Miehet jotka pidätte lyhyistä naisista: miksi pidätte lyhyistä naisista?
Lyhyet naiset
15
3217
Vastaukset
- Torspo
Tyttö ystäväni on alle 150 pitkä ja mun mielestä juuri hyvä niin. Hänellä on kaikki mitä naisessa pitää olla, pienessä, tiukassa kompaktissa paketissa. Huomioimatta ei ole jäänyt sekään että
lyhyytensä takia hän on joutunut opetelemaan erilaisia toiminta tapoja jotta pärjäisi normaalimittaisten maailmassa. Hän ei todellakaan ole ensimmäinnen ihminen jolla menee sormi suuhun kun ongelmia tulee.- nörtti
Sormi ei lyhyillä tytöillä kerkeä juuri suuta täyttää kun heidän päänsä keikkuu sopivasti miehen nivusten korkeudella ;)
Lyhyet tytöt on parhaita! - decorus
nörtti kirjoitti:
Sormi ei lyhyillä tytöillä kerkeä juuri suuta täyttää kun heidän päänsä keikkuu sopivasti miehen nivusten korkeudella ;)
Lyhyet tytöt on parhaita!tulipas hauska mielikuva..En kyllä millään mene lyhyestä tytöstä, paitsi jos sie oot yli kaksmetrinen. Niin ne on pitkät miehetki parhaita, samoilla linjoilla ollaan!
- Tuke
Itse olen pitkä mies ja pidän kaikenpituisista naisista, pituudella ei ole siis väliä.
Nykyinen naiseni on 170cm pitkä ja tuntuu juuri sopivalta minulle. Hän on pitkä muiden miesten rinnalla, mutta niin ihanan pieni itseeni verrattuna. Lisäksi kun on sitä mistä ottaa kiinni (eli ei mikään luuviulu) niin ah!;)
Puhun nyt naisellisesta ulkomuodosta, en mistään läskistä.
Minusta pitkä nainen on kaunis, kunhan sitä painoakin sitten on siihen verrattuna. Tapailin joskus pitkää naista, joka oli kova käymään punttisalilla ja oli kyllä trimmi, mutta liian laiha minun makuuni. - Kirjoittaja
Luultavammin miehet pitää lyhyitä naisia kompakteina, sopivasti muodokkaina.
- Nimetön
Ei voi muuta sanoa kuin ihastuttavia !!!
- uusi vastaus
Lyhyet ovat naisellisempia kuin pitkät.
luonnollisesti pitävät lyhyistä naisista ja päinvastoin, toki poikkeuksiakin on niin kuin saksan kieliopissa... Rehellisesti sanoen on aika "koomisen" näköistä, jos mies on yli 10 cm seurassaan kulkevaa daamia lyhyempi...
- zz79
lyhyet miehen taitavat yleensä pitää lyhyistä naisista. naiset ikävä kyllä pitävät pitkistä miehistä.
- pieni nainen
pidän pienistäkin miehistä. pitäminen johtuu kyllä enemmän luonteesta. hyvällä käytöksellä ja luonteella minut isketään.
sellainen kiva mies oli lyhyt tai pitkä on jeeeeeeeeeeeeeeeees.
useammin olen kylläkin ihastunut pieniin miehiin. en tiedä onko pienet miehet kohdallani sattuneet olemaan kivoja. heitä on helppo katsoa silmiin. toki pidän isojakin komeana.
ei se kaikki ole koosta kiinni. - :o)
pieni nainen kirjoitti:
pidän pienistäkin miehistä. pitäminen johtuu kyllä enemmän luonteesta. hyvällä käytöksellä ja luonteella minut isketään.
sellainen kiva mies oli lyhyt tai pitkä on jeeeeeeeeeeeeeeeees.
useammin olen kylläkin ihastunut pieniin miehiin. en tiedä onko pienet miehet kohdallani sattuneet olemaan kivoja. heitä on helppo katsoa silmiin. toki pidän isojakin komeana.
ei se kaikki ole koosta kiinni.Itse olen nainen 160 cm pitkä ja tykkään kyllä lähes oman pituisista miehistä. Ihanaa kun toisen kasvot omien tasolla, ei tartte kurkotella suudellessa. ;)
- 179cm
Sellainen 150-155 cm nainen on avuttoman ja suojeltavan tuntuinen. Sellaista on mukava halata ja ottaa syliin. Myös seksuaalisesti se tuntuu kiihoittavammalta kuin vaikkapa 170 cm nainen. Itse olen 179 cm
- ellina
Näit on ollu niin kiva lukea ku oon 150-senttinen ja oon luullu et se haittaa!
- pikku piika
tuntuu turvalliselta kun liki 180 senttinen mies kulkee vierellä ja halaa...en voisi kuvitellakaan olevani alta 170 cm:n kanssa..
- matula
Upeavartaloinen 160cm tumma lyhyttukkainen pörröpää räpsyttelee anovasti ihania isoja silmiään edessäni. Tulee hitaasti ihan eteeni ja asettaa pienet sievät kätensä poskilleni ja kaulalleni ja sanoo jotakin kaunista ihan hiljaisella pehmeällä äänellä...
Ja...APUA!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625