Onko kohtaloystäviä?

Anonyymi

Onko paljon sellasia jotka on luopunu lapsihaaveistaan ja tehnyt abortin kun vartalo kärsisi? Minä tunnustan että olen. Pari kertaa, kerran tänä vuonna ja 2015. Ehkäisy oli mut ekalla kerralla unohtu ja sitten petti. Pidän lapsista mutta kun mulla on niin ihana työ ja hyvä kroppa ja kauniit kasvot hiukset ja tyytyväisyys itseen elämänilo jne niin en voi luopua siitä hyvästä mielestä mitä ne tuo. Ihailua jne. Raha on myös tärkee että voi tehdä mitä haluaa. Vanhempana olen varakas. Jos jäisin kotiin jäisin köyhäksi.

Elämä on täydellistä näin. Häiriötekijöitä ei ole, olen vakisuhteessa. Minusta on tärkeintä että on onnellinen ja luovun nyt vain lapsensaamisesta. Kaikkee ei saa, tiedän tiedän. Se on ainut mistä voin luopuu. Voin hoitaa muiden vaaveleita jos tulee kaipuu lapsiin. Ne voi onneksi palauttaa eikä ne jää omalle vastuulle. Mut haluun auttaa esim katkeraa kaveriani joka ei pääse mihinkään koskaan kun sillä on lapsi. Siitä on tullu pahantuulinen kun se on vähän köyhä ja vähän rupsahtanut mut autan kyl. Sen mies ei kai kauan siinä pysy kun miehet ei tykkää rupsahtaneista. Voin tuoda valoa toisten elämään joilla ei sitä itsellä ole.

48

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai unohtui että ensin halusin oikeesti että meustä tulis perhe. Eka kerralla siis. Olin vaan niin nuori ja lapsellinen ja uskoin. Mut sitten se suhde päättyi eikä siitä tullu mitään kun mies ei sit halunnutkaan osallistua. Niin joutu sit turhan myöhäseen sen abortin tekee ja hakeen luvanki. Oli viikkoja jotain 16. Oli exä kattonu kuvia synnytyksestäkin ja sanoi että se repii värkin piloille. Miehille se on kaikkein tärkeintä elämässä. Seksi siis. Ainakin kun lukee sinkkupalstoja.

      • "Miehille se on kaikkein tärkeintä elämässä. Seksi siis."

        Ei mulle ainakaan. Sitäpaitsi olen minä hyvää pesää saanut synnyttäneiltäkin naisilta.


      • Oliko mamu - mies?


    • Anonyymi

      Onhan se hyvä asia että ajattelee jos sitä hetkee kun alkaa ikääntyä ettei ole kenestäkään riippuvainen ja tekee töitä ja hankkii varoja. Ei tarvi sitten elellä muitten mukaan ainakaan.

    • Anonyymi

      Hei täällä on yksi. Minun ammatti liittyy paljon ulkonäköön sillä olen näytös- ja katalogimalli. Vartalo on minulle työväline ja raskaus tuhoaisi urani. Tästä syystä tein ja sain raskauden keskeytyksen Suomessa muutama kuukausi sitten. Asun tällä hetkellä ulkomailla. Täällä missä asun keskeytyksen saa pyytämällä mutta se maksaa sairaalassa paljon, joten oli halvempaa tehdä se Suomessa. Minulle raskaudella olisi katastrofaaliset vaikutukset, sillä jäisin työttömäksi. En voi ajatella lapsen hankkimista ainakaan vielä ehkä ei koskaan. Ulkonäkö voi olla joillekin tärkeämpi kuin luulisi vaikkei kaikki näytä sitä ymmärtävänkään. Malliuran jälkeen ryhdyn ehkä lentoemännäksi tai matkailualalle, ja siinäkään ei ole paljon tilaa olla raskaana. Vain jos on varallisuutta hankkia lapsenhoitaja niin perheen perustaminen tulee kysymykseen. Riippunee paljolti myös mahdollisen lapsen isästä ja tämä varallisuudesta.

      Naiselle ja uralle raskaus vaan on hyvin suuri haitta vähän kaikin tavoin. En minä ainakaan tiedä miten muuten olisi voinut toimia kun oli juuri iso soppari allekirjoitettu. Mies ei tiedä mitään, oli samasta työporukasta kuvausmatkalla Balilla. Etelän aurinko sekoitti pasmat ja ehkäisy jäi, oli vähän nautiskeltu maan huumaavan kauniista kasveista. Vahinkoja sattuu ikävä kyllä.

      • Anonyymi

        Ei sellanenkaan voi hankkia lapsia jos on vaikka laskuvarjojääkäri tai lentäjä, ison mahan kanssa ei sovi koppiin tai haittaa hyppyä. Tai yleensä sotilasuralla. Sitten yksi on aikuisviihdeala, ei sielläkään ole oikein hyvä jos riippuu ja roikkuu paikat G-voimien takia. Vaikka olis kuinka kehopositiivinen niin kauneus on katsojan silmässä.


      • Anonyymi

        Miksikä asiasta miehille pitäis kertoa? En halua aiheuttaa ongelmia kellekään, kun itse unohdin ehkäisyn. En tajuu pointtiasi.


      • Anonyymi

        Uicuti uicun ... Noin cäy hädä rynccy kun tulee liian ebä mieluisaa asiaa. :)


      • Anonyymi

        Kumma juttu, ei sitten saa tietenkään sanoa, ettei lapsia t***avat käsitä miksi peddämisistä ja mitä on tehneet lapsille pitäisi cerdoa miehelle.. Haludaan vaan olla siellä valh.e maailm.assa, jossa voi jadcaa cuviddelua että caicci on muca "hyvin"!
        Onn.ecsi silti lich.aisilla shalais.huucsilla on dab.ana bhalj.hasdua aina jotain cautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma juttu, ei sitten saa tietenkään sanoa, ettei lapsia t***avat käsitä miksi peddämisistä ja mitä on tehneet lapsille pitäisi cerdoa miehelle.. Haludaan vaan olla siellä valh.e maailm.assa, jossa voi jadcaa cuviddelua että caicci on muca "hyvin"!
        Onn.ecsi silti lich.aisilla shalais.huucsilla on dab.ana bhalj.hasdua aina jotain cautta.

        Miksi kirjoitat tollasta konttikieltä mikset kirjoita normaalisti? Haluaako nyt kukaan mies että seksin jälkeen tulee elarinmaksut yllärinä. Pidetään pian feministinä jos alkaa kyselen perään ja syyttämään miestä isyydestä. Kyllä mä ajattelen miehen etua ja tunteita ja hoidan abortin hiljaisuudessa. Oikeinhan olis että mies maksaisi puolet ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat tollasta konttikieltä mikset kirjoita normaalisti? Haluaako nyt kukaan mies että seksin jälkeen tulee elarinmaksut yllärinä. Pidetään pian feministinä jos alkaa kyselen perään ja syyttämään miestä isyydestä. Kyllä mä ajattelen miehen etua ja tunteita ja hoidan abortin hiljaisuudessa. Oikeinhan olis että mies maksaisi puolet ainakin.

        Ilmeisesti vikaa ymmärryksessä kun pitäisi toistaa kymmeniä kertoja.
        Ruikuta nyt vaan sinne yIIäpidolle, joka botteineen pakottaa vastustajat käyttämään näin hankalaa kieltä. Ne varmaan osaa vastata, miksi kaikki normaali kieliset vastustavat viestit useimmiten lähtee.

        "Kyllä mä ajattelen miehen etua ja tunteita ja hoidan abortin hiljaisuudessa. "

        Ooh, ompas jaloa! Oikeinko miehen "etu" salata lapsen kohtalo. Varmaankaan toinen vanhempi ei haluaisi tietää eikä olla päättämässä siitä?
        Kaikenlaisella hölynpölyllä sitä omaa itsekkyyttä ja mukavuuden halua näkeekin puolusteltavan.


    • Anonyymi

      Lue avaus onnellisuusmuurista, jonka joku kirjoittanut. Elät sitä. Paha olo kertyy iän karttuessa. Monelle oman lapsen lahdaaminen onkin liian cova pala.
      Toivon että järciinnyt.

      • Anonyymi

        Onko se omakohtaisesti koettua eli kokemuksestahan se pappikin puhuu?? Paha olo on, tajuan kun pitää ihmisiä mollata mutta eik sille pahalle ololel voi tehdä jotain?


      • Anonyymi

        Joko tulee muutakin vastausta kun ciivas hädä ryncydys?

        Mistäs meillä lapsia t***amattomilla ja muilla heitä suojelevilla paha olo olisi?


    • Anonyymi

      "Kohtaloystäviä".
      Oikea termi on kohtalotoveri, mutta sitä et voi käyttää koska haluat esiintyä ei-vassarina.
      Sori. Tekstisi on taattua punakuraa.

      Toiseksi sana kohtalo.
      Ei ole kohtalo, jos vauvansa teilaa vaan mur.ha.
      Kohtalolla ei ole mitään tekemistä sairaiden ajatustesi kanssa.

      Ainoa kohtalo mikä sinulla on, on se, että kohtalosi on aina pysyä tyhmänä.

      • Anonyymi

        Minusta sellainen on fiksu joka tietää mitä elämältä haluaa ja elää niin. Tyhmä ihminen eläis kuten muut haluaa, muitten mieliksi. Kun jokainen on vähä erimieltä niin ketäkö pitäis eniten miellyttää ettei vain tule valittamista. Miks pitää miellyttää muita?

        Kunhan ei riko lakia jokaisella on oikeus elää tavallaan. Minusta toisen tyhmäksi sanominen ei ole fiksua. 😕 miten muka toisen tekee tyhmäksi se että sinä et hyväksy jonkun elämän tyyliä tai ajatuksia? Voi olla että älykkyystestissä häviäjä oiskin se joka muita tyhmäksi sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sellainen on fiksu joka tietää mitä elämältä haluaa ja elää niin. Tyhmä ihminen eläis kuten muut haluaa, muitten mieliksi. Kun jokainen on vähä erimieltä niin ketäkö pitäis eniten miellyttää ettei vain tule valittamista. Miks pitää miellyttää muita?

        Kunhan ei riko lakia jokaisella on oikeus elää tavallaan. Minusta toisen tyhmäksi sanominen ei ole fiksua. 😕 miten muka toisen tekee tyhmäksi se että sinä et hyväksy jonkun elämän tyyliä tai ajatuksia? Voi olla että älykkyystestissä häviäjä oiskin se joka muita tyhmäksi sanoo.

        Ei liene kovin fiksua t***aa omia jälkeläisiään?!
        Siis mikä tahansa on fiksua, mitä ei ole laissa ciellettykään.. Just joo.


      • Anonyymi

        "Oikea termi on kohtalotoveri, mutta sitä et voi käyttää koska haluat esiintyä ei-vassarina.
        Sori. Tekstisi on taattua punakuraa."

        Meinaatko että abortteja tehdään poliittisista syistä? Hulluinta mitä olen kuullut. Ei ihme että aborttia hakevia neuvotaan heti alkuun olla lukematta keskustelupalstoja. Itselläni abortti n.vuosi sitten. Syyt ovat henkilökohtaiset ja liittyy avopuolisooni ja hänen sairauteensa. Ratkaisu oli minun eikä minua painostettu. Minulla on yksi kouluikäinen poika. Kukaan toinen ei määrittele mitkä on vakavia syitä ja mitkä vähemmän vakavia kun toinen ei elä sitä elämää missä yksi on.

        Ei toista voi mitenkään muuten auttaa kuin abortilla jos elämä romahtaa raskaanaolon takia.

        Jos jonkun työpaikka on vaarassa tai koko ura on ulkomuodosta tai fyysisestä asiasta riippuva vaikka niin raskaus ja lapsi vaarantaa koko tienestin. Ja jos äiti on ainut tienaava aikuinen, niin työttömyys merkitsee köyhyyttä ja koko perheen vaarantamista. Valitettavasti työssä ei katsota hyvällä äitejä ja lapsesta johtuvia poissaoloja. Raskaus on naiselle haitta, pahempi kuin sairaus työnantajan näkökulmasta. Minä olen ainut palkansaaja perheessäni. Riippuu todellakin minusta ihan se miten muut pärjää. Minä elätän perhettäni ja samalla avopuolisoani, joka on sairas. Älkää siis tulko tai menkö neuvomaan muita asiassa tai peräti mollaamaan kun kyse ei ole kerran teidän omasta toimeentulosta.

        Kyse ei ole siitä etteikö haluaisi lapsia vaan siitä ettei voi vaarantaa muiden elämää. Ehkäisty on, ettei siitäkään tarvitse muistuttaa. Terveisin Silja.


      • Anonyymi

        "Oikea termi on kohtalotoveri, mutta sitä et voi käyttää koska haluat esiintyä ei-vassarina. Sori. Tekstisi on taattua punakuraa."

        Kieli-ihmisenä asia on kiinnostava:

        Toveri= kollega, ystävä

        "Toveriksi kutsuminen esitetään osoituksena siitä, että aatekumppanit ovat keskenään samanarvoisia ja arvonimet hylätään. Toveri-nimitystä käytettiin laajasti entisessä Neuvostoliitossa ja käytetään yhä vasemmistopuolueissa.

        Varsinkaan yhdyssanoissa toveri ei viittaa vasemmistoon; koulutoveri tai puoluetoveri ovat neutraaleja termejä, toisaalta luokkatoveri viittaa luokkajakoon. "Toveri on ollut käytössä myös äärioikeistoa edustavien liikkeiden keskuudessa. Fasismia ja kansallissosialismia kannattavien keskuudessa on ollut ja on edelleen yleistä, kutsua toisia puolueen jäseniä tai saman aatteen jakavia tovereiksi"

        Jos katsomme sinun väitettäsi sanan "toveri" vasemmistolaisuudesta, niin nimen omaan "kohtalotoveri" ei tämän mukaan ole mikään vasemmistolainen ilmaisu. Älä tee jostain asiasta politiikkaa, mikä ei sitä ole. Aika fanaattiseksi menee, jos jonkun kirjaimen käyttämisestä aletaan vetään poliittista fanatismia.

        Aborttia voi tarvita kuka tahansa nainen. Siinä on merkitystä vaan sillä että on epätoivotusti raskaana. Kukaan ei kysy sairaalassa poliittista näkemystä.


      • Anonyymi

        "Kuitenkin vaaransit cuoleddavasti oman lapsesi koko el.män, ja joriset perään jotakin teco byhyycsiä, kuvitellen, ettei tässä runsaiden perhetukien maassa ihan kuka tahansa voisi pärjätä lapsenkin kanssa jos haluaa.."

        Mutta kuka haluaa pudota tukien varaan? Jonkun on pakko ansaita perheessä palkkakin. Eikö niiden veronmaksajien perään täälä koko ajan huudella, kun on veronmaksajat vähissä? Nyt oikein kehotat ihmisiä jättäytymään toisten elätettäväksi. Eihän toi ole mistään kotoisin tommonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuitenkin vaaransit cuoleddavasti oman lapsesi koko el.män, ja joriset perään jotakin teco byhyycsiä, kuvitellen, ettei tässä runsaiden perhetukien maassa ihan kuka tahansa voisi pärjätä lapsenkin kanssa jos haluaa.."

        Mutta kuka haluaa pudota tukien varaan? Jonkun on pakko ansaita perheessä palkkakin. Eikö niiden veronmaksajien perään täälä koko ajan huudella, kun on veronmaksajat vähissä? Nyt oikein kehotat ihmisiä jättäytymään toisten elätettäväksi. Eihän toi ole mistään kotoisin tommonen.

        Kuka ei halua lapsen saadessaan jäädä ansaitulle äitiyslomalle ja niiden "tukien varaan" Entä kieltäytyykö joku Suomen kansalainen lapsilisästä? Miksi sinä et näitä tukia haluaisi?
        Mutta jos tukien varassa eläminen sitten jatkuisikin pidempään kuin äitiysloman ajan, niin mitä sitten? Senkö mahdollisuuden takia pitäisi alkaa t***aa lapsia? Eiköhän useimmat todella vaikka tarvittaessa putoa paljon mieluummin ja yleensä tilapäisesti sinne tukien varaan, kuin hankkisi loppuelämän syyllisyys dr.aumat lapsen el.ämän riisdosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ei halua lapsen saadessaan jäädä ansaitulle äitiyslomalle ja niiden "tukien varaan" Entä kieltäytyykö joku Suomen kansalainen lapsilisästä? Miksi sinä et näitä tukia haluaisi?
        Mutta jos tukien varassa eläminen sitten jatkuisikin pidempään kuin äitiysloman ajan, niin mitä sitten? Senkö mahdollisuuden takia pitäisi alkaa t***aa lapsia? Eiköhän useimmat todella vaikka tarvittaessa putoa paljon mieluummin ja yleensä tilapäisesti sinne tukien varaan, kuin hankkisi loppuelämän syyllisyys dr.aumat lapsen el.ämän riisdosta.

        En tajua tätä teidän hurskastelua siitä että pitäis saada Suomelle lisää veronmaksajia, mutta tuomitsette jonkun joka maksaa sitten niitä veroja ja osallistuu tekemällä työtä tämän kansan eteen. Ei tajuu. Oliko se vain kaunopuhetta? Kenen niitä veroja pitäis maksaa ja työtä tehdä jos kaikki jää kotiin sossun elätettäväksi? Et tajua elämästä mitään, jos luulet että jotkut voi alkaa sossun tukien varassa elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuitenkin vaaransit cuoleddavasti oman lapsesi koko el.män, ja joriset perään jotakin teco byhyycsiä, kuvitellen, ettei tässä runsaiden perhetukien maassa ihan kuka tahansa voisi pärjätä lapsenkin kanssa jos haluaa.."

        Mutta kuka haluaa pudota tukien varaan? Jonkun on pakko ansaita perheessä palkkakin. Eikö niiden veronmaksajien perään täälä koko ajan huudella, kun on veronmaksajat vähissä? Nyt oikein kehotat ihmisiä jättäytymään toisten elätettäväksi. Eihän toi ole mistään kotoisin tommonen.

        Miksi muuten luulet että jotkut saisi mitään syyllisyyttä abortista jos suurempi syyllisyys tulee siitä että on uskaltantu synnyttää lapsia tähän maailmaan kärsimään. esim sairaan lapsen. Joku voi tuntea tosi monesta asiasta syyllisyyttä. Abortistakin pääsee yli jossain vaiheessa varsinkin kun tietää että on tehnyt oikeastaan hyvän teon. terveisin eräs masentunut äiti. Uskotko että joskus abortti on se paljon parempi vaihtoehto. Sitä mieltä olen että abortti pitää tehdä mahdollisimman pian ja onhan siihen meillä mahdollisuus.


      • Anonyymi

        " joka maksaa sitten niitä veroja ja osallistuu tekemällä työtä tämän kansan eteen"

        Ja miksei jatcaisi sitä äitiyslomankin jälceen? Nyt kuitenkin on yhteiskunnaltakin viety taas yksi tuleva vuosikymmenten veronmaksaja. Miksi kuvittelet, että kaikki perheelliset olisi lopun el.ämänsä tukien ja jopa soss.un varassa?

        " jos suurempi syyllisyys tulee siitä että on uskaltantu synnyttää lapsia tähän maailmaan kärsimään. esim sairaan lapsen."

        Hirv.eä syyll.isyys varmasti tuleekin siitä jos antaa lapsenkin jadcaa el.ämää? :D
        Aborteista joku pari prosenttia on tehty lapsen sairauden takia.

        "on tehnyt oikeastaan hyvän teon."

        Kyllä varmasti se masennuskin paranee näin "hyvillä" teoilla. Hieman jää vain hämärän peittoon, mitä hyvää voisi olla toisen väci valdaisessa t***amisessa.
        Ainoastaan cuol.eman vacavilla terveyssyillä abortti voi joskus olla se vähemmän huono vaihtoehto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tajua tätä teidän hurskastelua siitä että pitäis saada Suomelle lisää veronmaksajia, mutta tuomitsette jonkun joka maksaa sitten niitä veroja ja osallistuu tekemällä työtä tämän kansan eteen. Ei tajuu. Oliko se vain kaunopuhetta? Kenen niitä veroja pitäis maksaa ja työtä tehdä jos kaikki jää kotiin sossun elätettäväksi? Et tajua elämästä mitään, jos luulet että jotkut voi alkaa sossun tukien varassa elämään.

        " Oliko se vain kaunopuhetta? Kenen niitä veroja pitäis maksaa ja työtä tehdä jos kaikki jää kotiin sossun elätettäväksi? Et tajua elämästä mitään, jos luulet että jotkut voi alkaa sossun tukien varassa elämään."

        Näin vastaa abortinvastustaja ad hominem-ketjussa "Abortinsuosijoiden taustat":

        "Ei ole ilmaisia lounaita mutta sitähän ei vassari käsitä, kun ei käy työssä eikä yritä."

        Eli jos et käy töissä tai käyt töissä, se ei abortinvastustajalle sovi. :) SJos saat jotain ilmaiseksi, olet vassari ja elätti. Jos käyt töissä ja yrität, olet omanapaprinsessa itsekäs hengenriistäjä, vaikka keltään ei ole riistetty henkeä ja kyse on perheen elatuksen vaarantumisesta. Aina kun elatus on yhden varassa ja se ainut sattuu olemaan äiti niin tilanne on ihan toinen kuin jos on kaksi ansaitsevaa.

        Siis on parempi tehdä miten itse katsoo parhaaksi, koska nimittelyä ja halventamista tulee joka tapauksessa. Oman perheen tilanne, sekä oma jaksaminen on kaikkein tärkein kun muiden elämä riippuu itsestä. Ei nämä ketään naista tai äitiä auta hädässä vaan hakevat vain kohdetta omalle raivolleen. Puolison tai muun perheenjäsenen sairaus tai huonontunut terveyden tilanne ei ole edes sosiaalinen syy, vaan on 1§:n kuudes kohta.

        Tämä oli siis tarkoitettu kirjoittajalle joka kertoi että on perheen elättäjä ja puoliso sairas. En tiedä onko kyseessä sama jolle vastasin, kun ei enää ole kertanimimerkkejä käytössä. Monenlaisia tarinoita mahtuu elämään. Tsemppiä ja jaksamista toivottelen! Ja niitä voimia myös (mitä täällä ei saisi sitäkään toivottaa :)) )


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        " Oliko se vain kaunopuhetta? Kenen niitä veroja pitäis maksaa ja työtä tehdä jos kaikki jää kotiin sossun elätettäväksi? Et tajua elämästä mitään, jos luulet että jotkut voi alkaa sossun tukien varassa elämään."

        Näin vastaa abortinvastustaja ad hominem-ketjussa "Abortinsuosijoiden taustat":

        "Ei ole ilmaisia lounaita mutta sitähän ei vassari käsitä, kun ei käy työssä eikä yritä."

        Eli jos et käy töissä tai käyt töissä, se ei abortinvastustajalle sovi. :) SJos saat jotain ilmaiseksi, olet vassari ja elätti. Jos käyt töissä ja yrität, olet omanapaprinsessa itsekäs hengenriistäjä, vaikka keltään ei ole riistetty henkeä ja kyse on perheen elatuksen vaarantumisesta. Aina kun elatus on yhden varassa ja se ainut sattuu olemaan äiti niin tilanne on ihan toinen kuin jos on kaksi ansaitsevaa.

        Siis on parempi tehdä miten itse katsoo parhaaksi, koska nimittelyä ja halventamista tulee joka tapauksessa. Oman perheen tilanne, sekä oma jaksaminen on kaikkein tärkein kun muiden elämä riippuu itsestä. Ei nämä ketään naista tai äitiä auta hädässä vaan hakevat vain kohdetta omalle raivolleen. Puolison tai muun perheenjäsenen sairaus tai huonontunut terveyden tilanne ei ole edes sosiaalinen syy, vaan on 1§:n kuudes kohta.

        Tämä oli siis tarkoitettu kirjoittajalle joka kertoi että on perheen elättäjä ja puoliso sairas. En tiedä onko kyseessä sama jolle vastasin, kun ei enää ole kertanimimerkkejä käytössä. Monenlaisia tarinoita mahtuu elämään. Tsemppiä ja jaksamista toivottelen! Ja niitä voimia myös (mitä täällä ei saisi sitäkään toivottaa :)) )

        "nimittelyä ja halventamista tulee joka tapauksessa."

        Kaivelet taas väen vängällä jostain hatustasi näitä peräddömiä syydöcsiäsi.
        Tietenkin yhteiskunta tukee hyödyllisiä asioita (mm. äitiyslomat ja lapsilisät), ja töissä voi kyllä käydä lapsia t***amattakin. Mutta tätähän sinä et siellä kaiken väärisdävässä cuplassasi kykene tajuamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "nimittelyä ja halventamista tulee joka tapauksessa."

        Kaivelet taas väen vängällä jostain hatustasi näitä peräddömiä syydöcsiäsi.
        Tietenkin yhteiskunta tukee hyödyllisiä asioita (mm. äitiyslomat ja lapsilisät), ja töissä voi kyllä käydä lapsia t***amattakin. Mutta tätähän sinä et siellä kaiken väärisdävässä cuplassasi kykene tajuamaan.

        "Ei ole ilmaisia lounaita mutta sitähän ei vassari käsitä, kun ei käy työssä eikä yritä."

        Justiin niin ei kato vassari käsitä, ettei kaikki rinsessat voi jäädä kotiin makoilemaan ja kynsiä lakkaileen ja tuuranputki auki lisääntyä holtittomasti ja yhteiskunnan avulla. Jolla on varaa niin tehkööt lapsia mutta köyhät vassarit saa luvan mennä töihin eikä oottaa ilmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sellainen on fiksu joka tietää mitä elämältä haluaa ja elää niin. Tyhmä ihminen eläis kuten muut haluaa, muitten mieliksi. Kun jokainen on vähä erimieltä niin ketäkö pitäis eniten miellyttää ettei vain tule valittamista. Miks pitää miellyttää muita?

        Kunhan ei riko lakia jokaisella on oikeus elää tavallaan. Minusta toisen tyhmäksi sanominen ei ole fiksua. 😕 miten muka toisen tekee tyhmäksi se että sinä et hyväksy jonkun elämän tyyliä tai ajatuksia? Voi olla että älykkyystestissä häviäjä oiskin se joka muita tyhmäksi sanoo.

        "Kunhan ei riko lakia jokaisella on oikeus elää tavallaan. "

        Lain rikkomisesta sen verran että kyllä sitä tulee rikottua mut pieniä rikkeitä kuten parkkisakkoja ja ylinopeussakkoja, olen ajanut kerran pätkän kännissäkin mökkitiellä ku piti siirtää autoa. Riippuu asiasta ja kyllä abortin hankkisin jos laki kieltäis. Ukko ei halua muksuja vaivoikseen. Se hankkis mulle itse pillerit siihen jos en ite hankkis. :-D Olen myös juonut alaikäsienä alkoholia. Usein. Mopolla ilman korttia ajanu... Mitähän muuta vielä... olen ylittänyt rautatien väärästä kohtaa. Ai niin ja kävellyt usein punaisia päin ja ajanutkin. Jos seksi olisi laitonta niin varmaan olis aika monta rikollista meillä... :-D Hyvää Lomaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kunhan ei riko lakia jokaisella on oikeus elää tavallaan. "

        Lain rikkomisesta sen verran että kyllä sitä tulee rikottua mut pieniä rikkeitä kuten parkkisakkoja ja ylinopeussakkoja, olen ajanut kerran pätkän kännissäkin mökkitiellä ku piti siirtää autoa. Riippuu asiasta ja kyllä abortin hankkisin jos laki kieltäis. Ukko ei halua muksuja vaivoikseen. Se hankkis mulle itse pillerit siihen jos en ite hankkis. :-D Olen myös juonut alaikäsienä alkoholia. Usein. Mopolla ilman korttia ajanu... Mitähän muuta vielä... olen ylittänyt rautatien väärästä kohtaa. Ai niin ja kävellyt usein punaisia päin ja ajanutkin. Jos seksi olisi laitonta niin varmaan olis aika monta rikollista meillä... :-D Hyvää Lomaa!

        On siellä varmaan onn.ellinen laatu el.ämä ja tasapuolinen suhde jonkun mul*un ucon mieli valtasen tossun alla talutus nuorassa. Toisaalta ei sinun mor.aalisilla cyvyillä varustettu oikein parempaa voisi saadakaan.


    • Anonyymi

      Ja ymmärrän senkin että jollakin voi koko ura ja palkka tulla siitä on kroppa kunnossa, fitnessmallit ja urheilijat sen lisäks että on joku työ missä ei saa lihoa yhtään ja laitta kroppaansa pilalle. Kuka mistään toisen tilanteesta voi tietää yhtikäs mitään?

      • Anonyymi

        Sinä et kuitenkaan kuulu tuohon ryhmään.
        Onkin muuten erittäin viehättävä ilmestys, kun erittäin hyvä kroppainen treenattu nainen on raskaana.
        Tämmöinen nainen on synnytyksen jälkeen kolmen kk päästä entistä ehompi hehkeä äiti.
        Voi olla lastenvihaajien tietty vaikea tätä käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et kuitenkaan kuulu tuohon ryhmään.
        Onkin muuten erittäin viehättävä ilmestys, kun erittäin hyvä kroppainen treenattu nainen on raskaana.
        Tämmöinen nainen on synnytyksen jälkeen kolmen kk päästä entistä ehompi hehkeä äiti.
        Voi olla lastenvihaajien tietty vaikea tätä käsittää.

        "Tämmöinen nainen on synnytyksen jälkeen kolmen kk päästä entistä ehompi hehkeä äiti."

        Ei äidit ehdi treenata, kun pitäisi nukkuakin. Kohtuuttomia vaatimuksia...

        Parempi olla tekemättä lapsia niin ei treenit jää tauolle ja kroppa pilaannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämmöinen nainen on synnytyksen jälkeen kolmen kk päästä entistä ehompi hehkeä äiti."

        Ei äidit ehdi treenata, kun pitäisi nukkuakin. Kohtuuttomia vaatimuksia...

        Parempi olla tekemättä lapsia niin ei treenit jää tauolle ja kroppa pilaannu.

        Hyvin moni näkyy ehtivän. On muuten ilo silmälle vaunujen kanssa lenkkeilevä äiti. Tulee ihan hyvä mieli nähdä, että on oikeita naisia vielä olemassa nuoressakin polvessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin moni näkyy ehtivän. On muuten ilo silmälle vaunujen kanssa lenkkeilevä äiti. Tulee ihan hyvä mieli nähdä, että on oikeita naisia vielä olemassa nuoressakin polvessa.

        "Tulee ihan hyvä mieli nähdä, että on oikeita naisia vielä olemassa nuoressakin polvessa."

        Handmaid's Tale -sarjassakin jaotellaan juuri kuten sinäkin sanot, naiset "epänaisiin" ja "oikeisiin naisiin". Epänaiseksi saa mies määritellä kenet haluaa, "oikeita naisia" lyödään ja pahoinpidellään vähän vähemmän, koska he ovat niitä punaisiin pukeutuneita synnytysorjia. Ei muuten hakattaisi vähemmän mutta kun se raiskauksen seurauksena syntyvä lapsi voisi vahingoittua. Tosin silläkään ei ole mitään väliä sitten kun se syntyy, vaan se saa kuolla jos joku mies ei anna lupaa hoitaa sairasta lasta. Ihan pelottavan samanlaista on tämä vastustajien ajatusmaailma, kun fiktiivinen dystooppi-sarja.

        Minustakin on mukava kyllä nähdä vauvanvaunuja ja pariskunta lykkimässä niitä onnellisen näköisenä. Onhan vauva toivottu. Sitten taas tulee niin surullinen olo, kun lähes aamu törmään pysäkillä erääseen alkoholistiäitiin, jolla kaksi riepuihin puettua alle kouluikäistä lasta, kengät jalassa tai ei.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Tulee ihan hyvä mieli nähdä, että on oikeita naisia vielä olemassa nuoressakin polvessa."

        Handmaid's Tale -sarjassakin jaotellaan juuri kuten sinäkin sanot, naiset "epänaisiin" ja "oikeisiin naisiin". Epänaiseksi saa mies määritellä kenet haluaa, "oikeita naisia" lyödään ja pahoinpidellään vähän vähemmän, koska he ovat niitä punaisiin pukeutuneita synnytysorjia. Ei muuten hakattaisi vähemmän mutta kun se raiskauksen seurauksena syntyvä lapsi voisi vahingoittua. Tosin silläkään ei ole mitään väliä sitten kun se syntyy, vaan se saa kuolla jos joku mies ei anna lupaa hoitaa sairasta lasta. Ihan pelottavan samanlaista on tämä vastustajien ajatusmaailma, kun fiktiivinen dystooppi-sarja.

        Minustakin on mukava kyllä nähdä vauvanvaunuja ja pariskunta lykkimässä niitä onnellisen näköisenä. Onhan vauva toivottu. Sitten taas tulee niin surullinen olo, kun lähes aamu törmään pysäkillä erääseen alkoholistiäitiin, jolla kaksi riepuihin puettua alle kouluikäistä lasta, kengät jalassa tai ei.

        Oletko tarjonnut äidille ja lapsille apua vai ovatko he mielestäsi epänainen ja sen jälkeläiset, koska nainen ei ole äärifeministi?
        Hänellähän voi olla jokin hetkellinen vaikeus joka ratkettuaan avaa uuden aukeaman elämässä.
        Enkä siis tarkoita auttamisella lasten satuttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tarjonnut äidille ja lapsille apua vai ovatko he mielestäsi epänainen ja sen jälkeläiset, koska nainen ei ole äärifeministi?
        Hänellähän voi olla jokin hetkellinen vaikeus joka ratkettuaan avaa uuden aukeaman elämässä.
        Enkä siis tarkoita auttamisella lasten satuttamista.

        "Oletko tarjonnut äidille ja lapsille apua vai ovatko he mielestäsi epänainen ja sen jälkeläiset, koska nainen ei ole äärifeministi?"

        Kuka kenenkään maailmankatsomuksesta voi tietää päällepäin? Eikös abortinvastustajien tehtävä ole auttaa lapsia joita jotkut holtittomasti tehtailee? Sehän on heidän ideologiaa. Eiks se elämä ollutkaan onnelaa kun lapsia tulee? Mutta koskas abortinvastustaja nyt mistään lapsista välittää....


      • Anonyymi

        Totta. Laita myös merkille, että sossubaatti ei muka itse ole vastannut...
        Käydään hätärynkkään poistot, koska ei voi myöntää ettei naisen ja lasten kohtalo kiinnosta kun ne on tavallista rahvasta. Niistä ei saa edes hyvepisteitä.


      • Anonyymi

        Entä ne joille abortti ei ollutkaan voimaannuttava vapauden ja onnen taivas, vaan loppu elämän dr.aumadisoiva shyyllisyys vankila, mitä olet tehnyt heidän hyväksi?

        Katsotaanpa, tuleeko jälleen vastauksena pikaista poisto rynccäystä, dörcyisiä h.erjoja vai radio hiljaisuus.


      • Anonyymi

        Eikä saa todeta kuinka vastustajat välittää ja yrittää suojella niitäkin lapsia, joita eräät mieluiten haluaisi heng.ildä.. Liian tyhj.entäävää tietysti jälleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä saa todeta kuinka vastustajat välittää ja yrittää suojella niitäkin lapsia, joita eräät mieluiten haluaisi heng.ildä.. Liian tyhj.entäävää tietysti jälleen.

        Sillä lailla taas.. Miksi vastustajilta on ciell.eddy kirjoittaa l**min l**dyistä lapsista, ja cysyä mitä suosija fan.aadicco on tehnyt näiden auddamiseksi?


    • Tervehdys ap,
      voisitko ajatella luovuttavasi munasoluja naiselle, joka itkee lapsenkaipuuta päivittäin?
      Tässä yksi sellainen, ja jo yli 40 -vuotias..

      • Anonyymi

        Tasan ei käy onnen lahjat. Jos ei lasta tule se on vaan Jumalan tahto. Muu on puuttumista luonnonjärjestykseen. Katulapsia on 50000 suomessakin joita ei kukaan ole halunnut. Kannattaa adoptoida eikä itsekkäästi haluta omaa.


      • Anonyymi

        Ällös opeta viisaampias.
        Adoptio ei sovi kaikille.
        Sitä paitsi yli 40 -vuotias ei saa enää pientä lasta.
        Avoliitossa asuva ei ole edes oikeutettu adoptioon, yksinäinen kyllä.

        Adoptiolapsen hankinnassa menee vuosia ja vaatii paljon paperityötä ja viranomaistahojen kanssa keskustelua sekä psykologikäyntejä.


      • Cannaddanee vielä harcida. Laaduccaambaa davaraacin on varmasti darjolla. Mor.aaIi v.*jeishuus saattaa beriydyä.

        "Kannattaa adoptoida" jne.

        Siinä baadosdelee taas eräs joka ei tiedä adopdioista ciccareencaan verdaa.. Esim. äärimmäisen tiucoista krideereistä vanhemmille. Lapsia ei sitä paitsi cerda kaikkiaan ole, koska nykyisin ulko maillakin enenevässä määrin lapset adopdoidaan koti maahan, tai shurvhaisdaan v*em.äriin, tämän huippu sivisdyneen "naisen oicheuden" myötä..

        Mistä vetelet jotakin katulapsi tilastoja, Suomessa? : D Oliko taaskaan mitään todisteita?


    Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe