Vihreiden Jani Toivola käytti eniten taksia kansanedustajista. Puolueistakin eniten taksia käyttivät juuri vihreät. Miten se ilmastojuttu nyt menikään. Maria Ohisalon mies on töissä saastuttavassa öljy-yhtiössä, joka pilaa meriä.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Vihreät oli ennen hyvä puolue. Nykyisin vihreät suosivat vain naisia. Se näkyy kansanedustajien määrässäkin. Vain muutama mies ja kaikki muut vihreät ovat naisia.
- Anonyymi
Vihreät edustaa nykyisin ylipursuavaa tasa-arvoripulia. He ovat todellisuudessa ihan muuta, mitä väittävät olevansa. jo vuosia sitten Pekka Haaviston mökillä oli halpa sähköliittymä, joka tuki hiili- yms. ydinvoimaa. Haavisto sanoi, että ei hänellä kuluja, koska ne sähköpatterit ovat vain varalla ja vailla käyttöä. just joo. Uskoo ken haluaa.
- Anonyymi
Tämmöttii ootta äänestän sinne!!!samanlaista kusetusta o joka hallitus ja eduskunta!!eiköhä noilla palkoilla olis varaa ite maksaa taksinsa !!tiätysti muutma tunnin istumise jälkke o mahoto kävel muutmaa satta metriä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 93807
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta162560