Luin vanhoja vauva- ja suomi24 -keskusyeluja synnytyksestä kun ollaan miehen kanssa vähän siitä puhuttu.
Olen siis parikymppinen ja aina olen halunnut saada omia lapsia mutta nyt alkoi vähän pelottamaan kun luki noita keskusteluja.
Itellä on aika pahat menkkakivut ja synnytystä kuvailtiin mm. "menkkakivut potenssiin 1000" sekä "pahin tuska mitä on ikinä kokenut".
Voisiko joku kertoa omia kokemuksiaan???
Miltä synnytys tuntuu?
Anonyymi
1
161
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti sikiön kiinnittyminen on lapsen ja äidin välinen asia.
Nainen: Ei mää pääsekään...
Miksi te olette synnytykseen pyrkiminen?
Esim. työssä vankina diakoniassa pakkotyö palkaton
Esim. työssä kristillisyyden yhteisö-toiminnan mallienne, sen ohjelmattomuudesta
kärsien
Esim. työssä käyttämästänne väärä hengitystekniikka ja kansanomainen sovellus
virhe
kansainvälinen
Ei luonnonkatastrofi terroristi ei ole sotilas.
Ei luonnonkatastrofi terroristeja ei saa käyttää esittämiseksi ihminen kasakkana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4686646Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983978Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112543Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262080Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1441491Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791356Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861188- 681186
- 631115
- 481099