Voi kirjautua tänne? Chromella voi.
Miksi ei firefoxilla?
21
51
Vastaukset
- Anonyymi
Voit, hyvin toimii!
Uusimmat päivitykset w10ssä tosin voi haitata!
W10 ei enään toimi! - Anonyymi
mitä miksi ei?
Kyllä voi kirjautua.
- Anonyymi
Nämä sivut ovat viallisia ja turvattomia. Turvallinen selain estää sellaisten sivujen latautumisen koneellesi oman turvallisuutesi vuoksi.
- Anonyymi
Tuo voi olla se ainoa syy! Lisäosien poistokaan ei auta.
- Anonyymi
Windows 10:ssä ei kannate käyttää Firefoxia joskus kokeilin ei toiminut niin kuin olisi pitänyt. Uusi Edge ja Chrome toimii parhaiten.
- Anonyymi
Et näköjään ymmärtänyt edellistä kommentoijaa. Lisäksi Windows varsinkin kymppi on vihovimonen virusimuri.
Minun puolesta voit vapaasti käyttää Edgejäsi ja Chromejasi. Niistä tulevia sähköpostejakaan en ikinä avaa. On ne vaan sellaasia tietoturvariskejä!
- Anonyymi
Mitä se tuo yksi horisee koko ajan Windows kympistä, vaikken minä sitä edes kertonut? Seiskalla mennään ja ei minun firefoxilla tänne pääse. Ilmoittaa vain, että jokin meni pieleen. On poissa yksityinen selaus, nonscript, uBlockikaan ei pitäisi mitään estää. Ei yksinkertaisesti ole enää mitään järkevää selitystä.
- Anonyymi
Älä vaan ota pois NoScriptiä....
No, tilanne on menetetty jo. - Anonyymi
Ei ole, sillä noscript oli poissa, sekä nuo muutkin, jotka olisivat saattaneet haitata kirjautumista. Toisaalta olihan ne myös chromessakin, joten.........
Joku muu tässä nyt mättää. Vaikka ottaisi kaikki lisäosat pois käytöstä firefoxilla, ei tänne pääse kirjautumaan. - Anonyymi
Tyhjennä koneesi cache. Sinulla on jokin jumitus päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, sillä noscript oli poissa, sekä nuo muutkin, jotka olisivat saattaneet haitata kirjautumista. Toisaalta olihan ne myös chromessakin, joten.........
Joku muu tässä nyt mättää. Vaikka ottaisi kaikki lisäosat pois käytöstä firefoxilla, ei tänne pääse kirjautumaan."Ei ole, sillä noscript oli poissa"
Kun NS oli poissa, on tilanne jo muulta osin menetetty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaan ota pois NoScriptiä....
No, tilanne on menetetty jo.Jos "tarvitsee" jotain Noscriptiä voi liimata foliohatun päähänsä syanoakrylaatilla eli pysyväisesti.
- Anonyymi
FF täytyy asentaa, ennen käyttöä.
- Anonyymi
Outoja ilmiötä tulee joskus vastaan. Tällä Win-7 koneella kun menee Chromen uusimmalla versiolla verkkokauppa com sivulle niin siellä näkyy koko ruudun kokoisia nuolia mutta ei mitään käyttökelpoista. Tilanne on ollut sama jo kuukausien ajan.
- Anonyymi
Verkkokauppa com sivu ei tykkää laajennuksesta canvas defender ja mä en tykkää sivuista joka haluaa träkätä mua kuvaruudun ominaisuuksien avulla.
- Anonyymi
Evästeet voi olla syynä, eli poista. Kokeile privaattimodea vai mikä se onkaan, että vieläkö tökkii.
Ubuntussa toimii kaikki OK. - Anonyymi
Tuskin Firefox selaimen toimimattomuudesta on mitään haittaa kenellekkään, en usko että maailman hitainta selainta kukaan kehtaa käyttää, no Ubuntun pojille se on onnenomiaan, eihän ne paremmastakaan mitään tiedä.
- Anonyymi
no tietenkin firefoxilla
- Anonyymi
Firefox ei ole selaimista sieltä käytetyimmästä päästä. Tosiaan mistähän mahtaa johtua.
- Anonyymi
On se kuitenkin kaksin-kolminkertainen Edgeen verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835