Tunnen oloni lihavaksi

Anonyymi

Heips! Olen kohta 15v tyttö ja olen noin 170cm ja 80kg. Koko ajan kuulen sitä kaikilta kuinka lihava tai iljttävä olen. Liikun päivittäin ja syön normaalisti ja monipuolisesti. Karkkia tai muuta hyvää syön vain kerran viikossa. Vatsasta saan koko ajan kuulla kun se roikkuu. Vartalo mulla luokiteltu tiimalasiks. Oon jaloistani pitkä ja lihaksikas. Mutta koko ajan tunnen oloni liian läskiksi kun en voi olla kokoa 36 niinkuin kaikki muutkin mun ikäset. Rannalle en uskalla enää mennä ollenkaan, kun ahdistaa niin paljon. Kaverit sanoo et oon kaunis ja muuta mutten koskaan tunne oloani semmoseks. Äiti on koko ajan haukkumassa (kuten myös kaverinkin äiti kutsuu liian isoksi ja että pitäis olla laiha niin on kaunis) ja mummo sanoo että mulla on liian löysä vatsa. Olen niin ahdistunut omasta kehostani että itken joka yö itseni uneen kun on niin lihava olo ja tuntuu ettei mikään auta. Onko kellään neuvoja miten voin laihtuu 30kg tän kesän aikana? Vastauksia pian!

9

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos laihduttamaan alat älä nyt vain 30kg pudotusta ota tavoitteeksi, silloin menee liian luiseksi. 15-20kg pudotuksella varmasti tulee jo näkyvä ero ja kyllä 80kg typy voi olla tosi nätti, älä sitä epäile.

    • Anonyymi

      Voi pientä!
      Pikku kulta ethän sinä ole lihava todellakaan.
      Olet pitkä ja kun kerroit olevasi tiimalasi niin olet silloin muodokas nainen.
      Ei tuo ole lihavuutta nähnytkään, miksi sinun tarvitsisi olla tikkuakka?
      Uskoisin että sinulla on muodokas vartalo joka on vain plussaa naiselle, muodokas ei tarkoita lihavaa.
      Esim Marilyn Monroe oli aika leveälanteinen eikä todellakaan lihava.
      Tämä fitnes-villitys tekee naisista ihan luonnottoman näköisiä, ei naisella tarvitse olla esim.lihaksikkaat käsivarret. Mielestäni se ei ole edes kaunista ja vie naisellisuutta naisesta pois.
      Meneillään on muutenkin aikamoinen sota luonnollista naiseutta kohtaan, pinkeä pitäisi olla, nuoret naiset jostain syystä haluavat osa olla mahdollisimman sukupuolettoman näköisiä, hiukset ajetaan ja tatsoja kuin merimiehillä.
      En ymmärrä.
      Älä sinä huoli, äläkä anna kenenkään käyttää itseäsi hyväksi, take care tytteli!
      T. Täti-ihminen

    • Anonyymi

      Ei tuo paino aivan paha ole

      Pituuttakin varmaan saat lisää vielä :)

    • Anonyymi

      Suosittelen paastoa! Iltapalan ja aamiaisen väliin jättäminen niin että vuorokaudessa ainakin 12 tuntia syömättä olisi tavoite. Aluksi voi tulla päänsärkyä, jatkuvaa nälkää yms. mut parin päivän päästä olo on kevyt ja taivaallinen. Monet lääkäritkin suosittelee tätä. Äitinikin sanoi, että ihmisen paino muodostuu 80 % siitä miten syömme ja 20% siitä miten liikumme. Yritä myös muistaa, että olet niin paljon enemmän kuin kehosi. Mieti kuinka kauniit kasvot sinulla on, kuinka ihana luonteesi on ja kuinka paljon sinua rakastetaan. Totuus on, että kaikki maallinen on katoavaa, joten älä turhaksi huolehdi miltä ulkoinen kuvasi näyttää.

      • Anonyymi

        Aamiainen on päivän tärkein ateria.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Älä ainakaan tuon ikäisenä ala millekään nälkäkuureille niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä äläkä kuuntele liikaa toisten mielipiteitä jos liikkuu ja syö terveellisesti ja on hyvinvoiva se on pääasia.Kasvuiässä on parempi olla vaikka vähän ylipainoinen kuin alipainoinen jos ravintoa ei saa riittävästi se haittaa kasvua ja kehitystä.Jos taas katsotaan minkälaisella treenillä laihtuu maratoonarit ovat kaikki hoikkia.Liikuntaa voi lähes varauksetta suositella kaikille perusterveille.Ruokavaliosta kannattaa ehdottomasti keskustella ammattitaitoisen ravitsemusterapeutin kanssa.Omaa elämäänsä ei voi elää muiden mielipiteiden mukaan.

    • Anonyymi

      Painoa ei ole liikaa.Olet vain liian lyhyt.
      Pituutta pitäisi olla 190 cm.

      • Anonyymi

        Miksi tuommoista viitsit kirjoittaa 15 vuotiaalle herkälle tytölle? Hän on ihan hyvässä painossa.
        Lisäksi jos on lihaksikas ja tiimalasi niin ei tarvitse olla edes pyöreä tuolla painolla, ihan normaali.
        Pahinta olisi että hän ryhtyisi ihan turhaan rääkkäämään itseään kitudietillä ja sairastuisi vielä syömishäiriöön.
        Hän on hyvä noin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe