Kenellä aihetta hävetä

Anonyymi

Tee toisille kuin tahtoisit itsellesi tehtävän

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossu possula, röh.

    • Anonyymi

      Olette te skitsoja. En voi kuin ihmetellä. Veljeilette rosvojen kanssa ja leikitte Jumalaa. alfa ja omega ei ole aakkosten alku ja loppu, vaan paljon suurempi.

    • Anonyymi

      Saldo=0

    • Anonyymi

      "Sinulla on mies aihetta todellakin suureen, häpeään itsesi ja käyttäytymisesi takia. En koskaan uskonut että, juuri sinä olet noin törppö ja kiinni napanuorassa vähän samalla tavalla kuin lapsi äitiinsä!
      Olet roikkunut monet vuodet vieraassa naisessa, saamatta aikaiseksi mitään muuta kuin pelkkää tuhoa. Kuinka monille ihmisille olet itkenyt, kertonut rakastavasi minua liekö tämä selvinnyt itsellesi vielä tänä päivänäkään!
      Niin huomion kipeä aikuinen mies että, ihan puistattaa ja ihmetyttää!
      Ja mitä enemmän julkisuutta pystyit saamaan kaikilla teoilla ja toimilla niin sitä autuaampi oli olosi. Enään haluaisin saada tiedoksi ainoastaan kaksi asiaa:
      Ehkä niihin kykenet aivan itse vastauksen antamaan:
      Missä vaiheessa sait sellaisen päähän pinttymän, että olisit minulle kaikista tärkein ja tuleva rakkaani vielä jonain päivänä?
      Ja miksi oletat ehkä vieläkin että, sinulla on oikeus kaivaa maata jalkojeni alta ja tehdä kaikkesi että, elämäni vaikeutuisi ja kaikki iloni olisi poissa ikuisiksi ajoiksi?
      Minäpä kerron nyt tässä sinulle jotain hyvin tärkeää.
      Jos on tarkoitettu että, jonain päivänä liitän käteni vielä yhteen jonkun miehen kanssa. Niin sinä et todellakaan ole este tälle tapahtumalle, sillä kaikki on jumalan käsissä, aivan kaikki asiat täällä maallisessa elämässä.
      Olen joskus ajatellut että, kuinka pitkään joudun vielä kärsimään ja elämään yksinäni, niin elämään yksinäni tätä elämää enimmäkseen sinun pahojen tekojesi takia. Jos siis on tarkoitettu että, vielä liitän käteni yhteen jonkun miehen kanssa, niin tämä mies ei ole todellakaan sellainen miltään osin kuin sinä!
      Tiedätkö että ihmisen kuuluu välittää toisesta ihmisestä ja ihmisen kuuluu lähentyä toista ihmistä ja mennä elämässä eteenpäin vaikka on saanut mahdolliset pakit. Aina voi jäädä toki suremaan, kärsimään ja kitumaan asioiden mentyä perseelleen. Mutta aina on syytä muistaa, että on itse myös syyllinen tapahtumien kulkuun. Mitä enemmän toivot toiselle ihmiselle pahaa ja mitä enemmän sabotoit toisen ihmisen elämää ja yrität pistää nokkasi siihen ilman lupaa.
      Tämä kaikki tulee kostautumaan sinulle moninkertaisesti elämäsi aikana!
      Ja mitä ei saa koskaan unohtaa, kahden ihmisen alkavassa tutustumisessa siinä jo aivan alkumetreillä. Älä koskaan valehtele toiselle ihmiselle jostain tärkeästä asiasta vasten naamaa. Äläkä näytä myöskään sitä, jos olet jotenkin epäonnistunut ihmisenä tai sinulla on ollut paljon pettymyksiä.
      Kukaan ihminen ei halua sinua myöskään, jos et älyä antaa toiselle ihmiselle minkäänlaista arvoa. Ja harva nainen liittää kätensä sinuun käsiin rahan takia tai saadakseen ylellisen elämän. Jos sinä itse et miellytä häntä jos ei ole mitään tunnetta, kiinnostusta, turvallisuutta ja intohimoa.
      Jokainen me vanhenemme ja muutumme hiljalleen tulee sairauksia ja olomme heikentyy ja eläminen käy haastavammaksi mitä pidemmälle elämme.
      Älä silti luule että, jokaisen naisen unelma on päästä juuri sinua hoivaamaan ja elämään häkkiin, jonka avain on sinun hallussa. Palvelutalot ja koulun käyneet ammatti ihmiset ovat tätä velvollisuutta varten myös sinulle aikanaan.
      Ei sinua paljon nuorempi ja täysin vieras nainen, jolla ehkä on tyystin erilainen näkemys tässä asiassa ja monissa muissakin ikäihmiselle tulevissa asioissa.
      Elämä on rakastamista, rakkautta ja toiselle ihmiselle käden ojentamista varten!
      Ei halveksumista, kieroilua ja toisessa ihmisessä roikkumista varten vuodesta toiseen! Koska elämä on loppujen lopuksi lyhyempi aika, kuin meistä monikaan mielessään asian sisäistää.
      Ja rakkaus, rakastaminen on täysin vapaaehtoista täällä jokaiseen ihmiseen.

      • Anonyymi

        mitä hän tarkalleen ottaen teki? Ja kuinka kauan sitten alkanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä hän tarkalleen ottaen teki? Ja kuinka kauan sitten alkanut?

        En valitettavasti voi kertoa palstalla.
        Enkä valitettavasti voi kertoa että, mitä kaikkea tämä mies on tehnyt, koska en toki tiedä kuin murto-osan hänen tekemisistään.
        Hän on vienyt minulta paljon hyvää, en ole enään samanlainen ihminen kuin olen joskus ollut. Minusta on tullut kova ihminen, en pysty näiden iskujen takia luottamaan oikein mitenkään kehenkään.
        "En koskaan uskonut että, joku ihminen voi näin paljon vihata toista ihmistä ja vihansa kautta tuntea/saada tyydytystä".
        Mielestäni en ole tehnyt hänelle mitään pahaa, en mitään sellaista joka tähän kaikkeen oikeuttaisi hänet. Se mikä on minulle rakkainta elämässä, se mikä tekee minut onnelliseksi ja mikä antaa voimia minulle uuteen päivään.
        Sen hän veisi pois kylmästi minulta, jos siis saisi vain tilaisuuden tähän.
        En haluaisi nähdä häntä enään koskaan, mutta toive on turha.
        "Mies ei ymmärrä eikä hänelle merkitse mitään toisen ihmisen onni."


    • Anonyymi

      Samoin ajattelen. Ei ole sihetta hävetä.

    • Anonyymi

      Tiedän tuon olevan yksi hänen periaatteistaan. Ajattelen itse samoin. Jos tuo olisi hänen epäilisin jonkun kirjoittaneen tällä jotain, jonka hän tulkitsee minun tekstikseni (eikä itselläni ole mitään kuvaa mistä on kyse).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1864
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1441
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1409
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1362
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1277
    7. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      93
      1277
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1087
    Aihe