Mä oon 50 . Mikä tätä palstaa mättää, kun tuntuis, että kaikki etsii itseään?
ZZZZZZZZZ
17
1031
Vastaukset
- plunger
Täällä kirjoittavat ihmiset, jotka vielä ovat ihmisinä kesken, etsivät itseään, etsivät itsestään piirteitä, joita toivovat tai pelkäävät olevan. Eikö se ole niin, että kaikki jotka kirjoittavat, kärsivät samasta syndroomasta?
- n52
nyt vastauksen etsiminen,mistä sinä olit sen Kuoleman kauppiaat löytänyt?
- plunger
n52 kirjoitti:
nyt vastauksen etsiminen,mistä sinä olit sen Kuoleman kauppiaat löytänyt?
Olen kirjoittanut huolimattomasti, anteeksi.
En ole sitä kirjaa LÖYTÄNYT, en ole ETSINYT, mutta kirjoittaja, Janet Taylor Caldwell, oli tuttu monista kirjoistaan, koska hän on hyvin suosittu nimi Yhdysvalloissa, ilmeisesti yhä. Yhden hänen kirjoistaan, "Answer as a Man", olen kauan sitten (80-luvulla) lukenut, se oli silloin hyvin tuore. - n52
plunger kirjoitti:
Olen kirjoittanut huolimattomasti, anteeksi.
En ole sitä kirjaa LÖYTÄNYT, en ole ETSINYT, mutta kirjoittaja, Janet Taylor Caldwell, oli tuttu monista kirjoistaan, koska hän on hyvin suosittu nimi Yhdysvalloissa, ilmeisesti yhä. Yhden hänen kirjoistaan, "Answer as a Man", olen kauan sitten (80-luvulla) lukenut, se oli silloin hyvin tuore.Minä hölmö mielsin kirjailijan mieheksi!
Onkohan muita suomennoksia? - plunger
n52 kirjoitti:
Minä hölmö mielsin kirjailijan mieheksi!
Onkohan muita suomennoksia?Auttaisin, kertoisin, jos tietäisin. Suomen kielelle käännetyt kirjat ovat minun heikko ala. En ole lukenut monta suomen kielistä kirjaa. Nyt on menossa "Juoksuhaudantie". Hitaasti sujuu. Edellinen oli "Tuntematon sotilas", luin sitä neljä kuukautta, vähän kerralla. Opiskelen samalla kieltä, nautiskelen siitä.
- Fordsonni
"Mimmiä", vaan ei ole vielä löytynyt ? mutta
eihän sitä koskaan tiedä ? - n52
etsin äsken villasukkia,kun vähän vilutti tämä itsensä etsiminen =)
- Fordsonni
Kyllä minullakin toista kylkeä toi patteri lämmittää, toinen kylki on vähä kylmempi.
mutta pääasia, että saa olla sisätiloissa. - n52
Fordsonni kirjoitti:
Kyllä minullakin toista kylkeä toi patteri lämmittää, toinen kylki on vähä kylmempi.
mutta pääasia, että saa olla sisätiloissa.puhut.Mukavampi etsiäkin näin sisätiloissa =)
- Fordsonni
n52 kirjoitti:
puhut.Mukavampi etsiäkin näin sisätiloissa =)
Tekniikka on ihmeellistä, täällä sitä äijä
kyyhöttää vaan olkkarin nurkassa ja monen
laista juttua näkyy tuossa ruudulla .
Ei ole tota mikkiä, että voisi puhutella
ihmisiä ? - n52
Fordsonni kirjoitti:
Tekniikka on ihmeellistä, täällä sitä äijä
kyyhöttää vaan olkkarin nurkassa ja monen
laista juttua näkyy tuossa ruudulla .
Ei ole tota mikkiä, että voisi puhutella
ihmisiä ?juteltua näinkin,mutta minun kyllä täytyy jo petiä kohti raahautua pikkuhiljaa.
- Fordsonni
n52 kirjoitti:
juteltua näinkin,mutta minun kyllä täytyy jo petiä kohti raahautua pikkuhiljaa.
lämpöisiä unia sinulle.
Sekin häippäs
Oletko sinä sitten jo löytänyt itsesi?
Minusta on tämä etsiminenkin ihan mukavaa:
Välillä ei tiedä, mistä löytyy, välillä löytyy yllättävistä paikoista ja välillä on ihan eksyksissä.
Eivät kaikki täälläkään itseään etsi, jotkut etsivät sitä toista.
... ja heillä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa saisimme olla mukana...- plunger
Tiedän missä istun, tiedän miksi istun, mutta en tiedä kuka olen. Tallattu sammakko?
Etsin itseääni, luulen että elän vain fiktiona.
Muita en etsi. Kerran yritin saada yhteyttä muutaman KAUAN sitten tuntemani kanssa, ei vastausta koskaan.
- n52
näin itseni aamulla.Oli kyllä aika pölmistyneen näköinen kun pesuhuoneen peilissä vilahti ja koska minulla oli hurja kiire en kehdannut sen pitempään jäädä tuijottelemaan.Saa nähdä vieläkö tuota näkyilee vai säikähtikö liikaa =)
- ZZZZZZZZZ
Oletko valmis ja et etsi itseäsi tai mitään? Määkin oon 50 .,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013