Luovutitko jo nainen?

Anonyymi-ap

En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun.
Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu.
Tykkään ja paljon.

55

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osittain. Ei enää palstaorgiat tyydytä. Irl puhuminen enää. Joskin on kerrottava suoraan jos tykkää

      • Anonyymi

        Ei oo tyydyttänyt oikeen koskaan nämä. Välillä on hyviäkin juttuja.
        Olisi aika helppoa sanoa suoraan mutta aika ja paikka pitää mölyt mahassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo tyydyttänyt oikeen koskaan nämä. Välillä on hyviäkin juttuja.
        Olisi aika helppoa sanoa suoraan mutta aika ja paikka pitää mölyt mahassa.

        Jos on samassa paikassa aloittanut niin siellä pitää uskaltaa edetä. Yritän helpottaa sitä mutta teet sen vaikeaksi.
        Jos rakastat minua niin uskallat sen sanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on samassa paikassa aloittanut niin siellä pitää uskaltaa edetä. Yritän helpottaa sitä mutta teet sen vaikeaksi.
        Jos rakastat minua niin uskallat sen sanoa

        Saisikohan hänestä vaikka tykätä ja pitää häntä erinomaisena ihmisenä.
        Olisikohan se sallittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on samassa paikassa aloittanut niin siellä pitää uskaltaa edetä. Yritän helpottaa sitä mutta teet sen vaikeaksi.
        Jos rakastat minua niin uskallat sen sanoa

        Mitä etenemistä tässä. Loputonta pask.. niskaan. Koko ajan touhu menee vaan erikoisemmaksi ja sen takia en ees halua olla niihin yhteydessä, joihin haluisin. 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on samassa paikassa aloittanut niin siellä pitää uskaltaa edetä. Yritän helpottaa sitä mutta teet sen vaikeaksi.
        Jos rakastat minua niin uskallat sen sanoa

        Sinä nainen ala itse kertoa niistä tunteistasi. Noloa on tuollainen vaatiminen. tämä on sivullisen mielipide


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nainen ala itse kertoa niistä tunteistasi. Noloa on tuollainen vaatiminen. tämä on sivullisen mielipide

        Ne on niin sekavia ettei niistä voi kertoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nainen ala itse kertoa niistä tunteistasi. Noloa on tuollainen vaatiminen. tämä on sivullisen mielipide

        Alahan kertoa niistä tunteistasi? Tikahdun jos oot oikeasti sivullinen tässä miehen dialogissa itsenä kanssa🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on niin sekavia ettei niistä voi kertoa

        Sama täällä gubbe, niillä sattuu korviin niin että perässä saa juosta kertoakseen loputki


      • Anonyymi

        Ootko humalassa, ku näitä hirveitä aloithuksia tulooliukuhihnalta? Pitäiskö soittaa apua tuolle olegille, taitaa olla piuhat löyhällä?!


    • Anonyymi

      Kauniisti jollekin sanottu. Onnekas hän

      • Anonyymi

        Ei välttämättä. Toisen roska on toisen aarre. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä. Toisen roska on toisen aarre. sivusta

        Olipas omaperäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas omaperäinen.

        Mutta totta. Sanoja pitää olla oikea, jotta se nainen olisi onnekas. Ei se naapurin ramin rakkaus lämmitä kun itse ei voi sitä sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta totta. Sanoja pitää olla oikea, jotta se nainen olisi onnekas. Ei se naapurin ramin rakkaus lämmitä kun itse ei voi sitä sietää.

        Päivän ainoa fiksu kommentti!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä. Toisen roska on toisen aarre. sivusta

        Palstakatkera täällä kateellisena nyyh 😞


    • Anonyymi

      En tiedä tunnen olevani todella väheksytty hänen kohdaltaan. Ansaitsen parempaa kohtelua. Ja mietin miksi vielä pidän hänestä vaikka hän ei ja hänen puoleltaan vain negatiivisia eleitä ollut aina. Pakko antaa hänen jo olla ja jättää omaan arvoonsa.

      • Anonyymi

        En väheksy ketään koskaan.
        Sääli jos näin ajattelisi.


    • Anonyymi

      Lue palstaa. Minun vastaukseni lukee siellä. t. anonyymi

    • Anonyymi

      Luovuttanut?
      Haluan häntä.

    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus ap.

    • Anonyymi

      Tuskin voit tietää olenko hyvä ja onko asenne hyvä kun emme tunne.
      Ei myöskään kukaan ole voinut kertoa minusta mitään sillä meillä ei ole yhteisiä ystäviä.
      Mutta voin kertoa jotain.
      Olen välillä ehdoton ja kipakka.
      Joku tykkää, joku ei. Olen kuitenkin aina oma itseni, en mielistele mutta en myöskään huuda enkä hauku. Enkä jauha samaa loputtomiin.
      Sellainen olen.

      • Anonyymi

        Jonkinlainen ihmistuntemus on ja se mitä kirjoitat sopii häneen. En väitä että tuntisin hänet läpikotaisin mutta kyllä tietyt asiat huomaa käytöksestä ja olemuksesta.
        En luonnehdi yleensä itseäni koska olen sitä mitä olen ja jokainen saa tehdä omat johtopäätökset.
        Ehkä jotain samaa kuitenkin löytyy mitä sinulla.


      • Anonyymi

        ” Tuskin voit tietää olenko hyvä ja onko asenne hyvä kun emme tunne. ” Luin, että kun emme tule toimeen. Se ois ollu ksi tavallaan legit guppe ym


    • Anonyymi

      Voin vakuuttaa että sitten ku luovutan niin en lue tätä palstaa enää.

    • Anonyymi

      Se että roikut vieraassa ihmisessä eikä tämä näytä muuttuvan tässä miksikään.
      Tämä on asia joka saa näkemään punaista.
      Tykkään ja paljon.
      Niinpä niin mutta kun asiat eivät ole noin yksinkertaisia.
      Oletko tullut ajatelleeksi, entäpäs jos tuo toinen ihminen ei tykkää sinusta?
      On kai hänellä syitä tähän ja oikeus olla tykkäämättä sinusta.

      • Anonyymi

        On täysi oikeus. En ole häntä koskaan edes pakottanut tykkäämään itsestäni. Turhaa näet punaista palsta kirjoituksista. Ota rauhassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On täysi oikeus. En ole häntä koskaan edes pakottanut tykkäämään itsestäni. Turhaa näet punaista palsta kirjoituksista. Ota rauhassa.

        Sivusta- minulla (naisella) on oikeus kaivata häntä ja tuntea tunteita riippumatta muista tekijöistä. Minulla on oikeus kirjoittaa tänne tunteistani ja purkaa ajatuksiani. Ei kukaan ulkopuolinen voi sanella kuka tänne saa kirjoittaa kaipauksestaan ja kuka ei. Jos nainen näet punaista, ota vastuu tunnereaktioistasi. Muita et voi kontrolloida. Jos kaipaamme samaa miestä, niin siihenkin on varmasti monta syytä.


    • Anonyymi

      Kyllä. Tajusin, että koska et tehnyt mitään suoraan, päätit, että et halua mitään kanssani.

    • Anonyymi

      En.
      Kohde vaan on vaihtunut.

      Ei jaksanut enää tota sun vetkuttelua.

    • Anonyymi

      Haluan oppia kaiken hänestä. Tykkään vaan ihan todella paljon.

      • Anonyymi

        Miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle?

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Annan oppitunteja mutta en kenelle tahansa.


      • Anonyymi

        Meinaaks gubbe sillai, että sulla on ihan muistilehtiö kädessä koko ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaaks gubbe sillai, että sulla on ihan muistilehtiö kädessä koko ajan?

        Juuri näin meinaan.
        Oliko tarpeeksi tyhjentävä vastaus vai jatketaanko vielä? On vielä hetki aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin meinaan.
        Oliko tarpeeksi tyhjentävä vastaus vai jatketaanko vielä? On vielä hetki aikaa.

        Aika ei kultaa muistoja. Osa muistoista on oikeesti niin hyviä, että niitä kelpaa myöhemminkin muistella.


    • Anonyymi

      Tulee niin tylyjä vastauksia, että kerron tähän..
      En ole luovuttamassa. Se mies on mielestäni maailman ihanin ja hän saa sanoa suoraan ja rumasti ennenkuin luovutan. En tiedä ootko sinä hän ap. Mutta voisit ollakin.

      • Anonyymi

        Kestän kyllä tylyt vastaukset joten ei hätää.
        Ei ole tarvetta sanoa rumasti hänelle. Harvemmin kenelläkään. Kuittailen kyllä takaisin jos on aihetta.
        Hienosti ajattelet siitä miehestä.


    • Anonyymi

      En todellakaan tykkää enää. Tuskin hänkään tykkäisi sen jälkeen, jos nämä samat kuviot olisi tehty hänelle.

      • Anonyymi

        En tiedä mistään kuvioista.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mitkä kuviot? 😧


    • Anonyymi

      Never Gonna Give You Up!

    • Anonyymi

      Riippuu kai ns kallistujan kulmasta tämä, että kuinka hyvä se asenne on

      • Anonyymi

        Selviytyjä hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviytyjä hän on.

        sinäkin. -sivusta


    • Anonyymi

      En minä nyt ihan vähästä luovuta. Vastahan kaikki on alussa. Minäkin pidän kaikesta siitä mitä minä näen, kun katson sinua ja kuulen kun puhut minulle tai jollekin toiselle. Tykkään sinusta! Vastasin kuin hänelle. n>m

    • Anonyymi

      Milloin tulet taas sinne paikkaan missä näemme? Olis ikävä 🫶 Se paikka ei ole sama ilman sinua.

    • Anonyymi

      Millä kirjaimella nainen alkaa?

      • Anonyymi

        10+10


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        10 10

        j j vai t ?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        j j vai t ?

        Täyden kympin pari.


    • Anonyymi

      En luovuta. Tämä on kaivatulleni, en tunne aloittajaa.

    • Anonyymi

      Laita mies somessa viestiä niin homma etenee.

      • Anonyymi
        UUSI

        Älä aliarvio sitä miestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terno Hedman Oy

      Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      19
      2133
    2. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1605
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

      Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      9
      1547
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      172
      1492
    5. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      33
      1266
    6. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      5
      985
    7. Luovutitko jo nainen?

      En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      948
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      17
      825
    9. Kysytään nyt sitten vielä

      Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
      Ikävä
      38
      815
    10. Olin koko ajan

      Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to
      Ikävä
      72
      743
    Aihe