläpä viitsivät kehuskella halpuudella yms.,välittämättä paikallisten ihmisten tilanteesta.Häpeän:(Niputit juuri ~10 000 000 miljoonaa ihmistä termillä
"rasvaiset ukot".
Esim. minä matkustan innokkaana Thaimaahan ja muualle Aasiaan
Voitko kuvitellakaan, että en ole harrastanut maksullista seksiä,
edes aikuisen kanssa. Kaiken lisäksi minulle ei sitä ole tarjottukaan
vaikka olen viettänyt melkein kaksi kuukautta ko. maassa!!!
Katsopas Helsingissä leipäjonoja ja puhu sitten ihmisoikeuksista.
Mitä tulee lapsiseksiin, sitä löytyy haluaville Helsingin ydinkeskustasta...
Mitä tulee "paikallisten ihmisten tilanteeseen", niin prostituutiosta puhuttaessa molemmat
hyötyvät. Itse asiassa se mahdollistaa usein kokonaiselle perheelle
edes välttävät elinmahdollisuudet!
Eikö pitäisi ihmetellä enemmän, miten on mahdollista, että
Suomalaiset yliopistossa opiskelevat tytöt myyvät itseään rahoittaakseen
kerskakulutustavaroiden ostovimmaansa?!?! - Matkaaja
Teofilus Oz kirjoitti:
Niputit juuri ~10 000 000 miljoonaa ihmistä termillä
"rasvaiset ukot".
Mitä tulee "paikallisten ihmisten tilanteeseen", niin prostituutiosta puhuttaessa molemmat
kerskakulutustavaroiden ostovimmaansa?!?!Miksi kaikki ne asiat mitä thaimaassa tapahtuu niin pidetään sallittuna? Jos jossain toisessa maassa olisi edes 1% siitä mitä on thaimaassa niin siitä nousisi hurja meteli.
- Sama
Matkaaja kirjoitti:
Miksi kaikki ne asiat mitä thaimaassa tapahtuu niin pidetään sallittuna? Jos jossain toisessa maassa olisi edes 1% siitä mitä on thaimaassa niin siitä nousisi hurja meteli.
Sano yksikin asia, mikä Thaimaassa on erityisesti sallittua
mikä Suomessa sitä ei olisi?
Huumevälityksestä saat joko kuolemantuomion tai
ikuisen sviitin Bankok Hiltonissa siinä, kun
Suomessa pääset lehteen kertomaan mielipiteitäsi aiheesta.
Lapsiseksi on yhtä kriminalisoitua huomattavasti pahemmin rangaistuksin
kuin Suomessa.
seksin ostaminen on yhtä laillista, kuin Suomessa.
Joko riittää? - Matkaaja
Sama kirjoitti:
Sano yksikin asia, mikä Thaimaassa on erityisesti sallittua
mikä Suomessa sitä ei olisi?
Huumevälityksestä saat joko kuolemantuomion tai
ikuisen sviitin Bankok Hiltonissa siinä, kun
Suomessa pääset lehteen kertomaan mielipiteitäsi aiheesta.
Lapsiseksi on yhtä kriminalisoitua huomattavasti pahemmin rangaistuksin
kuin Suomessa.
seksin ostaminen on yhtä laillista, kuin Suomessa.
Joko riittää?thaimaassa saa olla lapsi seksiä vaikka kuinka ei siitä edes rangaista. Huumerikoksista selviää rahalla, mutta Suomessa aina kyllä tuomitaan.
Paljonko thaimaassa sallitaan rikoksia farankeja kohtaan joista ei saa mitään, mutta Suomessa tuomittaisiin jo ainakin rasismista. Sallitaanko Suomessa että laitat hintalapun missä on Suomen kielellä huomattavasti pienempi hinta kuin esim. Englanniksi. Mutta thaimaassa tuo on hyvin yleistä.
Laittakaa vaan thaimaa ikuiseen boikottiin. - sama
Matkaaja kirjoitti:
thaimaassa saa olla lapsi seksiä vaikka kuinka ei siitä edes rangaista. Huumerikoksista selviää rahalla, mutta Suomessa aina kyllä tuomitaan.
Paljonko thaimaassa sallitaan rikoksia farankeja kohtaan joista ei saa mitään, mutta Suomessa tuomittaisiin jo ainakin rasismista. Sallitaanko Suomessa että laitat hintalapun missä on Suomen kielellä huomattavasti pienempi hinta kuin esim. Englanniksi. Mutta thaimaassa tuo on hyvin yleistä.
Laittakaa vaan thaimaa ikuiseen boikottiin.Minä en valitettavasti voi kertoa monien asioiden yksityiskohtia, sillä minut silloin tunnistettaisiin ja turvallisuuteni vaarantuisi. Minun pitää tietyistä syistä vielä käydä thaimaassakin ja se ei olisi enään turvallistakaan jos nyt yleensä edes pääsisin koko maahankaan ja jos/kun minut tapettaisiin niin murhaajat ei saisi mitään tuomiota, koska tappoivat vaan minut joka olen arvostellut thaimaata.
- Huhhuh
Matkaaja kirjoitti:
thaimaassa saa olla lapsi seksiä vaikka kuinka ei siitä edes rangaista. Huumerikoksista selviää rahalla, mutta Suomessa aina kyllä tuomitaan.
Laittakaa vaan thaimaa ikuiseen boikottiin.Vai selviää siellä kaikesta rahalla?
Mene sanomaan se niille diilereille, jotka teloitetaan
viikoittain Bankokissa.
Tai kerro tämä ilosanomasi sille
Saksalaiselle joka taannoin jäi
kiinni lapsiseksistä.
Hän varmasti ilostuu tiedostasi, jonka mukaan
hän pääsee ulos muutamalla hassulla dollarilla!
Osoite on:
Bangkwang Central Prison
117 Nonthaburi Road,
Nonthaburi 11000,
Thailand
a.k.a. Bangkok Hilton - Matkaaja
Huhhuh kirjoitti:
Vai selviää siellä kaikesta rahalla?
Mene sanomaan se niille diilereille, jotka teloitetaan
viikoittain Bankokissa.
Tai kerro tämä ilosanomasi sille
Saksalaiselle joka taannoin jäi
kiinni lapsiseksistä.
Hän varmasti ilostuu tiedostasi, jonka mukaan
hän pääsee ulos muutamalla hassulla dollarilla!
Osoite on:
Bangkwang Central Prison
117 Nonthaburi Road,
Nonthaburi 11000,
Thailand
a.k.a. Bangkok HiltonKyllä rahalla selviää siellä vaikka kuningaan murhasta ja rahahalla voit ostaa vaikka kuninkaan tyttären.
Jos sinulla on ylimääräistä rahaa niin lähetä sinä noille mainitsemillesi henkilöille niin nähdään että mitä tapahtuu. - marionetti
Teofilus Oz kirjoitti:
Niputit juuri ~10 000 000 miljoonaa ihmistä termillä
"rasvaiset ukot".
kerskakulutustavaroiden ostovimmaansa?!?!Huoh...En suinkaan niputtanut kaikkia miehiä,en edes Thaimaahan matkustavia,rasvaisiksi ukoiksi!
Vain nämä seksipalveluja ostavat.Sellaisiahan he ovat.
(Kenenköhän nilkkaan se kalikka oikein kalahtikaan...)
Tuntuu kieltämättä erittäin epäuskottavalta,ettei sinulle ole tultu kertaakaan tarjoamaan minkäänlaista seksipalvelua,ainakin jos olet yhtään rantalomakohteissa tai Bangokissa liikuskellut.
Jos sinä ja muut Thaimaa-turistit olisitte valmiit hölläämään kukkaronne nyörejä reilummin majoituksen,ruoan,turistikrääsän,huvitusten ym. kohdalla,niin ehkei niin monen Thai-tytön(ja pojan)tarvitsisi myydä itseään elääkseen ja elättääkseen perheensä!!
Ja tämä näkökanta,että maksullinen seksi hyödyttää kumpaakin osapuolta,ei todellakaan tee sen ostamisesta eettisesti tai moraalisesti hyväksyttävämpää!Ei varsinkaan köyhemmissä maissa.
Jos esim.suomalainen yliopisto-tyttö myy itseään omasta vapaasta tahdostaan rahoittaakseen kerskakulutuksensa, se on aivan eri asia kuin köyhistä oloista oleva tyttö/nainen(/poika/mies),joka Joutuu myymään itseään henkensä pitimiksi!Kenenkään ei pitäisi joutua myymään itseään saavuttaaksen edes minimi-elintason.
Olen kyllä tietoinen,että Thaimaa on kriminalisoinut lapsiin sekaantumisen(suojaikäraja taitaa olla siellä 14v:n paikkeilla??!),mutta käytännön toimenpiteet sen kitkemiseksi ovat taineet jäädä vähäisiksi,koska turismi;lieveilmiöineen,on niin suuri elinkeino maalle.
Et voi ainakaan vakavalla naamalla väittää,etteikö Thaimaa olisi seksiturismin mekka!
Eikä seksiturismi todellakaan ole mitään "kehitysyhteistyöapua"...
Ja lopuksi(sanottavaa olisi kyllä vielä paljonkin)huomautan,että Sinun ehdottomasti ensitilassa kannattaa muuttaa sinne Aasian paratiisiin,jos täällä Suomessa asiat ovat mielestäsi niin huonolla tolalla - melkein lupaan kustantaa Sinulle Menolipun. - Teo
marionetti kirjoitti:
Huoh...En suinkaan niputtanut kaikkia miehiä,en edes Thaimaahan matkustavia,rasvaisiksi ukoiksi!
Tuntuu kieltämättä erittäin epäuskottavalta,ettei sinulle ole tultu kertaakaan tarjoamaan minkäänlaista seksipalvelua,ainakin jos olet yhtään rantalomakohteissa tai Bangokissa liikuskellut.
Jos sinä ja muut Thaimaa-turistit olisitte valmiit hölläämään kukkaronne nyörejä reilummin majoituksen,ruoan,turistikrääsän,huvitusten ym. kohdalla,niin ehkei niin monen Thai-tytön(ja pojan)tarvitsisi myydä itseään elääkseen ja elättääkseen perheensä!!
Ja tämä näkökanta,että maksullinen seksi hyödyttää kumpaakin osapuolta,ei todellakaan tee sen ostamisesta eettisesti tai moraalisesti hyväksyttävämpää!Ei varsinkaan köyhemmissä maissa.
Jos esim.suomalainen yliopisto-tyttö myy itseään omasta vapaasta tahdostaan rahoittaakseen kerskakulutuksensa, se on aivan eri asia kuin köyhistä oloista oleva tyttö/nainen(/poika/mies),joka Joutuu myymään itseään henkensä pitimiksi!Kenenkään ei pitäisi joutua myymään itseään saavuttaaksen edes minimi-elintason.
Olen kyllä tietoinen,että Thaimaa on kriminalisoinut lapsiin sekaantumisen(suojaikäraja taitaa olla siellä 14v:n paikkeilla??!),mutta käytännön toimenpiteet sen kitkemiseksi ovat taineet jäädä vähäisiksi,koska turismi;lieveilmiöineen,on niin suuri elinkeino maalle.
Et voi ainakaan vakavalla naamalla väittää,etteikö Thaimaa olisi seksiturismin mekka!
Ja lopuksi(sanottavaa olisi kyllä vielä paljonkin)huomautan,että Sinun ehdottomasti ensitilassa kannattaa muuttaa sinne Aasian paratiisiin,jos täällä Suomessa asiat ovat mielestäsi niin huonolla tolalla - melkein lupaan kustantaa Sinulle Menolipun.Ei ole tultu tarjoamaan palveluksia, koska en niitä ole pyytänyt. Piste.
En todellakaan ole koskaan käynyt Pattayalla.
Mitenköhän pystyt katsomaa asiaa niin, että itsensä myyminen uusien farkkujen tai Daruden levyn ostamiseksi on moraalisesti hyväksyttävämpää kuin esim. lääkkeiden tai vaikka ruoan ostamiseksi?
Jos jenkkituristi hellittäisi kukkaronnyörejään
hieman enemmän Tuomiokirkon nurkkia kolutessaan, miten tämä vaikuttaisi isoäitini elämään, jolle 49 vuoden töistä jää kiitoksena 800 markkaa kuussa elämiseen?!?! Selvennähän tuo yhtälösi?
Ei minun tarvitse vakavalla naamalla
väittää mitään Thaimaasta.
Onhan Kolumbiakin huumetuotannon ja salamurhien mekka, silti useat ovat käyneet ja pois tulleet hengissä ja vieläpä aineista puhtaina...
Legendaarinen loppukaneetti sinulta...
"muuta sinne jne..."
Pidänhän minä merestäkin mutta en silti silliksi haluaisi.
Olenko sanonut, että Thaimaassa on kaikki hyvin? En todellakaan. Sen sijaan moni asia on helevetin paljon paremmin, kuin tässä "hyvinvointiyhteiskunnassamme".
Näistä yhtenä tärkeimmistä mainittakoon perheyhteys ja vanhempien kunnioittaminen!
Puhumattakaan rikkaasta hengellisestä kulttuurista...
Tuon alkuperäisen perusteetoman provosoinnin sijaan olisit voinut alusta lähtien edes yrittää perustella kantasi.
Minä olen oppinut Aasialaisesta kulttuurista paljon, ehkä sinunkin kannattaisi kokeilla.
Näistä kenties tärkeimpinä suvaitsevaisuus ja elämän pienistä iloista nauttiminen - se kuuluisa hymy... - Hupu
marionetti kirjoitti:
Huoh...En suinkaan niputtanut kaikkia miehiä,en edes Thaimaahan matkustavia,rasvaisiksi ukoiksi!
Ja lopuksi(sanottavaa olisi kyllä vielä paljonkin)huomautan,että Sinun ehdottomasti ensitilassa kannattaa muuttaa sinne Aasian paratiisiin,jos täällä Suomessa asiat ovat mielestäsi niin huonolla tolalla - melkein lupaan kustantaa Sinulle Menolipun.Puhut Marionetti aivan täyttä asiaa! Jos Thaimaassa ei pystyisi halvalla ostamaan seksiä, niin huvittaisipa tietää, miten matkailu sinne romahtaisi. Ja jos sitä ei räikeästi kaupattaisi (pyytäämättäkin!) niin miksiköhän jo matkaesitteissä varoitellaan ko palvelujen tarjoajien röyhkeydestä? Eikä auta, vaikka mies olisi vaimonsa kanssa liikkellä - tarjoajia riittää!
- Teo
Hupu kirjoitti:
Puhut Marionetti aivan täyttä asiaa! Jos Thaimaassa ei pystyisi halvalla ostamaan seksiä, niin huvittaisipa tietää, miten matkailu sinne romahtaisi. Ja jos sitä ei räikeästi kaupattaisi (pyytäämättäkin!) niin miksiköhän jo matkaesitteissä varoitellaan ko palvelujen tarjoajien röyhkeydestä? Eikä auta, vaikka mies olisi vaimonsa kanssa liikkellä - tarjoajia riittää!
Pitääkö sitä tunkea sinne missä moiselle on tilausta?!
Kuten sanoin, parin kuukauden reissaamiskokemuksella ko.
maassa en ole törmännyt yhteenkään seksipalvelujen tarjoajaan,
joka olisi minulle itseään tyrkyttänyt. Tätä taustaa
vasten tuntuu entistä ihmeellisemmältä että sitä olisi tyrkytetty,
JOS minulla olisi ollut parempi puoliskoni mukana reissussa?!?! - Lääkäri setä täti
Teo kirjoitti:
Pitääkö sitä tunkea sinne missä moiselle on tilausta?!
Kuten sanoin, parin kuukauden reissaamiskokemuksella ko.
maassa en ole törmännyt yhteenkään seksipalvelujen tarjoajaan,
joka olisi minulle itseään tyrkyttänyt. Tätä taustaa
vasten tuntuu entistä ihmeellisemmältä että sitä olisi tyrkytetty,
JOS minulla olisi ollut parempi puoliskoni mukana reissussa?!?!Kuuro sekä sokea!! Tiedän mistä puhun, olen LÄÄKÄRI!!
- marionetti
Teo kirjoitti:
Ei ole tultu tarjoamaan palveluksia, koska en niitä ole pyytänyt. Piste.
En todellakaan ole koskaan käynyt Pattayalla.
Mitenköhän pystyt katsomaa asiaa niin, että itsensä myyminen uusien farkkujen tai Daruden levyn ostamiseksi on moraalisesti hyväksyttävämpää kuin esim. lääkkeiden tai vaikka ruoan ostamiseksi?
Jos jenkkituristi hellittäisi kukkaronnyörejään
hieman enemmän Tuomiokirkon nurkkia kolutessaan, miten tämä vaikuttaisi isoäitini elämään, jolle 49 vuoden töistä jää kiitoksena 800 markkaa kuussa elämiseen?!?! Selvennähän tuo yhtälösi?
Ei minun tarvitse vakavalla naamalla
väittää mitään Thaimaasta.
Onhan Kolumbiakin huumetuotannon ja salamurhien mekka, silti useat ovat käyneet ja pois tulleet hengissä ja vieläpä aineista puhtaina...
Legendaarinen loppukaneetti sinulta...
"muuta sinne jne..."
Pidänhän minä merestäkin mutta en silti silliksi haluaisi.
Olenko sanonut, että Thaimaassa on kaikki hyvin? En todellakaan. Sen sijaan moni asia on helevetin paljon paremmin, kuin tässä "hyvinvointiyhteiskunnassamme".
Näistä yhtenä tärkeimmistä mainittakoon perheyhteys ja vanhempien kunnioittaminen!
Puhumattakaan rikkaasta hengellisestä kulttuurista...
Tuon alkuperäisen perusteetoman provosoinnin sijaan olisit voinut alusta lähtien edes yrittää perustella kantasi.
Minä olen oppinut Aasialaisesta kulttuurista paljon, ehkä sinunkin kannattaisi kokeilla.
Näistä kenties tärkeimpinä suvaitsevaisuus ja elämän pienistä iloista nauttiminen - se kuuluisa hymy...1.En pysty katsomaan asiaa mainitsemallasi tavalla,koska
En ole väittänyt itsensä Myymisen olevan moraalisesti ei-hyväksyttävää.Vaan ettei seksipalveluiden Ostaminen ole eettisesti tai moraalisesti hyväksyttävää.
Jos viitsisit lukea kirjoitukseni tarkemmin,saattaisit ymmärtää sanomani.
2.En kykene selventämään tuota "jenkkituristi Tuomiokirkon nurkissa...ja mummo saa 800mk/kk"-yhtälöä,koska se oli Sinun yhtälöSI,eikä minun...;D
(Liian pienet eläkkeet ovat kyllä vääryys.Ja toisen keskustelun aihe.)
3.En näillä näkymin matkusta Aasiaan.
4.Tuttavapiiriini kuuluu Suomessa asuvia kiinalaisia,vietnamilaisia,japanilaisia ja thaimaalaisia(!),ja uskallan väittää heistä löytyvän kaiken sorttisia persoonia - aivan kuten meistä suomalaisistakin...:)
ps.B.Gates pelasti Sinut nyt pitemmältä lässytykseltä. - jore
marionetti kirjoitti:
Ja lopuksi(sanottavaa olisi kyllä vielä paljonkin)huomautan,että Sinun ehdottomasti ensitilassa kannattaa muuttaa sinne Aasian paratiisiin,jos täällä Suomessa asiat ovat mielestäsi niin huonolla tolalla - melkein lupaan kustantaa Sinulle Menolipun.On siinä lauma taas iänikuisia nalkuttajia. On itseasiassa parempi kun tollasset persereijät pysyvät suomessa. Silloin ei ole lomamatkoillakaan sellaista pään aukomista ja loma on huomattavasti mukavampi.
Kyllähän sitä on hyvä arvostella muita maita kun satutte asumaan suomessa. puhtauden ylläpidossa 1 maailmassa, vähiten korruptiota, huomattavan vähän rikollistuutta... jne. (tässä vaihessa joku viisas väläyttää Singaporen, arabiemiraatit jne. jossa lähtee käsi kun jotain esim. varastaa tai henki huumeista) Itse asiassa maailman vanhimmasta ammatista kun on kyse niin sen käsitykseni mukaan toivat jenkit (tekopyhät paskiaiset) siihenkin maahan Vietnamin sodan aikana, kysyntä tuo tarjontaa.
Itse olen joskus jutellut maksullisten kanssa (tehnyt vähän muutakin)ja he ovat kyseisessä maassa(ei suomessa) rahaa tienaamassa kotopuoleen. Kyllä suomestakin rupeaisi rupeaisi löytymään äkkiä tarjontaa kun 2 tunnin hommasta saisi kuukauden tilin, enemmäkin. Ehkä se kate Taimaassa ei ole niin suuri tällä hetkellä. Mutta jos jon juurtunut johokin ammattin niin siitähän on vaikea vaihtaa toiseen, varsikin ilman koulutusta.
Yleisesti ottaen, eihän se ole oikein että tehdään jotain mikä on raamatussa tai yleisesti paheksuttavaa. En luettele näitä asioita tässä.
Mutta eikös se ole niin että vielä vuosi sitten ei suomestakaan saanut kunnon pornoa kaupasta, taitaa nyt saada... siitä se lähtee, ehkäpä. Mites silloin 40-luvulla suomessa, ei tainnut olla kovin tavallista löytää ittensä vieraasta sägystä pussit tyhjänä. Nykyään sitä taitaa tapahtua aika usein. Onkos sitä sitten tavallista esitellä ittensä ennen lähtöä?
Mitenkäs se suomen lainsäädäntö on onkos se perseen myynti vielä sallittua, jos ei ota huomioon kaupunkien omia lain säädöksiä. Vai minkä takia ne venäläiset siirtyivät Hesasta Vantaalle. - marionetti
jore kirjoitti:
On siinä lauma taas iänikuisia nalkuttajia. On itseasiassa parempi kun tollasset persereijät pysyvät suomessa. Silloin ei ole lomamatkoillakaan sellaista pään aukomista ja loma on huomattavasti mukavampi.
Kyllähän sitä on hyvä arvostella muita maita kun satutte asumaan suomessa. puhtauden ylläpidossa 1 maailmassa, vähiten korruptiota, huomattavan vähän rikollistuutta... jne. (tässä vaihessa joku viisas väläyttää Singaporen, arabiemiraatit jne. jossa lähtee käsi kun jotain esim. varastaa tai henki huumeista) Itse asiassa maailman vanhimmasta ammatista kun on kyse niin sen käsitykseni mukaan toivat jenkit (tekopyhät paskiaiset) siihenkin maahan Vietnamin sodan aikana, kysyntä tuo tarjontaa.
Itse olen joskus jutellut maksullisten kanssa (tehnyt vähän muutakin)ja he ovat kyseisessä maassa(ei suomessa) rahaa tienaamassa kotopuoleen. Kyllä suomestakin rupeaisi rupeaisi löytymään äkkiä tarjontaa kun 2 tunnin hommasta saisi kuukauden tilin, enemmäkin. Ehkä se kate Taimaassa ei ole niin suuri tällä hetkellä. Mutta jos jon juurtunut johokin ammattin niin siitähän on vaikea vaihtaa toiseen, varsikin ilman koulutusta.
Yleisesti ottaen, eihän se ole oikein että tehdään jotain mikä on raamatussa tai yleisesti paheksuttavaa. En luettele näitä asioita tässä.
Mutta eikös se ole niin että vielä vuosi sitten ei suomestakaan saanut kunnon pornoa kaupasta, taitaa nyt saada... siitä se lähtee, ehkäpä. Mites silloin 40-luvulla suomessa, ei tainnut olla kovin tavallista löytää ittensä vieraasta sägystä pussit tyhjänä. Nykyään sitä taitaa tapahtua aika usein. Onkos sitä sitten tavallista esitellä ittensä ennen lähtöä?
Mitenkäs se suomen lainsäädäntö on onkos se perseen myynti vielä sallittua, jos ei ota huomioon kaupunkien omia lain säädöksiä. Vai minkä takia ne venäläiset siirtyivät Hesasta Vantaalle.Ja tässäpä meillä loistava malliesimerkki seksituristista.
Humaani ja Viisas ihminen - kuten jo erityisesti kirjoituksensa toisesta lauseesta huomaa.
terv.Nalkuttaja,Nuori helsinkiläinen nainen("ei-uskovainen"..) - Ja taidat olla
Lääkäri setä täti kirjoitti:
Kuuro sekä sokea!! Tiedän mistä puhun, olen LÄÄKÄRI!!
myös innokas kokeilemaan kaikkia kivoja tuntemuksia
aiheuttavia lääkkeitä... Tuo tekstisi oli nimittäin
sen verran toiselta planeetalta että ihmetellä täytyy. - jore
marionetti kirjoitti:
Ja tässäpä meillä loistava malliesimerkki seksituristista.
Humaani ja Viisas ihminen - kuten jo erityisesti kirjoituksensa toisesta lauseesta huomaa.
terv.Nalkuttaja,Nuori helsinkiläinen nainen("ei-uskovainen"..)sanotaanko näin että oli edustus vierailu kyseisen tyyppisessä ravitolassa. Ensimmäisenä iltana kieltäydyin kyseisistä palveluista... siitäkös asiakas riemastui (haukkui homoksi jne...) ettei hänen maksama typy kelpaa. Seuraavalla kerralla oli sitten otettava ilo irti. Se niistä kulttuuri eroista mailmalla. Ei ole ollut ensimmäinen kerta kun ollaan samassa tilanteessa illan istujaisissa. kylläkin tällä kertaa asiakaan käytös meni hieman pitälle aikaisempiin kokemuksiin verrattuna.
- HULLU
Ja kademielinen hurskastelija!
Taitaa olla niin köyhä, ettei pysty omillaan matkustamaan kuin jonnekin Kemin saaristoon. Onko sinne muuten talvella matkoja? Ei taida olla. No, sitten suosii jäänmurtajasafareita. Ja parasta onkin suosia, koska
TUOMMOSIA
KUSIPÄITÄ
EI
THAIMAAHAN
HALUTAKKAAN!- Matkaaja
Minä olen viisastunut enkä matkusta sinne muuta kuin se mitä sinne on enään pakko.
- Hoitaja
Matkaaja kirjoitti:
Minä olen viisastunut enkä matkusta sinne muuta kuin se mitä sinne on enään pakko.
Matkaaja nimimerkin alle kätkeytyy hyvin, hyvin sairas "olento". Tämä "olento" kiertää läpi jokaisen netistä löytyvän matkailu aiheisen palstan ja kirjoittaa hirmutarinoitaan Thaimaasta. Mitä voimme tästä päätellä? Matkaaja on hullu, kuin pullosta tullut...
- marionetti
Hoitaja kirjoitti:
Matkaaja nimimerkin alle kätkeytyy hyvin, hyvin sairas "olento". Tämä "olento" kiertää läpi jokaisen netistä löytyvän matkailu aiheisen palstan ja kirjoittaa hirmutarinoitaan Thaimaasta. Mitä voimme tästä päätellä? Matkaaja on hullu, kuin pullosta tullut...
Tuskin kukaan niitä kaikkia juttuja nyt todesta ottikaan.
- arto
marionetti kirjoitti:
Tuskin kukaan niitä kaikkia juttuja nyt todesta ottikaan.
Kyllä itse kokemuksestani tiedän mitä Thaimaa on. Kyllä matkaaja on monessa asiassa oikeassa. Olisimpa itse kiertänyt Thaimaan kaukaa.
- jore
arto kirjoitti:
Kyllä itse kokemuksestani tiedän mitä Thaimaa on. Kyllä matkaaja on monessa asiassa oikeassa. Olisimpa itse kiertänyt Thaimaan kaukaa.
tiedät. Jokaisessa maassa on riskinsä. Varsinkin kun meneen johonkin turistirysään. Joka paikassa on niitä jotka yrittää viilata tyhmää turistia linssiin.
Yritin tossa luoda mielikuvaa että minkälaisessa tilanteessa "makaaja" on joutunut kyseiseen tilantteeseen kun on kerta Pattajalla ollut, bkun ei ole itse kertonut. Todennäköisesti lähtenyt aamutunteina paikallisesta tyttöbaarista pienessä sievässä. Hypänny taksiin joka sitten taksikusi pytytänyt vähän oletettua enemmän. Siitäkös suomalainen riemastunut ja ja eikun aukomaan päätään siinä sitten käsirysyllä taksista pihalle ja lopputulos kun suuri suomalainen ja pieni Taimaalainen tappelee niin alakyneen jäänyt tarjoaa vähän kättä pidempää.
Korjatakaa jos olen väärässä.
Yleensä jos lähtee johonkin maaimalle niin siellä tulee sivistyneelle suomalaiselle helposti kulttuurishokki, vaikka siisteydestä ts. torakoista, kielivaikeuksista, ruuasta jne. sittenhän koko reissu mättää. Itselle kävi Koreassa näin mutta onneksi ei ollut kuin 5 viikon reissu ja ei tarvinnu itse maksaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154