Vaasan ammattikorkeakoulu (VAMK)

Anonyymi

Hain yhteishaussa vaasan ammattikorkeelle liiketaloutta opiskelemaan ja olen näköjään todistuksen perusteella tullut valituksi, mutta nyt kun olen vähän tosta koulusta lueskellut niin netissä ei ainakaan mitään hyvää sanota ko. koulusta. Eli kyselenkin kokemuksia, mielipiteitä yms. vamkista. Onko oikeasti niin huono koulu? Onko sen arvoista, että muuttaisin pk seudulta Vaasaan tämän koulun vuoksi?

8

3467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu vähän mistä olet kiinnostunut. Vaasassa on paljon vientiteollisuutta ja kv-yritysten työpaikkoja, joten VAMKissa on paljon vientiteollisuuden osaamista.

• Anonyymi

Eihän se Suomen ykkönen ole, muttei huonoinkaan, keskitasoa. Mutta yhteishenkeä on kehuttu paljon, helppo päästä mukaan porukkaan ja saada kavereita.

• Anonyymi

Oli paska. Kävin loppuun, mutta kadun että menin. Nyt oon yliopistossa, tasoeron kyllä huomaa.

• Anonyymi

Tasoero on ammattikorkean ja yliopiston välillä valtava kaikkialla, joka alalla ja joka asiassa. Tämä siis koskee kaikkia ammattikorkeakouluja ja yliopistoja. Niin kuuluu ollakin. Sitä varten on erikseen ammattikorkeakoulut ja yliopistot. Vaikka joku tradenomi ei sitä hevin usko.

Tampereella on nyt yhdistetty ammattikorkea ja yliopisto ja tuhottu ainakin yliopisto.

• Anonyymi

Olen ollut bba-tradenomilinjalla 2000-luvulla vaasan ammattikorkeakoulussa. Minua kiusattiin ja koin homokammoa. Tuntien ja esitelmien aikana solvattiin hinttariksi.

• Anonyymi

Sellaista opiskelijakulttuuria siis silloin Vaasassa. Miten ammattikorkeakoulun olisi mielestäsi pitänyt toimia? Vai kuuluuko asia ammattikorkeakoululle lainkaan, jos sen opiskelijat ovat idiootteja? Pitäisikö ammattikorkeakoulun ottaa tehtäväkseen aikuisten täysikäisten kasvatus, joka olisi kuulunut jo lapsuuden kodeille, päiväkodeille ja viimeistään peruskoululle?

• Anonyymi

Onko amk kiusaamisvapaa paikka? Miksi vaikka yläasteella kiusaamiseen vielä puututaan mutta ei joissakin lukioissa ja amk:ssa. Tietenkin siihen tulisi puuttua. Se on homokammoa ja syrjivää käyttäytymistä. Ei ole minun tehtävä miettiä mitä sille voisi tehdä. Jos vaikka siitä voisi kertoa jollekin koulun toimijalle ja he vaikka ottaisivat tosissaan ja antaisi jonkinlaisen huomautuksen tälle kiusaajalle. Tässä vain yksi esimerkki.

• Anonyymi

Ylläoleva vastaus on vastaus tähän "Sellaista opiskelijakulttuuria siis silloin Vaasassa..."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      145
      3597
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      94
      3579
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3123
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      17
      2490
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      181
      2122
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      24
      1346
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      90
      1155
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1017
    9. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      68
      953
    10. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      937
    Aihe