Vaasan ammattikorkeakoulu (VAMK)

Anonyymi

Hain yhteishaussa vaasan ammattikorkeelle liiketaloutta opiskelemaan ja olen näköjään todistuksen perusteella tullut valituksi, mutta nyt kun olen vähän tosta koulusta lueskellut niin netissä ei ainakaan mitään hyvää sanota ko. koulusta. Eli kyselenkin kokemuksia, mielipiteitä yms. vamkista. Onko oikeasti niin huono koulu? Onko sen arvoista, että muuttaisin pk seudulta Vaasaan tämän koulun vuoksi?

8

3117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu vähän mistä olet kiinnostunut. Vaasassa on paljon vientiteollisuutta ja kv-yritysten työpaikkoja, joten VAMKissa on paljon vientiteollisuuden osaamista.

• Anonyymi

Eihän se Suomen ykkönen ole, muttei huonoinkaan, keskitasoa. Mutta yhteishenkeä on kehuttu paljon, helppo päästä mukaan porukkaan ja saada kavereita.

• Anonyymi

Oli paska. Kävin loppuun, mutta kadun että menin. Nyt oon yliopistossa, tasoeron kyllä huomaa.

• Anonyymi

Tasoero on ammattikorkean ja yliopiston välillä valtava kaikkialla, joka alalla ja joka asiassa. Tämä siis koskee kaikkia ammattikorkeakouluja ja yliopistoja. Niin kuuluu ollakin. Sitä varten on erikseen ammattikorkeakoulut ja yliopistot. Vaikka joku tradenomi ei sitä hevin usko.

Tampereella on nyt yhdistetty ammattikorkea ja yliopisto ja tuhottu ainakin yliopisto.

• Anonyymi

Olen ollut bba-tradenomilinjalla 2000-luvulla vaasan ammattikorkeakoulussa. Minua kiusattiin ja koin homokammoa. Tuntien ja esitelmien aikana solvattiin hinttariksi.

• Anonyymi

Sellaista opiskelijakulttuuria siis silloin Vaasassa. Miten ammattikorkeakoulun olisi mielestäsi pitänyt toimia? Vai kuuluuko asia ammattikorkeakoululle lainkaan, jos sen opiskelijat ovat idiootteja? Pitäisikö ammattikorkeakoulun ottaa tehtäväkseen aikuisten täysikäisten kasvatus, joka olisi kuulunut jo lapsuuden kodeille, päiväkodeille ja viimeistään peruskoululle?

• Anonyymi

Onko amk kiusaamisvapaa paikka? Miksi vaikka yläasteella kiusaamiseen vielä puututaan mutta ei joissakin lukioissa ja amk:ssa. Tietenkin siihen tulisi puuttua. Se on homokammoa ja syrjivää käyttäytymistä. Ei ole minun tehtävä miettiä mitä sille voisi tehdä. Jos vaikka siitä voisi kertoa jollekin koulun toimijalle ja he vaikka ottaisivat tosissaan ja antaisi jonkinlaisen huomautuksen tälle kiusaajalle. Tässä vain yksi esimerkki.

• Anonyymi

Ylläoleva vastaus on vastaus tähän "Sellaista opiskelijakulttuuria siis silloin Vaasassa..."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33