Mä oon 50 . Mikä tätä palstaa mättää, kun tuntuis, että kaikki etsii itseään?
ZZZZZZZZZ
17
1055
Vastaukset
- plunger
Täällä kirjoittavat ihmiset, jotka vielä ovat ihmisinä kesken, etsivät itseään, etsivät itsestään piirteitä, joita toivovat tai pelkäävät olevan. Eikö se ole niin, että kaikki jotka kirjoittavat, kärsivät samasta syndroomasta?
- n52
nyt vastauksen etsiminen,mistä sinä olit sen Kuoleman kauppiaat löytänyt?
- plunger
n52 kirjoitti:
nyt vastauksen etsiminen,mistä sinä olit sen Kuoleman kauppiaat löytänyt?
Olen kirjoittanut huolimattomasti, anteeksi.
En ole sitä kirjaa LÖYTÄNYT, en ole ETSINYT, mutta kirjoittaja, Janet Taylor Caldwell, oli tuttu monista kirjoistaan, koska hän on hyvin suosittu nimi Yhdysvalloissa, ilmeisesti yhä. Yhden hänen kirjoistaan, "Answer as a Man", olen kauan sitten (80-luvulla) lukenut, se oli silloin hyvin tuore. - n52
plunger kirjoitti:
Olen kirjoittanut huolimattomasti, anteeksi.
En ole sitä kirjaa LÖYTÄNYT, en ole ETSINYT, mutta kirjoittaja, Janet Taylor Caldwell, oli tuttu monista kirjoistaan, koska hän on hyvin suosittu nimi Yhdysvalloissa, ilmeisesti yhä. Yhden hänen kirjoistaan, "Answer as a Man", olen kauan sitten (80-luvulla) lukenut, se oli silloin hyvin tuore.Minä hölmö mielsin kirjailijan mieheksi!
Onkohan muita suomennoksia? - plunger
n52 kirjoitti:
Minä hölmö mielsin kirjailijan mieheksi!
Onkohan muita suomennoksia?Auttaisin, kertoisin, jos tietäisin. Suomen kielelle käännetyt kirjat ovat minun heikko ala. En ole lukenut monta suomen kielistä kirjaa. Nyt on menossa "Juoksuhaudantie". Hitaasti sujuu. Edellinen oli "Tuntematon sotilas", luin sitä neljä kuukautta, vähän kerralla. Opiskelen samalla kieltä, nautiskelen siitä.
- Fordsonni
"Mimmiä", vaan ei ole vielä löytynyt ? mutta
eihän sitä koskaan tiedä ? - n52
etsin äsken villasukkia,kun vähän vilutti tämä itsensä etsiminen =)
- Fordsonni
Kyllä minullakin toista kylkeä toi patteri lämmittää, toinen kylki on vähä kylmempi.
mutta pääasia, että saa olla sisätiloissa. - n52
Fordsonni kirjoitti:
Kyllä minullakin toista kylkeä toi patteri lämmittää, toinen kylki on vähä kylmempi.
mutta pääasia, että saa olla sisätiloissa.puhut.Mukavampi etsiäkin näin sisätiloissa =)
- Fordsonni
n52 kirjoitti:
puhut.Mukavampi etsiäkin näin sisätiloissa =)
Tekniikka on ihmeellistä, täällä sitä äijä
kyyhöttää vaan olkkarin nurkassa ja monen
laista juttua näkyy tuossa ruudulla .
Ei ole tota mikkiä, että voisi puhutella
ihmisiä ? - n52
Fordsonni kirjoitti:
Tekniikka on ihmeellistä, täällä sitä äijä
kyyhöttää vaan olkkarin nurkassa ja monen
laista juttua näkyy tuossa ruudulla .
Ei ole tota mikkiä, että voisi puhutella
ihmisiä ?juteltua näinkin,mutta minun kyllä täytyy jo petiä kohti raahautua pikkuhiljaa.
- Fordsonni
n52 kirjoitti:
juteltua näinkin,mutta minun kyllä täytyy jo petiä kohti raahautua pikkuhiljaa.
lämpöisiä unia sinulle.
Sekin häippäs
Oletko sinä sitten jo löytänyt itsesi?
Minusta on tämä etsiminenkin ihan mukavaa:
Välillä ei tiedä, mistä löytyy, välillä löytyy yllättävistä paikoista ja välillä on ihan eksyksissä.
Eivät kaikki täälläkään itseään etsi, jotkut etsivät sitä toista.
... ja heillä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa saisimme olla mukana...- plunger
Tiedän missä istun, tiedän miksi istun, mutta en tiedä kuka olen. Tallattu sammakko?
Etsin itseääni, luulen että elän vain fiktiona.
Muita en etsi. Kerran yritin saada yhteyttä muutaman KAUAN sitten tuntemani kanssa, ei vastausta koskaan.
- n52
näin itseni aamulla.Oli kyllä aika pölmistyneen näköinen kun pesuhuoneen peilissä vilahti ja koska minulla oli hurja kiire en kehdannut sen pitempään jäädä tuijottelemaan.Saa nähdä vieläkö tuota näkyilee vai säikähtikö liikaa =)
- ZZZZZZZZZ
Oletko valmis ja et etsi itseäsi tai mitään? Määkin oon 50 .,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664