Nostettiin tyroksiini 50:stä 75:een pari viikkoa sitten ja nyt nukun yöllä pitkään ja päivälläkin nukuttaisi. Nukuin huonommin ennen.
Onkohan ohimenevää vai mitä tämä on?
voiko tyroksiini väsyttää?
10
98
Vastaukset
- Anonyymi
Tyroksiini ei väsytä. Oireesi sensijaan viittaavat diabetekseen.
- Anonyymi
Nettilääkäri vauhdissa... Parissa viikossa diabetes?
- Anonyymi
Muutaman viikon kuluttua pitää tutkia lab.kokeet t4v,TSH; jos mennyt ylitoiminnan puolelle, voi aih väsymystä. Jos ok, jokin muu syy. Terv. sis .lääk.
- Anonyymi
Menehän verikokeeseen ja tärkeää nyt on seurata verensokerin. Olen varma väsymyksesi johtuvan diabeteksestä.
- Anonyymi
Ed kommentoija ei tiedä juuri mitään kysyjästä, ei BMI etc ja silti tietää mistä vaivat johtuu :) T. sis.el. P.s. nettipalstaa kannattaa lukea kriittisesti
- Anonyymi
Älähän nyt, tiedän aloittajasta enemmän kuin osaat kuvitellakaan. Kriittisyys sikseen, diabetes ei ole leikin asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt, tiedän aloittajasta enemmän kuin osaat kuvitellakaan. Kriittisyys sikseen, diabetes ei ole leikin asia.
Nettihäiriköinti on kiva hobby...
- Anonyymi
Hobbyhäiriköinti on kiva netti.
- Anonyymi
Olisikohan sitten ylitoiminnasta johtuvaa, en ymmärrä. Viime kerralla, kun nostettiin vasta 50:een, tuli heti sydämentykytystä ja valvomista. Nyt ei ole mitään, nukuttaa vain.
Kaikki sokeri- yms. kokeet otettiin jo ennen kuin mitään tyroksiinia määrättiin.
- Aloittaja- Anonyymi
Joskus voi paradoksaalisesti oireet tilapäisesti pahentua lääkityksen alussa, mutta siis korjaantuvat ajallaan. Tietyissä aika harvinaisissa tapauksissa joku muu (usein autoimmuunitauti) kuten hypokortisolismi, , jää kilpirauhasen vajaatoiminnan varjoon ja ilmaantuu vasta, kun tyroksiinilääkitys on aloitettu. Tämä lienee kohdallasi vähän kaukaa haettua, etenkin jos lisääntynyt nukkuminen on ainut uusi oire.
Terveisin Hashimoto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076