Seuraavaksi kun näemme

Anonyymi

Voisitko nainen ystävällisesti näyttää jollain tavalla mikäli kiinnostusta puoleltasi löytyy?
Voisin tehdä aloitteen jos sen tekisit. Aika saada viimein päätökseen tämä juttu jollain tavalla.
Jos taas en huomaa mitään kiinnostukseen liittyvää niin unohdan sinut ja elämä jatkuu. En vaan jaksa enää elää unelmissa.

63

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitenköhän sen toivoisit näkyvän?

      • Anonyymi

        Edes jollain normaalista poikkeavalla tavalla.


      • Anonyymi

        Avaruuspuku?
        Aloite päämääränä mikä?
        Mihin toisen kiinnostus sinulle johtaa parhaimmillaan ja pahimmillaan.


    • Anonyymi

      Vois vetää eka avokämmenellä päin pläsiä ja sitten survoa rautakangen perseeseen.

    • Anonyymi

      Riittääkö hymy ja tuijottaminen?

      • Anonyymi

        Irvistys ja pyllistäminen on parempi.


      • Anonyymi

        Tuo hymy ja tuijottaminen on kuitenkin aika yleistä mielestäni.


      • Anonyymi

        Juu okei😁😝🖖ja sormi merkki.


    • Anonyymi

      Voisitko myös ajatella itse näyttäväsi kiinnostuksesi jollain tavalla jos toinen kokee epävarmuutta suhteesi?

      Minne ilmansuuntaan edes menee?

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Helpottaisi huomattavasti, kun naisetkin tekisi edes sen vähänkin.

    • Anonyymi

      Entä jos joku odottaa sinulta samaa? Joku aivan muu kuin oma ihastuksesi ja elät tuosta mitään tietämättä?

      • Anonyymi

        Niin mutta voihan hän olla se ihastus.


    • Anonyymi

      Voin toki, toivottavasti sinäkin niin saataisiin tästä jo totta vihdoin. ;)

      • Anonyymi

        Älä muuta virka.


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset menkö trollien ansaan :D

      • Anonyymi

        En ole trolli. Haluan vain asian päätökseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole trolli. Haluan vain asian päätökseen.

        Miettikää miten hölmöltä tuntuu kun menee vaikkapa trollin takia tuijottamaan jonkun itselle tärkeän henkilön silmiin ja virnuilemaan idiootin lailla. Pitäkää ihmiset järki päässä. Kokeilla aina voi, mutta tehkää se fiksusti, ei tähän typerään palstaan perustuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikää miten hölmöltä tuntuu kun menee vaikkapa trollin takia tuijottamaan jonkun itselle tärkeän henkilön silmiin ja virnuilemaan idiootin lailla. Pitäkää ihmiset järki päässä. Kokeilla aina voi, mutta tehkää se fiksusti, ei tähän typerään palstaan perustuen.

        Niin mutta ei siinä mitään menetä. Jos katsottava on myös kiinnostunut katsojasta niin voi olla että hän myös lähestyy ja asia on edistynyt! Tai jos ei ole kiinnostunut niin asia on päätöksessä ja aika jatkaa eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikää miten hölmöltä tuntuu kun menee vaikkapa trollin takia tuijottamaan jonkun itselle tärkeän henkilön silmiin ja virnuilemaan idiootin lailla. Pitäkää ihmiset järki päässä. Kokeilla aina voi, mutta tehkää se fiksusti, ei tähän typerään palstaan perustuen.

        Kyllä kannattaa miettiä tarkkaan, kun "tiedät" hänet. Älä ole liian tungettelevaa, äläkä varsinkaan käpälöi tämän kriittisiä alueita. Ihan varmuuden vuoksi.


    • Anonyymi

      Vinkkaan sulle silmää söpöliini.
      T. Ruskeahiuksinen

    • Anonyymi

      Siinä on aina se vaara että toinen on varattu ja siitähän se mylläkkä nouseekin.

    • Anonyymi

      Voitko kertoa kenelle menee ja minnepäin ja jotain minkä vain me tiedämme? :)

    • Anonyymi

      Ei tietenkään!
      Näytä se hyvä ihminen niin minä näytän viisaan neitsyen.

    • Anonyymi

      Kuvaile ulkonäköäsi.

      • Anonyymi

        Miksi kuvailisin? Kyllä hän sen tietää.


    • Anonyymi

      Nähdäänkö huomenna?

      • Anonyymi

        En osaa sanoa.


      • Anonyymi

        Nähdään.

        M->N (oranssitukkainen).


      • Anonyymi

        Täällä pirkanmaalta yks oranssihiuksinen ja voin nähdä sen yhden ainoan kaipaamani miehen kanssa. Kukaan muu ei kelpaa tässä elämässä ja sit mielummin yksin olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä pirkanmaalta yks oranssihiuksinen ja voin nähdä sen yhden ainoan kaipaamani miehen kanssa. Kukaan muu ei kelpaa tässä elämässä ja sit mielummin yksin olen.

        Pelottava visio tuo kukaan muu ei kelpaa... Jotenkin pysäyttävä, mutta joillekin vaan käy niin. Eikä sitä voi muuttaa.


      • Anonyymi

        Näin 35- vuotiaana, on jo saanut kokea pari pitkää suhdetta. On lapsetkin jo isoja. Ei se pelottavaa ole kun tietää kuka on osuva ja jonka kanssa arvot kohtaa. Mutta taas toisaalta, nautin loppuelämästäni joka päivä, vaikka yksinkin. Elämässä on niin paljon ihanaa, ilman parisuhdettakin, tuon ikävöinnin kohteen kanssa olis mahdollista rakentaa hyvää elämää. Ei tarvetta enää muihin katsoa yksinkertaisesti. Eli hän tai yksin ja kumminkin hyvä. Kaksin saa onnen jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin 35- vuotiaana, on jo saanut kokea pari pitkää suhdetta. On lapsetkin jo isoja. Ei se pelottavaa ole kun tietää kuka on osuva ja jonka kanssa arvot kohtaa. Mutta taas toisaalta, nautin loppuelämästäni joka päivä, vaikka yksinkin. Elämässä on niin paljon ihanaa, ilman parisuhdettakin, tuon ikävöinnin kohteen kanssa olis mahdollista rakentaa hyvää elämää. Ei tarvetta enää muihin katsoa yksinkertaisesti. Eli hän tai yksin ja kumminkin hyvä. Kaksin saa onnen jakaa.

        Hyvin kypsästi ajateltu. Mutta nuori olet vielä ja voi joku tulla vielä vastaankin.


      • Anonyymi

        Kiva kun nuoreksi kutsutaan.. Toiset 35-vuotta niin sit vasta vanha 😊 👍 Alan muuten koulunpenkkiäkin kuluttaan tässä vaiheessa, sekin tekee mutkia matkaan ja aikaa liian vähän tutustua kehenkään seuraavaan kahteen vuoteen. Aika menee nopsaan kyllä, justiinsahan olin 20 😅

        Mukavaa kesää sulle 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään.

        M->N (oranssitukkainen).

        onko luonnostaan hänellä oranssit hiukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko luonnostaan hänellä oranssit hiukset?

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Minkä väriset silmät hänellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset silmät hänellä?

        Vihreät/harmaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät/harmaat.

        Hieman vanhempi?


    • Anonyymi

      Toki, hyppään syliin varoittamatta ja pistän jalat tiukasti ympärille niin ettei pääse vaan irtoamaan ja niin tiukasti ettei ilma ja veri kierrä missään.
      Turha on edes ravistaa
      terveisin: loinen

      • Anonyymi

        Tarkoitit varmaan iloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan iloinen.

        Ei, kun lapamato


      • Anonyymi

        Parasiitti! Ja sitten aika myrkyt häätöön


    • Anonyymi

      Voisin minä hyvin antaa merkin, Kunhan vaan tiedän mitä ;-) Olen myös ihan kypsä unelmoimaan. Haluaisin päästä toteuttamaan sitä unelmaa.

      Silmiin nyt tuijotan joka viikko liian pitkään, joten se ei taida merkkinä käydä ;-) Voin tietysti räksyttää silmiä tuplana nopeasti kun osuu pitkä katse ja jos ei ole liikaa yleisöä. Riittääkö merkiksi? Voithan sinäkin tehdä samoin. En silti ainakaan itse siinä kohtaa silti heti välttämättä uskalla tai voi olla liikaa korvia paikalla, mutta viestillä myöhemmin se onnistuu myös. Tiedät mun henk.koht mailin, oon joskus jonkun viestin sieltä sulle laittanut.

      Vai laitetaanko neilikka rintaan molemmille? Heh 😂 No voin lakata varpaan kynnet tiistaiksi toivomallasi värillä (harmaa/punainen/pinkki/turkoosi/mustaglitter taitaa myös lapsilta löytyä). Tai sitten voin lähettää sulle viestin , jossa käytän valitsemaasi sanaa jotenkin. Odottelen toiveita tai vastaehdotuksia.

      • Anonyymi

        Laita viesti. Ikinä et ole sellaista minulle tehnyt joten tuo olisi hyvä alku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viesti. Ikinä et ole sellaista minulle tehnyt joten tuo olisi hyvä alku.

        Olen laittanut hänelle viestin useamman kertaa. Tosin en ole tunteista kertonut tai tehnyt aloitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viesti. Ikinä et ole sellaista minulle tehnyt joten tuo olisi hyvä alku.

        Lisäys 22:59:lta: Jos laitat henkilökohtaisesta mailista minulle viestiä (on ainakin yksi asia minkä sillä voisit sillä luontevasti asioida), niin vastaan sinulle laittamasi asiaan. Olen sinulle oman mailistani kirjoittanut, sinä taas et... Työmaili lisää kynnystä. Jos niin teet, lupaan laittaa muotoilla ajatukseni ja laittaa tämän viikon aikana mailin. Joko on pakko uskaltaa, tai sitten on varmaan pakko päästää irti. 😢Ensimmäinen on se mitä haluan ja toinen taas haastavaa. S


      • Anonyymi

        Tahdon sua M♥️.t. S🙋🏻‍♀️


    • Anonyymi

      Voisin koskettaa kättäsi, kun kosketat mua jossain tilanteessa "ohimennen".

    • Anonyymi

      Ripustan kaulaani liikennevalot ja jos näyttää vihreää niin puskii!

      • Anonyymi

        On sellaisia lapsille tarkoitettuja liikennevaloja, eiku kauppaan vaan.


    • Anonyymi

      Sanon TAHDON johonkin kysymykseen, kun pitäis sanoo vain KYLLÄ tai JOO tai JAVIST.

    • Anonyymi

      Jos tilaisuus tulee ja uskallus riittää

    • Anonyymi

      Mun pillu kostuu kun ajattelen sua mies.

      • Anonyymi

        Tiedän, tiedän. Pillusi mielestä meidän kuuluisi olla yhdessä ja taidanpa olla samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Ei vaan minun mielestäni. Höpsö mies tuskin olet hän koska noin kirjoitit. Minä halusin kirjoittaa hetkellisesti vain tuhmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan minun mielestäni. Höpsö mies tuskin olet hän koska noin kirjoitit. Minä halusin kirjoittaa hetkellisesti vain tuhmasti.

        arvasin,
        ehkä siksi tavatessamme olet melko pidätyväin ..........

        näin


    • Anonyymi

      Mun hän tietää ja meillä molemmilla on tunteita toisiamme kohtaan.
      Aloittajalle. Ota suoraan asia puheeksi. Ei mitään joopas eipäs leikkejä.

    • Mitä jos askartelen banderollin johon kirjoitan, että tykkään susta, riittääkö se? 😅

      • Anonyymi

        Ei huono idea! Sitten kiipeen naapuri talon katolle. Piirrän melko varmat tuntomerkit niin eiköhän ymmärtäisi?


    • Anonyymi

      Itse kyllä ihmetyin todella paljon, kun joku IBM-jättifirma alkaa kokeilemaan pelien tekemistä, noniin, nehän totesivat kun Jyväskylässä oli yliopiston luona joku toimipiste, lopettivat sen syystä että Jyväskylän Yliopiston laatu on niin heikkoa, ei keilpaa meille..

      Nyt tuo jättifirma meinaa pelibisnekseen, voi tulla kyllä jotain hauskoja retro-pelejäkin niiltä sitten.. jotain vanhoja, hauskoja pelattavia, uudella tavalla vain tehtyjä :D

    • Anonyymi

      Mun on tehnyt mieli vastata tälle, vaikken se hänen hän olekaan. Jos oma häneni tulisi vastaan, loistaisi minusta kaikki kiinnostus, ei sitä voi peitellä. Mutta ei hän mitään merkkejä odota, vaan tilaisuuden tullen hiipii läheisyyteeni ja sytymme kumpikin intohimon polttaviin liekkeihin. Öh, ei se sentään mitään saippuaoopperaa ole, vaan totisinta totta.

      • Anonyymi

        Loistava vastaus. Tämä sivusta.


      • Anonyymi

        Miten hiipii, kuin intiaani vai tiikeri?
        Oletteko jo "tutustuneet" toisiinne sillai ...
        Jos ootte, niin ei hiipimises ihmeitä tarvita


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe