Voisitko nainen ystävällisesti näyttää jollain tavalla mikäli kiinnostusta puoleltasi löytyy?
Voisin tehdä aloitteen jos sen tekisit. Aika saada viimein päätökseen tämä juttu jollain tavalla.
Jos taas en huomaa mitään kiinnostukseen liittyvää niin unohdan sinut ja elämä jatkuu. En vaan jaksa enää elää unelmissa.
Seuraavaksi kun näemme
63
<50
Vastaukset
- AnonyymiMitenköhän sen toivoisit näkyvän? - AnonyymiEdes jollain normaalista poikkeavalla tavalla. 
- AnonyymiAvaruuspuku? 
 Aloite päämääränä mikä?
 Mihin toisen kiinnostus sinulle johtaa parhaimmillaan ja pahimmillaan.

- AnonyymiVois vetää eka avokämmenellä päin pläsiä ja sitten survoa rautakangen perseeseen. 
- AnonyymiRiittääkö hymy ja tuijottaminen? - AnonyymiIrvistys ja pyllistäminen on parempi. 
- AnonyymiTuo hymy ja tuijottaminen on kuitenkin aika yleistä mielestäni. 
- AnonyymiJuu okei😁😝🖖ja sormi merkki. 

- AnonyymiVoisitko myös ajatella itse näyttäväsi kiinnostuksesi jollain tavalla jos toinen kokee epävarmuutta suhteesi? 
 Minne ilmansuuntaan edes menee?
- AnonyymiTäysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Helpottaisi huomattavasti, kun naisetkin tekisi edes sen vähänkin. 
- AnonyymiEntä jos joku odottaa sinulta samaa? Joku aivan muu kuin oma ihastuksesi ja elät tuosta mitään tietämättä? - AnonyymiNiin mutta voihan hän olla se ihastus. 

- AnonyymiVoin toki, toivottavasti sinäkin niin saataisiin tästä jo totta vihdoin. ;) - AnonyymiÄlä muuta virka. 

- AnonyymiÄlkää hyvät ihmiset menkö trollien ansaan :D - AnonyymiEn ole trolli. Haluan vain asian päätökseen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En ole trolli. Haluan vain asian päätökseen. Miettikää miten hölmöltä tuntuu kun menee vaikkapa trollin takia tuijottamaan jonkun itselle tärkeän henkilön silmiin ja virnuilemaan idiootin lailla. Pitäkää ihmiset järki päässä. Kokeilla aina voi, mutta tehkää se fiksusti, ei tähän typerään palstaan perustuen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miettikää miten hölmöltä tuntuu kun menee vaikkapa trollin takia tuijottamaan jonkun itselle tärkeän henkilön silmiin ja virnuilemaan idiootin lailla. Pitäkää ihmiset järki päässä. Kokeilla aina voi, mutta tehkää se fiksusti, ei tähän typerään palstaan perustuen. Niin mutta ei siinä mitään menetä. Jos katsottava on myös kiinnostunut katsojasta niin voi olla että hän myös lähestyy ja asia on edistynyt! Tai jos ei ole kiinnostunut niin asia on päätöksessä ja aika jatkaa eteenpäin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miettikää miten hölmöltä tuntuu kun menee vaikkapa trollin takia tuijottamaan jonkun itselle tärkeän henkilön silmiin ja virnuilemaan idiootin lailla. Pitäkää ihmiset järki päässä. Kokeilla aina voi, mutta tehkää se fiksusti, ei tähän typerään palstaan perustuen. Kyllä kannattaa miettiä tarkkaan, kun "tiedät" hänet. Älä ole liian tungettelevaa, äläkä varsinkaan käpälöi tämän kriittisiä alueita. Ihan varmuuden vuoksi. 

- AnonyymiVinkkaan sulle silmää söpöliini. 
 T. Ruskeahiuksinen
- AnonyymiSiinä on aina se vaara että toinen on varattu ja siitähän se mylläkkä nouseekin. 
- AnonyymiVoitko kertoa kenelle menee ja minnepäin ja jotain minkä vain me tiedämme? :) 
- AnonyymiEi tietenkään! 
 Näytä se hyvä ihminen niin minä näytän viisaan neitsyen.
- AnonyymiKuvaile ulkonäköäsi. - AnonyymiMiksi kuvailisin? Kyllä hän sen tietää. 

- AnonyymiNähdäänkö huomenna? - AnonyymiEn osaa sanoa. 
- AnonyymiNähdään. 
 M->N (oranssitukkainen).
- AnonyymiTäällä pirkanmaalta yks oranssihiuksinen ja voin nähdä sen yhden ainoan kaipaamani miehen kanssa. Kukaan muu ei kelpaa tässä elämässä ja sit mielummin yksin olen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Täällä pirkanmaalta yks oranssihiuksinen ja voin nähdä sen yhden ainoan kaipaamani miehen kanssa. Kukaan muu ei kelpaa tässä elämässä ja sit mielummin yksin olen. Pelottava visio tuo kukaan muu ei kelpaa... Jotenkin pysäyttävä, mutta joillekin vaan käy niin. Eikä sitä voi muuttaa. 
- AnonyymiNäin 35- vuotiaana, on jo saanut kokea pari pitkää suhdetta. On lapsetkin jo isoja. Ei se pelottavaa ole kun tietää kuka on osuva ja jonka kanssa arvot kohtaa. Mutta taas toisaalta, nautin loppuelämästäni joka päivä, vaikka yksinkin. Elämässä on niin paljon ihanaa, ilman parisuhdettakin, tuon ikävöinnin kohteen kanssa olis mahdollista rakentaa hyvää elämää. Ei tarvetta enää muihin katsoa yksinkertaisesti. Eli hän tai yksin ja kumminkin hyvä. Kaksin saa onnen jakaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Näin 35- vuotiaana, on jo saanut kokea pari pitkää suhdetta. On lapsetkin jo isoja. Ei se pelottavaa ole kun tietää kuka on osuva ja jonka kanssa arvot kohtaa. Mutta taas toisaalta, nautin loppuelämästäni joka päivä, vaikka yksinkin. Elämässä on niin paljon ihanaa, ilman parisuhdettakin, tuon ikävöinnin kohteen kanssa olis mahdollista rakentaa hyvää elämää. Ei tarvetta enää muihin katsoa yksinkertaisesti. Eli hän tai yksin ja kumminkin hyvä. Kaksin saa onnen jakaa. Hyvin kypsästi ajateltu. Mutta nuori olet vielä ja voi joku tulla vielä vastaankin. 
- AnonyymiKiva kun nuoreksi kutsutaan.. Toiset 35-vuotta niin sit vasta vanha 😊 👍 Alan muuten koulunpenkkiäkin kuluttaan tässä vaiheessa, sekin tekee mutkia matkaan ja aikaa liian vähän tutustua kehenkään seuraavaan kahteen vuoteen. Aika menee nopsaan kyllä, justiinsahan olin 20 😅 
 Mukavaa kesää sulle 😊
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nähdään. 
 M->N (oranssitukkainen).onko luonnostaan hänellä oranssit hiukset? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:onko luonnostaan hänellä oranssit hiukset? Ei. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei. Minkä väriset silmät hänellä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minkä väriset silmät hänellä? Vihreät/harmaat. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vihreät/harmaat. Hieman vanhempi? 

- AnonyymiToki, hyppään syliin varoittamatta ja pistän jalat tiukasti ympärille niin ettei pääse vaan irtoamaan ja niin tiukasti ettei ilma ja veri kierrä missään. 
 Turha on edes ravistaa
 terveisin: loinen- AnonyymiTarkoitit varmaan iloinen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tarkoitit varmaan iloinen. Ei, kun lapamato 
- AnonyymiParasiitti! Ja sitten aika myrkyt häätöön 

- AnonyymiVoisin minä hyvin antaa merkin, Kunhan vaan tiedän mitä ;-) Olen myös ihan kypsä unelmoimaan. Haluaisin päästä toteuttamaan sitä unelmaa. 
 Silmiin nyt tuijotan joka viikko liian pitkään, joten se ei taida merkkinä käydä ;-) Voin tietysti räksyttää silmiä tuplana nopeasti kun osuu pitkä katse ja jos ei ole liikaa yleisöä. Riittääkö merkiksi? Voithan sinäkin tehdä samoin. En silti ainakaan itse siinä kohtaa silti heti välttämättä uskalla tai voi olla liikaa korvia paikalla, mutta viestillä myöhemmin se onnistuu myös. Tiedät mun henk.koht mailin, oon joskus jonkun viestin sieltä sulle laittanut.
 Vai laitetaanko neilikka rintaan molemmille? Heh 😂 No voin lakata varpaan kynnet tiistaiksi toivomallasi värillä (harmaa/punainen/pinkki/turkoosi/mustaglitter taitaa myös lapsilta löytyä). Tai sitten voin lähettää sulle viestin , jossa käytän valitsemaasi sanaa jotenkin. Odottelen toiveita tai vastaehdotuksia.- AnonyymiLaita viesti. Ikinä et ole sellaista minulle tehnyt joten tuo olisi hyvä alku. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Laita viesti. Ikinä et ole sellaista minulle tehnyt joten tuo olisi hyvä alku. Olen laittanut hänelle viestin useamman kertaa. Tosin en ole tunteista kertonut tai tehnyt aloitetta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Laita viesti. Ikinä et ole sellaista minulle tehnyt joten tuo olisi hyvä alku. Lisäys 22:59:lta: Jos laitat henkilökohtaisesta mailista minulle viestiä (on ainakin yksi asia minkä sillä voisit sillä luontevasti asioida), niin vastaan sinulle laittamasi asiaan. Olen sinulle oman mailistani kirjoittanut, sinä taas et... Työmaili lisää kynnystä. Jos niin teet, lupaan laittaa muotoilla ajatukseni ja laittaa tämän viikon aikana mailin. Joko on pakko uskaltaa, tai sitten on varmaan pakko päästää irti. 😢Ensimmäinen on se mitä haluan ja toinen taas haastavaa. S 
- AnonyymiTahdon sua M♥️.t. S🙋🏻♀️ 

- AnonyymiVoisin koskettaa kättäsi, kun kosketat mua jossain tilanteessa "ohimennen". 
- AnonyymiRipustan kaulaani liikennevalot ja jos näyttää vihreää niin puskii! - AnonyymiOn sellaisia lapsille tarkoitettuja liikennevaloja, eiku kauppaan vaan. 

- AnonyymiSanon TAHDON johonkin kysymykseen, kun pitäis sanoo vain KYLLÄ tai JOO tai JAVIST. 
- AnonyymiJos tilaisuus tulee ja uskallus riittää 
- AnonyymiMun pillu kostuu kun ajattelen sua mies. - AnonyymiTiedän, tiedän. Pillusi mielestä meidän kuuluisi olla yhdessä ja taidanpa olla samaa mieltä. 
- AnonyymiEi vaan minun mielestäni. Höpsö mies tuskin olet hän koska noin kirjoitit. Minä halusin kirjoittaa hetkellisesti vain tuhmasti. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei vaan minun mielestäni. Höpsö mies tuskin olet hän koska noin kirjoitit. Minä halusin kirjoittaa hetkellisesti vain tuhmasti. arvasin, 
 ehkä siksi tavatessamme olet melko pidätyväin ..........
 näin

- AnonyymiMun hän tietää ja meillä molemmilla on tunteita toisiamme kohtaan. 
 Aloittajalle. Ota suoraan asia puheeksi. Ei mitään joopas eipäs leikkejä.
- Mitä jos askartelen banderollin johon kirjoitan, että tykkään susta, riittääkö se? 😅 - AnonyymiEi huono idea! Sitten kiipeen naapuri talon katolle. Piirrän melko varmat tuntomerkit niin eiköhän ymmärtäisi? 

- AnonyymiItse kyllä ihmetyin todella paljon, kun joku IBM-jättifirma alkaa kokeilemaan pelien tekemistä, noniin, nehän totesivat kun Jyväskylässä oli yliopiston luona joku toimipiste, lopettivat sen syystä että Jyväskylän Yliopiston laatu on niin heikkoa, ei keilpaa meille.. 
 Nyt tuo jättifirma meinaa pelibisnekseen, voi tulla kyllä jotain hauskoja retro-pelejäkin niiltä sitten.. jotain vanhoja, hauskoja pelattavia, uudella tavalla vain tehtyjä :D
- AnonyymiMun on tehnyt mieli vastata tälle, vaikken se hänen hän olekaan. Jos oma häneni tulisi vastaan, loistaisi minusta kaikki kiinnostus, ei sitä voi peitellä. Mutta ei hän mitään merkkejä odota, vaan tilaisuuden tullen hiipii läheisyyteeni ja sytymme kumpikin intohimon polttaviin liekkeihin. Öh, ei se sentään mitään saippuaoopperaa ole, vaan totisinta totta. - AnonyymiLoistava vastaus. Tämä sivusta. 
- AnonyymiMiten hiipii, kuin intiaani vai tiikeri? 
 Oletteko jo "tutustuneet" toisiinne sillai ...
 Jos ootte, niin ei hiipimises ihmeitä tarvita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727257
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112935
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät122628
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132081
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161816
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2411694