En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun.
Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu.
Tykkään ja paljon.
Luovutitko jo nainen?
65
1790
Vastaukset
- Anonyymi
Osittain. Ei enää palstaorgiat tyydytä. Irl puhuminen enää. Joskin on kerrottava suoraan jos tykkää
- Anonyymi
Ei oo tyydyttänyt oikeen koskaan nämä. Välillä on hyviäkin juttuja.
Olisi aika helppoa sanoa suoraan mutta aika ja paikka pitää mölyt mahassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tyydyttänyt oikeen koskaan nämä. Välillä on hyviäkin juttuja.
Olisi aika helppoa sanoa suoraan mutta aika ja paikka pitää mölyt mahassa.Jos on samassa paikassa aloittanut niin siellä pitää uskaltaa edetä. Yritän helpottaa sitä mutta teet sen vaikeaksi.
Jos rakastat minua niin uskallat sen sanoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on samassa paikassa aloittanut niin siellä pitää uskaltaa edetä. Yritän helpottaa sitä mutta teet sen vaikeaksi.
Jos rakastat minua niin uskallat sen sanoaSaisikohan hänestä vaikka tykätä ja pitää häntä erinomaisena ihmisenä.
Olisikohan se sallittua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on samassa paikassa aloittanut niin siellä pitää uskaltaa edetä. Yritän helpottaa sitä mutta teet sen vaikeaksi.
Jos rakastat minua niin uskallat sen sanoaMitä etenemistä tässä. Loputonta pask.. niskaan. Koko ajan touhu menee vaan erikoisemmaksi ja sen takia en ees halua olla niihin yhteydessä, joihin haluisin. 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rakastat minua niin uskallat sen sanoaSinä nainen ala itse kertoa niistä tunteistasi. Noloa on tuollainen vaatiminen. tämä on sivullisen mielipide
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä nainen ala itse kertoa niistä tunteistasi. Noloa on tuollainen vaatiminen. tämä on sivullisen mielipide
Ne on niin sekavia ettei niistä voi kertoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä nainen ala itse kertoa niistä tunteistasi. Noloa on tuollainen vaatiminen. tämä on sivullisen mielipide
Alahan kertoa niistä tunteistasi? Tikahdun jos oot oikeasti sivullinen tässä miehen dialogissa itsenä kanssa🤭🤭
- Anonyymi
Kauniisti jollekin sanottu. Onnekas hän
- Anonyymi
Ei välttämättä. Toisen roska on toisen aarre. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas omaperäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas omaperäinen.
Mutta totta. Sanoja pitää olla oikea, jotta se nainen olisi onnekas. Ei se naapurin ramin rakkaus lämmitä kun itse ei voi sitä sietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta totta. Sanoja pitää olla oikea, jotta se nainen olisi onnekas. Ei se naapurin ramin rakkaus lämmitä kun itse ei voi sitä sietää.
Päivän ainoa fiksu kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstakatkera täällä kateellisena nyyh 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas omaperäinen.
Omaperäistä on myös tuntemattoman ihmisen
esitys teatteriinsa, joka ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
En tiedä tunnen olevani todella väheksytty hänen kohdaltaan. Ansaitsen parempaa kohtelua. Ja mietin miksi vielä pidän hänestä vaikka hän ei ja hänen puoleltaan vain negatiivisia eleitä ollut aina. Pakko antaa hänen jo olla ja jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi
En väheksy ketään koskaan.
Sääli jos näin ajattelisi.
- Anonyymi
Lue palstaa. Minun vastaukseni lukee siellä. t. anonyymi
- Anonyymi
Luovuttanut?
Haluan häntä. - Anonyymi
Ihana kirjoitus ap.
- Anonyymi
Tuskin voit tietää olenko hyvä ja onko asenne hyvä kun emme tunne.
Ei myöskään kukaan ole voinut kertoa minusta mitään sillä meillä ei ole yhteisiä ystäviä.
Mutta voin kertoa jotain.
Olen välillä ehdoton ja kipakka.
Joku tykkää, joku ei. Olen kuitenkin aina oma itseni, en mielistele mutta en myöskään huuda enkä hauku. Enkä jauha samaa loputtomiin.
Sellainen olen.- Anonyymi
Jonkinlainen ihmistuntemus on ja se mitä kirjoitat sopii häneen. En väitä että tuntisin hänet läpikotaisin mutta kyllä tietyt asiat huomaa käytöksestä ja olemuksesta.
En luonnehdi yleensä itseäni koska olen sitä mitä olen ja jokainen saa tehdä omat johtopäätökset.
Ehkä jotain samaa kuitenkin löytyy mitä sinulla. - Anonyymi
” Tuskin voit tietää olenko hyvä ja onko asenne hyvä kun emme tunne. ” Luin, että kun emme tule toimeen. Se ois ollu ksi tavallaan legit guppe ym
- Anonyymi
Voin vakuuttaa että sitten ku luovutan niin en lue tätä palstaa enää.
- Anonyymi
Se että roikut vieraassa ihmisessä eikä tämä näytä muuttuvan tässä miksikään.
Tämä on asia joka saa näkemään punaista.
Tykkään ja paljon.
Niinpä niin mutta kun asiat eivät ole noin yksinkertaisia.
Oletko tullut ajatelleeksi, entäpäs jos tuo toinen ihminen ei tykkää sinusta?
On kai hänellä syitä tähän ja oikeus olla tykkäämättä sinusta.- Anonyymi
On täysi oikeus. En ole häntä koskaan edes pakottanut tykkäämään itsestäni. Turhaa näet punaista palsta kirjoituksista. Ota rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täysi oikeus. En ole häntä koskaan edes pakottanut tykkäämään itsestäni. Turhaa näet punaista palsta kirjoituksista. Ota rauhassa.
Sivusta- minulla (naisella) on oikeus kaivata häntä ja tuntea tunteita riippumatta muista tekijöistä. Minulla on oikeus kirjoittaa tänne tunteistani ja purkaa ajatuksiani. Ei kukaan ulkopuolinen voi sanella kuka tänne saa kirjoittaa kaipauksestaan ja kuka ei. Jos nainen näet punaista, ota vastuu tunnereaktioistasi. Muita et voi kontrolloida. Jos kaipaamme samaa miestä, niin siihenkin on varmasti monta syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta- minulla (naisella) on oikeus kaivata häntä ja tuntea tunteita riippumatta muista tekijöistä. Minulla on oikeus kirjoittaa tänne tunteistani ja purkaa ajatuksiani. Ei kukaan ulkopuolinen voi sanella kuka tänne saa kirjoittaa kaipauksestaan ja kuka ei. Jos nainen näet punaista, ota vastuu tunnereaktioistasi. Muita et voi kontrolloida. Jos kaipaamme samaa miestä, niin siihenkin on varmasti monta syytä.
On, koska kaipaat mukamaste toisen naizen aviomiestä,, vaikka itse olet ns. Mies! Häpeä! Olet myös puoliks romani, mikset katsele niitä romani miehiä ja transu olet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, koska kaipaat mukamaste toisen naizen aviomiestä,, vaikka itse olet ns. Mies! Häpeä! Olet myös puoliks romani, mikset katsele niitä romani miehiä ja transu olet!
Häpeä itse keinotteluasi ja valeitasi. Sivun sivusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vttu mitä valheita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tän luuserin ja sen akan teoista vois ilmottaa eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tän luuserin ja sen akan teoista vois ilmottaa eteenpäin.
Aika sekasin nää kaks..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kiva keksiä tommosia juttuja? Vtun säälittävää.
- Anonyymi
Kyllä. Tajusin, että koska et tehnyt mitään suoraan, päätit, että et halua mitään kanssani.
- Anonyymi
En.
Kohde vaan on vaihtunut.
Ei jaksanut enää tota sun vetkuttelua. - Anonyymi
Haluan oppia kaiken hänestä. Tykkään vaan ihan todella paljon.
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle?
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Annan oppitunteja mutta en kenelle tahansa.
- Anonyymi
Juuri näin meinaan.
Oliko tarpeeksi tyhjentävä vastaus vai jatketaanko vielä? On vielä hetki aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin meinaan.
Oliko tarpeeksi tyhjentävä vastaus vai jatketaanko vielä? On vielä hetki aikaa.Aika ei kultaa muistoja. Osa muistoista on oikeesti niin hyviä, että niitä kelpaa myöhemminkin muistella.
- Anonyymi
Tulee niin tylyjä vastauksia, että kerron tähän..
En ole luovuttamassa. Se mies on mielestäni maailman ihanin ja hän saa sanoa suoraan ja rumasti ennenkuin luovutan. En tiedä ootko sinä hän ap. Mutta voisit ollakin.- Anonyymi
Kestän kyllä tylyt vastaukset joten ei hätää.
Ei ole tarvetta sanoa rumasti hänelle. Harvemmin kenelläkään. Kuittailen kyllä takaisin jos on aihetta.
Hienosti ajattelet siitä miehestä.
- Anonyymi
En todellakaan tykkää enää. Tuskin hänkään tykkäisi sen jälkeen, jos nämä samat kuviot olisi tehty hänelle.
- Anonyymi
En tiedä mistään kuvioista.
- Anonyymi
Mitkä kuviot? 😧
- Anonyymi
Never Gonna Give You Up!
- Anonyymi
Voisitko keskustella suoraan? Tiedät kyllä kenen kanssa, toi biisi.....
- Anonyymi
Riippuu kai ns kallistujan kulmasta tämä, että kuinka hyvä se asenne on
- Anonyymi
Selviytyjä hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selviytyjä hän on.
sinäkin. -sivusta
- Anonyymi
En minä nyt ihan vähästä luovuta. Vastahan kaikki on alussa. Minäkin pidän kaikesta siitä mitä minä näen, kun katson sinua ja kuulen kun puhut minulle tai jollekin toiselle. Tykkään sinusta! Vastasin kuin hänelle. n>m
- Anonyymi
Milloin tulet taas sinne paikkaan missä näemme? Olis ikävä 🫶 Se paikka ei ole sama ilman sinua.
- Anonyymi
Millä kirjaimella nainen alkaa?
- Anonyymi
10+10
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 10
j j vai t ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
j j vai t ?
Täyden kympin pari.
- Anonyymi
En luovuta. Tämä on kaivatulleni, en tunne aloittajaa.
- Anonyymi
Laita mies somessa viestiä niin homma etenee.
- Anonyymi
Älä aliarvio sitä miestä.
- Anonyymi
En luovuttanut, mutta eipä tässä yksipuolisessa ihastuksessa järkeäkään ole.
- Anonyymi
Luovuttanut minkä suhteen ja missä et päässyt alkuun kunnolla? Ei tässä mitkään leikkimiset kiinnosta tippaakaan.
- Anonyymi
Joo et varmasti päässyt alkuun, tuolla sydämen kylmyydellä. Mä olen jo jäähtynyt kun sen verran realisti kuitenkin...Tulen aina tykytykytykkäämään sinusta vaikka en sulle kelpaakaan. On tässä sen verran elämätä eletty että näin laajentuneeseen sydämeen mahtuu yksi hongankolistajakin.
- Anonyymi
En ole luovuttanut.
- Anonyymi
Harmittaa kun en ottanut numeroasi! Kanssasi oli todella mukavaa.
-holy
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215809Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303194- 1621764
- 691406
- 1041314
- 611186
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,12997Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas363901Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes115879- 77852