ZZZZZZZZZ

????????

Mä oon 50 . Mikä tätä palstaa mättää, kun tuntuis, että kaikki etsii itseään?

17

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plunger

      Täällä kirjoittavat ihmiset, jotka vielä ovat ihmisinä kesken, etsivät itseään, etsivät itsestään piirteitä, joita toivovat tai pelkäävät olevan. Eikö se ole niin, että kaikki jotka kirjoittavat, kärsivät samasta syndroomasta?

      • n52

        nyt vastauksen etsiminen,mistä sinä olit sen Kuoleman kauppiaat löytänyt?


      • plunger
        n52 kirjoitti:

        nyt vastauksen etsiminen,mistä sinä olit sen Kuoleman kauppiaat löytänyt?

        Olen kirjoittanut huolimattomasti, anteeksi.
        En ole sitä kirjaa LÖYTÄNYT, en ole ETSINYT, mutta kirjoittaja, Janet Taylor Caldwell, oli tuttu monista kirjoistaan, koska hän on hyvin suosittu nimi Yhdysvalloissa, ilmeisesti yhä. Yhden hänen kirjoistaan, "Answer as a Man", olen kauan sitten (80-luvulla) lukenut, se oli silloin hyvin tuore.


      • n52
        plunger kirjoitti:

        Olen kirjoittanut huolimattomasti, anteeksi.
        En ole sitä kirjaa LÖYTÄNYT, en ole ETSINYT, mutta kirjoittaja, Janet Taylor Caldwell, oli tuttu monista kirjoistaan, koska hän on hyvin suosittu nimi Yhdysvalloissa, ilmeisesti yhä. Yhden hänen kirjoistaan, "Answer as a Man", olen kauan sitten (80-luvulla) lukenut, se oli silloin hyvin tuore.

        Minä hölmö mielsin kirjailijan mieheksi!
        Onkohan muita suomennoksia?


      • plunger
        n52 kirjoitti:

        Minä hölmö mielsin kirjailijan mieheksi!
        Onkohan muita suomennoksia?

        Auttaisin, kertoisin, jos tietäisin. Suomen kielelle käännetyt kirjat ovat minun heikko ala. En ole lukenut monta suomen kielistä kirjaa. Nyt on menossa "Juoksuhaudantie". Hitaasti sujuu. Edellinen oli "Tuntematon sotilas", luin sitä neljä kuukautta, vähän kerralla. Opiskelen samalla kieltä, nautiskelen siitä.


    • Fordsonni

      "Mimmiä", vaan ei ole vielä löytynyt ? mutta
      eihän sitä koskaan tiedä ?

    • n52

      etsin äsken villasukkia,kun vähän vilutti tämä itsensä etsiminen =)

      • Fordsonni

        Kyllä minullakin toista kylkeä toi patteri lämmittää, toinen kylki on vähä kylmempi.
        mutta pääasia, että saa olla sisätiloissa.


      • n52
        Fordsonni kirjoitti:

        Kyllä minullakin toista kylkeä toi patteri lämmittää, toinen kylki on vähä kylmempi.
        mutta pääasia, että saa olla sisätiloissa.

        puhut.Mukavampi etsiäkin näin sisätiloissa =)


      • Fordsonni
        n52 kirjoitti:

        puhut.Mukavampi etsiäkin näin sisätiloissa =)

        Tekniikka on ihmeellistä, täällä sitä äijä
        kyyhöttää vaan olkkarin nurkassa ja monen
        laista juttua näkyy tuossa ruudulla .
        Ei ole tota mikkiä, että voisi puhutella
        ihmisiä ?


      • n52
        Fordsonni kirjoitti:

        Tekniikka on ihmeellistä, täällä sitä äijä
        kyyhöttää vaan olkkarin nurkassa ja monen
        laista juttua näkyy tuossa ruudulla .
        Ei ole tota mikkiä, että voisi puhutella
        ihmisiä ?

        juteltua näinkin,mutta minun kyllä täytyy jo petiä kohti raahautua pikkuhiljaa.


      • Fordsonni
        n52 kirjoitti:

        juteltua näinkin,mutta minun kyllä täytyy jo petiä kohti raahautua pikkuhiljaa.

        lämpöisiä unia sinulle.


    • Sekin häippäs

    • Oletko sinä sitten jo löytänyt itsesi?

      Minusta on tämä etsiminenkin ihan mukavaa:
      Välillä ei tiedä, mistä löytyy, välillä löytyy yllättävistä paikoista ja välillä on ihan eksyksissä.

      Eivät kaikki täälläkään itseään etsi, jotkut etsivät sitä toista.

      ... ja heillä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa saisimme olla mukana...

      • plunger

        Tiedän missä istun, tiedän miksi istun, mutta en tiedä kuka olen. Tallattu sammakko?
        Etsin itseääni, luulen että elän vain fiktiona.

        Muita en etsi. Kerran yritin saada yhteyttä muutaman KAUAN sitten tuntemani kanssa, ei vastausta koskaan.


    • n52

      näin itseni aamulla.Oli kyllä aika pölmistyneen näköinen kun pesuhuoneen peilissä vilahti ja koska minulla oli hurja kiire en kehdannut sen pitempään jäädä tuijottelemaan.Saa nähdä vieläkö tuota näkyilee vai säikähtikö liikaa =)

    • ZZZZZZZZZ

      Oletko valmis ja et etsi itseäsi tai mitään? Määkin oon 50 .,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe