Peliseuraa vailla?

Juu Elikkäs oon tälläne 16 v poika joka olis pelikavereita vailla. pelailen playstation nelosella lähinnä Gta v, H1Z1. Mikki löytyy kans

PSN ID: SakuOskarii

Mikki ois plussaa

0

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Terno Hedman Oy

        Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
        Tampere
        19
        2133
      2. Mahtava huomata

        Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
        Ikävä
        31
        1605
      3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

        Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
        Vain elämää
        9
        1547
      4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

        Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
        Maailman menoa
        172
        1492
      5. Mitä ajattelet tästä kaikesta

        Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
        Ikävä
        33
        1266
      6. Mä koin helpompana

        Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
        Ikävä
        5
        985
      7. Luovutitko jo nainen?

        En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
        Ikävä
        55
        948
      8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
        Parkano
        17
        825
      9. Kysytään nyt sitten vielä

        Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
        Ikävä
        38
        815
      10. Olin koko ajan

        Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to
        Ikävä
        72
        743
      Aihe