Minkä ikäinen olit kun huomasit olevasi bi?

Entä mistä se ajatus lähti?

35

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmm, ehkä n. 46v. Huomasin yhden työkaverin katsovan perääni (usein) ja yhdessä tapahtumassa, kun hämärässä seisoi lähelläni tajusin, vau miten hyvältä hän näyttää, halusin suudella häntä. Heti en itsekään ajatusta "sulattanut" mutta nyt olen hyväksynyt sen, että kumppanini voisi olla mies tai nainen.

      • Anonyymi

        Yövyn sellasessa opistolla, siellä pakolais pojat
        Opiskeli suomea,.he ruokailivat samoissa tiloissa kun, vierat,,huomasin et


    • Anonyymi

      Jep! Lukioikäisenä huomasin katsovani niin miehiä kuin naisia "sillä silmällä". Molemmat tullut koettua ajan saatossa. Nyt ikää vajaa 50. Vastaaja bimies Savosta😉

    • Anonyymi

      Minulla kävi niin, että joskus varhaisteininä tajusin, että muut tykkäävät joko-tai. Itsellä oli aina ollut ihastuksia sekä pojissa että tytöissä.

      Pojat ovat kuitenkin vieneet voiton: eka kunnon rakastuminen tapahtui 13-vuotiaana, kun naisrakastumisen koin vasta parikymppisenä (silloin löysin käsitteen bi-seksuaalisuus). Pitkistä rakkaussuhteistani lähes kaikki ovat olleet miehiin, vain yksi parin vuoden periodi naisen kanssa.

      Koen, että sukupuolella ei oikeasti ole merkitystä mieltymyksissäni, mutta samansukupuolisiin (eli naisiin) ei ole niin helppo törmätä kun ei etsi mitään tiettyä.

      Nykyisin olen naimisissa kymmenettä vuotta. Miehelläni on myös toinen nainen, itse pärjään ilman.

      • Silloin kun itse olin teini (kauan aikaa sitten 😂) muistelen, että puhuttiin vain heteroista vs. homoista/lesboista. Nykyään taas tuntuu olevan vaikka minkä sortin suuntautumista, niin että itse olen ainakin tippunut kärryiltä jo aikaa sitten 😉


    • Anonyymi

      En tiiä ees oonko... Teini-iässä aloin näkee unia joissa imin munaa ja mua pantiin. Ja unissa se mun rooli oli jotenkin alistuvan palveleva. Semmosista muutamaa vuotta myöhemmin sit kokeiluihin MTV3: chatin kautta.

      En kato miehiä sillä silmällä. Ei mulla miesten kanssa yleensä ees seiso. Mut silti vaan mulla on se puoli joka haluu miehen alle.

    • Anonyymi

      En tiedä mistä moinen johtuu, johtuuko se, jotenkin isän tai rakkauden kaipuusta vai siitä, että nainen on pettänyt, mutta huomasin katselevan miehiä varmaan jo 16-17 vuotiaana. Naisten kanssa olen ollut seurustelusuhteessa ja touhunut, mutta aina on ollut vetoa myös miehiin.
      Olen huomannut myös sen, että ihastun persooniin-oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Kaapissa olen, siksi tämä onkin välillä niin suunnattoman vaikeaa ja raskasta.
      Kaverit kyllä ihmettelee, miksen hengaile (varsinkin baari-illan jälkeen) nykyään naisten kanssa, kuten ennen.

    • Anonyymi

      14-vuotiaana. Sen jälkeen tajusinkin olevani lesbo, mutta nyt 34-vuotiaana arvelen välillä olevani sittenkin bi. En oikein ymmärrä itseäni. Tunnen jotain vetoa miehiin, mutta en oikein tiedä, mitä se on. Minua kiehtoo seksi miehen kanssa, mutta muuten olen kiinnostunut enemmän naisista. En edes tiedä, olenko bi vai mitä nämä ajatukseni ovat.

      • Anonyymi

        Mulla meni niin päin että 14v olin heterto enkä miettinytkään muuta. Nyt 36 vuotiaana ymmärsin pitäväni myös miehistä. Tai tarkemmin sanoen haluan seksiä miesten kanssa ja siihen liittyy että saan nautintoa naiseksi pukeutumisesta. Onko tämä jonkunlainen miesten versio lebojen maskuliinen nainen ja naisellinen nainen asetelmasta? Eli olen kai bisse. Niin ja olen mies. Mutta kuitenkin kumpaakin sukupuolta olevilla bisseillä on varmaan samat kysymykset mielessä. Olen miettinyt voisinko olla suhteessa miehen kanssa mutta aina kuitenkin ajatukset kääntyvät tuossa naisiin.

        Monesti täällä keskustelu loppuu jos mies kommentoi jotain naispuolisten bissejen ketjuun. Se on harmi kun vaikka olen mies tunnistan kuitenkin samoja ajatuksia ja tuntoja kuin mullakin on. Ehkä joku nainen tunnistaa jotain itsessään omista kirjoituksistani. En tiedä ovatko naiset tarkkanäköisempiä vai vain verbaalisesti parempia. Mutta monta kertaa olen noista keskusteluita löytänyt jotain joka on saanut minut ymmärtämään paremmin itseäni.


      • Anonyymi

        Kiva että mieskin rohkaistuu tänne kirjoittamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla meni niin päin että 14v olin heterto enkä miettinytkään muuta. Nyt 36 vuotiaana ymmärsin pitäväni myös miehistä. Tai tarkemmin sanoen haluan seksiä miesten kanssa ja siihen liittyy että saan nautintoa naiseksi pukeutumisesta. Onko tämä jonkunlainen miesten versio lebojen maskuliinen nainen ja naisellinen nainen asetelmasta? Eli olen kai bisse. Niin ja olen mies. Mutta kuitenkin kumpaakin sukupuolta olevilla bisseillä on varmaan samat kysymykset mielessä. Olen miettinyt voisinko olla suhteessa miehen kanssa mutta aina kuitenkin ajatukset kääntyvät tuossa naisiin.

        Monesti täällä keskustelu loppuu jos mies kommentoi jotain naispuolisten bissejen ketjuun. Se on harmi kun vaikka olen mies tunnistan kuitenkin samoja ajatuksia ja tuntoja kuin mullakin on. Ehkä joku nainen tunnistaa jotain itsessään omista kirjoituksistani. En tiedä ovatko naiset tarkkanäköisempiä vai vain verbaalisesti parempia. Mutta monta kertaa olen noista keskusteluita löytänyt jotain joka on saanut minut ymmärtämään paremmin itseäni.

        Kiva kun kirjottelit/vastailit 😊 Tylsä juttu jos sulla on tuommoinen kokemus, että keskustelu monesti lakkaa jos miehenä ottaa siihen osaa 😐 Tää palsta on nykysellään kyllä tosi hiljainen ja varsinkin miehet näyttäisi olevan erityisen hiljaisia. Tuntuu myös siltä, ettei tämä Suomikaksnelosen anonyymi-uudistus ainakaan lisännyt keskustelun/keskustelijoiden määrää 😑


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiva kun kirjottelit/vastailit 😊 Tylsä juttu jos sulla on tuommoinen kokemus, että keskustelu monesti lakkaa jos miehenä ottaa siihen osaa 😐 Tää palsta on nykysellään kyllä tosi hiljainen ja varsinkin miehet näyttäisi olevan erityisen hiljaisia. Tuntuu myös siltä, ettei tämä Suomikaksnelosen anonyymi-uudistus ainakaan lisännyt keskustelun/keskustelijoiden määrää 😑

        Näitä kun lukee tuntuu että ainoastaan ukkomiehet jotka ovat naisen kanssa naimisissa ovat bissejä. Vapaa mies jolla on bi seksuaalisia taipumuksia tuntuu olevan täällä se varsinainen tabu;D Ehkä pelätään että sinkku mies ei osaa tai halua säilyttää ukkomiesten salaisuutta. Vaikka en kyllä sekaantuisi varattuihin miehiin. Kun miettii kaapista tuloa niin onko se kuitenkin helpompaa lopulta homolle tai lesbolle kuin bisselle. Näille on selvää että vain sama sukupuoli kiinnostaa mutta bisse voi ihastua vastakkaiseenkin ja silloin bi-seksuaalisuus voi olla taakka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kun lukee tuntuu että ainoastaan ukkomiehet jotka ovat naisen kanssa naimisissa ovat bissejä. Vapaa mies jolla on bi seksuaalisia taipumuksia tuntuu olevan täällä se varsinainen tabu;D Ehkä pelätään että sinkku mies ei osaa tai halua säilyttää ukkomiesten salaisuutta. Vaikka en kyllä sekaantuisi varattuihin miehiin. Kun miettii kaapista tuloa niin onko se kuitenkin helpompaa lopulta homolle tai lesbolle kuin bisselle. Näille on selvää että vain sama sukupuoli kiinnostaa mutta bisse voi ihastua vastakkaiseenkin ja silloin bi-seksuaalisuus voi olla taakka.

        Kyllä se on aika useasti ainakin omalla kohdalla tuntunut siltä, että helpompaa olisi olla lesbo tai hetero kuin bi 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla meni niin päin että 14v olin heterto enkä miettinytkään muuta. Nyt 36 vuotiaana ymmärsin pitäväni myös miehistä. Tai tarkemmin sanoen haluan seksiä miesten kanssa ja siihen liittyy että saan nautintoa naiseksi pukeutumisesta. Onko tämä jonkunlainen miesten versio lebojen maskuliinen nainen ja naisellinen nainen asetelmasta? Eli olen kai bisse. Niin ja olen mies. Mutta kuitenkin kumpaakin sukupuolta olevilla bisseillä on varmaan samat kysymykset mielessä. Olen miettinyt voisinko olla suhteessa miehen kanssa mutta aina kuitenkin ajatukset kääntyvät tuossa naisiin.

        Monesti täällä keskustelu loppuu jos mies kommentoi jotain naispuolisten bissejen ketjuun. Se on harmi kun vaikka olen mies tunnistan kuitenkin samoja ajatuksia ja tuntoja kuin mullakin on. Ehkä joku nainen tunnistaa jotain itsessään omista kirjoituksistani. En tiedä ovatko naiset tarkkanäköisempiä vai vain verbaalisesti parempia. Mutta monta kertaa olen noista keskusteluita löytänyt jotain joka on saanut minut ymmärtämään paremmin itseäni.

        Transseksuaalinen bisse, näin niinkuin lyhyesti.


      • Anonyymi

        Taisin olla 14 tai 15 kun saunottiin samanikäisen serkun kanssa ja juteltiin tytöistä. Jutut meni seksistä haaveiluun ja molemmilla alkoi ottaa eteen ihan kunnolla. Minä ehdotin ensimmäisenä että kokeillaanko suihinottoa. Siellä sitten saunan lauteilla imettiin toisiamme vuorotellen. Jatkossa sama kuvio toistui aina saunassa. Minä imin serkun ensin loppuun asti, ja hän sen jälkeen minut. Nykyisin ei enää usein nähdä, mutta ollaan touhuttu vielä kolmekymppisinäkin silloin tällöin.
        Toisinaan olen tapaillut myös vanhempia ukkomiehiä seksin merkeissä. Yleensä olen näissä tapaamisessa se antava osapuoli, nautin ottaa suihin. Kerran myös antanut itseä reilu parikymmentä vuotta vanhemman miehen panna kunnolla, tykkäsin kyllä siitäkin aika paljon. Kylläpä alkoi taas tekemään miestä mieli kun muistelee. Viime kerrasta on jo viitisen vuotta.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä se on aika useasti ainakin omalla kohdalla tuntunut siltä, että helpompaa olisi olla lesbo tai hetero kuin bi 🙄

        Täysin samaa mieltä kanssasi. Väliin elämä yhtä tuskaa, kun ei ole varmuutta kumpaan suntaan tänään kallellaan. Bimies alle 50 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transseksuaalinen bisse, näin niinkuin lyhyesti.

        Vai voiko puhua transfetisismistä? Mun käsiyksen mukaan transseksuaalit ovat niitä jotka kokevat olevansa väärässä vartalossa. Transfetisistit haluavat taas toteuttaa itseään "naisena" muuten mutta eivät vaihtaa vartaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä kanssasi. Väliin elämä yhtä tuskaa, kun ei ole varmuutta kumpaan suntaan tänään kallellaan. Bimies alle 50 v.

        Sama täällä. Olen aina kaivannut heteroseksuaalista parisuhdetta naisen kanssa. Sitten mussa on kuitenkin tämä toinen puoli joka pitää miehistä ja naisten vaatteista. Näin tässä saunassa komean miehen jolla oli hyvä vartalon malli ja upea perä. Olen muistellut jälkikäteen näkemääni ja miettinyt millaista olisi olla tuon miehen kanssa. Sen sijaan vaikka katselen naisiakin ei näiden vartalo ole jäänyt tolla tavalla mieleen. No ei kai hetero mies tällaisia mietikään. Onko tämä vain fantasiaa vai olenko kaappihomo joka on pienen askelen päässä asian laidan myöntämisessä itselleen. Käykö samalla lailla kun tajusin olevani bi seksuaali. Huomaan että olen etsinyt naisista vain ystävyyttä ja läheisyyttä. Seksuaalinen kiinnostukseni on ainakin tällä hetkellä vain miehiin. Ehkä tämä on sitä bi seksuaalin ailahtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin olla 14 tai 15 kun saunottiin samanikäisen serkun kanssa ja juteltiin tytöistä. Jutut meni seksistä haaveiluun ja molemmilla alkoi ottaa eteen ihan kunnolla. Minä ehdotin ensimmäisenä että kokeillaanko suihinottoa. Siellä sitten saunan lauteilla imettiin toisiamme vuorotellen. Jatkossa sama kuvio toistui aina saunassa. Minä imin serkun ensin loppuun asti, ja hän sen jälkeen minut. Nykyisin ei enää usein nähdä, mutta ollaan touhuttu vielä kolmekymppisinäkin silloin tällöin.
        Toisinaan olen tapaillut myös vanhempia ukkomiehiä seksin merkeissä. Yleensä olen näissä tapaamisessa se antava osapuoli, nautin ottaa suihin. Kerran myös antanut itseä reilu parikymmentä vuotta vanhemman miehen panna kunnolla, tykkäsin kyllä siitäkin aika paljon. Kylläpä alkoi taas tekemään miestä mieli kun muistelee. Viime kerrasta on jo viitisen vuotta.

        Minkä ikäinen,oot nyt,olisi mukava löytää mies joka antaa,olis tärkeä et olis kojemusta,en ole vieläkään pannu miestä vaikka haaveilen miehestä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiva kun kirjottelit/vastailit 😊 Tylsä juttu jos sulla on tuommoinen kokemus, että keskustelu monesti lakkaa jos miehenä ottaa siihen osaa 😐 Tää palsta on nykysellään kyllä tosi hiljainen ja varsinkin miehet näyttäisi olevan erityisen hiljaisia. Tuntuu myös siltä, ettei tämä Suomikaksnelosen anonyymi-uudistus ainakaan lisännyt keskustelun/keskustelijoiden määrää 😑

        Olen myös huomannu, etteivät miehet keskustele asiasta, mutta kokemuksesta tiedän, että bi-miehiä -etenkin ukkomiehissä on runsaasti. Minusta se on elämäni rikkaus!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä se on aika useasti ainakin omalla kohdalla tuntunut siltä, että helpompaa olisi olla lesbo tai hetero kuin bi 🙄

        Samaa mieltä, helpompaa olla homo kuin bisse.


    • Anonyymi

      Mä en tiedä oonko bi vai mikä, mutta ensimmäinen kokemus miehen kanssa tapahtui ihan tällä viikolla laivalla. Olin reissussa parin kaverin kanssa, molemmat perheellisiä eli lapset ja vaimot odottaa heitä kotona. Mä eronnut puolisen vuotta sitten.
      Kaverit menivät nukkumaan, kun pitkämatkalaisena olivat sopineet paluumatkan ajan ajavansa puokkiin. Mä jäin vielä ryypiskelemään ja heittäidyin naapuripöydän väen joukkoon. Läksin jossain vaiheessa vessaan ja pian perääni tuli yksi pöydäporukan mua muutaman vuoden nuorempi kundi. Jutustelun jälkeen, kaveri pyysi mua mukaan käymään hytissä (ottamassa snapsit). Käytiin ja otettiin yks, jos toinenkin. Pian kuunneltiin musaa. Olin lähdössä hytistä jo pois. Olin aika tuiskeessa. Huomasin, että kundi tarrasi mua olkapäästä ja alkoi suutelemaan. Sen muistan kun se kysyi onko tämä okei. En tiedä mikä muhun tuli, mutta suutelin takaisin. Pian maattiin sohvalla. Vaatteet pysyi kyllä päällä, mutta mua on jälkeen päin mietityttänyt se, että mikä helv...i mulle oikein tuli ja nyt mä oon miettinyt. Miksi se tuntui niin hyvältä.
      Pian kaiken tämän jälkeen palattiin yläkerran juomien ja pöytäseurueen luo. Jatkettiin iltaa ihan normaalisti.
      Nähtiin sattumalta seuraavana päivänä ja moikattiin. Pyysin kaverilta anteeksi käytöstäni, vaikka se sen aloitti. Mulla ei ollut mitään tuon suuntaisia ajatuksia hyttiin mennessä.
      Nyt mä en tiedä olenko mä bi vai mikä. Mutta ei hassumpi kokemus. Tiedä sitten mitä tapahtuu seuraavaksi, jos vastaavanlainen tapahtuma tulee eteen. Vai pitääkö laivareissut ja alkoholi unohtaa kokonaan. Naisista olen tykännyt aina, mutta suutelu miehen kanssa ei ole normaalia minua, varsinkaan jos se alkaa kiehtoo.

    • Anonyymi

      Olin vähän yli kaksikymppinen kun tiedostin olevani bi, rakastuin silloin ensimmäisen kerran naiseen. Tämä ei ollut itselleni mikään suuri kriisi, ehkä siksi koska olin vielä nuori ja identiteetti muutenkin vasta muotoutumassa. Ymmärrän että asian myöhemmällä iällä tiedostaneille tilanne saattaa olla toinen.

      Olen jo keski-ikäinen ja olen ollut parisuhteissa sekä naisten että miesten kanssa. Minua eivät ole koskaan kiinnostaneet minkäänlaiset polysuhteet eikä myöskään seksisuhteet. Minulle riittää yksi vakinainen suhde, enkä rakastuneena tunne mitään mielenkiintoa muihin. Sinkkuna voin aivan helposti elää ilman seksiä ja parisuhteessakin näen monet muut asiat keskeisimpinä, vaikka rakastuneena toki seksiä haluankin kumppanini kanssa.

      En yleensä kirjoita tälle palstalle ja harvoin luenkaan, koska koen aiheet ja näkökulman itselleni vieraiksi.

      • Anonyymi

        Olen joskus pohtinut, olenko poikkeava bi, kun en yhtään kaipaa polysuhdetta ja kun koen pelot pettämisestä toisen sukupuolen kanssa oudoiksi, itse sitoudun siihen suhteeseen jossa olen, enkä hae seikkailuja. Enkä myöskään etsi paikkaa parin kolmanneksi, mitä tarjouksia tulee paljon. Mutta onhan sitä näköjään muitakin vastaavia. 🙂


      • Anonyymi

        Kirjoituksesi voisi olla kuin omani, mietinkin hetken missä välissä olen tämän käynyt tänne kirjoittamassa :D

        Seksisuhteet ei ole ikinä kiinnostanut, puhumattakaan polysuhteista. Seksi kiinnostaa vain henkilön kanssa, johon olen ihastunut/rakastunut. Ja ei tosiaan mitään ongelmaa elää seksitöntä elämää sinkkuna. Ja todellakin yksi kumppani riittää.

        Identiteettini ei myöskään ole koskaan ollut kriisi. Nuoresta pitäen olen ihastunut naisiin, oletin sen olevan jotenkin normaalia :D ja että niin kaikki muutkin ihastuu, vaikka silloin miesten kanssa seurustelinkin.


    • Anonyymi

      Tuli yhtäkkiä tarve kirjoittaa ensimmäistä kertaa viesti Suomi24:seen. Minulla on yläkoulusta selkeimmät muistot ensimmäisistä naisihastuksista (nyt 22-vuotias nainen).

      Seitsemännellä luokalla kehuin ja silittelin jatkuvasti uuden ystäväni pitkiä ja sileitä hiuksia. Silloin en vielä ymmärtänyt käytöstäni. Kahdeksannella en saanut selvää tunteistani, kun eräs urheilullinen, "poikamainen tyttö" oli hauska, minulle kohtelias sekä kehui taideaineiden tuotoksiani. Huomasin tuntevani samoja tunteita kuin ihastuttavien poikien kanssa, mutta pistin tunteet sen piikkiin, että hämmennyin kyseisen tytön poikamaisuudesta. Heidän luokkansa oli kuitenkin samassa pakollisessa liikunnassa. Todella kliseisesti sitten tiedostin eräänä päivänä pukuhuoneessa (ei en nykyään tuijota muita naisia pukuhuoneissa, koska se on epäasiallista ja töykeää.. :D), että hetkonen, hänellä tosiaan on kunnon naisellinen kroppa eikä se tuntunut ajatuksena vastenmieliseltä. Päinvastoin. Samoin muut tytöt ympärillä näyttivät itse asiassa todella hyvältä.

      Tämän myötä "annoin itselleni luvan" ihastua kunnolla tekstini alussa mainitsemaani pitkähiuksiseen ystävään sekä aloin nähdä seksuaalisia unia myös naisista. Sen jälkeen ihastuin välillä miehiin, välillä naisiin.. Mielenkiintoista kyllä naiset, joihin olen ihastunut, ovat olleet tuota yhtä lukuunottamatta femiinisiä ja pitkähiuksisia. Miellän itsenikin ulkonäöltäni aika femiiniseksi. Mutta no, olen vasta elämäni alkupuolella, enkä tiedä millaisen upean ihmisen kanssa päädyn yhteen!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yläasteen olin just aloittanut kun eräs vanhempi mies sai houkuteltua kokeilemaan. Toki olin jo aikaisemminkin salaa himoinnut toisen jätkän munaa. Pari vuotta harrasteltiin lähes kaikkea paitsi panoja. Tyttöily alkoi kiihottamaan samoihin aikoihin. En muistele pahalla noita aikoja :)

    • Anonyymi

      Teininä huomasin että pidän miehistä ja naisista 🙂 .

      • Anonyymi

        Minäkin huomasin teininä, uniin tuli molemmat sukupuolet ja ne olivat aika villejä unia. Siitä se lähti.


    • Pääle kolmekymppinen, reilusti.

      • Pidin itseäni vuosikausia umpiheterona, mutta usein tunsin kiihottuvani naisvartaloista mm. musiikkivideoissa. Kuitenkin torjuin voimakkaasti sen tarkoittavan mitään. Silti kaikki päiväunet liittyy aina naisiin ja olen vieläpä maskuliininen ja mitä todennäköisemmin trans. Samaistun miehiin voimakkaasti, koko ikäni samaistunut. Biologinen sukupuoli on nainen siis.

        En ole siis koskaan ollut naisen kanssa intiimisti, mutta muutaman kerran olen tuntenut niin älytöntä fyysistä vetoa naista kohtaan, että tuntuu kuin halkeaisin. Erilaista kun miestä kohtaan. Miestä kohtaan se ei ole yhtä voimakasta, se himo. 😄


    • Se tapahtui kauan sitten , olin jotain 24 ja opiskelin Helsingissä. Erään samanikäisen kaverin kanssa silloin tällöin käytiin bottalla jne. Hän asui yksiössään kerrostalossa, kerran olimme tulossa luennolta kun Matti sanoi, että hänellä on saunavuoro kohta ja voisin tulla mukaan. Asuimme samalla suunnalla kaupunkia.

      Menimme saunaan, jossa riisuiduimme. Salaa katselimme toistemme vehkeitä, ainakin minä. Itselläni ei ollut mitkään suuret ja siksi olin hyvilläni kun Matillakaan ei ollut yhtään suuremman näköiset. Löylyn jälkeen menimme suihkuun, kun yllättäen Matti sanoi, että voisi pestä selkäni. Myönnyin, koska tapanani oli myöntyä aina muiden pyyntöihin.

      Matti saippuoi selkäni saippuoimalla kätensä ja sillä siveli selkääni. Se siinä pyynnössä olikin ihmeellistä, että meillä ei ollut mukana mitään sientä tai harjaa. Matti siveli hartioitani, risti-selkääni ja käsi siirtyi pakaroilleni. Säpsähdän, ja Matti totesi että pesee täältäkin kunnolla, onko ok. Vastaisin jotain myöntyväksi tutkittavaa ja Matin käsi sukelsi vakoon pesten sitä. Minulla rupesi seisomaan, jonka Matti huomasi ja otti kivekseni käteensä. Hän käänsi minut, jolloin huomasin että meillä molemmilla seisoi.

      Matti otti kiinni kullistani ja rupesi runkkaamaan, minä otin kiinni hänen kalustaan myös ja seisoimme vastakkain runkaten toisiamme. Eikä kestänyt pitkään, kun meiltä molemmilta tuli.

      Peseydyimme hiljaisuuden vallitessa, mutta pukuhuoneessa juttu luisti jo. Sovimme että tää on meidän salaisuus, muttei se jäänyt siihen kertaan.

      • Jaha, Pekka kuusnelonen oli sitten löytänyt jostain suomikaksnelosen kidasta aika vanhan ketjun 😀 Tempasit sitten kohtuu yksityiskohtaisen stoorin. No kiitos siitä 😅


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe