Saapa nähdä mitä tulee tapahtuman kun Kittilan sotkun alullepanija on nyt pääministeri ?
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006140205.html
Ay-johtajana, vai pääministerinä oikeuteen
6
171
Vastaukset
- Anonyymi
Persutollo ei sitten itse tainut viitsiä lukea postaamaansa linkkiä? Kittilän kunnan kuntapoliitikothan siellä ovat syytettyinä ja sinä tyypilliseen persuilun tapaan jaat disinformaatiota. Miksi Rinne pitäisi tuomita, jos kerran ei ole syytettynäkään, pöllö? Eiköhän poliisi ole tutkintansa saanut tehtyä ja osannut löytää syytettyjen penkille oikeat henkilöt.
Oikeus toteutuisi, jos sinut saataisiin sinne kittiläläisten joukkoon vastuuseen valehtelemisesta. Eikä pahitteeksi olisi vaikka samalla raahattaisiin muutama muukin persu sinne hakemaan oppia kantapään kautta." Miksi Rinne pitäisi tuomita, jos kerran ei ole syytettynäkään, pöllö? "
Tarkoittaako tämä, että ei ole syytettynä, mutta ehkä pöllö?
saikulle mars.
suosittelen.
Ja onhan Rinteellä jo kokemusta.- Anonyymi
Rinne ei ole syytettynä vaan todistajana. Peruskoulun käynytkin tietää mikä ero niillä on jos ei ymmärrä niin sitten on jotain vikaa ymmärryksessä. Rinne voi nostaa rikostutkinnan kunnianloukkauksesta ja perättömien puheiden levittämisestä.
- Anonyymi
Kannattaa tarkkaan miettiä mitä netissä kirjoittelee vaikka henkilö olisi julkisuuden henkilö niin raja menee kuitenkin jossain.
- Anonyymi
Etusormi lakkonapilla valmiina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171114124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133678Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272590Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2582581Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin41828- 2091348
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491254- 721190
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591089Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771039