ZZZZZZZZZ

????????

Mä oon 50 . Mikä tätä palstaa mättää, kun tuntuis, että kaikki etsii itseään?

17

1031

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plunger

Täällä kirjoittavat ihmiset, jotka vielä ovat ihmisinä kesken, etsivät itseään, etsivät itsestään piirteitä, joita toivovat tai pelkäävät olevan. Eikö se ole niin, että kaikki jotka kirjoittavat, kärsivät samasta syndroomasta?

• n52

nyt vastauksen etsiminen,mistä sinä olit sen Kuoleman kauppiaat löytänyt?

• plunger
        n52 kirjoitti:

nyt vastauksen etsiminen,mistä sinä olit sen Kuoleman kauppiaat löytänyt?

Olen kirjoittanut huolimattomasti, anteeksi.
        En ole sitä kirjaa LÖYTÄNYT, en ole ETSINYT, mutta kirjoittaja, Janet Taylor Caldwell, oli tuttu monista kirjoistaan, koska hän on hyvin suosittu nimi Yhdysvalloissa, ilmeisesti yhä. Yhden hänen kirjoistaan, "Answer as a Man", olen kauan sitten (80-luvulla) lukenut, se oli silloin hyvin tuore.

• n52
        plunger kirjoitti:

Olen kirjoittanut huolimattomasti, anteeksi.
        En ole sitä kirjaa LÖYTÄNYT, en ole ETSINYT, mutta kirjoittaja, Janet Taylor Caldwell, oli tuttu monista kirjoistaan, koska hän on hyvin suosittu nimi Yhdysvalloissa, ilmeisesti yhä. Yhden hänen kirjoistaan, "Answer as a Man", olen kauan sitten (80-luvulla) lukenut, se oli silloin hyvin tuore.

Minä hölmö mielsin kirjailijan mieheksi!
        Onkohan muita suomennoksia?

• plunger
        n52 kirjoitti:

Minä hölmö mielsin kirjailijan mieheksi!
        Onkohan muita suomennoksia?

Auttaisin, kertoisin, jos tietäisin. Suomen kielelle käännetyt kirjat ovat minun heikko ala. En ole lukenut monta suomen kielistä kirjaa. Nyt on menossa "Juoksuhaudantie". Hitaasti sujuu. Edellinen oli "Tuntematon sotilas", luin sitä neljä kuukautta, vähän kerralla. Opiskelen samalla kieltä, nautiskelen siitä.

• Fordsonni

"Mimmiä", vaan ei ole vielä löytynyt ? mutta
      eihän sitä koskaan tiedä ?

• n52

etsin äsken villasukkia,kun vähän vilutti tämä itsensä etsiminen =)

• Fordsonni

Kyllä minullakin toista kylkeä toi patteri lämmittää, toinen kylki on vähä kylmempi.
        mutta pääasia, että saa olla sisätiloissa.

• n52
        Fordsonni kirjoitti:

Kyllä minullakin toista kylkeä toi patteri lämmittää, toinen kylki on vähä kylmempi.
        mutta pääasia, että saa olla sisätiloissa.

puhut.Mukavampi etsiäkin näin sisätiloissa =)

• Fordsonni
        n52 kirjoitti:

puhut.Mukavampi etsiäkin näin sisätiloissa =)

Tekniikka on ihmeellistä, täällä sitä äijä
        kyyhöttää vaan olkkarin nurkassa ja monen
        laista juttua näkyy tuossa ruudulla .
        Ei ole tota mikkiä, että voisi puhutella
        ihmisiä ?

• n52
        Fordsonni kirjoitti:

Tekniikka on ihmeellistä, täällä sitä äijä
        kyyhöttää vaan olkkarin nurkassa ja monen
        laista juttua näkyy tuossa ruudulla .
        Ei ole tota mikkiä, että voisi puhutella
        ihmisiä ?

juteltua näinkin,mutta minun kyllä täytyy jo petiä kohti raahautua pikkuhiljaa.

• Fordsonni
        n52 kirjoitti:

juteltua näinkin,mutta minun kyllä täytyy jo petiä kohti raahautua pikkuhiljaa.

lämpöisiä unia sinulle.

• Sekin häippäs

• Oletko sinä sitten jo löytänyt itsesi?

Minusta on tämä etsiminenkin ihan mukavaa:
      Välillä ei tiedä, mistä löytyy, välillä löytyy yllättävistä paikoista ja välillä on ihan eksyksissä.

Eivät kaikki täälläkään itseään etsi, jotkut etsivät sitä toista.

... ja heillä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa saisimme olla mukana...

• plunger

Tiedän missä istun, tiedän miksi istun, mutta en tiedä kuka olen. Tallattu sammakko?
        Etsin itseääni, luulen että elän vain fiktiona.

Muita en etsi. Kerran yritin saada yhteyttä muutaman KAUAN sitten tuntemani kanssa, ei vastausta koskaan.

• n52

näin itseni aamulla.Oli kyllä aika pölmistyneen näköinen kun pesuhuoneen peilissä vilahti ja koska minulla oli hurja kiire en kehdannut sen pitempään jäädä tuijottelemaan.Saa nähdä vieläkö tuota näkyilee vai säikähtikö liikaa =)

• ZZZZZZZZZ

Oletko valmis ja et etsi itseäsi tai mitään? Määkin oon 50 .,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe