Olettaisun että Kalle on saanut ajaa äärirajoilla ja romuttanut autoa. Hyvän kuljettajan tuntee siitä että on ajanut autoa kolarikuntoon tuhansia kertoja. Nykyiset tallit rakentavat harjoittelu autoja millä voi ajaa tuhatta ja sataa loukkaantumatta.
Kalle Rovanperä ja ääriraja
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
siinä meillä taas yksi ASIANTUNTIJA...opettele edes kirjoittamaan, ajatuksenjuoksuasi ei kyllä kukaan ymmärrä siltikään...vai tuhansia kertoja romuttaneet autoja...jepjep...
- Anonyymi
Ei siitä olis wrc rattiin. Kyllä siinä kävis Lapit, liian nopee auto.
- Anonyymi
Kylä siittä vetomies tulee.Viälä vuosi vitosen ratissa,kyllä sit jo vahva WRC kuski.
- Anonyymi
Ainoa suomalainen joka voi tulevaisuudessa menestyä WRC tasolla, eipä oikein muita ole näkyvissä muutamaan vuoteen....
- Anonyymi
Ei tule Rovaniemestä kelvollista WRC kuljettajaa. Enintään sellanen Sordo.
- Anonyymi
Kyllä se autojen romuttaminen katsotaan enemmän haitaksi tallipääliköiden silmissä. Monen pojan lupaava ura loppunu liikaan runkimiseen
- Anonyymi
Montessa ajaa Tommyn Corollalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746431- 1471764
- 1131548
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan233793- 41789