Milloin viimeksi sait viestin ihastukseltasi?

Anonyymi

Milloin viimeksi sait suoran viestin ihastukseltasi?

62

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      9/2018.

    • Anonyymi

      Kuun alussa.

    • Anonyymi

      Ala-asteella.

    • Anonyymi

      Helmikuussa

      • Anonyymi

        Tänä vuonnako?


      • Anonyymi

        Tänä vuonna


      • Anonyymi

        Monesko päivä, jos vaikka osuis sekin?


    • Anonyymi

      Tästä taitaa olla jo kuukaus aikaa :(

    • Anonyymi

      2/19

    • Anonyymi

      Tänään.

    • Anonyymi

      2017

      • Anonyymi

        Sama pätee myös minun kohdallani. Itse olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee myös minun kohdallani. Itse olen nainen.

        Minä olen mies. Minä olen lähettänyt sen toistaiseksi viimeisen viestin välillämme.


    • Anonyymi

      Yli vuos sitte eli liian kauan sitten :/

    • Anonyymi

      12/2018

      • Anonyymi

        Oletko nainen vai mies?


    • Anonyymi

      Minkälaista viestiä tarkoitat? txt, puhelu,kirje vai aivan tavallinen jutteluko?

      • Anonyymi

        Viesti = txt, messenger, wap tai vastaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti = txt, messenger, wap tai vastaava.

        txt 2014.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        txt 2014.

        mitä viestissä luki?


    • Anonyymi

      Eilen ja olen saattanut saada jo tänäänkin. En ole uskaltanut katsoa.

    • Anonyymi

      Minulle eivät ihastukset viestittele. En ole sellainen, joka nähdään ja huomataan ja huomioidaan. Harmi. Olisi ollut ihanaa joskus olla edes jonkun huomion kohteena.

      • Anonyymi

        Ihan sama juttu täällä. Hyvällä tuurilla vastaavat viestiin, että ei ole yhtään kiinnostunut. Yleensä on ihan hiljaista.


    • Anonyymi

      Kaksi vuotta sitten joten ei ole enää sitä ihastustakaan uudet kuviot kenties.

      • Anonyymi

        Mikä teidät johdatti eri teille?


    • Anonyymi

      Kolme vuotta sitten yhdeltä ihanalta PJ: ltä , ei viestittänyt enään, kun suuttui ihan vitsistä ja ei sitten enään tullut helliin hetkiin minun luo. Jari

    • Anonyymi

      Kauan sitten. Sen jälkeen viestitellyt ihan muille.

      • Anonyymi

        Miten siinä noin kävi? Jokin syy varmasti asialle on...


    • Anonyymi

      Eilen puoli viideltä iltapäivällä😊

      • Anonyymi

        Aika sattumaa mutta tuskin henkilö joka mielessäni on tällä palstalla olisi kirjoittanut kännissä perjantai-iltana. Höhöhöh.


    • En ikinä :*(

    • Anonyymi

      Ei hän sitä tänne kirjoita.

    • Anonyymi

      Eilen oltiin ainakin katse kontaktissa hänen tumman naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Vajaa kaksi vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Tänään, mutta keskustelu jäi lyhyeen

      • Anonyymi

        Sama juttu.Tänään iltapäivällä muutamat viestit..mä lähetin ekan miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu.Tänään iltapäivällä muutamat viestit..mä lähetin ekan miehelle.

        No niinhän se meni. Sen jälkeen olen odottanut uutta viestiä, mutta toistaiseksi turhaan


    • Anonyymi

      Jos lasketaan henkilökohtaiset viestit, vastaus on 4.8. Tunteeni nyt tosin ei taida jäädä ihastuksen asteelle.

      t. Irti olen yrittänyt tunteitani prosessoida, silti vieläkin kärvistelen.

    • Anonyymi

      Tälläviikolla.

    • Anonyymi

      Tällä viikolla. Pyyti myös yöksi heille edellisenä perjantaina.

    • Anonyymi

      Maanantaina kahden aikaan

    • Anonyymi

      Heinäkuussa, ei ole sen jälkeen viestotellyt. Odotan.

    • Anonyymi

      Tänään

    • Anonyymi

      Tänään. Toivoisin vain olevani myös se ainoa ja merkityksellinen, jolle hän viestittelee.

    • Anonyymi

      Taisi olla yhtenä tiistai-aamuna tässä kuussa.

    • Anonyymi

      Joskus ja joulunaikaan, kauhean monta vuotta sitten. Esitteli perhettään, ystävällistä toki mutta luulen että tarkoituksena oli myös vääntää rautalangasta että tässä tämä nyt oli, jatketaan edelleenkin eri suuntiin.

      • Anonyymi

        Jos olisit eräs tietty henkilö, halusin ystävyyttä. Oppia tuntemaan uudelleen.


    • Anonyymi

      Heinäkuussa.

    • Anonyymi

      25.8.
      Laitoin viestiä ja vastasi heti.
      Tikusta-asiaan oli molempien viestit.

    • Anonyymi

      Marraskuussa

    • Anonyymi

      Sunnuntaina. 😭

      • Anonyymi

        Vastasithan hänelle?


      • Anonyymi

        No mä laitoin ensin ( ͡° ͜ʖ ͡°) On yksi syy miksei hän uskalla viestittää. Kysyisi edes kuulumisia.. Annan hänen olla. Tunnen itseni tunkevaksi vaikka hän aina sanoo että kiva viestitellä. Mies on hieman ujo naisten kanssa.....


      • Anonyymi

        Seisoit terassilla?


    • Anonyymi

      Kyllä mä to sua vähän ikävöin, mutta uskon että nähdään vielä.
      Olet ihana ja kaiken rakkauden ansainnut mitä saat.

    • Anonyymi

      Vaikea on vastata kun ei voi tietää kuka kysyy

      • Anonyymi

        Sulla oli lyhyet farkkushortsit?


    • Anonyymi

      Tänään sain viimeksi viestin ihastukseltani.

      • Anonyymi

        Hyvä😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä😁

        On se. Se on kivaa kun on johonkin ihastunut ja se jopa kyselee sinulta mitä sinulle kuuluu jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. Se on kivaa kun on johonkin ihastunut ja se jopa kyselee sinulta mitä sinulle kuuluu jne.

        Minkäs teet kun ujo vähän😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs teet kun ujo vähän😁

        Mitä sä oikee selität? T: edellinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe