Tää sukellusvene-psykopaatti... Että siitä voi vetää johtopäätöksiä mihin kauris kykenee.
Myös Kiinan sadisti puhemies Mao oli kauris. Natseissa oli ihan v*tusti kauriita.....
Kylmä, laskelmoiva järki-ihminen, varustettuna sairaalloisella kunnianhimolla, pelkän hyödyn (usein taloudellisen) tavoittelija ja muiden hyväksikäyttäjä
Tanskalainen keksijä joka tappoi Kim Wallin oli kauris.
3
761
Vastaukset
Varmaankaan horoskooppimerkeissä ei ole yhtään himo- taikka sarjamurhaajaa?
Mikähän on Oulun Kuristajan horoskooppimerkki?Painovirhe: 'Varmaankaan horoskooppimerkeissä' p.o. 'Varmaankaan muissa horoskooppimerkeissä'
- Anonyymi
Hitler oli aurinko härkä ja kuu kauris. Mulla on sama eli olen aurinko härkä ja kuu kauris, mutta vihaan natseja ja pahoja ihmisiä.
En osaa sanoa miten paljon horoskooppi vaikuttaa. Suhtaudun on/off näihin. Minussa asuu kuitenki se toinen puoli luonteessa, joka on utelias horoskoopeille, uskonnoille ja ennustuksille, vaikka toinen puoli vahvemmin kumoaa nämä huuhaatieteenhaarat.
Jos vertaa härkää ja kaurista merkkeinä, niin eroina on se, että kauris on kylmempi uraputki-ihminen. Jos katsoo puhtaasti horoskooppianalyysiin, niin kauris on yksi pahin merkki. Kaikisssa merkeissä on tietenkin huonoja puolia, mutta kauris on yksi pahimmista, jos katsoo paperilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800