Missä oot..........
<3
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ettimässä luteiden ulostetahroja. Asuin väliaikaisesti talossa, jossa jossain/jossain asunnossa oli luteita. Kaikki asunnot tarkastettiin ja mulla niitä ei ollut.
Huoltomies sanoi, etteivät luteet leviä asunnosta toiseen, mutta netti sanoo ihan muuta...- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Hyh..........
z3Tuu ettimään mun kanssa. :D Mun tietokoneen näytöllä oli jotain mustaa sormella hajoavaa mustaa. Oliko sitten sitä, toivottavasti ei.
Mietin just, että kuka korvaa jos joudun tuon tietämättömän huoltomiehen takia myrkyttämään oman asuntoni...
Kun kysyin onko jostain asunnosta löytynyt, niin vastasi myöntävästi ja sanoi, että tarkastajat sanoi ettei liiku asunnosta toiseen ja että olen turvassa. Jos olisin tiennyt niiden liikkuvan talossa, niin olisin jättänyt koko kämpän samantien.
- Anonyymi
Mistä tietää, että mies on vanha? Ei ne äidit vaan tyttäret .... ______________________________ 👏👏🤛🤜👊👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋
- Anonyymi
Mä en tiedä Cerseistä mut mä oon tässä. Pääasia ettei kaikki oo hukassa.🙂
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Ja kukahan sinä olet...........
<3En ainakaan Cersei, siitä oon ainakin varma. No mä oon varmaan Cerseistä seuraava jumalatar. Tai nooh, ehkä liikaa sanottu. Mikä lie siivetön enkeli...😀
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan Cersei, siitä oon ainakin varma. No mä oon varmaan Cerseistä seuraava jumalatar. Tai nooh, ehkä liikaa sanottu. Mikä lie siivetön enkeli...😀
Vai jumalatar..........
<3
Tervetuloa syliin........
Voitko tuoda lavan samalla....- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Vai jumalatar..........
<3
Tervetuloa syliin........
Voitko tuoda lavan samalla....Hölmö! Hän on sininen enkeli, kirjoittit vain väärin . Se Paukku.
- Anonyymi
Lavan olutta? Ehei, helteet loppuu ja kohta ei janota. Pääsee lavallinen happanemaan.
- Anonyymi
Et selvästikään tunne Ristoa. Hänellä ei lavat happane, koska on happo mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästikään tunne Ristoa. Hänellä ei lavat happane, koska on happo mieheksi.
No ei ole mulla täältä olemassa kenenkään nesteytyspäiväkirjoja. Mutta janoinen ei pidä ainakaan olla. Kippis vaan sullekin - water only!😀
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991462
- 791174
Mustikat jää metsiin
kun ei thaikut saa lupia tulla ja oman maan työttömät ei viitti metsään mennä. Itse poimin noin 20-30 sangollista kesäi791086- 56942
- 62852
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste160782- 40719
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?88693Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T16670Jaakko Kyllönen !
Koettaa viisastella,Kuhmon hoito paikkojen kohtalosta.KYLLÄ SE OLI KOKOOMUS;JOKA ETU NENÄSSÄ EDDUSKUNTA VAALIEHDOKAS TEA24611