Voisitko nainen ystävällisesti näyttää jollain tavalla mikäli kiinnostusta puoleltasi löytyy?
Voisin tehdä aloitteen jos sen tekisit. Aika saada viimein päätökseen tämä juttu jollain tavalla.
Jos taas en huomaa mitään kiinnostukseen liittyvää niin unohdan sinut ja elämä jatkuu. En vaan jaksa enää elää unelmissa.
Seuraavaksi kun näemme
63
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenköhän sen toivoisit näkyvän?
- Anonyymi
Edes jollain normaalista poikkeavalla tavalla.
- Anonyymi
Avaruuspuku?
Aloite päämääränä mikä?
Mihin toisen kiinnostus sinulle johtaa parhaimmillaan ja pahimmillaan.
- Anonyymi
Vois vetää eka avokämmenellä päin pläsiä ja sitten survoa rautakangen perseeseen.
- Anonyymi
Riittääkö hymy ja tuijottaminen?
- Anonyymi
Irvistys ja pyllistäminen on parempi.
- Anonyymi
Tuo hymy ja tuijottaminen on kuitenkin aika yleistä mielestäni.
- Anonyymi
Juu okei😁😝🖖ja sormi merkki.
- Anonyymi
Voisitko myös ajatella itse näyttäväsi kiinnostuksesi jollain tavalla jos toinen kokee epävarmuutta suhteesi?
Minne ilmansuuntaan edes menee? - Anonyymi
Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Helpottaisi huomattavasti, kun naisetkin tekisi edes sen vähänkin.
- Anonyymi
Entä jos joku odottaa sinulta samaa? Joku aivan muu kuin oma ihastuksesi ja elät tuosta mitään tietämättä?
- Anonyymi
Niin mutta voihan hän olla se ihastus.
- Anonyymi
Voin toki, toivottavasti sinäkin niin saataisiin tästä jo totta vihdoin. ;)
- Anonyymi
Älä muuta virka.
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset menkö trollien ansaan :D
- Anonyymi
En ole trolli. Haluan vain asian päätökseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole trolli. Haluan vain asian päätökseen.
Miettikää miten hölmöltä tuntuu kun menee vaikkapa trollin takia tuijottamaan jonkun itselle tärkeän henkilön silmiin ja virnuilemaan idiootin lailla. Pitäkää ihmiset järki päässä. Kokeilla aina voi, mutta tehkää se fiksusti, ei tähän typerään palstaan perustuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikää miten hölmöltä tuntuu kun menee vaikkapa trollin takia tuijottamaan jonkun itselle tärkeän henkilön silmiin ja virnuilemaan idiootin lailla. Pitäkää ihmiset järki päässä. Kokeilla aina voi, mutta tehkää se fiksusti, ei tähän typerään palstaan perustuen.
Niin mutta ei siinä mitään menetä. Jos katsottava on myös kiinnostunut katsojasta niin voi olla että hän myös lähestyy ja asia on edistynyt! Tai jos ei ole kiinnostunut niin asia on päätöksessä ja aika jatkaa eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kannattaa miettiä tarkkaan, kun "tiedät" hänet. Älä ole liian tungettelevaa, äläkä varsinkaan käpälöi tämän kriittisiä alueita. Ihan varmuuden vuoksi.
- Anonyymi
Vinkkaan sulle silmää söpöliini.
T. Ruskeahiuksinen - Anonyymi
Siinä on aina se vaara että toinen on varattu ja siitähän se mylläkkä nouseekin.
- Anonyymi
Voitko kertoa kenelle menee ja minnepäin ja jotain minkä vain me tiedämme? :)
- Anonyymi
Ei tietenkään!
Näytä se hyvä ihminen niin minä näytän viisaan neitsyen. - Anonyymi
Kuvaile ulkonäköäsi.
- Anonyymi
Miksi kuvailisin? Kyllä hän sen tietää.
- Anonyymi
Nähdäänkö huomenna?
- Anonyymi
En osaa sanoa.
- Anonyymi
Nähdään.
M->N (oranssitukkainen). - Anonyymi
Täällä pirkanmaalta yks oranssihiuksinen ja voin nähdä sen yhden ainoan kaipaamani miehen kanssa. Kukaan muu ei kelpaa tässä elämässä ja sit mielummin yksin olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä pirkanmaalta yks oranssihiuksinen ja voin nähdä sen yhden ainoan kaipaamani miehen kanssa. Kukaan muu ei kelpaa tässä elämässä ja sit mielummin yksin olen.
Pelottava visio tuo kukaan muu ei kelpaa... Jotenkin pysäyttävä, mutta joillekin vaan käy niin. Eikä sitä voi muuttaa.
- Anonyymi
Näin 35- vuotiaana, on jo saanut kokea pari pitkää suhdetta. On lapsetkin jo isoja. Ei se pelottavaa ole kun tietää kuka on osuva ja jonka kanssa arvot kohtaa. Mutta taas toisaalta, nautin loppuelämästäni joka päivä, vaikka yksinkin. Elämässä on niin paljon ihanaa, ilman parisuhdettakin, tuon ikävöinnin kohteen kanssa olis mahdollista rakentaa hyvää elämää. Ei tarvetta enää muihin katsoa yksinkertaisesti. Eli hän tai yksin ja kumminkin hyvä. Kaksin saa onnen jakaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin 35- vuotiaana, on jo saanut kokea pari pitkää suhdetta. On lapsetkin jo isoja. Ei se pelottavaa ole kun tietää kuka on osuva ja jonka kanssa arvot kohtaa. Mutta taas toisaalta, nautin loppuelämästäni joka päivä, vaikka yksinkin. Elämässä on niin paljon ihanaa, ilman parisuhdettakin, tuon ikävöinnin kohteen kanssa olis mahdollista rakentaa hyvää elämää. Ei tarvetta enää muihin katsoa yksinkertaisesti. Eli hän tai yksin ja kumminkin hyvä. Kaksin saa onnen jakaa.
Hyvin kypsästi ajateltu. Mutta nuori olet vielä ja voi joku tulla vielä vastaankin.
- Anonyymi
Kiva kun nuoreksi kutsutaan.. Toiset 35-vuotta niin sit vasta vanha 😊 👍 Alan muuten koulunpenkkiäkin kuluttaan tässä vaiheessa, sekin tekee mutkia matkaan ja aikaa liian vähän tutustua kehenkään seuraavaan kahteen vuoteen. Aika menee nopsaan kyllä, justiinsahan olin 20 😅
Mukavaa kesää sulle 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään.
M->N (oranssitukkainen).onko luonnostaan hänellä oranssit hiukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko luonnostaan hänellä oranssit hiukset?
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Minkä väriset silmät hänellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset silmät hänellä?
Vihreät/harmaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät/harmaat.
Hieman vanhempi?
- Anonyymi
Toki, hyppään syliin varoittamatta ja pistän jalat tiukasti ympärille niin ettei pääse vaan irtoamaan ja niin tiukasti ettei ilma ja veri kierrä missään.
Turha on edes ravistaa
terveisin: loinen- Anonyymi
Tarkoitit varmaan iloinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit varmaan iloinen.
Ei, kun lapamato
- Anonyymi
Parasiitti! Ja sitten aika myrkyt häätöön
- Anonyymi
Voisin minä hyvin antaa merkin, Kunhan vaan tiedän mitä ;-) Olen myös ihan kypsä unelmoimaan. Haluaisin päästä toteuttamaan sitä unelmaa.
Silmiin nyt tuijotan joka viikko liian pitkään, joten se ei taida merkkinä käydä ;-) Voin tietysti räksyttää silmiä tuplana nopeasti kun osuu pitkä katse ja jos ei ole liikaa yleisöä. Riittääkö merkiksi? Voithan sinäkin tehdä samoin. En silti ainakaan itse siinä kohtaa silti heti välttämättä uskalla tai voi olla liikaa korvia paikalla, mutta viestillä myöhemmin se onnistuu myös. Tiedät mun henk.koht mailin, oon joskus jonkun viestin sieltä sulle laittanut.
Vai laitetaanko neilikka rintaan molemmille? Heh 😂 No voin lakata varpaan kynnet tiistaiksi toivomallasi värillä (harmaa/punainen/pinkki/turkoosi/mustaglitter taitaa myös lapsilta löytyä). Tai sitten voin lähettää sulle viestin , jossa käytän valitsemaasi sanaa jotenkin. Odottelen toiveita tai vastaehdotuksia.- Anonyymi
Laita viesti. Ikinä et ole sellaista minulle tehnyt joten tuo olisi hyvä alku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut hänelle viestin useamman kertaa. Tosin en ole tunteista kertonut tai tehnyt aloitetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys 22:59:lta: Jos laitat henkilökohtaisesta mailista minulle viestiä (on ainakin yksi asia minkä sillä voisit sillä luontevasti asioida), niin vastaan sinulle laittamasi asiaan. Olen sinulle oman mailistani kirjoittanut, sinä taas et... Työmaili lisää kynnystä. Jos niin teet, lupaan laittaa muotoilla ajatukseni ja laittaa tämän viikon aikana mailin. Joko on pakko uskaltaa, tai sitten on varmaan pakko päästää irti. 😢Ensimmäinen on se mitä haluan ja toinen taas haastavaa. S
- Anonyymi
Tahdon sua M♥️.t. S🙋🏻♀️
- Anonyymi
Voisin koskettaa kättäsi, kun kosketat mua jossain tilanteessa "ohimennen".
- Anonyymi
Ripustan kaulaani liikennevalot ja jos näyttää vihreää niin puskii!
- Anonyymi
On sellaisia lapsille tarkoitettuja liikennevaloja, eiku kauppaan vaan.
- Anonyymi
Sanon TAHDON johonkin kysymykseen, kun pitäis sanoo vain KYLLÄ tai JOO tai JAVIST.
- Anonyymi
Jos tilaisuus tulee ja uskallus riittää
- Anonyymi
Mun pillu kostuu kun ajattelen sua mies.
- Anonyymi
Tiedän, tiedän. Pillusi mielestä meidän kuuluisi olla yhdessä ja taidanpa olla samaa mieltä.
- Anonyymi
Ei vaan minun mielestäni. Höpsö mies tuskin olet hän koska noin kirjoitit. Minä halusin kirjoittaa hetkellisesti vain tuhmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan minun mielestäni. Höpsö mies tuskin olet hän koska noin kirjoitit. Minä halusin kirjoittaa hetkellisesti vain tuhmasti.
arvasin,
ehkä siksi tavatessamme olet melko pidätyväin ..........
näin
- Anonyymi
Mun hän tietää ja meillä molemmilla on tunteita toisiamme kohtaan.
Aloittajalle. Ota suoraan asia puheeksi. Ei mitään joopas eipäs leikkejä. Mitä jos askartelen banderollin johon kirjoitan, että tykkään susta, riittääkö se? 😅
- Anonyymi
Ei huono idea! Sitten kiipeen naapuri talon katolle. Piirrän melko varmat tuntomerkit niin eiköhän ymmärtäisi?
- Anonyymi
Itse kyllä ihmetyin todella paljon, kun joku IBM-jättifirma alkaa kokeilemaan pelien tekemistä, noniin, nehän totesivat kun Jyväskylässä oli yliopiston luona joku toimipiste, lopettivat sen syystä että Jyväskylän Yliopiston laatu on niin heikkoa, ei keilpaa meille..
Nyt tuo jättifirma meinaa pelibisnekseen, voi tulla kyllä jotain hauskoja retro-pelejäkin niiltä sitten.. jotain vanhoja, hauskoja pelattavia, uudella tavalla vain tehtyjä :D - Anonyymi
Mun on tehnyt mieli vastata tälle, vaikken se hänen hän olekaan. Jos oma häneni tulisi vastaan, loistaisi minusta kaikki kiinnostus, ei sitä voi peitellä. Mutta ei hän mitään merkkejä odota, vaan tilaisuuden tullen hiipii läheisyyteeni ja sytymme kumpikin intohimon polttaviin liekkeihin. Öh, ei se sentään mitään saippuaoopperaa ole, vaan totisinta totta.
- Anonyymi
Loistava vastaus. Tämä sivusta.
- Anonyymi
Miten hiipii, kuin intiaani vai tiikeri?
Oletteko jo "tutustuneet" toisiinne sillai ...
Jos ootte, niin ei hiipimises ihmeitä tarvita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934