Kari Tapio, jos kukaan on ollut yksi merkittävistä henkilöistä Suonenjoella, joka olisi ansainnut esim. muistomerkin synnyinseudulleen. Mutta onko Suonenjoki muistanut häntä mitenkään?
Missä viipyy Kari Tapion konkreettinen muistaminen Suonenjoella?
4
501
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitten nimitetään sitä patsasta mikä on torin laidalla eikös se sinun mielestä ole muistomerkki. Se ei tosin ole näköispatsas eikä massiivinen kuten Marskin patsas Helsingissä,
Kyllä tuo Kari Tapion muistomerkki näyttää olevan ainakin turistien tiedossa että sellainen täällä on ja näyttää siellä heitä käyvän ja kuvaavan.
Tule pois sieltä peräkammarista ulos ja suunnista torin laitamille siellä, siellä se "Väenö " on....!!!!!! - Anonyymi
Kaikkee se liiallinen viinan juominen teettää...hauska läppä
- Anonyymi
Kiitos vastanneelle. Totta, peräkammarissa olen näköjään ollut, kun en tuota ole aiemmin tiennyt. Ehkä useammin pitäisi tulla käymään täältä pääkaupungista, että olisin ajan tasalla. Pääasia, että Kari Tapio on saannut muistomerkkinsä, vaikkei näköispatsas olekaan.
- Anonyymi
Käykää koskelon huoltoasemalla. Siellä Kari Tapio seisoo päättää. On aidon näköinen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923904Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671541
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1061539Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307