Olette siis suhteessa toiseen sukupuoleen ja haaveilette suhteesta eri sukupuolen kanssa kuin mitä suhde nyt on?
Miksi ette eroa? Onko teillä puolison lupa kokeiluihin? Vai leikittekö vain kaikkien tunteilla?
Hei kaikki suhteessa olevat bi-kokeilijat!
Anonyymi
1
188
Vastaukset
- Anonyymi
Miten haaveilu liittyy toimintaan? Saahan sitä haaveilla ja fantasioida, vaikka ei toimeen ryhtyisi. Biseksuaalisuus ei mitenkään tarkoita sitä, että samaan aikaan häslää kummankin suoupuolen kanssa. Ajattele, mä oon bi joka ei ole parisuhteessa miehen eikä naisen kanssa, enkä muuten harrasta myöskään yhden illan juttuja. Kun kohtaan sopivan tyypin, olen hänen kanssaan, enkä häslää silloin muiden kanssa.
No joillakin voi olla puolison lupa, kuten myös heterosuhteissa tai joku pettää, mutta biseksuaalisuusteen se ei sen kummemmin liity.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272684Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192632Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342081Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4001557- 601123
- 2591049
- 541047
- 151956
- 45938