Kysytään nyt sitten vielä

Anonyymi-ap

Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tunteistani. Tää kysymys on eräälle jolle ei oo ollut tunteita kohtaani.

38

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ottaisit missä? Tällä palstalla? Ei toimi enää
      Von IRL toimii suoraan puhumalla

      • Anonyymi

        Eipä oo ennekään toiminut tuo maailmankuulu irl puhuminen, päinvastoin. Kukaan oikeasti tunteella liikenteessä oleva ei halua kommunikoida pelkästään täällä jos siihen on konkreettiset mahdollisuudet. Tämä oli oikeastaan jonkunlainen testaus että onko hän täällä muttei ole ja se selvä. Asia selvä.


    • Anonyymi

      Eipähän ainakaan jää mitään sattuman varaan. Tee jos niin haluat tai ole tekemättä jps et halua aika yksinkertaista eiköh?

    • Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä kaivattuihinne. Sillä asiat selviää.

      • Hänellä on mies. Mä oon jättäny hänet rauhaan. että miksi sun pitää mennä tekee tollasta kiusaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hänellä on mies. Mä oon jättäny hänet rauhaan. että miksi sun pitää mennä tekee tollasta kiusaa?

        täytyyhän netan tietää miten tärkeä hän on sulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        täytyyhän netan tietää miten tärkeä hän on sulle

        Aha. Sä et ymmärrä, että hän saattaa vaan ahdistua sellaisista viesteistä ja mitä hänen mieskin ajattelee? Haluat että se tulee koppasee mua leukaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aha. Sä et ymmärrä, että hän saattaa vaan ahdistua sellaisista viesteistä ja mitä hänen mieskin ajattelee? Haluat että se tulee koppasee mua leukaan?

        Niin. Ja onhan se Netta jo täysikänenkin. Ei sutta niin vanhat enää kiinnosta. Sehän oli alaikänen kun susi sitä vainosi.


      • Anonyymi

        Kappas. Heti haukkumassa kun puhutaan totuuksista. Osuiko oikeaan kohtaan kun sulla argumentit loppuu. Menes pappa itkemään itsesi uneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kappas. Heti haukkumassa kun puhutaan totuuksista. Osuiko oikeaan kohtaan kun sulla argumentit loppuu. Menes pappa itkemään itsesi uneen.

        Ensinnäkään en ole vainonnut. Ja toiseksee parikymppinen ei ole minulle mikään mummeli. Tuossa ollu mitään totuuksia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole vainonnut. Ja toiseksee parikymppinen ei ole minulle mikään mummeli. Tuossa ollu mitään totuuksia.

        Menes nyt jo. Etkö väsy sun elämääs?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menes nyt jo. Etkö väsy sun elämääs?

        Mitä sä siinä minua komentelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja onhan se Netta jo täysikänenkin. Ei sutta niin vanhat enää kiinnosta. Sehän oli alaikänen kun susi sitä vainosi.

        Kuten monet muut.
        Tälläkin hetkell' vainoat 11-vuotiaita. "Netta" oli peräti 15 kun aloitit eli aika pitkä ura sulla takana.
        Olen asioinut tällä viikolla poliisin luoma, joten perästä tulee kuulumaan Risto.


    • Anonyymi

      Hänkö kertoi että tunteita ei ole vai mistä sen tiedät?

      • Anonyymi

        En avaa tätä asiaani enempää koska ei ole enää tarvetta. Tiedän kuitenkin asioiden laidan, ihan palstan ulkopuolelta. Eikä mua kiinnosta hittoakaan vaikka hän tietäisi että olen kirjoitellut täällä ja sitäkään vähää ei kiinnosta jos hän nauraisi minulle tämän takia tai kummeksuisi jos tietäisi. En välitä niistä asioista tippaakaan. Elän, koen ja tunnen miten haluan ja jos se häntä on häirinnyt joskus tai tässä ajassa niin häiritköön. En välitä niistä. On ihmisiä jotka suhtautuu lähestymiseen ja toisen tunteisiin arvostavasti. Niitä varmasti vielä riittää.

        Ei muuta nyt enää aloitukseeni eikä muualle koska asia kokeiltu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En avaa tätä asiaani enempää koska ei ole enää tarvetta. Tiedän kuitenkin asioiden laidan, ihan palstan ulkopuolelta. Eikä mua kiinnosta hittoakaan vaikka hän tietäisi että olen kirjoitellut täällä ja sitäkään vähää ei kiinnosta jos hän nauraisi minulle tämän takia tai kummeksuisi jos tietäisi. En välitä niistä asioista tippaakaan. Elän, koen ja tunnen miten haluan ja jos se häntä on häirinnyt joskus tai tässä ajassa niin häiritköön. En välitä niistä. On ihmisiä jotka suhtautuu lähestymiseen ja toisen tunteisiin arvostavasti. Niitä varmasti vielä riittää.

        Ei muuta nyt enää aloitukseeni eikä muualle koska asia kokeiltu.

        Jos ei toisen puolelta tunteita ole, niin yhteydenotot on lähinnä häiriköintiä.


    • Anonyymi

      Jos ei ole tunteita, haluaako, että otat yhteyttä? Vai oletteko esim ystäviä?

    • Anonyymi

      Miksi haluat kerto tunteistasi uudelleen, jos toisella ei ole tunteita?
      Ajattelitko että toisella nyt olisikin jo tunteita vai mitä ihmettä?

    • Anonyymi

      Miten tiedät ettei ole ollut tunteita? Aloitetaan siitä niin voin kertoa vastauksen.

    • Anonyymi

      Otat yhteyttä, jos haluat ottaa yhteyttä. Olettaen ettei ole suoraan pyytänyt pysymään kaukana.

    • Anonyymi

      On täällä sellainen joka syttyi liian myöhään,kun ei enää oltu tekemisissä. Toivonut että ottaisi yhteyttä koska häneen ei saa. Mutta käsiala ei näytä valitettavasti häneltä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miks häneen ei saa yhteyttä?


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi et saa häneen yhteyttä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et saa häneen yhteyttä?

        Ei kaikkia saa. Voi toimia alalla jossa on tavallista että kaikki yhteystiedot pidetään salassa. Syitä voi olla monia.


      • Anonyymi
        UUSI

        Voi sinnuu, laita kirje😏


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinnuu, laita kirje😏

        Muutama lause harakanvarpaita,neki rivit vinossa🥰


    • Anonyymi

      Kirjoitat tänne taas, ja kun tapaamme, käyttäydyt virallisesti...☹️

    • Anonyymi

      Minkälainen ikäero sinulla on ajattelemasi naisen kanssa?

    • Anonyymi

      Jos minua tarkoitat, niin olen naimisissa, enkä halua minkäänlaisia yhteydenottoja ulkopuolisilta.
      T. Varattu mies

      • Anonyymi

        Tämä selvä ja en koskaan ota minkäänlaista kontaktia.


      • Anonyymi

        Kreisi eukkoko laitto kirjoittamaan? Ei vaan, voi sua palstagubbe ja AP


      • Anonyymi

        H a u k at iske ukot läks lipettii k o t K a !!!


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi ottaisit yhteyttä ihmiseen, jolla ei ole tunteita sinua kohtaan?!

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin siksi en ota enää. Ottakaa te jotka arvelette vähääkään että toisella olisi mielenkiintoa tai tunteita kohtaanne. Sillähän se selviää että onko. Elämä on liian arvokasta miettiäkseen ja olemalla epävarma kun voi selvittää asian laidan. Kannatan vahvasti sitä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siksi en ota enää. Ottakaa te jotka arvelette vähääkään että toisella olisi mielenkiintoa tai tunteita kohtaanne. Sillähän se selviää että onko. Elämä on liian arvokasta miettiäkseen ja olemalla epävarma kun voi selvittää asian laidan. Kannatan vahvasti sitä!

        Oletko varma että sillä ei ole tunteita? Ota vaan itsekin, kun selvästi epäröit. Keksit vaikka jotain muuta asiaa. Kysy onko nähnyt jotain yhteistä tuttua, kun et oo saanut kiinni, tai keksi jotain...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma että sillä ei ole tunteita? Ota vaan itsekin, kun selvästi epäröit. Keksit vaikka jotain muuta asiaa. Kysy onko nähnyt jotain yhteistä tuttua, kun et oo saanut kiinni, tai keksi jotain...

        En ota ENÄÄ enkä epäröi vaan tiedän. Joskus on vaan todettava ja myönnettävä itselle se mikä on totisinta totta. Hän olisi varmasti ollut yhteydessä tai vastannut silloin toisin kun niin miten vastasi yhteydenottooni. Sitä paitsi en mitään tuollaisia kyselyitä harrasta, vaan ihan rehellinen ja selvä osoitus toiselle vaikka sanoilla että kiinnostaa, se on se mikä on toimintani kun toinen kiinnostaa. Ettei jää mitään epäselvää toiselle. Jos ei toinen ole samoilla taajuuksilla niin sitten ei oo. Pitää se nyt toisenkin yhteyttä haluta ja pitää ja antaa jotakin merkkiä takaisin päin, eikä vaan yksipuolisesti toinen aina ole se joka ottaa ja pyytää yhteyttä, minusta se ei ole oikein. Enkä ala metsastämään ja vaanimaan jos toinen ei ole myös aktiivinen.


      • Anonyymi
        UUSI

        Varmaan kiusatakseen. Tuollaisesta voi pidemmän päälle seurata lähestymiskielto.


    • Anonyymi
      UUSI

      hmm no sanoisin et luova lähestymistapa sytyttää kyl eniten.. eräs juna menikin tossa johkin en tiedä mihkä, eikä nyt sinäänsä kiinnosta.. samassa junassa tai vastakkaisissa 😌 ootellut tässä avoimella mielellä sitä parempaa ja tiedäthän myöskin aidompaa veturia

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terno Hedman Oy

      Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      19
      2123
    2. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1595
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

      Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      9
      1537
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      172
      1492
    5. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      33
      1266
    6. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      5
      975
    7. Luovutitko jo nainen?

      En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      948
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      17
      825
    9. Kysytään nyt sitten vielä

      Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
      Ikävä
      38
      815
    10. Olin koko ajan

      Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to
      Ikävä
      72
      743
    Aihe